Kan hij toch sowieso? Laat hem lekker spelenquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:16 schreef Disana het volgende:
[..]
't Gaat er niet om of het kijkers zou boeien, 't gaat erom dat ie ongehinderd gif kan zitten spuiten.
Dat laatste zal wel komen door de on-stream uitspraak van Sly.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Anonieme chatters hebben het op Bommie en Pearlbitch voorzien.
In dit geval zijn de minder begaafden die niet (willen) weten waar hij mee bezig is.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kan hij toch sowieso? Laat hem lekker spelenIk heb een zwak voor minderbegaafde mensen
Laf, als je dan zo stoer wilt doen om iemand even *terecht* te wijzen doe het gewoon dan onder je naam, stelletje lafbekken vind ik zoiets.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Anonieme chatters hebben het op Bommie en Pearlbitch voorzien.
me me me!quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wie wordt er nu weer lastiggevallen en door wie?
Tja, dan kun je een reactie verwachtenquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
me me me!
Maar ik vergeleek dan ook bepaalde media-trekjes van Sly met die van Hitler, Laden en Manson
Leg eens een bommetje onder de mensenquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tja, dan kun je een reactie verwachten
Zou je Hitler, Laden en vooral Manson niet zo willen beledigenquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
me me me!
Maar ik vergeleek dan ook bepaalde media-trekjes van Sly met die van Hitler, Laden en Manson
Nou Bommie, wat een vergelijkingquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
me me me!
Er zijn weer rellen in overvloedquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Leg eens een bommetje onder de mensen
Net zo anoniem als wij hier.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Laf, als je dan zo stoer wilt doen om iemand even *terecht* te wijzen doe het gewoon dan onder je naam, stelletje lafbekken vind ik zoiets.
Het stikt er momenteel van de tonnetjes.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:23 schreef Disana het volgende:
Wat komt er nu weer binnen... een tonnetje van onduidelijk geslacht met een petje.
Haha.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Het stikt er momenteel van de tonnetjes.
Jaap, Sly Bram en ik geloof dat de laatste Leo was
eh ja voel me echt een bakenquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
San is een baken van stabiliteit in deze onzekere en ongure wereld.
Dat dat 95% van wie me wil vinden mij ook makkelijk kan vinden onder eigen naamquote:
Nee hoor, als ik jou een pm stuur zet ik er ook Toverheks onderquote:
Heb ik het toch goed gehoord. Thnx.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:29 schreef shomila het volgende:
Jaap Sly en de blonde stekeltjes man hebben het over de pm van Jaap naar Beequeen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |