Paar strijkertjes, meer was er niet nodigquote:
Is dat een vraag of een onderschrift?quote:
Was een vraag, het wilde maar niet verschijnen maar nu zie ik het wel.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Is dat een vraag of een onderschrift?
s.yquote:
Wat ik niet begrijp is dat zo'n DuhCon haar gang maar kan gaan.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:27 schreef Disana het volgende:
Mod Suzzy is streng
Het is weer niet te verstaan tenzij je je volume op vol zet.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:29 schreef Disana het volgende:
Johan wil met Fok en alles en iedereen, met alles... Hij is als een hoer die... Wat forums betreft moet je gewoon een hoer zijn en voor iedereen klaarstaan.
Wie wat daarvoor zei kon ik niet verstaan, maar aangezien Fok werd genoemd door Johan is het niet moeilijk te raden.
Hij heeft me doorquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:29 schreef beequeen het volgende:
Volgens Johan moet je een hoer zijn om met de fora om te kunnen gaan.
Nou ja.![]()
Kusje erop.quote:
Niet gehoord. Zou een ENORM SLIMME ZET van Johan zijn, dat weer wel.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:30 schreef beequeen het volgende:
Maar hoorde ik die zogenaamde hot shot van DGK nu zeggen dat Johan met Slaaajjjj in zee moest gaan?
Ik val van de ene verbazing in de andere. En dan doel ik op de stream en de chat.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:32 schreef Disana het volgende:
Niet gehoord. Zou een ENORM SLIMME ZET van Johan zijn, dat weer wel.
Hot shot van DGK?quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:30 schreef beequeen het volgende:
Maar hoorde ik die zogenaamde hot shot van DGK nu zeggen dat Johan met Slaaajjjj in zee moest gaan?
Dus dat. Slaaajjjjjj zei dat hij met 2 hoge heren van DGK zou komen.quote:
Kan net zo goed het schilderteam zijn dat het plafond vanaf een ladder geschilderd heeft.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:34 schreef beequeen het volgende:
Dus dat. Slaaajjjjjj zei dat hij met 2 hoge heren van DGK zou komen.
Die man met het witte haar zei iets over technische mensen nodig hebben. Kan dus echt van alles zijn, maar ik heb het als vermoeden in de update gezetquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kan net zo goed het schilderteam zijn dat het plafond vanaf een ladder geschilderd heeft.
Misschien kan Kees_Knalpiemel uitkomst brengen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:35 schreef Copycat het volgende:
Kan net zo goed het schilderteam zijn dat het plafond vanaf een ladder geschilderd heeft.
Wat denk jezelf BQ, S aanhangers mogen alles en Suzy huppeldepup weet dat ook.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat ik niet begrijp is dat zo'n DuhCon haar gang maar kan gaan.
Ho ho ho, niet zo gaan doen hè. Laat dat "wij mogen niets en zij mogen allesquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Wat denk jezelf BQ, S aanhangers mogen alles en Suzy huppeldepup weet dat ook.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:44 schreef Gert het volgende:
Doe ik ook graag, een Roderick bellen. Duurt wel even hoor, als je het telefoonboek lukraak afbelt, maar de aanhouder wint. "Roderick, eindelijk! Jongen!"
Oke Ian, ik zal me niet meer opwindenquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ho ho ho, niet zo gaan doen hè. Laat dat "wij mogen niets en zij mogen alles" maar aan Lowlive over.
De ketchup hotshot, brabbelaar en dronken reaguurder.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Bram is binnen. Is dat ook een hotshot van DGK? Die is toch ook zeker één keer in die toko geweest.
Wij zijn toffer en dat wéten ze. Dát is het.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Oke Ian, ik zal me niet meer opwinden
Thanksquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:52 schreef Toverheks het volgende:
Ik weet niet meer wie het bijhield wat San40 ging eten elke avond, maar even voor de statestieken, San40 eet pan cake`s
quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:55 schreef beequeen het volgende:
Peter bespreek nu de bans van de chat met Slaaajjjj. Zo te horen baalt hij. Een ban is een ban.
Nou, Peter kan binnenkort telefoon verwachten.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:55 schreef beequeen het volgende:
Peter bespreek nu de bans van de chat met Slaaajjjj. Zo te horen baalt hij. Een ban is een ban.
Dat vraag ik me dus ook af.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:56 schreef Copycat het volgende:
Onze bans moeten weer terug worden gezet?
quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:57 schreef Disana het volgende:
Dat grietje, PearlBitch, is paranoia en zwaar overspannen, wordt er gezegd. Ik geloof dat Sly het zei.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:57 schreef Disana het volgende:
Dat grietje, PearlBitch, is paranoia en zwaar overspannen, wordt er gezegd. Ik geloof dat Sly het zei.
zomg, zitten ze keihard te roddelen on streamquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:57 schreef Disana het volgende:
Tsja dat krijg je als je zo'n man binnenhaalt. Het gaat natuurlijk ook alleen maar erger worden.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
zomg, zitten ze keihard te roddelen on stream.
Ja hij zou een vaste verbinding meenemen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Johan gaat ook een eigen live-stream maken bij dat Slee van de Helling programma. Ik denk niet dat de TROS daarmee akkoord gaat.
Wat had je dan verwacht?quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
zomg, zitten ze keihard te roddelen on stream.
Dat zijn best dure producties van Ter land, ter zee... Daar gaat Johan niets live van door mogen stralen, lijkt me.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja hij zou een vaste verbinding meenemen.
Dan zou een positieve verrassing zijnquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat had je dan verwacht?Dat ze even Quantum Physics uit gingen leggen?
Dat noem ik mannen gedrag, niet als een pussy dialoog uit de weg gaan maar lekker in je trainingspakkie gaan staan fluisteren.quote:
Dan mogen we meekijken als hij van het terrein geschopt wordtquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat zijn best dure producties van Ter land, ter zee... Daar gaat Johan niets live van door mogen stralen, lijkt me.
Ja jij hield dat bij toch, pppfftt ik ga niet je werk overnemen hoor, voortaan wil ik als ik opsta weten wat San40 gaat eten die avond.quote:
San is een baken van stabiliteit in deze onzekere en ongure wereld.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja jij hield dat bij toch, pppfftt ik ga niet je werk overnemen hoor, voortaan wil ik als ik opsta weten wat San40 gaat eten die avond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |