quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:47 schreef octopussy het volgende:
*meldt
*duikt bed weer in.Hele nacht last gehad van rommelende buik
nee teleurgesteld.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:09 schreef pessie het volgende:
[..]
![]()
Ben je zielig?
Edit: Leo ik ben vandaag 99 weken dagen zwanger! 2 9s maar liefs!![]()
ocharmequote:
Jeej!!!quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:22 schreef flugeltje het volgende:
Ja freecell, wij zwangeren mogen nu eenmaal alleen met de voetjes onder de kont op de bank hangen
Hier een mooie sticker gekregen net, bloeddruk 130/80 (maar was voor het hartje dus ik was wat gespannen) Mooie stevige hartslag bij het prutske en ook de echo was prima in orde volgens de gyn... Gelukkig dus wel de bevestiging dat er nog steeds een kindje in me zit
Het is al een week tijd voor een vlugtasquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:02 schreef freecell het volgende:
Hoppa Flugel! Gefeliciteerd!
En kan iemand me even vertellen dat het toch echt tijd wordt voor een vluchttas?Ik wil er nog niet aan geloof ik
Je hebt nog tijd zatquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:02 schreef freecell het volgende:
En kan iemand me even vertellen dat het toch echt tijd wordt voor een vluchttas?Ik wil er nog niet aan geloof ik
Precies datquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:59 schreef happyme28 het volgende:
ChilllayD, zomaar een dag cadeau gekregen! 1 augustus is natuurlijk veel mooier ook dan 2 augustus
Ach nog tijd zat.quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:02 schreef freecell het volgende:
Haha, dat is ook het idee van mijn man geloof ik. Die ziet het ook al helemaal voor zich dat als ik naar het ziekenhuis moet, dat hij dan met zijn auto over de busbaan gaat scheuren.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:18 schreef Asyniur het volgende:
Ons lijstje is niet zo lang:
ziekenhuistas -> babykamer
maxi cosi -> babykamer
fotocamera -> werkkamer
handtas -> tafeltje gang
zwangerschapskaart -> tafeltje gang
(bier -> koelkast garage)
Dus het komt vast goed...
mijn man denkt volgens mij dat je als vrouw volledig ontoerekeningsvatbaar en/of in een soort coma raakt vanaf de eerste wee en dat je dan niet meer kan communiceren![]()
Dat zal m dan nog behoorlijk tegenvallenquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:51 schreef octopussy het volgende:
[..]
Haha, dat is ook het idee van mijn man geloof ik. Die ziet het ook al helemaal voor zich dat als ik naar het ziekenhuis moet, dat hij dan met zijn auto over de busbaan gaat scheuren.![]()
Ik heb al een tijdje de vluchttas klaarstaan, maar meer omdat ik weet dat lief niet zo handig is met het vinden van dingen.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:07 schreef pessie het volgende:
[..]
Het is al een week tijd voor een vlugtashoppa! inpakken dat ding!
Ja en een kind moet zich vooral niet welkom voelenquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:54 schreef pessie het volgende:
[..]
Whaaaa NIET INPAKKEN DAT DING! Straks denkt het kind nog dat het welkom is!
quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:09 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja en een kind moet zich vooral niet welkom voelen
Veilige hechting is way overrated
Liever geen hechtingen...quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:09 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja en een kind moet zich vooral niet welkom voelen
Veilige hechting is way overrated
Als de vroedvrouw zich zorgen maakte, had ze je wel doorgestuurd,,,quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:35 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ha dames, tijd geleden dat ik hier gepost heb weer. Ik lees wel veel mee, maar omdat ik nog steeds zo'n 45 uur of meer per week werk is het lastig om al jullie posts bij te houden en op elke post te reageren. Als ik over 6 weken verlof heb hoop ik er meer aan toe te komen.![]()
Ik heb even een vraag waarvan ik me toch afvraag of meerdere van jullie dit meegemaakt hebben. Gisteren was ik bij de vk en op zich was alles goed totdat ze het hartje ging beluisteren. Eerst had ze gevoeld hoe de baby lag (auw dat was niet lekker toen ze in m'n liezen ging voelen, maar dat terzijde) en hoe groot het nu was etc. Daarna ging ze dus naar het hartje luisteren, maar dat 'haperde'.Niet haperen in de zin van dat het oversloeg, maar het ging echt heel langzaam. Na zo'n 10 seconden kwam er weer vaart in (130 slagen per min.) maar toen ging het weer even naar beneden (iets van tussen de 60-80 slagen per min. denk ik. Daarna ging het gewoon weer omhoog en zo bleef het de overige 2 min. dat ze luisterde.
Ik schrok me helemaal dood en vroeg hoe dat kon. De vlos gaf aan dat alles nog in ontwikkeling is en dat het daardoor kan komen, of doordat ik op m'n rug lag en de aorta dichtgedrukt werd (maar dan zou ik me zelf toch ook niet helemaal OK moeten voelen, of niet?). Op zich maakte te vlos zich dus niet druk om dit gebeuren, maar het zit me op de een of andere manier toch niet helemaal lekker. Toen ik thuis luisterde (voordat ik de kleine meid voelde) en ook de overige keren bij de vlos was er niets aan de hand. Iemand van jullie die ook zoiets mee heeft gemaakt en wat hebben jullie ermee gedaan? Naar het ziekenhuis voor bijv. een extra lang CTG ofzo, of is dat overdreven en moet ik de vlos maar geloven dat het weleens kan gebeuren?
Sorry voor het lange verhaal maar k moest het even kwijt...
Gelukzakquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:09 schreef pessie het volgende:
[..]
![]()
Ben je zielig?
Edit: Leo ik ben vandaag 99 weken dagen zwanger! 2 9s maar liefs!![]()
Vanaf wanneer draag je (als in: men) zo'n buikband eigenlijk?quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:00 schreef pessie het volgende:
Ik heb nu een buikband om, niemand kan ontkennen dat er een baby zit. Manlief vind buikbanden trouwens nog steeds wel erg confronterend. Zal hem vanavond vragen een foto te maken met buikband, dan zet ik die wel even in het betreffende topic.
Nou, nu (14 weken en 1 dag) en heb gisteren ook de hele dag zo'n ding om gehad. Niet dat iemand het te zien krijgt trouwens... Ga em morgen aandoen naar tentamen, kijken of ik mn docent kan choquerenquote:Op woensdag 27 januari 2010 18:21 schreef Cantare het volgende:
[..]
Vanaf wanneer draag je (als in: men) zo'n buikband eigenlijk?
quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:26 schreef pessie het volgende:
zwangerschapsdyslexie
Check! Komt bij dat mn motivatie ook behoorlijk met de huidige temperaturen mee hopt...quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:29 schreef Cantare het volgende:
[..]
![]()
Ik heb zwangerschaps-ADDMorgen tentamen, en ik heb vrijwel niks kunnen leren. Concentratie = nul.
Nou, ik hoop voordat de baby komt mn bachelor af te ronden, ik moet nog 4 vakken halen. En daarna dus nog de master. Maar ik ga niet in september met de master beginnen aangezien ons kindje eind juli verwacht wordt en ik graag een half jaar volledig borstvoeding wil geven. Het masterjaar schijnt hier erg zwaar te zijn. Ik weet nog niet of/wanneer ik de master ga doen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:47 schreef Cantare het volgende:
Doe jij ook orthopedagogiek?Ik ook! Hoelang moet jij nog?
Ik in Leiden en ben bezig met de master (heb eerst een hbo-opleiding gedaan en daarna een schakeljaar). Voor de zomer hoop ik mijn scriptie af te hebben, dan hoef ik daarna alleen nog stage.quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:52 schreef pessie het volgende:
[..]
Nou, ik hoop voordat de baby komt mn bachelor af te ronden, ik moet nog 4 vakken halen. En daarna dus nog de master. Maar ik ga niet in september met de master beginnen aangezien ons kindje eind juli verwacht wordt en ik graag een half jaar volledig borstvoeding wil geven. Het masterjaar schijnt hier erg zwaar te zijn. Ik weet nog niet of/wanneer ik de master ga doen.
Ik zit in Groningen btw.
Staat bij jullie de scriptie los van de stage? Hier moet alles in 1 jaar gepropt worden. Zou best over een jaar met mn scriptie bezig willen en dat in een half jaar afmaken, en dan het jaar erna mn stage doen en de overige vakken. Helaas...quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:08 schreef Cantare het volgende:
[..]
Ik in Leiden en ben bezig met de master (heb eerst een hbo-opleiding gedaan en daarna een schakeljaar). Voor de zomer hoop ik mijn scriptie af te hebben, dan hoef ik daarna alleen nog stage.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |