abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 januari 2010 @ 16:12:30 #26
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77338790
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 16:09 schreef freecell het volgende:

[..]

Ja en een kind moet zich vooral niet welkom voelen
Veilige hechting is way overrated
pi_77338843
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 16:09 schreef freecell het volgende:

[..]

Ja en een kind moet zich vooral niet welkom voelen
Veilige hechting is way overrated
Liever geen hechtingen...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 27 januari 2010 @ 16:22:24 #28
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_77339288
O jee, gaat weer lekker hier......
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_77339532
Is het weer zo ver?
pi_77339934
Ha dames, tijd geleden dat ik hier gepost heb weer. Ik lees wel veel mee, maar omdat ik nog steeds zo'n 45 uur of meer per week werk is het lastig om al jullie posts bij te houden en op elke post te reageren. Als ik over 6 weken verlof heb hoop ik er meer aan toe te komen.

Ik heb even een vraag waarvan ik me toch afvraag of meerdere van jullie dit meegemaakt hebben. Gisteren was ik bij de vk en op zich was alles goed totdat ze het hartje ging beluisteren. Eerst had ze gevoeld hoe de baby lag (auw dat was niet lekker toen ze in m'n liezen ging voelen, maar dat terzijde) en hoe groot het nu was etc. Daarna ging ze dus naar het hartje luisteren, maar dat 'haperde'. Niet haperen in de zin van dat het oversloeg, maar het ging echt heel langzaam. Na zo'n 10 seconden kwam er weer vaart in (130 slagen per min.) maar toen ging het weer even naar beneden (iets van tussen de 60-80 slagen per min. denk ik. Daarna ging het gewoon weer omhoog en zo bleef het de overige 2 min. dat ze luisterde.
Ik schrok me helemaal dood en vroeg hoe dat kon. De vlos gaf aan dat alles nog in ontwikkeling is en dat het daardoor kan komen, of doordat ik op m'n rug lag en de aorta dichtgedrukt werd (maar dan zou ik me zelf toch ook niet helemaal OK moeten voelen, of niet?). Op zich maakte te vlos zich dus niet druk om dit gebeuren, maar het zit me op de een of andere manier toch niet helemaal lekker. Toen ik thuis luisterde (voordat ik de kleine meid voelde) en ook de overige keren bij de vlos was er niets aan de hand. Iemand van jullie die ook zoiets mee heeft gemaakt en wat hebben jullie ermee gedaan? Naar het ziekenhuis voor bijv. een extra lang CTG ofzo, of is dat overdreven en moet ik de vlos maar geloven dat het weleens kan gebeuren?

Sorry voor het lange verhaal maar k moest het even kwijt...
  woensdag 27 januari 2010 @ 16:39:28 #31
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77340111
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 16:35 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ha dames, tijd geleden dat ik hier gepost heb weer. Ik lees wel veel mee, maar omdat ik nog steeds zo'n 45 uur of meer per week werk is het lastig om al jullie posts bij te houden en op elke post te reageren. Als ik over 6 weken verlof heb hoop ik er meer aan toe te komen.

Ik heb even een vraag waarvan ik me toch afvraag of meerdere van jullie dit meegemaakt hebben. Gisteren was ik bij de vk en op zich was alles goed totdat ze het hartje ging beluisteren. Eerst had ze gevoeld hoe de baby lag (auw dat was niet lekker toen ze in m'n liezen ging voelen, maar dat terzijde) en hoe groot het nu was etc. Daarna ging ze dus naar het hartje luisteren, maar dat 'haperde'. Niet haperen in de zin van dat het oversloeg, maar het ging echt heel langzaam. Na zo'n 10 seconden kwam er weer vaart in (130 slagen per min.) maar toen ging het weer even naar beneden (iets van tussen de 60-80 slagen per min. denk ik. Daarna ging het gewoon weer omhoog en zo bleef het de overige 2 min. dat ze luisterde.
Ik schrok me helemaal dood en vroeg hoe dat kon. De vlos gaf aan dat alles nog in ontwikkeling is en dat het daardoor kan komen, of doordat ik op m'n rug lag en de aorta dichtgedrukt werd (maar dan zou ik me zelf toch ook niet helemaal OK moeten voelen, of niet?). Op zich maakte te vlos zich dus niet druk om dit gebeuren, maar het zit me op de een of andere manier toch niet helemaal lekker. Toen ik thuis luisterde (voordat ik de kleine meid voelde) en ook de overige keren bij de vlos was er niets aan de hand. Iemand van jullie die ook zoiets mee heeft gemaakt en wat hebben jullie ermee gedaan? Naar het ziekenhuis voor bijv. een extra lang CTG ofzo, of is dat overdreven en moet ik de vlos maar geloven dat het weleens kan gebeuren?

Sorry voor het lange verhaal maar k moest het even kwijt...
Als de vroedvrouw zich zorgen maakte, had ze je wel doorgestuurd,,,
Maar als jij je zorgen blijft maken, bel je haar gewoon op. Dan luistert ze wel even opnieuw om je gerust te stellen...
en jemig wat maak jij nog lange weken...
  woensdag 27 januari 2010 @ 16:40:27 #32
186094 Floria
Ghost of shark
pi_77340162
Nikki, wat ik weet van mijn vorige zwangerschap en toen veel aan de CTG hangen is dat een onregelmatige hartslag juist goed is. Waarom weet ik niet maar ik werd ook dood zenuwachtig van die variatie in het ritme maar dit is dus juist ok.

Vertrouw op je VK als ze zich ook maar een innieminnie beetje zorgen zou maken dan zou je al aan de CTG liggen!

Hier een iets betere dag. kan niet wachten op de volgende echo de 8e. Ik wil een UD verdorie, dan kan ik ook in het lijssie :-)
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
pi_77340170
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 12:09 schreef pessie het volgende:

[..]

Ben je zielig?

Edit: Leo ik ben vandaag 99 weken dagen zwanger! 2 9s maar liefs!
Gelukzak
pi_77340321
Bedankt voor de snelle reacties, dat stelt me toch weer een beetje gerust... ik heb er serieus wakker van gelegen vanacht en voor het eerst sinds 10 weken mijn Angelsounds apparaatje weer gebruikt om toch maar zelf ook even te luisteren. Thanks ladies!

Floria, voor je 't weet heb je een uitgerekende datum en sta je in het lijstje... en voor je je realiseert dat je in het lijstje staat sta je al in de top 10! Gefeliciteerd ook nog trouwens!
pi_77341334
Vroedvrouwen zijn zelf ook wel vorzichtig met zulke dingen hoor
Dus dat ze zich geen zorgen maakt is een héél heel goed teken

Bij een beetje twijfel sturen ze je al door
  woensdag 27 januari 2010 @ 17:41:19 #36
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_77342705
Goed nieuws! Er is geen chromosale afwijking! -insert heul veul blije smileys die ik vanaf m'n telefoon niet weet te vinden-

Ben nu onderweg naar het ziekenhuis, we hebben vanavond al een gesprek met de kinderartsen over hoe nu verder!

* Keshet stuitert door de auto van blijdschap en stress!
A grand adventure has begun.
pi_77342906
Wat fijn Keshet! En ook top dat jullie vanavond al weer verder kunnen praten. Veel succes en sterkte!
pi_77343076
Keshet!!!! wat fijn!!! Waarschijnlijk gewoon een kleintje dus......

Nikki, kan me voorstellen dat je er onzeker van wordt, maar wat de andere dames ook al zeggen, bij het minste of geringste wordt je al doorgestuurd!! Anders toch nog een keer bellen voor je eigen gemoedsrust
  woensdag 27 januari 2010 @ 17:52:38 #39
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_77343079
Keshet

Wat fijn!!!!
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  woensdag 27 januari 2010 @ 18:15:58 #40
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_77343886
Keshet wat ontzettend fijn!!!!!!!
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
  woensdag 27 januari 2010 @ 18:19:08 #41
186094 Floria
Ghost of shark
pi_77344000
Keshet wat hééééérlijk! Ik hoop dat ze gewoon een beetje aan de kleine kant is maar kerngezond!

Of nee beter nog, dat als jij gaat walvissen ze opeens een 10ponder zal worden
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
pi_77344069
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 13:00 schreef pessie het volgende:
Ik heb nu een buikband om, niemand kan ontkennen dat er een baby zit . Manlief vind buikbanden trouwens nog steeds wel erg confronterend. Zal hem vanavond vragen een foto te maken met buikband, dan zet ik die wel even in het betreffende topic.
Vanaf wanneer draag je (als in: men) zo'n buikband eigenlijk?
pi_77344232
Keshet wat ontzettend fijn zeg!!
wat een opluchting.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 27 januari 2010 @ 18:26:38 #44
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_77344265
Keshet Fijn!

Nikki: wat hierboven allemaal al gezegd is. Maar als je je nog steeds zorgen maakt gewoon even bellen hoor. Daar zijn ze voor.

En wat betreft Jona, als die zich niet welkom voelt zal het vast niet beginnen!

(En ik riep vandaag dat ik misschien wel zo'n rotzwangerschap zou kunnen hebben dat ze me met 28 weken op zouden nemen met zwangerschapsdyslexie )
  woensdag 27 januari 2010 @ 18:28:01 #45
259886 pessie
pi_77344302
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 18:21 schreef Cantare het volgende:

[..]

Vanaf wanneer draag je (als in: men) zo'n buikband eigenlijk?
Nou, nu (14 weken en 1 dag) en heb gisteren ook de hele dag zo'n ding om gehad. Niet dat iemand het te zien krijgt trouwens... Ga em morgen aandoen naar tentamen, kijken of ik mn docent kan choqueren
pi_77344345
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 18:26 schreef pessie het volgende:
zwangerschapsdyslexie

Ik heb zwangerschaps-ADD Morgen tentamen, en ik heb vrijwel niks kunnen leren. Concentratie = nul.
pi_77344391
Keshet, wat een geweldig nieuws

Nikki, bij de 3D echo was de hartslag van mijn meisje ook onregelmatig. De echoscopiste zei dat het heel normaal is.
pi_77344609
Keshet wat geweldig!!!

Thanks voor alle geruststellende berichtjes! Ik ga gewoon weer lekker genieten nu, want voor je het weet is het voorbij met zwangeren en moet je !
pi_77344941
Keshet wat een super nieuws Niks geen afwijking met chromosomen. En erg fijn dat jullie gelijk op gesprek kunnen over hoe nu verder
  woensdag 27 januari 2010 @ 18:47:05 #50
259886 pessie
pi_77344959
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 18:29 schreef Cantare het volgende:

[..]

Ik heb zwangerschaps-ADD Morgen tentamen, en ik heb vrijwel niks kunnen leren. Concentratie = nul.
Check! Komt bij dat mn motivatie ook behoorlijk met de huidige temperaturen mee hopt...

Verdenk mezelf ervan normaal al richting ADD te gaan. Zou niet zo gek zijn, verdenk 2 broers van hetzelfde. (wees gerust, ik ga niet blaten dat ik dat heb, maar als orthopedagoog-in-opleiding mag ik stiekem wel eens iets denken).

En ik wil ZON! en 26 graden Celsius please. Wie o wie kan dat voor me regelen?
Vandaag bijna op mn bek gegaan voor de supermarkt. Het ijzelde... Had ik niet door op mn fietsje...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')