abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78180241
Minder vlees eten is niet de oplossing.

Minder mensen wel, maar dat is onethisch
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
pi_78180407
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 12:38 schreef Amos_ het volgende:
Minder vlees eten is niet de oplossing.

Minder mensen wel, maar dat is onethisch
en zelf jij amos moet minder vlees eten als je het wil of niet.
en ik vraag het je als mens pleas denk goed na het zou mischein ook nog beter voor je zijn in plaats van vette troep.

en je kan der in discusie mee ingaan doe dat maar niet maar zelfs jij als individueel kan een verandering maken ik geloof dat je het kan niet zo als iedereen.
ik ben seruis
pi_78180446
Welke vette troep? Met vlees bedoel ik niet fast food happen he.
pi_78180569
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 12:43 schreef Amos_ het volgende:
Welke vette troep? Met vlees bedoel ik niet fast food happen he.
genoeg het zou je verbazen, als je alleen al niet naar een fast food keten gaat dan vindt ik dat al knap van je. ik weet hoe moelijk het kan zijn.
ik ben seruis
pi_78180757
Kom niet aan met verhaaltjes over stoffen en vetten in vlees, dat is namelijk een aantal jaar onderdeel van mijn vakgebied geweest als kok Verder is er niks op tegen om af en toe (dus niet te vaak) een keer een vette fastfood hap te eten. Als je het niet te vaak doet kan dat absoluut geen kwaad.
  vrijdag 19 februari 2010 @ 12:53:56 #206
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_78180791
Ik ben het met je hele post eens, behalve hiermee:
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 22:02 schreef USA_holes het volgende:
We kunnen al het voedsel goed gebruiken met de vaart waarin de wereldpopulatie stijgt.
Dankzij de reptilians en de vaccinatie-fascisten daalt de wereldbevolking juist! Open je ogen en lees je in!
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_78180815
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 12:53 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik ben het met je hele post eens, behalve hiermee:
[..]

Dankzij de reptilians en de vaccinatie-fascisten daalt de wereldbevolking juist! Open je ogen en lees je in!
pi_78180875
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 12:52 schreef Amos_ het volgende:
Kom niet aan met verhaaltjes over stoffen en vetten in vlees, dat is namelijk een aantal jaar onderdeel van mijn vakgebied geweest als kok Verder is er niks op tegen om af en toe (dus niet te vaak) een keer een vette fastfood hap te eten. Als je het niet te vaak doet kan dat absoluut geen kwaad.
Ik ga ook regelmatig even naar de gele M hoor, niet Monsanto maar die andere. Soms is dat zó lekker
pi_78180901
Het vlees dat ze daar gebruiken is overigens niet veel anders dan het vlees in supermarkten. Ik durf zelfs te wedden dat het vlees van de gele M nog beter en strenger wordt getest en gecontroleerd
pi_78180919
[quote]Op vrijdag 19 februari 2010 12:52 schreef Amos_ het volgende:
[/quote

ik vind het wel slecht voor mijn lichaam maar dat is een persoonlijke keuze . maar je bepaald wel een leven voor een earthling en daar gaat het om je moet verantwoordlijk heid dragen voor je keuzes als jij nu zegt van ik vindt dat het niet erg is en ik ben kok geweest dit en dat en ik kan er toch niks in mee eentje doen moet je dat vooral je zelf blijven aan praten want diep in je hartje weet je dat het zo is van kinds af aan weet je het eigelijk al maar omdat we te ver door zijn geslagen geven er geen fuck om.
ik ben seruis
pi_78180960
Ja dan kun je net zo goed in een steriele luchtbel gaan wonen om niet per ongeluk een vlieg/mier te verwonden/doden. ...
pi_78181160
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 12:58 schreef Amos_ het volgende:
Ja dan kun je net zo goed in een steriele luchtbel gaan wonen om niet per ongeluk een vlieg/mier te verwonden/doden. ...
hahaha ja zo dacht ik vroeger ook, jammer dat ik nu niet meer zo denk anders was mijn leven een stuk makkelijker.
ik ben seruis
pi_78181880
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 13:03 schreef meneerseruis het volgende:

[..]

hahaha ja zo dacht ik vroeger ook, jammer dat ik nu niet meer zo denk anders was mijn leven een stuk makkelijker.
Maar eet jij helemaal geen vlees dan?
En wat eet je dan als vervanging?
pi_78182339
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 13:22 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Maar eet jij helemaal geen vlees dan?
En wat eet je dan als vervanging?
dat zou ik niet zeggen dat ik helemaal geen vlees eet ik eet heel afentoe zeg maar als ik bij vrienden eet en die hebben wat gemaakt.

ik eet als vervanging veel fruit en groenten en pinda`s(ongezouten)

ik ben nog maar 1 jaartje richting de vega wereld te gaan sinds 3 / 4 maanden echt bijna geen vlees gegeten maar wanneer ik de kans krijg om een eigen tuintje te beginnen eet ik helemaal geen vlees dat maak ik alles zelf.

het zou nog een jaar duuren voordat ik goed kan eten hoe ik het nu wil. daarna heb ik een andere doel.
ik ben al 8 weken gestopt met roken. nu alleen nog de wiet wat minderen tot alleen in het weekend.
en wat aan mijn fysieken toestand dus trainen enzo, maar dat is nog allemaal wat ik wil berijken in de toekomst.
ik ben seruis
pi_78182472
Hoe krijg je je eiwitten dan binnen?
  vrijdag 19 februari 2010 @ 13:38:40 #216
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_78182574
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 13:33 schreef meneerseruis het volgende:
maar wanneer ik de kans krijg om een eigen tuintje te beginnen
Voedsel uit eigen tuin of genetisch gemanipuleerd voedsel maakt toch eigenlijk ook niet uit met al die chemtrails?
pi_78182667
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 13:36 schreef Amos_ het volgende:
Hoe krijg je je eiwitten dan binnen?
ik dacht dat je een kok was ?

maar goed ik zij de net dat ik dat binnen krijg via noten, binnen kort ook even aan de peul vruchten beginnen.
ik ben seruis
pi_78182781
Je bent veganist zeg je, dus zuivel neem je ook niet. Hoeveel noten vreet je dan elke dag om voldoende binnen te krijgen
pi_78182887
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 13:38 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Voedsel uit eigen tuin of genetisch gemanipuleerd voedsel maakt toch eigenlijk ook niet uit met al die chemtrails?
daar kan ik amos zijn steriele luchtbel voor gebruiken als hij die nog kan krijgen

nee, ik zou niks kunnen doen tegen chemtrails. maar het is nog altijd beter want ik weet nu wat ik eet, en dat ik zeker weet dat er geen leed aan te pas komt.
ik ben seruis
pi_78183012
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 13:43 schreef Amos_ het volgende:
Je bent veganist zeg je, dus zuivel neem je ook niet. Hoeveel noten vreet je dan elke dag om voldoende binnen te krijgen
veganist heb je me niet horen zeggen maar zeker in de toekomst wil ik dat bereiken,

ik drink alleen bio melk als ik melk drink, is trouwens veel lekkerder.

en het ik ben nederlander melk zit er in gewortled en diep kaas ook, maar ik eet wel kaas en drink wel melk nu nog wel
ik ben seruis
pi_78183053
Planten zijn ook levende wezens.

Alle gekkigheid bij elkaar, chemtrails bestaan ook niet. Of trek ik daar nu een beerput mee open? Iedereen moet zijn leven leiden zoals hij/zij dat wil. Als dat voor jou betekent veganistisch leven, en je bent daar gelukkig mee, dan moet je dat zeker doen
  vrijdag 19 februari 2010 @ 13:49:59 #222
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_78183068
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 13:45 schreef meneerseruis het volgende:
ik weet nu wat ik eet, en dat ik zeker weet dat er geen leed aan te pas komt.
Ja? Je weet dus echt zeker dat de pinda's die je eet niet geplukt zijn door kindslaafjes?
pi_78183081
En je ijzer? Sorry voor die vragen maar het probleem met vegetarisch/veganistisch eten is vaak dat er voedingsstoffen vergeten worden, vandaar.
  vrijdag 19 februari 2010 @ 13:52:47 #224
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_78183170
We gaan een beetje offtopic geloof ik... Ik vond de Monsanto discussie interessanter dan het ijzer-niveau van TS...
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_78183249
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 13:49 schreef Amos_ het volgende:
Planten zijn ook levende wezens.

Alle gekkigheid bij elkaar, chemtrails bestaan ook niet. Of trek ik daar nu een beerput mee open? Iedereen moet zijn leven leiden zoals hij/zij dat wil. Als dat voor jou betekent veganistisch leven, en je bent daar gelukkig mee, dan moet je dat zeker doen
weet ik maar het is niet eerlijk als een keuzen maakt voor je zelf maar daar andere mensen onder leiden.
en ik zeg tegen niemand eet geen vlees meer ik zeg alleen kies bewust doe je ogen open en zie waar je voedsel vandaan komt als ik nu naar een tomaat kijk denk ik niet het het is een tomaar nee ik kijk waar komt hij vandaan wat is er ingestopt als ik naar een stukje vlees kijk kijk ik naar een dood dier. niet een stukje vlees nee een dood dier.

en natuurlijk moet iedereen dingen doen waar hij/zij goed bij voeld maar ik denk de waarheid moet niet van buiten naar binnen komen maar van binnen naar buiten snap je ? ik wil me van binnen goed voelen wat ik al deze jaren niet heb kunnen doen en geloof me ik voel me stukke beter zonder een sigaret stukke beter zonder een stukje vlees, ik voel me veel gezonder maar de weg die ik ga afleggen is lang te lang voor sommigen mensen maar die weg heb ik gekozen omdat ik veel geef om andere mensen en veel geef om de natuur ik moet alleen nog bewijzen DAT ik er omgeef en dat zou nog een tijd duren
ik ben seruis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')