en zelf jij amos moet minder vlees eten als je het wil of niet.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:38 schreef Amos_ het volgende:
Minder vlees eten is niet de oplossing.
Minder mensen wel, maar dat is onethisch
genoeg het zou je verbazen, als je alleen al niet naar een fast food keten gaat dan vindt ik dat al knap van je. ik weet hoe moelijk het kan zijn.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:43 schreef Amos_ het volgende:
Welke vette troep? Met vlees bedoel ik niet fast food happen he.
Dankzij de reptilians en de vaccinatie-fascisten daalt de wereldbevolking juist! Open je ogen en lees je in!quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:02 schreef USA_holes het volgende:
We kunnen al het voedsel goed gebruiken met de vaart waarin de wereldpopulatie stijgt.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:53 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik ben het met je hele post eens, behalve hiermee:
[..]
Dankzij de reptilians en de vaccinatie-fascisten daalt de wereldbevolking juist! Open je ogen en lees je in!
Ik ga ook regelmatig even naar de gele M hoor, niet Monsanto maar die andere. Soms is dat zó lekkerquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:52 schreef Amos_ het volgende:
Kom niet aan met verhaaltjes over stoffen en vetten in vlees, dat is namelijk een aantal jaar onderdeel van mijn vakgebied geweest als kokVerder is er niks op tegen om af en toe (dus niet te vaak) een keer een vette fastfood hap te eten. Als je het niet te vaak doet kan dat absoluut geen kwaad.
hahaha ja zo dacht ik vroeger ook, jammer dat ik nu niet meer zo denk anders was mijn leven een stuk makkelijker.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:58 schreef Amos_ het volgende:
Ja dan kun je net zo goed in een steriele luchtbel gaan wonen om niet per ongeluk een vlieg/mier te verwonden/doden. ...
Maar eet jij helemaal geen vlees dan?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:03 schreef meneerseruis het volgende:
[..]
hahaha ja zo dacht ik vroeger ook, jammer dat ik nu niet meer zo denk anders was mijn leven een stuk makkelijker.
dat zou ik niet zeggen dat ik helemaal geen vlees eet ik eet heel afentoe zeg maar als ik bij vrienden eet en die hebben wat gemaakt.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar eet jij helemaal geen vlees dan?
En wat eet je dan als vervanging?
Voedsel uit eigen tuin of genetisch gemanipuleerd voedsel maakt toch eigenlijk ook niet uit met al die chemtrails?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:33 schreef meneerseruis het volgende:
maar wanneer ik de kans krijg om een eigen tuintje te beginnen
ik dacht dat je een kok was ?quote:
daar kan ik amos zijn steriele luchtbel voor gebruiken als hij die nog kan krijgenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:38 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Voedsel uit eigen tuin of genetisch gemanipuleerd voedsel maakt toch eigenlijk ook niet uit met al die chemtrails?
veganist heb je me niet horen zeggen maar zeker in de toekomst wil ik dat bereiken,quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:43 schreef Amos_ het volgende:
Je bent veganist zeg je, dus zuivel neem je ook niet. Hoeveel noten vreet je dan elke dag om voldoende binnen te krijgen
Ja? Je weet dus echt zeker dat de pinda's die je eet niet geplukt zijn door kindslaafjes?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:45 schreef meneerseruis het volgende:
ik weet nu wat ik eet, en dat ik zeker weet dat er geen leed aan te pas komt.
weet ik maar het is niet eerlijk als een keuzen maakt voor je zelf maar daar andere mensen onder leiden.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:49 schreef Amos_ het volgende:
Planten zijn ook levende wezens.
Alle gekkigheid bij elkaar, chemtrails bestaan ook niet. Of trek ik daar nu een beerput mee open? Iedereen moet zijn leven leiden zoals hij/zij dat wil. Als dat voor jou betekent veganistisch leven, en je bent daar gelukkig mee, dan moet je dat zeker doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |