FOK!forum / Klaagbaak / Grootste tyfusvolk ter wereld: truckers
Stekelbeeswoensdag 27 januari 2010 @ 09:39
Inderdaad ja. TRUCKERS.
Wat een achterlijk grafvolk is me dit toch, jezus nog aan toe.
De enige reden dat deze mensen een vrachtwagen besturen is zodat ze andere mensen overlast kunnen bezorgen, vooral op tweebaans wegen, want dan is het extra irritant.
Inhalen op tweebaans wegen tegen een gangetje van 91,5 terwijl de andere 90,5 rijdt, coole shit, mang. Daardoor ben je al zeker 2,5min. eerder op je eindbestemming, niet dat dat boeit, maar oke.

Dit associale gedrag is natuurlijk wel deels te verklaren. Dit volk zit immers dagenlang op zo'n vrachtwagen zonder enig contact met de buitenwereld (ok, de ' bakkies ' terzijde gelaten ), en dan gaan ze maar stoer doen zodat ze misschien toch nog iets van aandacht krijgen (een hoop getuuuuuter in dit geval).

Klacht1: truckers
Klacht2: truckers die inhalen op tweebaans wegen
sub-klacht: wij leven in een land waar anno 2010 nog steeds tweebaans wegen worden aangelegd. Wat een faal. Maarja, NL .
anti-klacht: aan alle truckers die op Fok! zitten: je bent vast een hele coole kerel en heb helemaal niets op jou tegen, maar vind het alleen jammer dat je nog ademt.
anti-klacht: truckers zorgen er wel voor dat ik elke dag lekkere ham-kaas croissants bij de AH kan ophalen
zovtywoensdag 27 januari 2010 @ 09:40
druppelkut .
Verder wel een terechte klacht.
minkuukelwoensdag 27 januari 2010 @ 09:40
Paulwoensdag 27 januari 2010 @ 09:41
Doe mij een gehaktbal jochie
Plantenpotwoensdag 27 januari 2010 @ 09:42
Inderdaad, of als ze de playboy aan het doorbladeren zijn tijdens het rijden, en dus alle kanten op slingeren met dat gevaarte.
Apuleiuswoensdag 27 januari 2010 @ 09:42
Dat 'achterlijke' volk bevoorraad alle winkels waar jij je vreten koopt.
kikoooooowoensdag 27 januari 2010 @ 09:43
Ik heb nog nooit een trucker gezien die inhaalde op een tweebaansweg

Die moet wel heel erg lef hebben dan
zovtywoensdag 27 januari 2010 @ 09:44
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 09:42 schreef Apuleius het volgende:
Dat 'achterlijke' volk bevoorraad alle winkels waar jij je vreten koopt.
Ja, dat geeft ze het recht om zich als een compleet gestoorde mongool te keer te gaan op de weg; er moeten zakken chips en potjes mosterd naar de winkel! MET SPOED!

Rot toch op met dat kut argument. De andere mensen zijn op de weg om hun salaris te betalen, geef ze de ruimte en voorrang.
wisewoensdag 27 januari 2010 @ 09:44
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 09:43 schreef kikoooooo het volgende:
Ik heb nog nooit een trucker gezien die inhaalde op een tweebaansweg

Die moet wel heel erg lef hebben dan
Irritatie100woensdag 27 januari 2010 @ 09:45
Haam-kaas croissants van de Bas zijn lekkerder
kikoooooowoensdag 27 januari 2010 @ 09:45
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 09:44 schreef zovty het volgende:

[..]

Ja, dat geeft ze het recht om zich als een compleet gestoorde mongool te keer te gaan op de weg; er moeten zakken chips en potjes mosterd naar de winkel! MET SPOED!
Apuleiuswoensdag 27 januari 2010 @ 09:45
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 09:44 schreef zovty het volgende:

[..]

Ja, dat geeft ze het recht om zich als een compleet gestoorde mongool te keer te gaan op de weg; er moeten zakken chips en potjes mosterd naar de winkel! MET SPOED!

Rot toch op met dat kut argument. De andere mensen zijn op de weg om hun salaris te betalen, geef ze de ruimte en voorrang.
Nou nou, 'compleet gestoorde mongool' nog wel. Kleín beetje overdreven wellicht?
pc-fr34kwoensdag 27 januari 2010 @ 09:46
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 09:42 schreef Plantenpot het volgende:
Inderdaad, of als ze de playboy aan het doorbladeren zijn tijdens het rijden, en dus alle kanten op slingeren met dat gevaarte.
!

Terechte klacht. . Goed topic.
DamagedBrainwoensdag 27 januari 2010 @ 09:47
Dat moet je ze snijden , lul...
Kijken of ze dan nog lachen.
Stekelbeeswoensdag 27 januari 2010 @ 09:48
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 09:43 schreef kikoooooo het volgende:
Ik heb nog nooit een trucker gezien die inhaalde op een tweebaansweg

Die moet wel heel erg lef hebben dan
Ik elke dag wel meerdere keren. Vandaar dit fffffffuuuuuuu-topic.
Apuleiuswoensdag 27 januari 2010 @ 09:48
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 09:47 schreef DamagedBrain het volgende:
Dat moet je ze snijden , lul...
Kijken of ze dan nog lachen.
Ik denk dat je jezelf dan ietwat te pakken neemt.
Deetchwoensdag 27 januari 2010 @ 09:48
Bedoel je met tweebaans wegen misschien een vierbaansweg met in elke richting 2 banen?

Jouw argument dat ze dan 2,5 minuten eerder op hun plaats van bestemming zijn geldt ook voor jou aangezien jij ws. veel kortere afstanden rijdt dan een trucker. Dus waarom zou je je er over opwinden.
Ten tweede zijn truckers nodig om er voor te zorgen dat jij je shit in de winkels kan kopen dus niet zeuren.
Er worden nog tweebaans (vierbaans??) wegen aangelegd omdat er geen behoefte is op sommige trajecten aan meer asfalt. Een extra strook asfalt is nogal duur en daardoor stijgt de belasting en dat wil je toch ook niet.

Leer eens naar het grotere plaatje te kijken. Ik heb minder last van truckers dan van die opgefokte petjes dragende sjonnies (TS?) die niet normaal kunnen rijden, klevers waarvan je het nummerbord niet eens meer kan zien in de achteruitkijkspiegel (break much??) en langzame invoegers.
minkuukelwoensdag 27 januari 2010 @ 09:49
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 09:42 schreef Plantenpot het volgende:
Inderdaad, of als ze de playboy aan het doorbladeren zijn tijdens het rijden, en dus alle kanten op slingeren met dat gevaarte.
SPOILER
Doordenkertje.
DamagedBrainwoensdag 27 januari 2010 @ 09:50
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 09:48 schreef Apuleius het volgende:

[..]

Ik denk dat je jezelf dan ietwat te pakken neemt.
Ik denk dat we TS niet missen als er een vrachtwagen over zijn bolide heen rijdt.
zovtywoensdag 27 januari 2010 @ 09:50
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 09:45 schreef Apuleius het volgende:
Kleín beetje overdreven wellicht?
Ik zeg dingen graag duidelijk.
Maar het punt wat ik eigenlijk wil maken; we zitten allemaal op de weg omdat we moeten, de ene om winkels te bevoorraden, de ander om zieke mensen de helpen, een volgende is op weg om kinderen les te geven, een ander om naar z'n eenzame oma te gaan. We hebben allemaal de weg nodig, de weg is van ons allemaal, niet 1 partij is belangrijker dan de ander.
Brentmeisterwoensdag 27 januari 2010 @ 09:52
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 09:48 schreef Stekelbees het volgende:

[..]

Ik elke dag wel meerdere keren. Vandaar dit fffffffuuuuuuu-topic.
fffffffuuuuuuu-topic vraagt om een fffffffuuuuuuu-plaatje
Treinkopperwoensdag 27 januari 2010 @ 09:52
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 09:48 schreef Deetch het volgende:
Bedoel je met tweebaans wegen misschien een vierbaansweg met in elke richting 2 banen
Ik denk een tweebaansweg met in beide richtingen twee rijstroken.
Stekelbeeswoensdag 27 januari 2010 @ 10:04
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 09:48 schreef Deetch het volgende:
Bedoel je met tweebaans wegen misschien een vierbaansweg met in elke richting 2 banen?

Jouw argument dat ze dan 2,5 minuten eerder op hun plaats van bestemming zijn geldt ook voor jou aangezien jij ws. veel kortere afstanden rijdt dan een trucker. Dus waarom zou je je er over opwinden.
Ten tweede zijn truckers nodig om er voor te zorgen dat jij je shit in de winkels kan kopen dus niet zeuren.
Er worden nog tweebaans (vierbaans??) wegen aangelegd omdat er geen behoefte is op sommige trajecten aan meer asfalt. Een extra strook asfalt is nogal duur en daardoor stijgt de belasting en dat wil je toch ook niet.

Leer eens naar het grotere plaatje te kijken. Ik heb minder last van truckers dan van die opgefokte petjes dragende sjonnies (TS?) die niet normaal kunnen rijden, klevers waarvan je het nummerbord niet eens meer kan zien in de achteruitkijkspiegel (break much??) en langzame invoegers.
Ik bedoel dus in elke richting twee banen ja. Met andere woorden: zodra een trucker gaat inhalen, is de doorstroom voor de rest van de auto's volledig afgesloten en je ziet gelijk een rij ontstaan achter die inhalende vrachtwagen.
Je begint over het feit dat zij er voor zorgen dat mn shit in de winkels ligt... oke.. maar zij mogen MAX 90 km/h rijden, op snelwegen waar 120km/h gereden mag worden... door auto's dus die dat wel mogen. Maw zij gaan expres links rijden om eerder te op hun bestemming te zijn terwijl ze eigenlijk niet eens harder MOGEN rijden zelfs, en dus expres de rest gaan ophouden.

Verder zeg je dat je er geen behoefte is op sommige trajecten aan meer rijbanen? Ik weet niet of jij uberhaupt wel is op de weg zit, maar het mooiste zou zijn als er zes banen in elke richting zouden liggen aangezien er echt overal files staan elke dag, en dat gaat alleen maar erger worden omdat er steeds meer mensen bij komen.
fathankwoensdag 27 januari 2010 @ 10:07
Je kan zelf gewoon niet anticiperen. Ik rij 50k kilometer per jaar plusminus en bijna nooit last van vrachtwagens.
zovtywoensdag 27 januari 2010 @ 10:07
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 10:04 schreef Stekelbees het volgende:
Maw zij gaan expres links rijden om eerder te op hun bestemming te zijn terwijl ze eigenlijk niet eens harder MOGEN rijden zelfs, en dus expres de rest gaan ophouden.
Dit soort akties hebben ook vaak te maken met de verplichte reis en rusttijden. Door zo'n inhaal aktie van 2,5 minuut zijn ze wel op tijd op de parkeerplaats voor de verplichte rustperiode.
deepartwoensdag 27 januari 2010 @ 10:09
Zal ik jullie eens wat zeggen,

Ik heb ook eens heel hard op mijn toeter gedrukt toen een vrachtwagen aan het inhalen was.

Maar daarna heb ik nooit meer getoeterd dus maakt niet uit toch?

Groetjes,
usernummer:134495
Opa.Bakkebaardwoensdag 27 januari 2010 @ 10:17
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 09:45 schreef Apuleius het volgende:

[..]

Nou nou, 'compleet gestoorde mongool' nog wel. Kleín beetje overdreven wellicht?
Nou er zitten wat mongolen tussen hoor. Het percentage hersendoden onder truckers is erg hoog.
Vergelijkbaar met wat er hier in KLB rondloopt gok ik zo.
Met een klein beetje geestelijke inhoud kies je al voor een ander beroep dunkt me.
DeBassistwoensdag 27 januari 2010 @ 10:19
we hebben ze toch echt nodig.. dus onterechte klacht
Pas259woensdag 27 januari 2010 @ 10:19
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 09:44 schreef zovty het volgende:

[..]

Ja, dat geeft ze het recht om zich als een compleet gestoorde mongool te keer te gaan op de weg; er moeten zakken chips en potjes mosterd naar de winkel! MET SPOED!

Rot toch op met dat kut argument. De andere mensen zijn op de weg om hun salaris te betalen, geef ze de ruimte en voorrang.
Je kan ook met ze meedenken en realiseren dat langzaam achter een andere vrachtwagen hangen ook niet alles is.

Maar jij denkt natuurlijk alleen aan jezelf, dat en je bent een beginnend bestuurder.
IJsblockwoensdag 27 januari 2010 @ 10:21
Goed Topic.
Opa.Bakkebaardwoensdag 27 januari 2010 @ 10:21
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 10:19 schreef DeBassist het volgende:
we hebben ze toch echt nodig.. dus onterechte klacht
Wat een fucking dooddoener is dat. Dus omdat je nodig bent mag je je als een mongool gedragen?
Mieren zijn ook nodig, voedselketen enzo, maar zijn toch echt vervelend als ze in je keuken rondlopen.
Maar ja, ze zijn nodig hé, dus zet jij ze zeker netjes buiten weer uit?
Apuleiuswoensdag 27 januari 2010 @ 10:24
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 10:17 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:

[..]

Nou er zitten wat mongolen tussen hoor. Het percentage hersendoden onder truckers is erg hoog.
Vergelijkbaar met wat er hier in KLB rondloopt gok ik zo.
Met een klein beetje geestelijke inhoud kies je al voor een ander beroep dunkt me.
Tsja, dat percentage is onder automobilisten precies hetzelfde. Ik vind het nogal overdreven.
poowoensdag 27 januari 2010 @ 10:25
weet je wat jij zou moeten doen?

voor die truck rijden en dan langzamer rijden zo rond de 80 en als die truck je links wil inhalen gas geven en er vandoor
Pas259woensdag 27 januari 2010 @ 10:25
quote:
t soort akties hebben ook vaak te maken met de verplichte reis en rusttijden. Door zo'n inhaal aktie van 2,5 minuut zijn ze wel op tijd op de parkeerplaats voor de verplichte rustperiode.
Wie denkt nou alleen aan zichzelf? jij toch

Als een vrachtwagen wilt inhalen kijkt hij echt wel naar de rest van het verkeer, en jij wilt toch ook niet de hele weg achter een langzame voertuig rijden?
Opa.Bakkebaardwoensdag 27 januari 2010 @ 10:26
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 10:25 schreef poo het volgende:
weet je wat jij zou moeten doen?

voor die truck rijden en dan langzamer rijden zo rond de 80 en als die truck je links wil inhalen gas geven en er vandoor
Ja dat is echt grappig ja. Kutkleuter.
DeBassistwoensdag 27 januari 2010 @ 10:26
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 10:21 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:

[..]

Wat een fucking dooddoener is dat. Dus omdat je nodig bent mag je je als een mongool gedragen?
Mieren zijn ook nodig, voedselketen enzo, maar zijn toch echt vervelend als ze in je keuken rondlopen.
Maar ja, ze zijn nodig hé dus zet jij ze zeker netjes buiten weer uit?
en om alle truckers dan weer over kam te scheren is wel redelijk wilde je zeggen
er zitten bij elke groep wel wat mongolen tussen
poowoensdag 27 januari 2010 @ 10:27
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 10:26 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:

[..]

Ja dat is echt grappig ja. Kutkleuter.
Jij bent vrachtwagenchauffeur?

Sommige truckers vragen hier gewoon om
Stekelbeeswoensdag 27 januari 2010 @ 10:27
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 10:19 schreef DeBassist het volgende:
we hebben ze toch echt nodig.. dus onterechte klacht
?
waar slaat dat nou weer op?
Pas259woensdag 27 januari 2010 @ 10:28
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 10:27 schreef poo het volgende:

[..]

Jij bent vrachtwagenchauffeur?

Sommige truckers vragen hier gewoon om
En kinderen horen niet op de grote weg.
Opa.Bakkebaardwoensdag 27 januari 2010 @ 10:29
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 10:26 schreef DeBassist het volgende:

[..]

en om alle truckers dan weer over kam te scheren is wel redelijk wilde je zeggen
er zitten bij elke groep wel wat mongolen tussen
Uiteraard. Maar getuige het gedrag van de gemiddelde trucker ligt het percentage mongolen in die groep hoog.
Ik hoop dat je het zo wel begrijpt? Of moet ik het nog een keertje voor je uitleggen?
Opa.Bakkebaardwoensdag 27 januari 2010 @ 10:31
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 10:27 schreef poo het volgende:

[..]

Jij bent vrachtwagenchauffeur?

Sommige truckers vragen hier gewoon om
Als je de moeite had gedaan om terug te lezen dat had je wellicht begrepen dat ik het met de TS eens ben.
Jouw stompzinnige "grapje" was gewoon van kleuterniveau.
CyclingGirlwoensdag 27 januari 2010 @ 10:33
Ik heb er wel eens last van als ze elkaar gaan inhalen maar om het nu het grootste tyfusvolk ter wereld te noemen, vind ik ook weer overdreven. We moeten allemaal over die weg en we moeten gewoon rekening houden met elkaar.
poowoensdag 27 januari 2010 @ 10:34
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 10:31 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:

[..]

Als je de moeite had gedaan om terug te lezen dat had je wellicht begrepen dat ik het met de TS eens ben.
Jouw stompzinnige "grapje" was gewoon van kleuterniveau.
boh ik had alleen de op gelezen... en daarnaast vragen sommige truckers er gewoon om: ik heb een autootje wat niet harder dan 100 kan en soms cruise ik dan met 90 op de snelweg. Vaak zat dat een truck op mijn bumper zit en met groot licht loopt te seinen dat ik harder moet
Opa.Bakkebaardwoensdag 27 januari 2010 @ 10:36
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 10:34 schreef poo het volgende:

[..]

boh ik had alleen de op gelezen... en daarnaast vragen sommige truckers er gewoon om: ik heb een autootje wat niet harder dan 100 kan en soms cruise ik dan met 90 op de snelweg en vaak zat dat een truck op mijn bumper zit en met groot licht loopt te seinen dat ik harder moet
Je bent daadwerkelijk ouder dan 6? Dat maakt de zaak nog een stuk ernstiger.
Pas259woensdag 27 januari 2010 @ 10:38
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 10:34 schreef poo het volgende:

[..]

boh ik had alleen de op gelezen... en daarnaast vragen sommige truckers er gewoon om: ik heb een autootje wat niet harder dan 100 kan en soms cruise ik dan met 90 op de snelweg. Vaak zat dat een truck op mijn bumper zit en met groot licht loopt te seinen dat ik harder moet
Dat laatste lul je, want ze zouden je inhalen en niet seinen. :D
poowoensdag 27 januari 2010 @ 10:38
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 10:17 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:

[..]

Het percentage hersendoden onder truckers is erg hoog.
Vergelijkbaar met wat er hier in KLB rondloopt gok ik zo.
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 10:36 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:

[..]

Je bent daadwerkelijk ouder dan 6? Dat maakt de zaak nog een stuk ernstiger.
poowoensdag 27 januari 2010 @ 10:42
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 10:38 schreef Pas259 het volgende:

[..]

Dat laatste lul je, want ze zouden je inhalen en niet seinen. :D
Sommigen gaan echt als een malloot seinen en bumperkleven; word je ook niet vrolijk van zo'n truck op je bumper. Afijn, als ze gewoon normaal doen geef ik ze ook echt wel de vrijheid om mij in te halen hoor, ga ik wat langzamer rijden. Het gaat mij om de malloten die dan gaan bumperkleven, seinen en dan gaan inhalen. Als die trucker niet normaal kan doen, doe ik dat ook niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door poo op 27-01-2010 11:03:50 ]
JarnoFwoensdag 27 januari 2010 @ 10:51
Ga eerst zelf maar eens een truck besturen en kijk dan of je klacht terecht is. Denk dat je dan met heel andere ogen kijkt naar de bestuurders van die 10-tonners.

Maarja, volgens mij is het verspilde moeite om je te laten inzien dat je behoorlijk overdreven reageert.
Stekelbeeswoensdag 27 januari 2010 @ 11:03
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 10:51 schreef JarnoF het volgende:
Ga eerst zelf maar eens een truck besturen en kijk dan of je klacht terecht is. Denk dat je dan met heel andere ogen kijkt naar de bestuurders van die 10-tonners.

Maarja, volgens mij is het verspilde moeite om je te laten inzien dat je behoorlijk overdreven reageert.
Ja, want die vrachtwagens zijn zo moeilijk te besturen dat ze wel moeten gaan inhalen..
sander-3woensdag 27 januari 2010 @ 11:08
Wat ook leuk is, dat als jij zo'n vrachtwagen inhaalt, en als je dan halverwege bent, dat zij dan hun richtingaanwijzer naar links ineens aan doen
DDDDDaafwoensdag 27 januari 2010 @ 11:11
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 10:34 schreef poo het volgende:

[..]

boh ik had alleen de op gelezen... en daarnaast vragen sommige truckers er gewoon om: ik heb een autootje wat niet harder dan 100 kan en soms cruise ik dan met 90 op de snelweg. Vaak zat dat een truck op mijn bumper zit en met groot licht loopt te seinen dat ik harder moet
poowoensdag 27 januari 2010 @ 11:12
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 11:11 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]


oldtimer jwz
Byte_Mewoensdag 27 januari 2010 @ 11:15
ik heb weleens van die truckers horen vertellen dat ze expres zo langzaam mogelijk inhalen, om vervolgens te tellen hoeveel auto's ze hebben opgehouden. is een trucker-spelletje. inderdaad klotevolk
JarnoFwoensdag 27 januari 2010 @ 11:16
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 11:03 schreef Stekelbees het volgende:

[..]

Ja, want die vrachtwagens zijn zo moeilijk te besturen dat ze wel moeten gaan inhalen..
Als je de titel alleen al leest, scheer jij alle truckers over 1 kam. Dus je geeft geen correcte reactie op mijn argument dat de klacht onterecht is.
DDDDDaafwoensdag 27 januari 2010 @ 11:17
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 11:12 schreef poo het volgende:

[..]

oldtimer jwz
R35p3ct! Maar zou je dan niet beter een gewone auto voor dagelijks woon-werkverkeer aanschaffen?
poowoensdag 27 januari 2010 @ 11:21
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 11:17 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

R35p3ct! Maar zou je dan niet beter een gewone auto voor dagelijks woon-werkverkeer aanschaffen?
Ik heb een ov studentenkaart en heb geen auto nodig voor woon-werkverkeer
zovtywoensdag 27 januari 2010 @ 11:29
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 10:19 schreef Pas259 het volgende:

[..]

Je kan ook met ze meedenken en realiseren dat langzaam achter een andere vrachtwagen hangen ook niet alles is.
Nee, dat zal ik niet weten ) Daarom rij IK op de linkerbaan en moeten die slakken rechts blijven .
quote:
Maar jij denkt natuurlijk alleen aan jezelf, dat en je bent een beginnend bestuurder.
Zij denken toch ook niet; joh, laat ik die beste man eens even voorgaan, ik kan de hele dag nog inhalen, dat en je hebt geen kennis van de users.
H.FRwoensdag 27 januari 2010 @ 11:31
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 11:08 schreef sander-3 het volgende:
Wat ook leuk is, dat als jij zo'n vrachtwagen inhaalt, en als je dan halverwege bent, dat zij dan hun richtingaanwijzer naar links ineens aan doen
Inderdaad.. Ik schrik me soms (bijna) een ongeluk als ze dat doen.
NoShitSherlockwoensdag 27 januari 2010 @ 11:36
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 09:41 schreef Paul het volgende:
Doe mij een gehaktbal jochie
Maar dan wel van eigen keuken:
retuow82woensdag 27 januari 2010 @ 12:40
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 10:51 schreef JarnoF het volgende:
Ga eerst zelf maar eens een truck besturen en kijk dan of je klacht terecht is. Denk dat je dan met heel andere ogen kijkt naar de bestuurders van die 10-tonners.

Ik ben van mening dat je niet iedere chauffeur hetzelfde kan beoordelen maar jouw opmerking is ook zo'n gruwelijke dooddoener...

Zitten chauffeurs eerst te zeuren dat ze zo'n lange remweg hebben en dat andere daar rekening mee moeten houden en dat automobilisten het niet begrijpen wat voor invloed die 10 ton heeft... Maar zelf gaan ze wel bumperkleven met dezelfde vrachtwagen als het te langzaam gaat, dan is de remweg ineens geen probleem meer
deepartwoensdag 27 januari 2010 @ 12:48
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 12:40 schreef retuow82 het volgende:

[..]

Ik ben van mening dat je niet iedere chauffeur hetzelfde kan beoordelen maar jouw opmerking is ook zo'n gruwelijke dooddoener...

Zitten chauffeurs eerst te zeuren dat ze zo'n lange remweg hebben en dat andere daar rekening mee moeten houden en dat automobilisten het niet begrijpen wat voor invloed die 10 ton heeft... Maar zelf gaan ze wel bumperkleven met dezelfde vrachtwagen als het te langzaam gaat, dan is de remweg ineens geen probleem meer
Klopt

Gewoon je gas loslaten en als ze je dan links voorbij willen gaan na een lange kleefsessie gewoon wat gas bijgeven zodat hij er uiteindelijk toch niet langs kan
poowoensdag 27 januari 2010 @ 13:24
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 12:48 schreef deepart het volgende:

[..]

Klopt

Gewoon je gas loslaten en als ze je dan links voorbij willen gaan na een lange kleefsessie gewoon wat gas bijgeven zodat hij er uiteindelijk toch niet langs kan
NoBody122woensdag 27 januari 2010 @ 13:28
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 11:31 schreef H.FR het volgende:

[..]

Inderdaad.. Ik schrik me soms (bijna) een ongeluk als ze dat doen.
Dat jullie daarvan schrikken getuigt alleen maar van onkunde, al dan niet door gebrek aan rij-ervaring, op de weg.

Hij/zij doet de richtingwijzer dan juist aan, zodat verkeer wat er op dat moment nog aan komt kan gaan anticiperen op de actie die hij/zij daarmee aankondigt en die hoogstwaarschijnlijk zal plaatsvinden meteen nadat jij voorbij bent.

Precies waar de richtingwijzer dus voor is bedoeld
Otis2.0woensdag 27 januari 2010 @ 13:29
TT kan niet, dat zijn Marokkanen al.
afcajoswoensdag 27 januari 2010 @ 13:32
TS is een zeurmiep. Hoe hinderlijk is het als je als trucker zijnde achter een slak rijdt die 78 gaat terwijl je zelf 90 mag. Natuurlijk ga je dan inhalen. En die paar minuten die de automobilisten daar last van hebben, jammer dan. En zo vaak komt het nou ook weer niet voor

Truckers, ben blij dat ze er zijn
mierenfokkerwoensdag 27 januari 2010 @ 13:32
Laatst nog achter een truck gezeten die +/- 105 km/u reed.. Maar het zijn vooral de polen die zo asociaal rijden, slingeren en voornamelijk ons wegdek helemaal naar de klote rijden.
pc-fr34kwoensdag 27 januari 2010 @ 13:33
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 13:29 schreef Otis2.0 het volgende:
TT kan niet, dat zijn Marokkanen al.
Ik dacht mensen uit die kut hoofdstad.
AdvancedPowerwoensdag 27 januari 2010 @ 13:36
http://www.vimeo.com/7670880

Erg grappig filmpje over een trucker.
Otis2.0woensdag 27 januari 2010 @ 13:37
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 13:33 schreef pc-fr34k het volgende:

[..]

Ik dacht mensen uit die kut hoofdstad.
Haha ik heb een keer jouw hyves gezien, nu kan ik je niet meer serieus nemen.
Dawnbreakerwoensdag 27 januari 2010 @ 13:38
beetje offtopic:

zonder voor of tegen truckers te zijn, vind ik de opmerkingen "maar ze zorgen voor jullie voorraad/eten/whatever" redelijk kansloos. Dit kun je over elk beroep zeggen in een andere context zeggen. Betekend niet dat daardoor de werknemer regels mag overtreden.
afcajoswoensdag 27 januari 2010 @ 13:38
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 13:37 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

Haha ik heb een keer jouw hyves gezien, nu kan ik je niet meer serieus nemen.
Linkje?
Bluurghwoensdag 27 januari 2010 @ 13:38


misschien hier een voorbeeld aan nemen!
deepartwoensdag 27 januari 2010 @ 13:41
quote:
-0-woensdag 27 januari 2010 @ 13:47
Dat ze af en toe eens inhalen als het rustig is en het dan ook nog relatief snel gaat, best

Maar gisteren zat ik wel achter zo'n irritante strontfontein. Gaat die op de hoofdrijbaan bij den bosch inhalen over meerdere kilometers. Het is daar 2 strooks. Vlak daarna komen hoofd en parallelbanen weer bij elkaar waardoor het 3 en zelfs even 4 stroken worden. Wacht dan gewoon heel even met inhalen.
Olle.woensdag 27 januari 2010 @ 13:49
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 09:43 schreef kikoooooo het volgende:
Ik heb nog nooit een trucker gezien die inhaalde op een tweebaansweg

Die moet wel heel erg lef hebben dan
NIET??

nou ik wel paar weken terug zo'n domme knuppel met een dikke vrachtwagen ging even dapper een auto inhalen
Over de doorgetrokkenstreep in een bocht!
Uiteraard je raad het al komt een auto tegemoet rijden... de trucker mooi rustig door rijden alsof er niets gebeurt, de tegemoet komende auto keihard op de remmen...

trucker heeft ingehaald en vervolgd rustig zijn weg.
terwijl de tegemoet komende autobestuurder naar de eerste hulp moet opdat deze bestuurder direct een hartverzakking kreeg...

Zulke dibielen mogen wat mij betreft direct naar Polen vertrekken ofzo
wisewoensdag 27 januari 2010 @ 13:52
-0-woensdag 27 januari 2010 @ 13:52
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 09:48 schreef Deetch het volgende:
Bedoel je met tweebaans wegen misschien een vierbaansweg met in elke richting 2 banen?

Fail Correctie

Als er meerdere auto's naast elkaar liggen zonder fysieke afscheiding heet dat een rijstrook.
Een weg met 1 strook beide richtngen uit is een 1 baans weg met 2 stroken.
Een snelweg is over het algemeen 2 rijstroken op 2 banen, (een beide kanten uit) of 4 stroken keer 2 banen. Alleen bij een parallelbanensysteem zijn er 4 rijbanen.
deepartwoensdag 27 januari 2010 @ 13:53
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 13:49 schreef Olle. het volgende:

[..]

NIET??

nou ik wel paar weken terug zo'n domme knuppel met een dikke vrachtwagen ging even dapper een auto inhalen
Over de doorgetrokkenstreep in een bocht!
Uiteraard je raad het al komt een auto tegemoet rijden... de trucker mooi rustig door rijden alsof er niets gebeurt, de tegemoet komende auto keihard op de remmen...

trucker heeft ingehaald en vervolgd rustig zijn weg.
terwijl de tegemoet komende autobestuurder naar de eerste hulp moet opdat deze bestuurder direct een hartverzakking kreeg...

Zulke dibielen mogen wat mij betreft direct naar Polen vertrekken ofzo
Dat is wel heel absurd.
NoBody122woensdag 27 januari 2010 @ 13:56
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 13:38 schreef Dawnbreaker het volgende:
beetje offtopic:

zonder voor of tegen truckers te zijn, vind ik de opmerkingen "maar ze zorgen voor jullie voorraad/eten/whatever" redelijk kansloos. Dit kun je over elk beroep zeggen in een andere context zeggen. Betekendt niet dat daardoor de werknemer regels mag overtreden.
Dat geldt ook voor spellingsregels, natuurlijk.
speknekwoensdag 27 januari 2010 @ 14:06
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 09:39 schreef Stekelbees het volgende:
anti-klacht: aan alle truckers die op Fok! zitten: je bent vast een hele coole kerel en heb helemaal niets op jou tegen, maar vind het alleen jammer dat je nog ademt.
.
Equiteswoensdag 27 januari 2010 @ 14:10
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 13:52 schreef -0- het volgende:

[..]

Fail Correctie

Als er meerdere auto's naast elkaar liggen zonder fysieke afscheiding heet dat een rijstrook.
Een weg met 1 strook beide richtngen uit is een 1 baans weg met 2 stroken.
Een snelweg is over het algemeen 2 rijstroken op 2 banen, (een beide kanten uit) of 4 stroken keer 2 banen. Alleen bij een parallelbanensysteem zijn er 4 rijbanen.
Deetchwoensdag 27 januari 2010 @ 14:16
quote:
Dat is pas een bazenactie!
Deetchwoensdag 27 januari 2010 @ 14:19
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 13:52 schreef -0- het volgende:

[..]

Fail Correctie

Als er meerdere auto's naast elkaar liggen zonder fysieke afscheiding heet dat een rijstrook.
Een weg met 1 strook beide richtngen uit is een 1 baans weg met 2 stroken.
Een snelweg is over het algemeen 2 rijstroken op 2 banen, (een beide kanten uit) of 4 stroken keer 2 banen. Alleen bij een parallelbanensysteem zijn er 4 rijbanen.
Ik rpobeer alleen duidelijk te krijgen waar hij zo'n probleem over maakt. inhalen op de snelweg kan imo geen probleem zijn want zodra de vrachtauto zijn inhaal werk heeft gedaan kun je er gewoon weer langs. Als het nou een binnenweg is met tegemoetkomend verkeer kan ik me voorstellen dat een inhalende vrachtauto best vervelend is.
Vaak verwarren mensen banen en stroken, zie ook de gegeven voorbeelden bij omgangstaal:
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/864
Equiteswoensdag 27 januari 2010 @ 14:22
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 13:49 schreef Olle. het volgende:

[..]

NIET??

nou ik wel paar weken terug zo'n domme knuppel met een dikke vrachtwagen ging even dapper een auto inhalen
Over de doorgetrokkenstreep in een bocht!
Uiteraard je raad het al komt een auto tegemoet rijden... de trucker mooi rustig door rijden alsof er niets gebeurt, de tegemoet komende auto keihard op de remmen...

trucker heeft ingehaald en vervolgd rustig zijn weg.
terwijl de tegemoet komende autobestuurder naar de eerste hulp moet opdat deze bestuurder direct een hartverzakking kreeg...

Zulke dibielen mogen wat mij betreft direct naar Polen vertrekken ofzo
Ja hoor en dat moeten wij geloven.
intraxzwoensdag 27 januari 2010 @ 14:30
AdvancedPowerwoensdag 27 januari 2010 @ 14:31
quote:
\

Ik had hem al gepost.
Olle.woensdag 27 januari 2010 @ 14:31
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 14:22 schreef Equites het volgende:

[..]

Ja hoor en dat moeten wij geloven.
je moet niets
Fortitudewoensdag 27 januari 2010 @ 14:34
quote:
Dat einde.
Otis2.0woensdag 27 januari 2010 @ 15:24
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 13:38 schreef afcajos het volgende:

[..]

Linkje?
Zo moeilijk is het niet.
wisewoensdag 27 januari 2010 @ 15:32
quote:
omfg

na deze:

het meest fucked up wat ik heb gezien
mierenfokkerwoensdag 27 januari 2010 @ 16:36
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 15:32 schreef wise het volgende:

[..]


aparte wendig van dit topic.. Maar echt hoe gek kunnen mensen zijn die dit maken
ibaneXwoensdag 27 januari 2010 @ 16:41
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 09:50 schreef zovty het volgende:

[..]

, niet 1 partij is belangrijker dan de ander.
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 09:44 schreef zovty het volgende:

[..]
geef ze de ruimte en voorrang.
huh?
Revolution-NLwoensdag 27 januari 2010 @ 16:44
Terechte klacht! Het is inderdaad zwaar irritant als er weer eens een trucker besluit in te halen met 2km verschil. Gelukkig had ik vorig jaar de mogelijkheid om WRAAK te nemen

Vorig jaar gingen we met de aanhanger naar frankrijk. Ik reed dus netjes 92 op de cruise control. Constant probeerde zo'n irritante trucker ons met 2km verschil in te halen. Op het moment dat hij op de linkerbaan naast ons zat om ons in te halen drukte ik 1x op de cruise control zodat we even hard gingen en hij er niet voorbij komt en uiteindelijk weer naar rechts moest waarna ik de cruise control weer 2km omlaag bijstelde

Dit gebeurde meerdere malen gedurende 150km, toen we een provenciale weg in frankrijk op reden stuifde de truck er vandoor ver boven de toegestane snelheid. 10km later stond hij aan de kant omdat hij gelazerd was door oom agent . We hebben nog even vriendelijk getoeterd en gezwaait
sander-3woensdag 27 januari 2010 @ 17:28
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 16:44 schreef Revolution-NL het volgende:
Terechte klacht! Het is inderdaad zwaar irritant als er weer eens een trucker besluit in te halen met 2km verschil. Gelukkig had ik vorig jaar de mogelijkheid om WRAAK te nemen

Vorig jaar gingen we met de aanhanger naar frankrijk. Ik reed dus netjes 92 op de cruise control. Constant probeerde zo'n irritante trucker ons met 2km verschil in te halen. Op het moment dat hij op de linkerbaan naast ons zat om ons in te halen drukte ik 1x op de cruise control zodat we even hard gingen en hij er niet voorbij komt en uiteindelijk weer naar rechts moest waarna ik de cruise control weer 2km omlaag bijstelde

Dit gebeurde meerdere malen gedurende 150km, toen we een provenciale weg in frankrijk op reden stuifde de truck er vandoor ver boven de toegestane snelheid. 10km later stond hij aan de kant omdat hij gelazerd was door oom agent . We hebben nog even vriendelijk getoeterd en gezwaait
Prachtig

En dan ook afremmen als hij afremt, zodat ie niet meer van de linkerbaan af kan
NoBody122woensdag 27 januari 2010 @ 22:05
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 16:44 schreef Revolution-NL het volgende:
Terechte klacht! Het is inderdaad zwaar irritant als er weer eens een trucker besluit in te halen met 2km verschil. Gelukkig had ik vorig jaar de mogelijkheid om WRAAK te nemen

Vorig jaar gingen we met de aanhanger naar frankrijk. Ik reed dus netjes 92 op de cruise control. Constant probeerde zo'n irritante trucker ons met 2km verschil in te halen. Op het moment dat hij op de linkerbaan naast ons zat om ons in te halen drukte ik 1x op de cruise control zodat we even hard gingen en hij er niet voorbij komt en uiteindelijk weer naar rechts moest waarna ik de cruise control weer 2km omlaag bijstelde

Dit gebeurde meerdere malen gedurende 150km, toen we een provenciale weg in frankrijk op reden stuifde de truck er vandoor ver boven de toegestane snelheid. 10km later stond hij aan de kant omdat hij gelazerd was door oom agent . We hebben nog even vriendelijk getoeterd en gezwaait
So_Surreal_Babywoensdag 27 januari 2010 @ 22:10
3 weken terug ben ik nog bijna van de weg af gereden door zo'n kanker eppo

Ik was 3 vrachtwagens aan het inhalen, toen ik naast de 2e zat deed hij zijn knipperlicht aan en een halve seconde later gooide hij hem al naar links...

Het enige wat ik kon doen was remmen, dus bijna een botsing met mijn collega die achter mee reed...

Asociaal tyfus volk..
So_Surreal_Babywoensdag 27 januari 2010 @ 22:17
Oja, en ik heb een TEEEEEEERING hekel aan dat ge sein van die paupers
Seinen doe je als er iets aan de hand is of als de acceptgiro brigade weer eens aan de kant van de weg staat te flitsen...

Niet als je aan het inhalen bent, dan wacht blijf je maar even 5 seconde langer op die rijbaan en ga je er langs wanneer je zeker weet dat je er langs bent....
So_Surreal_Babywoensdag 27 januari 2010 @ 22:21
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 09:48 schreef Deetch het volgende:
Jouw argument dat ze dan 2,5 minuten eerder op hun plaats van bestemming zijn geldt ook voor jou aangezien jij ws. veel kortere afstanden rijdt dan een trucker.
Jouw post laat maar zien dat je geen opleiding nodig hebt om trucker te zijn...

Simpel rekensommetje:

Jij bent misschien 2,5 minuut sneller op je bestemming omdat je 20 seconde lang (de tijd van het inhalen) 1.5 km/u sneller kan rijden doordat je de vrachtwagen achter je inhaalt.
Personen auto's mogen op de meeste plekken alleen 120 ipv jouw 90 km/u...

Dat is dus een verschil van 20 seconde lang 1.5 km/u sneller of 20 seconde lang 30 km/u langzamer rijden !!

Trouwens, jij pakt in je eentje 2.5 minuut winst, maar je houdt ook nog eens tientallen anderen mensen op die achter je rijden en opeens 90 km/u ipv 120 km/u moeten rijden !!

Je denkt dus alleen aan je eigen 2.5 minuut en bent dus gewoon fucking asociaal bezig !
So_Surreal_Babywoensdag 27 januari 2010 @ 22:22
Slotje
Crankwoensdag 27 januari 2010 @ 22:23
Gaan we weer, zag er vanmorgen ook al een topic over bestelbusjes moeten die mensen tegenwoordig allemaal maar 's nachts gaan werken of zo?
Godsamme het zou hier wel even allemaal bepaald worden net of de rest in de normale personenauto's zo geweldig rijden.
Toempfwoensdag 27 januari 2010 @ 22:36
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 09:39 schreef Stekelbees het volgende:
I
anti-klacht: aan alle truckers die op Fok! zitten: je bent vast een hele coole kerel en heb helemaal niets op jou tegen, maar vind het alleen jammer dat je nog ademt.

Bedankt
Jahr00nwoensdag 27 januari 2010 @ 22:37
ZONDER TRUCKERS GEEN ETEN IN DE WINKEL. DENK HIERAAN MENSEN ANDERS GAAN WE MASSAAL STAKEN
onder.duikerwoensdag 27 januari 2010 @ 22:46
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 09:50 schreef zovty het volgende:

[..]

Ik zeg dingen graag duidelijk.
Maar het punt wat ik eigenlijk wil maken; we zitten allemaal op de weg omdat we moeten, de ene om winkels te bevoorraden, de ander om zieke mensen de helpen, een volgende is op weg om kinderen les te geven, een ander om naar z'n eenzame oma te gaan. We hebben allemaal de weg nodig, de weg is van ons allemaal, niet 1 partij is belangrijker dan de ander.



[ Bericht 11% gewijzigd door onder.duiker op 27-01-2010 22:52:16 ]
So_Surreal_Babywoensdag 27 januari 2010 @ 22:51
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 22:46 schreef onder.duiker het volgende:

[..]

<A HREF="http://www.youtube.com/watch?v=1Kh2QOtURGQ">de straat is van jou</A>

Ik help je hoor

onder.duikerwoensdag 27 januari 2010 @ 22:54
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 22:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:

[..]

Ik help je hoor


ja dank je wel, ik pruts altijd een beetje mee met die klote codetaal.
So_Surreal_Babywoensdag 27 januari 2010 @ 23:01
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 22:54 schreef onder.duiker het volgende:

[..]

ja dank je wel, ik pruts altijd een beetje mee met die klote codetaal.
Ik post hem maar al te graag
Ik ken die gasten persoonlijk
onder.duikerwoensdag 27 januari 2010 @ 23:11
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 23:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:

[..]

Ik post hem maar al te graag
Ik ken die gasten persoonlijk
wie zijn het dan? ik merk ook je treurige smiley
Luc_Nilis_PSVdonderdag 28 januari 2010 @ 07:45
Waarom las ik nou Marocs in de TT?
Penisbaarddonderdag 28 januari 2010 @ 07:51
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 23:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:

[..]

Ik post hem maar al te graag
Ik ken die gasten persoonlijk
Baas, heb je een handtekening?
So_Surreal_Babydonderdag 28 januari 2010 @ 09:58
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 23:11 schreef onder.duiker het volgende:

[..]

wie zijn het dan? ik merk ook je treurige smiley
Die 'Azy' heet eigenlijk Andre en werkt in een snackbar.
Vroeger was hij nog homo en vertelde hij op de middelbare school verhalen dat hij in een kroeg een gozer gepijpt had in de WC toen had hij al last van een identiteit crisis
Olle.donderdag 28 januari 2010 @ 10:10
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 22:37 schreef Jahr00n het volgende:
ZONDER TRUCKERS GEEN ETEN IN DE WINKEL. DENK HIERAAN MENSEN ANDERS GAAN WE MASSAAL STAKEN
dapper dat je dat zo zegt!
zo ken ik er nog wel 100
ikbeneenkiwidinsdag 4 mei 2010 @ 17:21
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 09:43 schreef kikoooooo het volgende:
Ik heb nog nooit een trucker gezien die inhaalde op een tweebaansweg

Die moet wel heel erg lef hebben dan
Mopst3rdinsdag 4 mei 2010 @ 17:25
TS zegt getuuter faal
Nebelwerferdinsdag 4 mei 2010 @ 17:32
Terechte klacht..

Zon eikel liet me net niet invoegen en toen ik vervolgens hem er maar assertief tussendrukte begon die lul nog te toeteren ook..


Zowiezo mensen die niet even wat ruimte maken voor hun invoegende medemens...
BaasDdinsdag 4 mei 2010 @ 17:54
jaja allemaal aan d ehoogste knoop
Koko_Bananadinsdag 4 mei 2010 @ 17:55
TS, wat vind je van mensen die met de tractor rijden?
solyarisdinsdag 4 mei 2010 @ 17:58
Truckers!
kikoooooodinsdag 4 mei 2010 @ 18:01
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 17:32 schreef Nebelwerfer het volgende:
Terechte klacht..

Zon eikel liet me net niet invoegen en toen ik vervolgens hem er maar assertief tussendrukte begon die lul nog te toeteren ook..
God, daar hebben we weer zo'n mongool die niet kan invoegen.

DE INVOEGENDE PARTIJ MOET VOORRANG VERLENEN AAN AL HET ANDERE VERKEER, OMDAT JE BEZIG BENT MET EEN BIJZONDERE VERRICHTING!

Achterlijke mongool. Ga de verkeersregels opnieuw leren.
quote:
Zowiezo mensen die niet even wat ruimte maken voor hun invoegende medemens...
Zowiezo ( )

Sowieso mensen die VERWACHTEN dat anderen iets doen, terwijl dat geen regel is.

MEnsen die hun eigen regels gaan bedenken en vervolgens vinden dat iedereen die regels moet gebruiken, mogen echt langzaam pijnlijk sterven. Jij bent zo'n voorbeeld.
kikoooooodinsdag 4 mei 2010 @ 18:04
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 10:04 schreef kikoooooo het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)hool_cursus_inv.html

En nu zal half fok wel weer roepen: Geenstijl - Maar ze hebben hier wel gelijk.

Gevalletje road rage op de A15. Twee bestuurders gingen elkaar te lijf na een dispuutje over correct invoegen op de snelweg. Een vrachtwagenchauffeur op een toerit meende dat invoegen een recht is, in plaats van een plicht. En kwakte zijn bak de weg op onder het motto: 'luxewagens opzouten, ben aan het werk'. Dat werd dus matten toen beide bestuurders even later stil kwamen te staan in een file. Ja, mensen. Invoegen is zo'n beetje de moeilijkste verkeershandeling van Nederland. Iedereen doet het, bijna niemand kan het. Hier in Nederland zijn automobilisten geneigd naar de linkerbaan op te schuiven als er een invoegstrook opdoemt om zo ruimte te schapen voor de invoeger van rechts. Ziet er allemaal heel hoffelijk en automotief correct uit, maar is eigenlijk compleet fout. De invoeger MOET zich aanpassen aan het verkeer, en niet andersom. Toverwoord voor invoegers is: gassen! Maak snelheid, brul naar 110-120 en go with the flow. En daar zit nu vaak het probleem. Vrouwen, bejaarden en sukkels keutelen met 70 de snelweg op, en denken dat hun richtingaanwijzer voldoende is. Rijvaardigheids Advies voor rechterbaanrijders: heb schijt aan de invoeger, negeren, maak geen oogcontact, laat ze hun eigen boontjes doppen. Ook al moeten ze zwaar in de remmen omdat de strook op is. Hun probleem. Rijvaardigheids Advies voor invoegers: geef goedverdoemme eens een keer gas. Met uw Dacia Logan. Tot zover Les 1 van GeenStijl Rijschool. Volgende week: met 160 km/h joints rollen en hoe te sturen met de rechterknie. Class dismissed...
Nebelwerferdinsdag 4 mei 2010 @ 23:14
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 18:01 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

God, daar hebben we weer zo'n mongool die niet kan invoegen.

DE INVOEGENDE PARTIJ MOET VOORRANG VERLENEN AAN AL HET ANDERE VERKEER, OMDAT JE BEZIG BENT MET EEN BIJZONDERE VERRICHTING!

Achterlijke mongool. Ga de verkeersregels opnieuw leren.
[..]

Zowiezo ( )

Sowieso mensen die VERWACHTEN dat anderen iets doen, terwijl dat geen regel is.

MEnsen die hun eigen regels gaan bedenken en vervolgens vinden dat iedereen die regels moet gebruiken, mogen echt langzaam pijnlijk sterven. Jij bent zo'n voorbeeld.


auw die schrijffout,, excuus..


Voor de rest moet jij niet zo dom lullen..

Dit was geen snelweg met kilometers ruimte.. en als niemand ruimte verleend hoe wil jij in godsnaam dan invoegen? Volgens mij was daar nog een reclame over een tijdje terug. Waar de rechterrijbaan toch echt ruimte moest laten voor de invoegende partij..

Bovendien reed deze sjaak het gat dicht terwijl ik toch echt liep te knipperen..
Nebelwerferdinsdag 4 mei 2010 @ 23:16
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 18:04 schreef kikoooooo het volgende:

[..]



Zucht... wie zegt dat ik het over een toerit had...
Nebelwerferdinsdag 4 mei 2010 @ 23:18
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ritsen


Moet ik nog dingen onderstrepen of snap je nu eindelijk hoe dom je uitviel?
RAH0WAdinsdag 4 mei 2010 @ 23:21
moet je voor de gein eens in zijn dode hoek gaan rijden dan kan je lachen.
#ANONIEMdinsdag 4 mei 2010 @ 23:32
Het ergste zijn nog die mongolen die structureel een inhaalverbod negeren, zie het regelmatig op de A15 en A12. Dat soort gasten krijgen dan standaard een claxonconcert wanneer ik ze kan inhalen.
Iucdinsdag 4 mei 2010 @ 23:37
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 23:21 schreef RAH0WA het volgende:
moet je voor de gein eens in zijn dode hoek gaan rijden dan kan je lachen.
Welke dode hoek?
De enige dode hoek die ik heb is recht achter de vrachtwagen.

6 spiegels en een camera doen naast de ramen voldoende werk om alles zichtbaar te maken.
#ANONIEMdinsdag 4 mei 2010 @ 23:38
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 23:18 schreef Nebelwerfer het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ritsen


Moet ik nog dingen onderstrepen of snap je nu eindelijk hoe dom je uitviel?
hij had het over invoegen, stond ook in jouw comment, en had wat dat betreft gelijk. Nu heb je het ineens over ritsen. Snap je het verschil eigenlijk wel?
Iucdinsdag 4 mei 2010 @ 23:40
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 23:32 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Het ergste zijn nog die mongolen die structureel een inhaalverbod negeren, zie het regelmatig op de A15 en A12. Dat soort gasten krijgen dan standaard een claxonconcert wanneer ik ze kan inhalen.
Volledig mee eens!
Als zo'n mongool mij probeert gaat inhalen hoop ik stiekum dat de klpd niet ver weg is.
RAH0WAdinsdag 4 mei 2010 @ 23:44
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 23:37 schreef Iuc het volgende:

[..]

Welke dode hoek?
De enige dode hoek die ik heb is recht achter de vrachtwagen.

6 spiegels en een camera doen naast de ramen voldoende werk om alles zichtbaar te maken.
Als jij de hele tijd in je monitor zit te turen rijd je hem alsnog klem.
#ANONIEMdinsdag 4 mei 2010 @ 23:45
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 23:40 schreef Iuc het volgende:

[..]

Volledig mee eens!
Als zo'n mongool mij probeert gaat inhalen hoop ik stiekum dat de klpd niet ver weg is.
Denk je nou echt dat die daar wat aan doen? De KLPD gedoogt dat soort acties gewoon, ze gaan liever achter 'wegmisbruikers' aan die 10km/u te hard rijden aan.
Iucdinsdag 4 mei 2010 @ 23:47
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 23:44 schreef RAH0WA het volgende:

[..]

Als jij de hele tijd in je monitor zit te turen rijd je hem alsnog klem.
Camera zit aan de rechterkant van de wagen. Doorgaans zit ik op de meest rechtse baan en rijden daar geen auto's. Dus zoveel hoef ik niet op een schermpje te staren.
Nebelwerferdinsdag 4 mei 2010 @ 23:49
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 23:38 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

hij had het over invoegen, stond ook in jouw comment, en had wat dat betreft gelijk. Nu heb je het ineens over ritsen. Snap je het verschil eigenlijk wel?
ah zie daar ligt de fout.. ik doelde dus op ritsen ja..

was er dan ook errug verkeerd over
Iucdinsdag 4 mei 2010 @ 23:51
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 23:45 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Denk je nou echt dat die daar wat aan doen? De KLPD gedoogt dat soort acties gewoon, ze gaan liever achter 'wegmisbruikers' aan die 10km/u te hard rijden aan.
De klpd gedoogd dat soort inhaalmanouvres echt niet.
Komt omdat die redelijk hoog op de irritatielijst staat.

Wat de klpd wel gedoogd is dat als er op de invoeger een vrachtwagen zit en bijvoorbeeld ik op de snelweg en ik zou ruimte maken voor die ander op de invoeger door een baan naar links op te schuiven, om vervolgens direct nadat ik die ander voorbij ben weer naar rechts op te schuiven.
#ANONIEMdinsdag 4 mei 2010 @ 23:53
Dit topic
Iucdinsdag 4 mei 2010 @ 23:54
Kutkick eigenlijk ook
Kazawoensdag 5 mei 2010 @ 01:16
Voor de duidelijkheid: de maximum snelheid voor een vrachtwagen buiten de bebouwde kom én op de snelweg is geen 90 km/h maar 80 km/h.
Zwolsboywoensdag 5 mei 2010 @ 01:38
Waar ik me zo aan erger is op 80 / 100 km wegen waar ze met opzet extreem langzaam optrekken en rond de 70 rond blijven rijden waardoor autos geneigd zijn om die doorgetrokken streek te negeren en vervolgens wil er iemand inhalen trappen ze het gaspendaal ineens flink in zodat die gene bijna tegen zijn tegenligger knalt. of op 70 km wegen binnen de bebouwde kom rijden ze ineens doodleuk 80 km maar op 80 km wegen zijn ze lekker sloom omdat ze weten die lui die naar zn werk moet komt lekker te laat ha ha

Simpel tijdens de spits een verbod op voertuigen boven de 3500 kg met uitzondering van bussen en ziekenwagens etc.

Buiten de spits alles welkom en 100 km rijden ipv 80 die rukdingen kunnen best 100 rijden op de snelweg
Zwolsboywoensdag 5 mei 2010 @ 01:39
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 01:38 schreef Zwolsboy het volgende:
Waar ik me zo aan erger is op 80 / 100 km wegen waar ze met opzet extreem langzaam optrekken en rond de 70 rond blijven rijden waardoor autos geneigd zijn om die doorgetrokken streek te negeren en vervolgens wil er iemand inhalen trappen ze het gaspendaal ineens flink in zodat die gene bijna tegen zijn tegenligger knalt. of op 70 km wegen binnen de bebouwde kom rijden ze ineens doodleuk 80 km maar op 80 km wegen zijn ze lekker sloom omdat ze weten die lui die naar zn werk moet komt lekker te laat ha ha

Simpel tijdens de spits een verbod op voertuigen boven de 3500 kg met uitzondering van bussen en ziekenwagens etc.

Buiten de spits alles welkom en 100 km rijden ipv 80 die rukdingen kunnen best 100 rijden op de snelweg
Zwolsboywoensdag 5 mei 2010 @ 01:39
Foutje
JaFFedonderdag 6 mei 2010 @ 10:24
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 09:43 schreef kikoooooo het volgende:
Ik heb nog nooit een trucker gezien die inhaalde op een tweebaansweg

Die moet wel heel erg lef hebben dan
Afgelopen zondag. Dit komt doordat mijn auto niet sneller durfde. Ineens een trucker naast je dan sta je toch wel gek te kijken.
Viper86donderdag 6 mei 2010 @ 10:33
Vrachtwagenchauffeurs moeten gewoon niet zo ongeduldig zijn.. Ik bedoel, wat is belangrijker, de veiligheid van hemzelf en andere weggebruikers of je lading om 10:00 bezorgen ipv 10:05?
fathankdonderdag 6 mei 2010 @ 10:42
Mensen die je aan het einde van de ritsstrook er niet tussen laten omdat ze vinden dat je dan voorkruipt . DAT ASFALT LIGT DAAR NIET VOOR NIKS!!!1111111111
Salatreldonderdag 6 mei 2010 @ 10:46
Viper86donderdag 6 mei 2010 @ 10:47
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 10:42 schreef fathank het volgende:
Mensen die je aan het einde van de ritsstrook er niet tussen laten omdat ze vinden dat je dan voorkruipt . DAT ASFALT LIGT DAAR NIET VOOR NIKS!!!1111111111
Dat asfalt ligt er voor wanneer er file is, normaliter is het gewoon niet sociaal om een lange rij auto's te passeren en dan vooraan de rij te verwachten dat men je ook nog eens laat ritsen. Ik bedoel, waarom zouden al die mensen wel moeten wachten en jij niet?
Pas259donderdag 6 mei 2010 @ 10:58
Je moet altijd de volledige strook gebruiken.
Viper86donderdag 6 mei 2010 @ 11:05
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 10:58 schreef Pas259 het volgende:
Je moet altijd de volledige strook gebruiken.
Als het niet druk is doet niemand dat, dus dan is het gewoon lullig als je met je dikke patserauto langs al die wachtende mensen raced en helemaal vooraan pas gaat ritsen.

Bij een file is het een ander verhaal.
fathankdonderdag 6 mei 2010 @ 11:18
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 10:47 schreef Viper86 het volgende:

[..]

Dat asfalt ligt er voor wanneer er file is, normaliter is het gewoon niet sociaal om een lange rij auto's te passeren en dan vooraan de rij te verwachten dat men je ook nog eens laat ritsen. Ik bedoel, waarom zouden al die mensen wel moeten wachten en jij niet?
Goed ritsgedrag bestaat uit de volgende gedragscodes:
Zo lang mogelijk doorrijden op de invoegende rijstrook
Op ongeveer 300 meter voor de versmalling (aangegeven met bord) rijsnelheid aanpassen aan de snelheid van de voertuigen op de aanliggende strook
Voertuigen op aanliggende strook maken vrijwillig ruimte om invoegend voertuig tussen te laten;
Op circa 50 meter voor de versmalling zonder afremmen en verstoringen in de ontstane ruimte (hiaat) invoegen, zodat invoegend voertuig en de achterligger de rit kunnen vervolgen;
Pas259donderdag 6 mei 2010 @ 11:24
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 11:05 schreef Viper86 het volgende:

[..]

Als het niet druk is doet niemand dat, dus dan is het gewoon lullig als je met je dikke patserauto langs al die wachtende mensen raced en helemaal vooraan pas gaat ritsen.

Bij een file is het een ander verhaal.
Ik doe het altijd, omdat ik het zo geleerd heb. en dat mensen in hun ogen zien dat ik een patser auto heb is niet mijn probleem.
Zwolsboyvrijdag 21 mei 2010 @ 12:30
Hoera over 2 weken gaan de truckers weer staken met toeteren en maximaal 50 km/h rijden omdat de benzine / diesel prijs weer eens hoog staat.


Aliceyvrijdag 21 mei 2010 @ 12:47
Tjeempie, wat zitten er toch een hoop verongelijkte kleuters op de weg.
#ANONIEMvrijdag 21 mei 2010 @ 12:53
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 12:30 schreef Zwolsboy het volgende:
Hoera over 2 weken gaan de truckers weer staken met toeteren en maximaal 50 km/h rijden omdat de benzine / diesel prijs weer eens hoog staat.



Dat ga je niet menen
kikoooooovrijdag 21 mei 2010 @ 13:11
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 10:47 schreef Viper86 het volgende:

[..]

Dat asfalt ligt er voor wanneer er file is, normaliter is het gewoon niet sociaal om een lange rij auto's te passeren en dan vooraan de rij te verwachten dat men je ook nog eens laat ritsen. Ik bedoel, waarom zouden al die mensen wel moeten wachten en jij niet?


Dat heet maximaal gebruik maken van het toch al geringe asfalt, debiel.
retuow82vrijdag 21 mei 2010 @ 13:27
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 13:11 schreef kikoooooo het volgende:

[..]



Dat heet maximaal gebruik maken van het toch al geringe asfalt, debiel.
Eindelijk iemand die het begrijpt!

De overheid houdt campagnes om ritsgedrag te bevorderen omdat bij het ritsen snel irritaties, agressie en gevoelens van onveiligheid ontstaan. Vaak omdat bestuurders die te vroeg invoegen het niet leuk vinden om andere auto's te zien doorrijden tot het einde van afvallende rijstrook. Toch is dat doorrijden onderdeel van het gewenste ritsgedrag. Om het ritsgedrag te stimuleren zijn op veel knelpuntlocaties verkeersborden geplaatst met de teksten 'Ritsen na 300 m' en 'Ritsen vanaf hier'.

Het mag duidelijk zijn dat 'ritsen' eigenlijk alleen van belang is tijdens drukke periodes, want bij weinig verkeer ontstaan er geen problemen bij het strookwisselen en het invoegen tussen voertuigen op een andere strook, voor zover die aanwezig zijn.

Goed ritsgedrag bestaat uit de volgende gedragscodes:

- Zo lang mogelijk doorrijden op de invoegende rijstrook
- Op ongeveer 300 meter voor de versmalling (aangegeven met bord) rijsnelheid aanpassen aan de snelheid van de voertuigen op de aanliggende strook
- Voertuigen op aanliggende strook maken vrijwillig ruimte om invoegend voertuig tussen te laten;
- Op circa 50 meter voor de versmalling zonder afremmen en verstoringen in de ontstane ruimte invoegen zodat invoegend voertuig en de achterligger de rit kunnen vervolgen