hij had het over invoegen, stond ook in jouw comment, en had wat dat betreft gelijk. Nu heb je het ineens over ritsen. Snap je het verschil eigenlijk wel?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:18 schreef Nebelwerfer het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ritsen
Moet ik nog dingen onderstrepen of snap je nu eindelijk hoe dom je uitviel?
Volledig mee eens!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:32 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Het ergste zijn nog die mongolen die structureel een inhaalverbod negeren, zie het regelmatig op de A15 en A12. Dat soort gasten krijgen dan standaard een claxonconcert wanneer ik ze kan inhalen.
Als jij de hele tijd in je monitor zit te turen rijd je hem alsnog klem.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:37 schreef Iuc het volgende:
[..]
Welke dode hoek?
De enige dode hoek die ik heb is recht achter de vrachtwagen.
6 spiegels en een camera doen naast de ramen voldoende werk om alles zichtbaar te maken.
Denk je nou echt dat die daar wat aan doen? De KLPD gedoogt dat soort acties gewoon, ze gaan liever achter 'wegmisbruikers' aan die 10km/u te hard rijden aan.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:40 schreef Iuc het volgende:
[..]
Volledig mee eens!
Als zo'n mongool mij probeert gaat inhalen hoop ik stiekum dat de klpd niet ver weg is.
Camera zit aan de rechterkant van de wagen. Doorgaans zit ik op de meest rechtse baan en rijden daar geen auto's. Dus zoveel hoef ik niet op een schermpje te staren.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:44 schreef RAH0WA het volgende:
[..]
Als jij de hele tijd in je monitor zit te turen rijd je hem alsnog klem.
ah zie daar ligt de fout.. ik doelde dus op ritsen ja..quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:38 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
hij had het over invoegen, stond ook in jouw comment, en had wat dat betreft gelijk. Nu heb je het ineens over ritsen. Snap je het verschil eigenlijk wel?
De klpd gedoogd dat soort inhaalmanouvres echt niet.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:45 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat die daar wat aan doen? De KLPD gedoogt dat soort acties gewoon, ze gaan liever achter 'wegmisbruikers' aan die 10km/u te hard rijden aan.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 01:38 schreef Zwolsboy het volgende:Waar ik me zo aan erger is op 80 / 100 km wegen waar ze met opzet extreem langzaam optrekken en rond de 70 rond blijven rijden waardoor autos geneigd zijn om die doorgetrokken streek te negeren en vervolgens wil er iemand inhalen trappen ze het gaspendaal ineens flink in
![]()
zodat die gene bijna tegen zijn tegenligger knalt.
of op 70 km wegen binnen de bebouwde kom rijden ze ineens doodleuk 80 km maar op 80 km wegen zijn ze lekker sloom omdat ze weten die lui die naar zn werk moet komt lekker te laat ha ha
Simpel tijdens de spits een verbod op voertuigen boven de 3500 kg met uitzondering van bussen en ziekenwagens etc.
Buiten de spits alles welkom en 100 km rijden ipv 80 die rukdingen kunnen best 100 rijden op de snelweg
Afgelopen zondag. Dit komt doordat mijn auto niet sneller durfde. Ineens een trucker naast je dan sta je toch wel gek te kijken.quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:43 schreef kikoooooo het volgende:
Ik heb nog nooit een trucker gezien die inhaalde op een tweebaansweg![]()
Die moet wel heel erg lef hebben dan
Dat asfalt ligt er voor wanneer er file is, normaliter is het gewoon niet sociaal om een lange rij auto's te passeren en dan vooraan de rij te verwachten dat men je ook nog eens laat ritsen. Ik bedoel, waarom zouden al die mensen wel moeten wachten en jij niet?quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:42 schreef fathank het volgende:
Mensen die je aan het einde van de ritsstrook er niet tussen laten omdat ze vinden dat je dan voorkruipt. DAT ASFALT LIGT DAAR NIET VOOR NIKS!!!1111111111
Als het niet druk is doet niemand dat, dus dan is het gewoon lullig als je met je dikke patserauto langs al die wachtende mensen raced en helemaal vooraan pas gaat ritsen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:58 schreef Pas259 het volgende:
Je moet altijd de volledige strook gebruiken.
Goed ritsgedrag bestaat uit de volgende gedragscodes:quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:47 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Dat asfalt ligt er voor wanneer er file is, normaliter is het gewoon niet sociaal om een lange rij auto's te passeren en dan vooraan de rij te verwachten dat men je ook nog eens laat ritsen. Ik bedoel, waarom zouden al die mensen wel moeten wachten en jij niet?
Ik doe het altijd, omdat ik het zo geleerd heb. en dat mensen in hun ogen zien dat ik een patser auto heb is niet mijn probleem.quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:05 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Als het niet druk is doet niemand dat, dus dan is het gewoon lullig als je met je dikke patserauto langs al die wachtende mensen raced en helemaal vooraan pas gaat ritsen.
Bij een file is het een ander verhaal.
Dat ga je niet menenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:30 schreef Zwolsboy het volgende:
Hoeraover 2 weken gaan de truckers weer staken met toeteren en maximaal 50 km/h rijden omdat de benzine / diesel prijs weer eens hoog staat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |