quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:34 schreef poo het volgende:
[..]
boh ik had alleen de op gelezen... en daarnaast vragen sommige truckers er gewoon om: ik heb een autootje wat niet harder dan 100 kan en soms cruise ik dan met 90 op de snelweg. Vaak zat dat een truck op mijn bumper zit en met groot licht loopt te seinen dat ik harder moet
Als je de titel alleen al leest, scheer jij alle truckers over 1 kam. Dus je geeft geen correcte reactie op mijn argument dat de klacht onterecht is.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:03 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
Ja, want die vrachtwagens zijn zo moeilijk te besturen dat ze wel moeten gaan inhalen..
R35p3ct! Maar zou je dan niet beter een gewone auto voor dagelijks woon-werkverkeer aanschaffen?quote:
Ik heb een ov studentenkaart en heb geen auto nodig voor woon-werkverkeerquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:17 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
R35p3ct! Maar zou je dan niet beter een gewone auto voor dagelijks woon-werkverkeer aanschaffen?
Nee, dat zal ik niet wetenquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:19 schreef Pas259 het volgende:
[..]
Je kan ook met ze meedenken en realiseren dat langzaam achter een andere vrachtwagen hangen ook niet alles is.
Zij denken toch ook niet; joh, laat ik die beste man eens even voorgaan, ik kan de hele dag nog inhalen, dat en je hebt geen kennis van de users.quote:Maar jij denkt natuurlijk alleen aan jezelf, dat en je bent een beginnend bestuurder.
Inderdaad.. Ik schrik me soms (bijna) een ongeluk als ze dat doen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:08 schreef sander-3 het volgende:
Wat ook leuk is, dat als jij zo'n vrachtwagen inhaalt, en als je dan halverwege bent, dat zij dan hun richtingaanwijzer naar links ineens aan doen
quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:51 schreef JarnoF het volgende:
Ga eerst zelf maar eens een truck besturen en kijk dan of je klacht terecht is. Denk dat je dan met heel andere ogen kijkt naar de bestuurders van die 10-tonners.
Kloptquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:40 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat je niet iedere chauffeur hetzelfde kan beoordelen maar jouw opmerking is ook zo'n gruwelijke dooddoener...
Zitten chauffeurs eerst te zeuren dat ze zo'n lange remweg hebben en dat andere daar rekening mee moeten houden en dat automobilisten het niet begrijpen wat voor invloed die 10 ton heeft... Maar zelf gaan ze wel bumperkleven met dezelfde vrachtwagen als het te langzaam gaat, dan is de remweg ineens geen probleem meer
quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:48 schreef deepart het volgende:
[..]
Klopt
Gewoon je gas loslaten en als ze je dan links voorbij willen gaan na een lange kleefsessie gewoon wat gas bijgeven zodat hij er uiteindelijk toch niet langs kan
Dat jullie daarvan schrikken getuigt alleen maar van onkunde, al dan niet door gebrek aan rij-ervaring, op de weg.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:31 schreef H.FR het volgende:
[..]
Inderdaad.. Ik schrik me soms (bijna) een ongeluk als ze dat doen.
Ik dacht mensen uit die kut hoofdstad.quote:
Haha ik heb een keer jouw hyves gezien, nu kan ik je niet meer serieus nemen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:33 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik dacht mensen uit die kut hoofdstad.
Linkje?quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:37 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Haha ik heb een keer jouw hyves gezien, nu kan ik je niet meer serieus nemen.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:38 schreef Bluurgh het volgende:
misschien hier een voorbeeld aan nemen!
NIET??quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:43 schreef kikoooooo het volgende:
Ik heb nog nooit een trucker gezien die inhaalde op een tweebaansweg![]()
Die moet wel heel erg lef hebben dan
Fail Correctiequote:Op woensdag 27 januari 2010 09:48 schreef Deetch het volgende:
Bedoel je met tweebaans wegen misschien een vierbaansweg met in elke richting 2 banen?
Dat is wel heel absurd.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:49 schreef Olle. het volgende:
[..]
NIET??
nou ik wel paar weken terug zo'n domme knuppel met een dikke vrachtwagen ging even dapper een auto inhalen
Over de doorgetrokkenstreep in een bocht!
Uiteraard je raad het al komt een auto tegemoet rijden... de trucker mooi rustig door rijden alsof er niets gebeurt, de tegemoet komende auto keihard op de remmen...
trucker heeft ingehaald en vervolgd rustig zijn weg.
terwijl de tegemoet komende autobestuurder naar de eerste hulp moet opdat deze bestuurder direct een hartverzakking kreeg...
Zulke dibielen mogen wat mij betreft direct naar Polen vertrekken ofzo
Dat geldt ook voor spellingsregels, natuurlijk.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:38 schreef Dawnbreaker het volgende:
beetje offtopic:
zonder voor of tegen truckers te zijn, vind ik de opmerkingen "maar ze zorgen voor jullie voorraad/eten/whatever" redelijk kansloos. Dit kun je over elk beroep zeggen in een andere context zeggen. Betekendt niet dat daardoor de werknemer regels mag overtreden.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:39 schreef Stekelbees het volgende:
anti-klacht: aan alle truckers die op Fok! zitten: je bent vast een hele coole kerel en heb helemaal niets op jou tegen, maar vind het alleen jammer dat je nog ademt.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:52 schreef -0- het volgende:
[..]
Fail Correctie
Als er meerdere auto's naast elkaar liggen zonder fysieke afscheiding heet dat een rijstrook.
Een weg met 1 strook beide richtngen uit is een 1 baans weg met 2 stroken.
Een snelweg is over het algemeen 2 rijstroken op 2 banen, (een beide kanten uit) of 4 stroken keer 2 banen. Alleen bij een parallelbanensysteem zijn er 4 rijbanen.
Dat is pas een bazenactie!quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:38 schreef Bluurgh het volgende:
misschien hier een voorbeeld aan nemen!
Ik rpobeer alleen duidelijk te krijgen waar hij zo'n probleem over maakt. inhalen op de snelweg kan imo geen probleem zijn want zodra de vrachtauto zijn inhaal werk heeft gedaan kun je er gewoon weer langs. Als het nou een binnenweg is met tegemoetkomend verkeer kan ik me voorstellen dat een inhalende vrachtauto best vervelend is.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:52 schreef -0- het volgende:
[..]
Fail Correctie
Als er meerdere auto's naast elkaar liggen zonder fysieke afscheiding heet dat een rijstrook.
Een weg met 1 strook beide richtngen uit is een 1 baans weg met 2 stroken.
Een snelweg is over het algemeen 2 rijstroken op 2 banen, (een beide kanten uit) of 4 stroken keer 2 banen. Alleen bij een parallelbanensysteem zijn er 4 rijbanen.
Ja hoor en dat moeten wij geloven.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:49 schreef Olle. het volgende:
[..]
NIET??
nou ik wel paar weken terug zo'n domme knuppel met een dikke vrachtwagen ging even dapper een auto inhalen
Over de doorgetrokkenstreep in een bocht!
Uiteraard je raad het al komt een auto tegemoet rijden... de trucker mooi rustig door rijden alsof er niets gebeurt, de tegemoet komende auto keihard op de remmen...
trucker heeft ingehaald en vervolgd rustig zijn weg.
terwijl de tegemoet komende autobestuurder naar de eerste hulp moet opdat deze bestuurder direct een hartverzakking kreeg...
Zulke dibielen mogen wat mij betreft direct naar Polen vertrekken ofzo
je moet nietsquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:22 schreef Equites het volgende:
[..]
Ja hoor en dat moeten wij geloven.
omfgquote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:50 schreef zovty het volgende:
[..]
, niet 1 partij is belangrijker dan de ander.
huh?quote:
Prachtigquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:44 schreef Revolution-NL het volgende:
Terechte klacht! Het is inderdaad zwaar irritant als er weer eens een trucker besluit in te halen met 2km verschil. Gelukkig had ik vorig jaar de mogelijkheid om WRAAK te nemen
Vorig jaar gingen we met de aanhanger naar frankrijk. Ik reed dus netjes 92 op de cruise control. Constant probeerde zo'n irritante trucker ons met 2km verschil in te halen. Op het moment dat hij op de linkerbaan naast ons zat om ons in te halen drukte ik 1x op de cruise control zodat we even hard gingen en hij er niet voorbij komt en uiteindelijk weer naar rechts moest waarna ik de cruise control weer 2km omlaag bijstelde
Dit gebeurde meerdere malen gedurende 150km, toen we een provenciale weg in frankrijk op reden stuifde de truck er vandoor ver boven de toegestane snelheid. 10km later stond hij aan de kant omdat hij gelazerd was door oom agent. We hebben nog even vriendelijk getoeterd en gezwaait
quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:44 schreef Revolution-NL het volgende:
Terechte klacht! Het is inderdaad zwaar irritant als er weer eens een trucker besluit in te halen met 2km verschil. Gelukkig had ik vorig jaar de mogelijkheid om WRAAK te nemen
Vorig jaar gingen we met de aanhanger naar frankrijk. Ik reed dus netjes 92 op de cruise control. Constant probeerde zo'n irritante trucker ons met 2km verschil in te halen. Op het moment dat hij op de linkerbaan naast ons zat om ons in te halen drukte ik 1x op de cruise control zodat we even hard gingen en hij er niet voorbij komt en uiteindelijk weer naar rechts moest waarna ik de cruise control weer 2km omlaag bijstelde
Dit gebeurde meerdere malen gedurende 150km, toen we een provenciale weg in frankrijk op reden stuifde de truck er vandoor ver boven de toegestane snelheid. 10km later stond hij aan de kant omdat hij gelazerd was door oom agent. We hebben nog even vriendelijk getoeterd en gezwaait
Jouw post laat maar zien dat je geen opleiding nodig hebt om trucker te zijn...quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:48 schreef Deetch het volgende:
Jouw argument dat ze dan 2,5 minuten eerder op hun plaats van bestemming zijn geldt ook voor jou aangezien jij ws. veel kortere afstanden rijdt dan een trucker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |