abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 januari 2010 @ 13:52:02 #76
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_77332976
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_77332980
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 09:48 schreef Deetch het volgende:
Bedoel je met tweebaans wegen misschien een vierbaansweg met in elke richting 2 banen?

Fail Correctie

Als er meerdere auto's naast elkaar liggen zonder fysieke afscheiding heet dat een rijstrook.
Een weg met 1 strook beide richtngen uit is een 1 baans weg met 2 stroken.
Een snelweg is over het algemeen 2 rijstroken op 2 banen, (een beide kanten uit) of 4 stroken keer 2 banen. Alleen bij een parallelbanensysteem zijn er 4 rijbanen.
pi_77333034
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 13:49 schreef Olle. het volgende:

[..]

NIET??

nou ik wel paar weken terug zo'n domme knuppel met een dikke vrachtwagen ging even dapper een auto inhalen
Over de doorgetrokkenstreep in een bocht!
Uiteraard je raad het al komt een auto tegemoet rijden... de trucker mooi rustig door rijden alsof er niets gebeurt, de tegemoet komende auto keihard op de remmen...

trucker heeft ingehaald en vervolgd rustig zijn weg.
terwijl de tegemoet komende autobestuurder naar de eerste hulp moet opdat deze bestuurder direct een hartverzakking kreeg...

Zulke dibielen mogen wat mij betreft direct naar Polen vertrekken ofzo
Dat is wel heel absurd.
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
  Spellchecker woensdag 27 januari 2010 @ 13:56:15 #79
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_77333147
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 13:38 schreef Dawnbreaker het volgende:
beetje offtopic:

zonder voor of tegen truckers te zijn, vind ik de opmerkingen "maar ze zorgen voor jullie voorraad/eten/whatever" redelijk kansloos. Dit kun je over elk beroep zeggen in een andere context zeggen. Betekendt niet dat daardoor de werknemer regels mag overtreden.
Dat geldt ook voor spellingsregels, natuurlijk.
Tevens -purist.
  woensdag 27 januari 2010 @ 14:06:14 #80
8369 speknek
Another day another slay
pi_77333566
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 09:39 schreef Stekelbees het volgende:
anti-klacht: aan alle truckers die op Fok! zitten: je bent vast een hele coole kerel en heb helemaal niets op jou tegen, maar vind het alleen jammer dat je nog ademt.
.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 27 januari 2010 @ 14:10:14 #81
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_77333722
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 13:52 schreef -0- het volgende:

[..]

Fail Correctie

Als er meerdere auto's naast elkaar liggen zonder fysieke afscheiding heet dat een rijstrook.
Een snelweg is over het algemeen 2 rijstroken op 2 banen, (een beide kanten uit) of 4 stroken keer 2 banen. Alleen bij een parallelbanensysteem zijn er 4 rijbanen.
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
pi_77334016
quote:
Dat is pas een bazenactie!
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_77334129
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 13:52 schreef -0- het volgende:

[..]

Fail Correctie

Ik rpobeer alleen duidelijk te krijgen waar hij zo'n probleem over maakt. inhalen op de snelweg kan imo geen probleem zijn want zodra de vrachtauto zijn inhaal werk heeft gedaan kun je er gewoon weer langs. Als het nou een binnenweg is met tegemoetkomend verkeer kan ik me voorstellen dat een inhalende vrachtauto best vervelend is.
Vaak verwarren mensen banen en stroken, zie ook de gegeven voorbeelden bij omgangstaal:
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/864
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
  woensdag 27 januari 2010 @ 14:22:39 #84
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_77334290
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 13:49 schreef Olle. het volgende:

[..]

NIET??

nou ik wel paar weken terug zo'n domme knuppel met een dikke vrachtwagen ging even dapper een auto inhalen
Over de doorgetrokkenstreep in een bocht!
Uiteraard je raad het al komt een auto tegemoet rijden... de trucker mooi rustig door rijden alsof er niets gebeurt, de tegemoet komende auto keihard op de remmen...

trucker heeft ingehaald en vervolgd rustig zijn weg.
terwijl de tegemoet komende autobestuurder naar de eerste hulp moet opdat deze bestuurder direct een hartverzakking kreeg...

Zulke dibielen mogen wat mij betreft direct naar Polen vertrekken ofzo
Ja hoor en dat moeten wij geloven.
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
pi_77334587
XBL: Koning Stoma
PSN: Koning_Stoma
pi_77334625
quote:
\

Ik had hem al gepost.
  woensdag 27 januari 2010 @ 14:31:14 #87
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_77334630
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 14:22 schreef Equites het volgende:

[..]

Ja hoor en dat moeten wij geloven.
je moet niets
A man's got to do what a man's got to do
pi_77334769
quote:
Dat einde.
pi_77336831
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 13:38 schreef afcajos het volgende:

[..]

Linkje?
Zo moeilijk is het niet.
-
  woensdag 27 januari 2010 @ 15:32:32 #90
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_77337136
quote:
omfg

na deze:

het meest fucked up wat ik heb gezien
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_77339949
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 15:32 schreef wise het volgende:

[..]

aparte wendig van dit topic.. Maar echt hoe gek kunnen mensen zijn die dit maken
pi_77340193
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 09:50 schreef zovty het volgende:

[..]

, niet 1 partij is belangrijker dan de ander.
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 09:44 schreef zovty het volgende:

[..]
geef ze de ruimte en voorrang.
huh?
pi_77340357
Terechte klacht! Het is inderdaad zwaar irritant als er weer eens een trucker besluit in te halen met 2km verschil. Gelukkig had ik vorig jaar de mogelijkheid om WRAAK te nemen

Vorig jaar gingen we met de aanhanger naar frankrijk. Ik reed dus netjes 92 op de cruise control. Constant probeerde zo'n irritante trucker ons met 2km verschil in te halen. Op het moment dat hij op de linkerbaan naast ons zat om ons in te halen drukte ik 1x op de cruise control zodat we even hard gingen en hij er niet voorbij komt en uiteindelijk weer naar rechts moest waarna ik de cruise control weer 2km omlaag bijstelde

Dit gebeurde meerdere malen gedurende 150km, toen we een provenciale weg in frankrijk op reden stuifde de truck er vandoor ver boven de toegestane snelheid. 10km later stond hij aan de kant omdat hij gelazerd was door oom agent . We hebben nog even vriendelijk getoeterd en gezwaait
pi_77342252
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 16:44 schreef Revolution-NL het volgende:
Terechte klacht! Het is inderdaad zwaar irritant als er weer eens een trucker besluit in te halen met 2km verschil. Gelukkig had ik vorig jaar de mogelijkheid om WRAAK te nemen

Vorig jaar gingen we met de aanhanger naar frankrijk. Ik reed dus netjes 92 op de cruise control. Constant probeerde zo'n irritante trucker ons met 2km verschil in te halen. Op het moment dat hij op de linkerbaan naast ons zat om ons in te halen drukte ik 1x op de cruise control zodat we even hard gingen en hij er niet voorbij komt en uiteindelijk weer naar rechts moest waarna ik de cruise control weer 2km omlaag bijstelde

Dit gebeurde meerdere malen gedurende 150km, toen we een provenciale weg in frankrijk op reden stuifde de truck er vandoor ver boven de toegestane snelheid. 10km later stond hij aan de kant omdat hij gelazerd was door oom agent . We hebben nog even vriendelijk getoeterd en gezwaait
Prachtig

En dan ook afremmen als hij afremt, zodat ie niet meer van de linkerbaan af kan
Er gaat niets boven Groningen
  Spellchecker woensdag 27 januari 2010 @ 22:05:40 #95
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_77355685
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 16:44 schreef Revolution-NL het volgende:

Tevens -purist.
pi_77355920
3 weken terug ben ik nog bijna van de weg af gereden door zo'n kanker eppo

Ik was 3 vrachtwagens aan het inhalen, toen ik naast de 2e zat deed hij zijn knipperlicht aan en een halve seconde later gooide hij hem al naar links...

Het enige wat ik kon doen was remmen, dus bijna een botsing met mijn collega die achter mee reed...

Asociaal tyfus volk..
pi_77356257
Oja, en ik heb een TEEEEEEERING hekel aan dat ge sein van die paupers
Seinen doe je als er iets aan de hand is of als de acceptgiro brigade weer eens aan de kant van de weg staat te flitsen...

Niet als je aan het inhalen bent, dan wacht blijf je maar even 5 seconde langer op die rijbaan en ga je er langs wanneer je zeker weet dat je er langs bent....
pi_77356498
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 09:48 schreef Deetch het volgende:
Jouw argument dat ze dan 2,5 minuten eerder op hun plaats van bestemming zijn geldt ook voor jou aangezien jij ws. veel kortere afstanden rijdt dan een trucker.
Jouw post laat maar zien dat je geen opleiding nodig hebt om trucker te zijn...

Simpel rekensommetje:

Jij bent misschien 2,5 minuut sneller op je bestemming omdat je 20 seconde lang (de tijd van het inhalen) 1.5 km/u sneller kan rijden doordat je de vrachtwagen achter je inhaalt.
Personen auto's mogen op de meeste plekken alleen 120 ipv jouw 90 km/u...

Dat is dus een verschil van 20 seconde lang 1.5 km/u sneller of 20 seconde lang 30 km/u langzamer rijden !!

Trouwens, jij pakt in je eentje 2.5 minuut winst, maar je houdt ook nog eens tientallen anderen mensen op die achter je rijden en opeens 90 km/u ipv 120 km/u moeten rijden !!

Je denkt dus alleen aan je eigen 2.5 minuut en bent dus gewoon fucking asociaal bezig !
pi_77356529
Slotje
pi_77356602
Gaan we weer, zag er vanmorgen ook al een topic over bestelbusjes moeten die mensen tegenwoordig allemaal maar 's nachts gaan werken of zo?
Godsamme het zou hier wel even allemaal bepaald worden net of de rest in de normale personenauto's zo geweldig rijden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')