onze gastarbeiderquote:
ik geef mijn geld ook boven de rijn uit, bij die fijne flitspaal bij julliequote:Op woensdag 27 januari 2010 00:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Ey ik geef het geld dat ik bij jullie verdien gewoon boven de Rijn uit hoor
succes met veranderen, je weet hoe de wiki werktquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
TT?
Wordt het niet eens tijd de OP up te daten of te veranderen?
Users die niet meer posten, links naar topics die niemand meer leest, volgens mij 2x dezelfde link naar de statistieken?
DK dient motie in tot het veranderen vd OP!
Ik snap geen flikker vd dat OP gebeuren! Gewoon namen en een linkje is genoeg die avatars veranderen sowieso af en toe.quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:55 schreef swarmahoer het volgende:
alleen onderste rij nummer 2 en 4 mogen er uit, brammie en dragorius
moet je eerst een frequente poster wordenquote:
Ergens is nog een draadje met de top zoveel posters van 2009. De top 15 kan er wel in.quote:Op woensdag 27 januari 2010 01:21 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
moet je eerst een frequente poster wordenal heb ik daar wel vertouwen in, tijd genoeg
zoek ff uit hoe de wiki werkt anders
ben jij ff blijquote:
Ik vind die top-10 TT's juist wel orgineelquote:Op woensdag 27 januari 2010 01:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik snap geen flikker vd dat OP gebeuren! Gewoon namen en een linkje is genoeg die avatars veranderen sowieso af en toe.
Die tot 10 TT's mogen wel weg wat mij betreft. Net als die links naar antieke andere nijmegen draadjes.
Die link over de vorige delen is dezelfde als die van de stats?
quote:Op woensdag 27 januari 2010 01:28 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ben jij ff blij
Top 10 Posters
1 Yashaaaaa - 20055
2 swarmahoer - 16783
3 Mikkie - 14352
4 PietjePuk007 - 12261
5 Cocktailprikker - 6929
6 LastRequest - 6868
7 IrishBastard - 6836
8 HostiMeister - 6531
9 motorbloempje - 5850
10 Californium - 4979
update vanaf 1,5 uur geleden is dit lijstje
Voor een KLB-mod? Hmmmquote:Op woensdag 27 januari 2010 01:47 schreef swarmahoer het volgende:
1 op de 3 posts heb ik hier geplaatst, toch netjes
ik ben 1 jaar klb mod, en 4 jaar fok userquote:
Dan blijft er niks overquote:Op woensdag 27 januari 2010 01:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik snap geen flikker vd dat OP gebeuren! Gewoon namen en een linkje is genoeg die avatars veranderen sowieso af en toe.
Die tot 10 TT's mogen wel weg wat mij betreft. Net als die links naar antieke andere nijmegen draadjes.
Die link over de vorige delen is dezelfde als die van de stats?
denk niet dat dat hier geldtquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ligt er ook aan of je veel punt en mist.. Mentorgroep genoot van mij miste 1 vak en mocht een vervangend werkstuk maken ofzo... (over de p in 1 )
Goed zo!! Van Chris?quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:04 schreef motorbloempje het volgende:British Culture en History ook gehaald
dat zijn al 2 vakken afgerond
quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:02 schreef IrishBastard het volgende:
Zomg
Van Damme gaat weer kickboksen
Zo die gaat een pak slaag krijgen!quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:02 schreef IrishBastard het volgende:
Zomg
Van Damme gaat weer kickboksen
awhquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:20 schreef morgane het volgende:
Godverre...net 2 tienden te weinig voor mn tentamen van Geschiedenis van het Denken
is dan toch zo dat het minimaal een 5 moet zijn? Of is dat hier niet zo? Dus een 8 en een 4 mogen ook?quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:29 schreef morgane het volgende:
Ik bedacht gelukkig al vrij snel dat dat ik beter nog ff kon checken wat er in de studiehandleiding staat over tentamencijfersdus heb maar 5 minuten stevig gebaald
bedankt voor de mededeling.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:30 schreef kadoter het volgende:
Wat is die turk met zijn snackbar aan de Willemsweg een fucking chagrijn zeg...met zijn pakkende slogan: 'Patat kapsalon, lekker is lekker'
Boeiend, als 't maar lekker isquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:30 schreef kadoter het volgende:
Wat is die turk met zijn snackbar aan de Willemsweg een fucking chagrijn zeg...met zijn pakkende slogan: 'Patat kapsalon, lekker is lekker'
Ik zeg altijd maar lekker is lekker!quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Boeiend, als 't maar lekker is.
whiskeysausquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:55 schreef Sander het volgende:
aluminium bak (wat groter en hoger dan een normaal frietbakje)
portie friet (bij voorkeur goed gebakken)
shoarma (soms ook ander vlees)
flinke lepel knoflooksaus (hier is natuurlijk op te variëren)
kaas
sla
ja ik kan niet alle spellingsfouten tegelijk zien hequote:Op woensdag 27 januari 2010 14:17 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Bericht editten, en dan eigenillk laten staan
Welke toko? zijn er meer in de Willemsweg, Anil?quote:
Nee, niet Anil. Dat is oprecht een sympathieke man die tegenwoordig zijn best doet om als zodanig over te komen.. en zijn pizza's zijn eindelijk van een noemenswaardige kwaliteit.quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Welke toko? zijn er meer in de Willemsweg, Anil?
Of je kookt zelf wat........* proestquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ga liever naar de perfectaria van die chinezen naast de AH als je bij Gull daar rechtdoor gaat richting st. anna.
Nog even meiske en ik plak je kunstgebit tegen de onderkant van de glazentafel en dan met wat anders dan kukident!quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
Of je kookt zelf wat........* proest![]()
Jij hebt een glazen tafel??......Ja wie zal dr trouwens harder rennen denk jequote:Op woensdag 27 januari 2010 16:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nog even meiske en ik plak je kunstgebit tegen de onderkant van de glazentafel en dan met wat anders dan kukident!
Ikquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jij hebt een glazen tafel??......Ja wie zal dr trouwens harder rennen denk je
Jij toch? Anders lijm ik het wel aan de glasplaat van mijn bureau! Ik! Ik loop een stuk harder dan jij, maar jij hebt het voordeel na 100 meter vanwege mijn gebrek aan conditie!quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jij hebt een glazen tafel??......Ja wie zal dr trouwens harder rennen denk je
ikke nie...nog niet.....en al na 2 meter heb ik voordeelquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jij toch? Anders lijm ik het wel aan de glasplaat van mijn bureau! Ik! Ik loop een stuk harder dan jij, maar jij hebt het voordeel na 100 meter vanwege mijn gebrek aan conditie!
Dan hoek ik je neer! Dan haal je de 2 meter niet eens! Zo versier ik trouwens altijd de vrouwtjes! Met een mooie rechtse hoek!quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
ikke nie...nog niet.....en al na 2 meter heb ik voordeel
quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan hoek ik je neer! Dan haal je de 2 meter niet eens! Zo versier ik trouwens altijd de vrouwtjes! Met een mooie rechtse hoek!
Dubbel kut dus eigenlijkquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Brrr wat was het koud in de stad.. En ze hadden helemaal geen leuke laarzen
quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:42 schreef LastRequest het volgende:
Kapsalon leek me niet te vreten, maar heb eens een hap van iemand geproefd en het was serieus verbazingwekkend lekker.. Maar beter toch geen hele bak bestellenniet te vreten
![]()
ik vind kapsalon wel erg lekkerquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:42 schreef LastRequest het volgende:
Kapsalon leek me niet te vreten, maar heb eens een hap van iemand geproefd en het was serieus verbazingwekkend lekker.. Maar beter toch geen hele bak bestellen
quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
http://www.barbie.com/activities/fashion/hair/
Als je wat ouder bent leer je een piemel vanzelf wel waarderen!quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:52 schreef SLP_ het volgende:
blugh dat ziet er altijd zo vies uitik word er echt misseljik van als ik dat van dichtbij zie
Volgens mij heb ik al eeuwen niks gefrituurds opquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
IB en ik waren net heel trots op ons zelf dat we alle snackbars enzo voorbij waren gelopen
HET IS MOEILIJKER DAN JE DENKT HOOR!quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
OMG....je hebt er nog echt naar gekeken?
quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
HET IS MOEILIJKER DAN JE DENKT HOOR!
quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
HET IS MOEILIJKER DAN JE DENKT HOOR!
barbie.com is sowieso mijn hosselstekquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
OMG....je hebt er nog echt naar gekeken?
quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:37 schreef kadoter het volgende:
[..]
barbie.com is sowieso mijn hosselstek
Praatjes! Maar bewijzen ho maar!quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
tss daar draai ik mn hand niet voor om hoor
quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:37 schreef kadoter het volgende:
[..]
barbie.com is sowieso mijn hosselstek
O Hell.....Wait en Seequote:Op woensdag 27 januari 2010 17:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Praatjes! Maar bewijzen ho maar!
quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
....jij valt op plastic poppetjes?
quote:
Moet je nadat je de kassa gepasseerd bent, de glasplaat op de grond gooien, en zeggen ik heb em toch gekochtquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:42 schreef swarmahoer het volgende:
vanavond maar weer ikea, eens een tafel kopen
quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:47 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Moet je nadat je de kassa gepasseerd bent, de glasplaat op de grond gooien, en zeggen ik heb em toch gekocht
Ja joh, gewoon onnodig vaak rijdenquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:48 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nee n eettafel, salontafel doe ik n andere keer
Het lijkt me echt niet te vreten. Die shit ziet eruit alsof het al een keer gegeten isquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:42 schreef LastRequest het volgende:
Kapsalon leek me niet te vreten, maar heb eens een hap van iemand geproefd en het was serieus verbazingwekkend lekker.. Maar beter toch geen hele bak bestellen
whehehequote:Op woensdag 27 januari 2010 17:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het lijkt me echt niet te vreten. Die shit ziet eruit alsof het al een keer gegeten is.
Och bahquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:59 schreef LastRequest het volgende:Hoor net dat m'n kat vannacht aangereden is.. toen is ze weggekropen en doodgevroren
quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:59 schreef LastRequest het volgende:
Hoor net dat m'n kat vannacht aangereden is.. toen is ze weggekropen en doodgevroren
Kat Pizza?quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:00 schreef IrishBastard het volgende:
Wij hebben bijna zelfgemaakte pizza
Dat is behoorlijk niet subtielquote:Op woensdag 27 januari 2010 18:01 schreef LastRequest het volgende:
M'n moeder is ook zo bizar lomp met smsen
"Jammer he van *naam*"
"Huh, wat?"
"Die is dood, bel je zusje maar"
Hoe zelfgemaakt is zelfgemaakt? Gewoon zo'n pizzapannenkoek uit de winkel en dan zelf tomatensaus en shizzle enzo erop getieft?quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:00 schreef IrishBastard het volgende:
Wij hebben bijna zelfgemaakte pizza
quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:02 schreef Laysa het volgende:
Jullie zitten serieus echt op dat barbie gebeuren?
quote:
Ah da's kak. Je weet dat het aanrijden kan gebeuren, maar vooral de manier waarop het dan zo moet aflopen...quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:59 schreef LastRequest het volgende:
Hoor net dat m'n kat vannacht aangereden is.. toen is ze weggekropen en doodgevroren
Koopmans pizza pakket.. Normaal hadden we gewoon de pizzabodem van de jan linders, maar dat is niet zo lekker.. Ze hadden verder alleen dat koopmans en daar zit al saus en de juiste hoeveelheid olie bij..quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hoe zelfgemaakt is zelfgemaakt? Gewoon zo'n pizzapannenkoek uit de winkel en dan zelf tomatensaus en shizzle enzo erop getieft?
Hoe zou ik anders die link weten!quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoe zou ik anders die link weten!
Storm?...hier niet....lent woon je toch?quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:29 schreef Cocktailprikker het volgende:
wtfhoor ik ineens allemaal dingen, is het gewoon aan het stormen
![]()
vandaag is frietdag
Wiegen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
Storm?...hier niet....lent woon je toch?
Ik heb geen fuck zin om te kokenquote:
Zelfgemaakt? Met koopmans spul? Zelf maken doe je met gist, bloem, olie, warm water en een snufje zout en oreganoquote:Op woensdag 27 januari 2010 18:23 schreef IrishBastard het volgende:
We hebben de bodem dus wel zelfgemaakt, en geen instantbodem
Ik vond hem inderdaad echt lekker, en ook het sausje was lekker.. Maar IB en ik willen het best helemaal zelf doen, dus volgende keer jouw deegshizzle eens doen.. Wat gebruik je voor de saus dan?quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:41 schreef Mikkie het volgende:
Als die mix zo baas is, moet ik die binnenkort ook maar eens proberen.
Wat doen jullie meestal op de pizza?
Laatst eentje gemaakt met, tomatenprutje op de bodem, ui, champignons, paprika, salami, ham, kaas en wat olijven.quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:41 schreef Mikkie het volgende:
Als die mix zo baas is, moet ik die binnenkort ook maar eens proberen.
Wat doen jullie meestal op de pizza?
Dat klinkt goed! Alleen die olijvenquote:Op woensdag 27 januari 2010 18:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Laatst eentje gemaakt met, tomatenprutje op de bodem, ui, champignons, paprika, salami, ham, kaas en wat olijven.
Ik heb die nog nooit gehad, wat zit er nog meer in het pakket naast de mix dan?quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mjah en bij the BIG JL hadden ze alleen maar het pakket staan..
Tja, salami en/of ham als broodbeleg is vaak toch wel in huis net als kaas, ui is er ook altijd. Meestal alleen champies en paprika halen. Tomatenprutje is ook cheap.quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat klinkt goed! Alleen die olijven. Nadeel is alleen dat als je dat doet, het stiekem best duur wordt met al die ingrediënten los kopen...
Zuid was goed toen we hier kwamen wonen. Nu slecht. Dus normaal ga ik liever naar Le Poutre aan de Tunnelweg of Acaciastraat, anders de Markies in Alvernaquote:Op woensdag 27 januari 2010 18:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
Welke friettent ga je CP? Ik ken(de) die in zuid, bij het station en in zo'n winkelcentrumpje bij de tunnelweg (?)
jan linders?quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:54 schreef Cocktailprikker het volgende:
ey yash, vroeg het me vorig ekeer ook al af, wat is de big jl ?![]()
Ik maar een supertje halen met fricandel satesaus
ik vind die van zuid wel lekkerquote:Op woensdag 27 januari 2010 18:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Zuid was goed toen we hier kwamen wonen. Nu slecht. Dus normaal ga ik liever naar Le Poutre aan de Tunnelweg of Acaciastraat, anders de Markies in Alverna![]()
Denk dat het nu Acaciastraat wordt... Moet nog mijn werkschoenen ophalen ergens... Dus moet er nog ff uit met de motort
Inderdaad, wel minstens een 5quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
is dan toch zo dat het minimaal een 5 moet zijn? Of is dat hier niet zo? Dus een 8 en een 4 mogen ook?
Goedquote:
Ah kak, begint dat gezeik weer? Ik moet nog naar de stad vanavondquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:32 schreef Cocktailprikker het volgende:
kwam in hevige ijzel terechtspekglad
Kan niets vinden op de website?quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:16 schreef Sander het volgende:
Apple tablet aangekondigd! I want one!
Ijsquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:20 schreef Californium het volgende:
net een ijs / water gevecht gehad met mijn huisgenoot, nu durf ik niet meer naar de keuken![]()
![]()
ijs gevecht? in de winter? origineelquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:20 schreef Californium het volgende:
net een ijs / water gevecht gehad met mijn huisgenoot, nu durf ik niet meer naar de keuken![]()
![]()
http://live.gdgt.com/2010(...)ablet-event-coveragequote:Op woensdag 27 januari 2010 20:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kan niets vinden op de website?
http://www.apple.com/ipad/quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kan niets vinden op de website?
Gewoon een mini mac, met MacOSX ipv een veredelde iPhonequote:Op woensdag 27 januari 2010 21:21 schreef Sander het volgende:
Wat had je dan precies willen hebben van Snow Leopard?
Dat zou idd wel handig zijn, een muis-interface met multi-touch op het scherm.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gewoon een mini mac, met MacOSX ipv een veredelde iPhone
tja blijkbaar zie je er dom uitquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
Het eerste gedeelte van het vorige tentamen was nagekeken en bijna iedereen had het dramatisch gemaakt hoorde ik. Dus ik even mijn tentamen gehaald daar. Kom ik weer terug bij mijn studiegenoten vragen ze wat ik had. Zeg ik voldoende, graait er ineens zo'n vrouwke mijn tentamen uit mijn klauwen terwijl ze zegt 'dat geloof ik niet' die kop die ze toen trok toen ze mijn cijfer zag!In ur face biatch!
Het was denk ik meer, omdat ik nooit naar college was geweest en geen één opdracht had ingeleverd. Vrijwillig is vrijwillig hč dus niet!quote:
Wat is dat nou voor onzinquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:44 schreef SLP_ het volgende:
hoezo overdreven iPhone? Je kan er toch neit mee bellen?
neee maar ik bedoel je kan die ipad toch niet langs je oor houden en dan iemand bellen?quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor onzinMet elke telefoon kun je interwepsen en met elke pc bellen tegenwoordig
Zelfs foto's maken kunnen ze allebei
Jammer alleen dat het toch een her wordt want het tweede gedeelte dat is sowieso een dikke onvoldoende! Het wordt druk met de herren!quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het was denk ik meer, omdat ik nooit naar college was geweest en geen één opdracht had ingeleverd. Vrijwillig is vrijwillig hč dus niet!
Gelukkig heb je tijd zat!quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jammer alleen dat het toch een her wordt want het tweede gedeelte dat is sowieso een dikke onvoldoende! Het wordt druk met de herren!
Tijd steeds minder en energie ook! Ik zie wel waar het schip strandt!quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tijd steeds minder en energie ook! Ik zie wel waar het schip strandt!
Wat is daar nou weer mis mee? Ieder zijn eigen keus toch? Komt nogal , euhm, Zeeuws overquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:58 schreef Californium het volgende:
Helemaal niets voor mij.... Heerlijk om in de trein te zitten en even niet online zijn....Heb een laptop en die werkt prima. Telefoon van 4 jaar die prima werkt. Al dat 'overal online zijn' van tegenwoordig....
Ik zeg ook niet dat andere mensen dat niet mogenquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat is daar nou weer mis mee? Ieder zijn eigen keus toch? Komt nogal , euhm, Zeeuws over
Ja dat ligt natuurlijk aan de ontwikkeling van dat ding.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:24 schreef Sander het volgende:
[..]
Dat zou idd wel handig zijn, een muis-interface met multi-touch op het scherm.
Ga je het nog moeilijk krijgen over 20 jaarquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:30 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat andere mensen dat niet mogen... het bestaat nu eenmaal... maar het is niet voor mij en ik zie gewoon het nut er niet van in
Hehe, de onvoldoende was minder dik dan verwacht! Fijn docenten die even terug mailen! Met hakken over de sloot gehaald! DK does it again!quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jammer alleen dat het toch een her wordt want het tweede gedeelte dat is sowieso een dikke onvoldoende! Het wordt druk met de herren!
wat goedquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hehe, de onvoldoende was minder dik dan verwacht! Fijn docenten die even terug mailen! Met hakken over de sloot gehaald! DK does it again!
dat zien we dan wel weer....quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ga je het nog moeilijk krijgen over 20 jaar
Thnx! Het is een lichtpuntje in een uitermate klote tijd dus dat kan ik nu goed gebruiken!quote:
Jeej!quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:02 schreef Laysa het volgende:
D_K gefeliciteerdddddddddddddddddd![]()
![]()
![]()
Met je verjaardag
quote:
Wanneer jouw housewarmingparty is, bij jou, op jouw kosten?quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:52 schreef swarmahoer het volgende:
dk jarig? wanneer gaan we bieren? feli ouwe
dat is op een andere dagquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wanneer jouw housewarmingparty is, bij jou, op jouw kosten?
Volgens mij agenda is dat exact dezelfde dag, locatie en tijdstip en dito gastenlijst!quote:
Mogen de tafelpoten je vloertje niet beschadigen?quote:Op donderdag 28 januari 2010 01:56 schreef swarmahoer het volgende:
k ga nog 2 stoelen erbij kopen over n tijdje, eerst ff sparen
nope, geen behoefte aanquote:Op donderdag 28 januari 2010 01:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mogen de tafelpoten je vloertje niet beschadigen?
Ga je die sokjes dan nog vervangen met van die stickerdingen?quote:
jup, morgen ff kopen, maar we waren pas om kwart voor 10 terug net van de ikea, dus de gamma zat al dicht voor die viltenquote:Op donderdag 28 januari 2010 02:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ga je die sokjes dan nog vervangen met van die stickerdingen?
Haha, krijg net van Swarma via msn de link gestuurd dat ik die maar eens moet lezenquote:Op donderdag 28 januari 2010 02:13 schreef Swine het volgende:
Wat een geweldig verhaal!
iPhone dief pakken
Je ziet wel meteen dat iedereen zijn eigen FBI kan spelen en dat de privacy in Amerika heul ver te zoeken is
Dit krijg je nog bij de resultaten te zien:quote:Op donderdag 28 januari 2010 02:32 schreef swarmahoer het volgende:
http://joeschwartz.net/IQtest.htm
en die is ook leuk
quote:Op donderdag 28 januari 2010 02:32 schreef swarmahoer het volgende:
http://joeschwartz.net/IQtest.htm
en die is ook leuk
Te makkelijk, zelfs als ik al te veel bier gedronken hebquote:You GOT a score of 10 out of 11
Kan aan mij liggen, maar ik zou eerder de stoelpoten vilten dan de tafelpoten. Wat gebruik je nou meer?quote:Op donderdag 28 januari 2010 01:56 schreef swarmahoer het volgende:
k ga nog 2 stoelen erbij kopen over n tijdje, eerst ff sparen
en er zitten nog ff zelfgemaakte viltjes onder de tafelpoten, ik had niet genoeg voor de stoelen én de tafels
Onder de stoelpoten zitten ze dus alquote:Op donderdag 28 januari 2010 02:40 schreef Mikkie het volgende:
Kan aan mij liggen, maar ik zou eerder de stoelpoten vilten dan de tafelpoten. Wat gebruik je nou meer?
die zijn ook al gefiltquote:Op donderdag 28 januari 2010 02:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
[..]
Te makkelijk, zelfs als ik al te veel bier gedronken heb
[..]
Kan aan mij liggen, maar ik zou eerder de stoelpoten vilten dan de tafelpoten. Wat gebruik je nou meer?
Waar ben je wezen bieren?quote:Op donderdag 28 januari 2010 02:40 schreef Mikkie het volgende:
Te makkelijk, zelfs als ik al te veel bier gedronken heb
Kennelijkquote:Op donderdag 28 januari 2010 02:42 schreef swarmahoer het volgende:
begrijpend lezen is wél moeilijk als je gedronken hebt dus
was t leuk in de stad? de kou viel wel mee vond ik buiten
Samson en daarna in de Shamrock. En dan te bedenken dat ik morgen nog een hoop moet doen en op tijd wilde opstaanquote:
Gezellig!quote:Op donderdag 28 januari 2010 02:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kennelijk![]()
.
[..]
Samson en daarna in de Shamrock. En dan te bedenken dat ik morgen nog een hoop moet doen en op tijd wilde opstaan. Nu dus maar naar bed...
.
Ik ga nog mijn ikea stuff in elkaar zetten. Nog niet gedaan.quote:Op donderdag 28 januari 2010 02:52 schreef swarmahoer het volgende:
slaap lekker, ik ga de laptop ook dichtklappen
klaarquote:Op donderdag 28 januari 2010 02:53 schreef Swine het volgende:
[..]
Ik ga nog mijn ikea stuff in elkaar zetten. Nog niet gedaan.
Fuck, ben jij ook nog wakker?quote:
Ik ken DK inmiddels wel redelijk goed hoorquote:Op donderdag 28 januari 2010 07:08 schreef royjn het volgende:
DK is altijd tot vroeg wakker
Goedemorgen trouwens
Heb vannacht al 4 mokken gehad!!!quote:Op donderdag 28 januari 2010 07:28 schreef royjn het volgende:
Je bent zijn lover?
En geen koffie? Ik leef op koffie
Mjah, de App Store bevat heel veel apps waar je wel degelijk wat aan hebt. Het aanbod wat dat betreft is dan ook gigantisch. Flash is een misser, agreed. Er kunnen wel degelijk externe schermen aan maar idd, niet via hdmi. Die resolutie kan zo'n klein ding niet outputten.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja dat ligt natuurlijk aan de ontwikkeling van dat ding.
Wat ik er van denk is dat het een leuke gadget is die vast wel leuke dingetjes kan. Maar het is wel weer een apple apparaat zodat je heel veel potentie hebt maar dat die weinig benut wordt. Ik las al dat de browser geen flash ondersteunt, en dat je dus sowieso aan allerlei voorgeschreven software vast zit. (zal vast wel een update voor komen). Geen enkele connectiviteit (dus niet effe een stylo hdmi interface ergens weggewerkt) voor externe beeldschermen. Nee, het is geen tablet, wel een leuk hebbedingetje, vooral eentje die het de Nook moeilijk gaat maken in de VS.
En toch zou ik er eentje willen hebben
Yep. Wordt deze week gebeld.quote:Op donderdag 28 januari 2010 02:06 schreef Swine het volgende:
[..]
Nog gemaild naar de pillendraaiers?
Ik heb al in 1 uur 4 espresso op en 1 thee.quote:Op donderdag 28 januari 2010 07:29 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Heb vannacht al 4 mokken gehad!!!
Maar jij als developer (om maar eens wat te noemen) voelt dan ook niet de tja.... hoe noem je dat... Beperking die je als gebruiker wordt opgelegd? Je kan er apps op zetten, die door apple goed zijn gekeurd (tenminste ik neem aan de je als particulier gebruiker niet zomaar ff die SDK mag gebruiken). Je kan niet multitasken, wel snel switchen, maargoed. In macosx kan dat allemaal wel. Een heel leuk klein pakketje met veel mogelijkheden en een gelikt uiterlijk. Leuk apparaat, dat dan weer wel.quote:Op donderdag 28 januari 2010 07:38 schreef Sander het volgende:
[..]
Mjah, de App Store bevat heel veel apps waar je wel degelijk wat aan hebt. Het aanbod wat dat betreft is dan ook gigantisch. Flash is een misser, agreed. Er kunnen wel degelijk externe schermen aan maar idd, niet via hdmi. Die resolutie kan zo'n klein ding niet outputten.
Het is wel degelijk een tablet, maar dan eentje die niet wanhopig alle pc/netbook features wilt hebben maar zich concentreert op de features waar je wél wat aan hebt.
Ik vond het eigenlijk best goed te doen!! Het waren vooral heel veel praktische vragen, dat je theorieën moest toepassen in plaats van uitleggen. Eigenlijk waren het vooral een soort puzzeltjes, dat je moest uitleggen op welke manier de 3rd pers. sg. wordt uitgedrukt in een of andere inheemse taal ofzo, aan de hand van een paar woorden. Best leuk om te doen zelfsquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:15 schreef motorbloempje het volgende:
morgane! Hoe ging je tentamen?
En gefeliciteerd DK
Ga daar maar niet vanuit. Die vlieger gaat alleen op als je boven 2× de normbedragen zit.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:55 schreef Californium het volgende:
Nog geen jaaroverzicht gezien dus weet niet wat ik terug kan krijgen. Wel een laptop gekocht dit jaar, dat kan je blijkbaar ook als aftrekpost zien
2x de normbedragen? Wat houd dat in? Meestal dan heb ik een aftrek van enkele euro's per week dus veel kan het niet worden wat ik terug kan vragen, maar we zullen zienquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ga daar maar niet vanuit. Die vlieger gaat alleen op als je boven 2× de normbedragen zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |