Fixedquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:02 schreef Pingwingei het volgende:
hihi deze nog ff in de op lieve maan
[ afbeelding ]
Dan weltrusten![]()
quote:
Hoe leeft het daar?quote:
quote:
hier ook aardigquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:10 schreef ChiefBigFoot het volgende:
[..]
Wel aardig! En daar? Heb je inmiddels nog meer kwalen?
[..]
Mooi he?![]()
[ afbeelding ]
Nu ja zeg!quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:10 schreef JanPiraat het volgende:
Ik wou dat ik je eigeel was pinguin
Dat is meer ChiefBigMoustache he?quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:10 schreef ChiefBigFoot het volgende:
[..]
Wel aardig! En daar? Heb je inmiddels nog meer kwalen?
[..]
Mooi he?![]()
[ afbeelding ]
Voel je het alleen, of zie je het ook van de buitenkant?quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:12 schreef Pingwingei het volgende:
ik heb snotdomme de hele dag al last van dat mijn neusvleugel aan >>>> die kant loopt te trekken, zoeen spiertje ofzoNet of ik een konijn wil nadoen ofzo
Is verrekte irritant
En nu ga ik heel even snel voer maken
quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is meer ChiefBigMoustache he?
Konijnenvoer?quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:12 schreef Pingwingei het volgende:
ik heb snotdomme de hele dag al last van dat mijn neusvleugel aan >>>> die kant loopt te trekken, zoeen spiertje ofzoNet of ik een konijn wil nadoen ofzo
Is verrekte irritant
En nu ga ik heel even snel voer maken
Iets te groot (opvallend) denk ikquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:17 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Is die zijkant irritant?
ik voel het alleen en soms trek ik van irritatie gewoon een keer echt die kant omhoog als een konijnquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Voel je het alleen, of zie je het ook van de buitenkant?
Weer broodjes ham en kaas en daarna een blikje knakworst?
iets "doorzichtiger" maken, dus meer richting de witte kantquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:17 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Is die zijkant irritant?
maak die film !! het wordt eens tijd voor een nederlandse tarantinoquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:17 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Is die zijkant irritant?
Het tijdschrift is al af.quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:20 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
maak die film !! het wordt eens tijd voor een nederlandse tarantino
Hihi. Net Thijs als je zegt: wat doet een konijntje?quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:19 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
ik voel het alleen en soms trek ik van irritatie gewoon een keer echt die kant omhoog als een konijn2 broodjes en 2 blikjes
wat hij zegtquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:20 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
iets "doorzichtiger" maken, dus meer richting de witte kant
kudoooootje kudoooootjequote:Op woensdag 27 januari 2010 00:22 schreef justmattie het volgende:
Ik zie de OP nu pas
Kudo's voor de maker![]()
u is in my hedz, steelin mi eyedeesquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:20 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
iets "doorzichtiger" maken, dus meer richting de witte kant
helemaal goed, is dat een standard afbeelding want het schalen is een beetje misluktquote:
Ik weet niet of ze dat als compliment opvat, dat laatstequote:Op woensdag 27 januari 2010 00:25 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
helemaal goed, is dat een standard afbeelding want het schalen is een beetje misluktmaargoed, als ik een geiddeld tijdschrift bekijk steekt dat vaak nog veul slechter in elkaar dan wanneer een kind van 3 het zou doen
Dit is alleen het proces verslag maar. Dus het hoeft niet te precies.quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:25 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
helemaal goed, is dat een standard afbeelding want het schalen is een beetje misluktmaargoed, als ik een geiddeld tijdschrift bekijk steekt dat vaak nog veul slechter in elkaar dan wanneer een kind van 3 het zou doen
ik altijd met mijn opmerkingenquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:26 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze dat als compliment opvat, dat laatste
Denk het niet.
ooooooooooooooooooooooh okquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit is alleen het proces verslag maar. Dus het hoeft niet te precies.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zo'n grote variant loopt hier ook rondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou ja, loopt... nieuwe poging!
Zo'n grote variant slaapt hier ook de klok rond
Nu
Een pers?quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:36 schreef ChiefBigFoot het volgende:
[..]
Zo'n grote variant loopt hier ook rondNou ja, loopt... nieuwe poging!
Zo'n grote variant slaapt hier ook de klok rond
pweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeettyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyquote:
Maow.quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:41 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een poezenfoto
quote:
quote:
AAAAHHHHHAHAAHAHHHHHH HAAL HET WEGquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:43 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Deze is ook zooooooooooooooooooooooo
[ afbeelding ]
Parry Gripp is een heldquote:
Die zijn echtquote:
Hahahquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:43 schreef Pingwingei het volgende:
[..]mijn vriendin noemt me vaak Mao
![]()
Daar had ik eigenlijk nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:44 schreef ChiefBigFoot het volgende:
[..]
Parry Gripp is een held![]()
http://parrygripp.com/ <- voor downloads.
Dat konijntje op 0:20 is toch wel een van de schattigste wezentjes ooit. Ooit.quote:
Nu kan je de schade inhalenquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:46 schreef aight1 het volgende:
[..]
Daar had ik eigenlijk nog nooit van gehoord
Zeker wetenquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:46 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat konijntje op 0:20 is toch wel een van de schattigste wezentjes ooit. Ooit.![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:46 schreef ChiefBigFoot het volgende:
En met deze schattigheid op mijn netvlies neem ik wederom afscheid van jullieTot de volgende keer!
Dat zijn de besten!quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:39 schreef ChiefBigFoot het volgende:
[..]
Nee, een geen-idee-van-alles-wat-kat.
Slaap lekkerquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:46 schreef ChiefBigFoot het volgende:
En met deze schattigheid op mijn netvlies neem ik wederom afscheid van jullieTot de volgende keer!
not if i has him furrstquote:
yuu can has det wanquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:58 schreef suikertaartje het volgende:
[ afbeelding ]
So I takes this wan?
yes, so wie go peent toekesser, zettul be sooo muts funquote:Op woensdag 27 januari 2010 01:00 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
yuu can has det wandet wan luuks like bob ross
peenting meowntenz ent threeeeeesquote:Op woensdag 27 januari 2010 01:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
yes, so wie go peent toekesser, zettul be sooo muts fun![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 januari 2010 01:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
1 verslag, iets van 6 design opdrachten en een dummy. Lees: ja.
Ik kan niet werken als er geen stress is.quote:Op woensdag 27 januari 2010 01:30 schreef Pingwingei het volgende:
[..]fucking veel, niet genoeg gedaan de weken hiervoor?
Naarquote:Op woensdag 27 januari 2010 01:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kan niet werken als er geen stress is.
Ik moet het ook gaan veranderenquote:Op woensdag 27 januari 2010 01:43 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Naarik doe altijd juist rustig en aan t eind alles (ook rustig) en dan nog heb ik vaak tijd over
nee ik verslons alles in de eerste 4 weken en dan de laatste 2 keihard werken, maar wel rustig enzo, niet gestresstquote:Op woensdag 27 januari 2010 01:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moet het ook gaan veranderen
Maar zonder stress en een deadline die heel erg in de buurt komt, kan ik het gewoon niet.
Ik denk dat je 't dan beter niet kan inleverenquote:Op woensdag 27 januari 2010 05:59 schreef Myraela het volgende:
Zouden ze het doorhebben als ik mijn dummy van vorige kwartaal voor nu inlever?
Ik ga in de metro wel schetsen ofzo.quote:Op woensdag 27 januari 2010 06:11 schreef Elmostyle het volgende:
Mogeeeeh
[..]
Ik denk dat je 't dan beter niet kan inleveren?
Kan je niet beter gewoon zeggen dat je 't al hebt ingeleverd kwartaal geleden en hun nog geen cijfer hebben gegeven?quote:Op woensdag 27 januari 2010 06:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga in de metro wel schetsen ofzo.
Fijn he modjes die op 1 lijn zittenquote:Op woensdag 27 januari 2010 07:16 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Daar is dit topic toch voor? Dat mocht juist niet meer in de SC...
En meneer zaagmans komt ook langsquote:Op woensdag 27 januari 2010 07:24 schreef Panda72 het volgende:
Fokkertjes![]()
![]()
![]()
![]()
Oh wat is het toch fijn alweer een nieuwe werkdag joepie
Gezelligquote:Op woensdag 27 januari 2010 07:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En meneer zaagmans komt ook langs
Nu maar hopen dat die bij mij niet zo veel herrie maaktquote:Op woensdag 27 januari 2010 07:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En meneer zaagmans komt ook langs
Moet elk kwartaal een dummy inleveren, of een uitbreiding ervan ofzo.quote:Op woensdag 27 januari 2010 06:14 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Kan je niet beter gewoon zeggen dat je 't al hebt ingeleverd kwartaal geleden en hun nog geen cijfer hebben gegeven?
Zullen jullie collega's blij mee zijnquote:Op woensdag 27 januari 2010 08:04 schreef Panda72 het volgende:
Collega met wie ik op de kamer zit en ik zijn vandaag allebei een beetje hyper en dan zijn wij beiden heel vervelend. Normaal zijn wij al vervelend maar als wij in zo'n bui zijn zijn wij helemaal vervelend.![]()
Mijn collega heeft de muismat van collega die naast ons in de kamer zit vastgeplakt aan zijn bureau en we zijn nu nog iets aan het bedenken waardoor we meerdere collega's lekker kunnen pesten maar het wil nog niet zo vlotten met de ideeën
Ja daar zullen ze zeker blij mee zijn.quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zullen jullie collega's blij mee zijn, heb zo geen id
Hier staan genoeg ideeënquote:Op woensdag 27 januari 2010 08:04 schreef Panda72 het volgende:
Collega met wie ik op de kamer zit en ik zijn vandaag allebei een beetje hyper en dan zijn wij beiden heel vervelend. Normaal zijn wij al vervelend maar als wij in zo'n bui zijn zijn wij helemaal vervelend.![]()
Mijn collega heeft de muismat van collega die naast ons in de kamer zit vastgeplakt aan zijn bureau en we zijn nu nog iets aan het bedenken waardoor we meerdere collega's lekker kunnen pesten maar het wil nog niet zo vlotten met de ideeën
Aaah das minder leukquote:Op woensdag 27 januari 2010 08:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Moet elk kwartaal een dummy inleveren, of een uitbreiding ervan ofzo.
Hehequote:Op woensdag 27 januari 2010 08:04 schreef Myraela het volgende:
Printer geïnstalleerd op de schoolcomputer. Kunnen die prutsers dat zelf niet.
Gezellige collega heb jequote:Op woensdag 27 januari 2010 08:04 schreef Panda72 het volgende:
Ik ga mijn collega's ook maar weer eens verblijden met wat grappenquote:Op woensdag 27 januari 2010 08:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hier staan genoeg ideeën![]()
Kantoorhumor
Dank je.quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hier staan genoeg ideeën![]()
Kantoorhumor
Daarom heb ik altijd een extra balletje bij mequote:Op woensdag 27 januari 2010 08:49 schreef Myraela het volgende:
Toen zat je op school ging je piercing los
Ik ook.quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Daarom heb ik altijd een extra balletje bij me
Over wat voor piercing gaat het eigenlijk
Hehehe, die heb ik ookquote:
Vind je mij nu ook geil?quote:
Gaan we dan samen in elkaar haken?quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hehehe, die heb ik ook
Maar dan draai je er toch een nieuw balletje op?
Primaquote:Op woensdag 27 januari 2010 08:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gaan we dan samen in elkaar haken?
Heb ik ook gedaan.
Oh ja. Wat doe je vanavond?quote:
Nóg niets...quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Prima
In elkaar blijven haken met tongpiercings? Vind ik toch knap
[..]
Oh ja. Wat doe je vanavond?
Vroegah, zeiden mensen dat dat zou gebeuren.quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Prima
In elkaar blijven haken met tongpiercings? Vind ik toch knap
Daten?quote:
Dat was met beugels lieverdquote:Op woensdag 27 januari 2010 09:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vroegah, zeiden mensen dat dat zou gebeuren.
Bij ons zeiden ze het met piercings ook.quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:07 schreef Ezechielk het volgende:
Dat was met beugels lieverd
Of piercings in rare vormen, dat kan nog wel.
Ook leuk, bijten in de piercing van iemand anders, en vasthouden. Klinkt leuk als ze gaan praten
Hmquote:Op woensdag 27 januari 2010 09:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bij ons zeiden ze het met piercings ook.
Ik klem me eigen piercing best vaak vast tussen mijn tanden. Ook zo lullig als het niet meteen los gaat.
Nee wat doe je nou?quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:10 schreef Ladidadida het volgende:
Goedemorgen![]()
Oh nee, dat mag hier niet
I'm naughtyquote:
Ja daar hou ik vanquote:
Norovirus.quote:
Oeh, gezelligquote:
Niet echt. Het schijnt te heersen.quote:
Ja buikgriepjequote:
Oh, sorry. Ga 'm ff leeggooienquote:Op woensdag 27 januari 2010 09:48 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja daar hou ik vanMaar je inbox is vol schat
Het is maar kort gelukkigquote:
Wees blij dat het maar kort duurt. Mits noro in ieder geval, dat is kort en hevigquote:
Beterschapquote:
Jep, 3 dagen maxquote:
Doe datquote:Op woensdag 27 januari 2010 09:56 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Oh, sorry. Ga 'm ff leeggooien
Dankjequote:Op woensdag 27 januari 2010 09:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wees blij dat het maar kort duurt. Mits noro in ieder geval, dat is kort en hevigZwaar besmettelijk, dat wel.
[..]
Beterschap
Je kan weer hoorquote:
Ja vertel mij wat. Incubatietijd van 1 dag.quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wees blij dat het maar kort duurt. Mits noro in ieder geval, dat is kort en hevigZwaar besmettelijk, dat wel.
[..]
Beterschap
Hee Zwollequote:Op woensdag 27 januari 2010 10:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoi lieverds!
Ik heb echt heul eng gedroomd en nu laat het me maar niet losHoe is het hier verder?
Das niet fijn Marijkequote:Op woensdag 27 januari 2010 10:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoi lieverds!
Ik heb echt heul eng gedroomd en nu laat het me maar niet losHoe is het hier verder?
Kaasbroodjesquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:04 schreef Panda72 het volgende:
Goh ik heb mijn collega's nog nooit zo snel bij ons de kamer binnen zien rennen nadat mijn collega een mail het pand in had gestuurd: kaasbroodjes bij Simone en *****(haar naam) op de kamer.
Die teleurgestelde gezichten van mijn collega's toen zij zei. Ja maar ik heb toch niet gezegd dat jullie ook kregen.
Maar het duurt ook maar kortquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:02 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja vertel mij wat. Incubatietijd van 1 dag.
Max 2 dagenquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:02 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja vertel mij wat. Incubatietijd van 1 dag.
* Ezechielk knuffelt Marijke.quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoi lieverds!
Ja hequote:
72 uur.quote:
Rotjeknorquote:
Eze lief, dankjequote:Op woensdag 27 januari 2010 10:08 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Max 2 dagen
[..]
* Ezechielk knuffelt Marijke.
Ja maar je mag pas weer naar school als je een paar dagen geen symptomen meer hebt.quote:
Whut, dat is wel een heel aparte droomquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Rotjeknor
Ik was bij de politie oid, en toen waren er allemaal louche figuren die bommen en granaten gooiden... Ik woonde op een woonboot die steeds losraakte van de wal en daar kwam dan steeds een hele knappe jongen die in een kroeg werkte. Later bleek dat hij bij die groep foute mannen zat...
En ik zat in een hele grote dubbeldekker ambulance en toen werden we ontvoerd, maar je mocht wel zelf kiezen of je mee gingMoesten we al rijdend eten en drinken kopen voor onderweg, en toen was de ambulance ineens zo klein dat ik em kon tegenhouden
Eenmaal ergens aangekomen werden we in een trappenhuis opgesloten, en de mensen die al wel buiten waren werden weer bekogeld met bommen. Toen grepen ze met touwen een vrouw en een kind bij de nek met een galg idee... En toen ging gelukkig mijn wekker
Kortom, ik weet niet waar ik mee bezig was onbewust, maar ik vond het niet leuk
Verkouden, maar goedquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Eze lief, dankje
Hoe is het bij jou?
Jaquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:10 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Whut, dat is wel een heel aparte droom
* Panda72 Knuffelt Marijkequote:Op woensdag 27 januari 2010 10:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Rotjeknor
Ik was bij de politie oid, en toen waren er allemaal louche figuren die bommen en granaten gooiden... Ik woonde op een woonboot die steeds losraakte van de wal en daar kwam dan steeds een hele knappe jongen die in een kroeg werkte. Later bleek dat hij bij die groep foute mannen zat...
En ik zat in een hele grote dubbeldekker ambulance en toen werden we ontvoerd, maar je mocht wel zelf kiezen of je mee gingMoesten we al rijdend eten en drinken kopen voor onderweg, en toen was de ambulance ineens zo klein dat ik em kon tegenhouden
Eenmaal ergens aangekomen werden we in een trappenhuis opgesloten, en de mensen die al wel buiten waren werden weer bekogeld met bommen. Toen grepen ze met touwen een vrouw en een kind bij de nek met een galg idee... En toen ging gelukkig mijn wekker
Verkouden is wel prut... maar fijn dat het verder goed gaat!quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:11 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Verkouden, maar goed
Bij jou voor de rest?
Dankjequote:Op woensdag 27 januari 2010 10:12 schreef Panda72 het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Nee dat is zeker niet leuk.
Vreslijke nare dromen ik heb er ook geregeld last van
Oh dan ben je helemaal aan de beurtquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:09 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
72 uur.
Ja, het heerste bij ons in het ziekenhuis
Je wil aan het maffiaspel meedoen, dat is hetquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaEn dat heb ik steeds vaker de laatste tijd. Er gaan ook altijd mensen dood en er is altijd iets met maffia oid... Echt bizar!
Een knuffelscriptquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:12 schreef Panda72 het volgende:
[..]
1
2
3<?php
Panda72]Knuffelt Marijke
?>
Ik ben net ziek geworden in m'n vrije weekquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:10 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja maar je mag pas weer naar school als je een paar dagen geen symptomen meer hebt.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je wil aan het maffiaspel meedoen, dat is het
[..]
Een knuffelscript
Gelukkig geen last van gehad, maar 3 afdelingen hadden een opnamestop daardoorquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:13 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Oh dan ben je helemaal aan de beurt
* Ezechielk warmt Ix opquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:15 schreef DevilsWhore het volgende:
En nu is het wachten tot het hier warm is, en dan kan ik gaan douchen.
Ja het lijkt inderdaad heel echt.quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
DankjeJa, gek he? En het lijkt zo echt dan
En smaken de kaasbroodjes?
Je wil gewoon dat ik ga douchen he.quote:
Nee dat was een foutje van mij.quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je wil aan het maffiaspel meedoen, dat is het
[..]
Een knuffelscript
quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:17 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja het lijkt inderdaad heel echt.
De kaasbroodje zijn lekker
Jeetjequote:Op woensdag 27 januari 2010 10:16 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Gelukkig geen last van gehad, maar 3 afdelingen hadden een opnamestop daardoor
Ja. Ik wil ook douchenquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je wil gewoon dat ik ga douchen he.
Dat zag ikquote:
Hoe gaat het met jullie?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Dat was vorig jaar hèquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:20 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
JeetjeDan maar hopen dat je het niet alsnog krijgt
Niet badderen?quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jullie?Je houd je aan mijn postSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga mijzelf opgeven als nieuwe ONZ mod.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Dat is nog beter inderdaadquote:
Doe het nietquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:22 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je houd je aan mijn post
Met bubbels of zonder bubbels?quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:22 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je houd je aan mijn post
Bang dat ik ook verzuurd raak?quote:
Beidequote:[..]
Met bubbels of zonder bubbels?
Zoiets jaquote:
Ik ben dan ook een heel braaf meisjequote:Op woensdag 27 januari 2010 10:22 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je houd je aan mijn post
Ja voor jou gelukkig welquote:
Oh, okee, waar zit je nu dan?quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat was vorig jaar hè
Ik zit niet meer in het ziekenhuis
Voor jou toch ook?quote:
Dat is wel erg bizarquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Rotjeknor
Want?quote:
Ja.quote:
Okequote:[..]
Beide
Zal het komen doordat ze zwanger is?quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:26 schreef ajf het volgende:
[..]
Dat is wel erg bizarMijn vrouw droomt telkens dat het hele huis roze is; van binnen en van buiten
Een webhostingbedrijf in Haarlemquote:
Dan doe ik wel alle positieve notes, jij alles negatievequote:
Gebeurt niet hoorquote:
Komquote:[..]
Oke
Hahaha, ook leukquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:26 schreef ajf het volgende:
[..]
Dat is wel erg bizarMijn vrouw droomt telkens dat het hele huis roze is; van binnen en van buiten
Ik heb een keer gedroomd dat ik aan het bevallen was, toen ik wakker werd had ik gewoon buikkrampenquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:31 schreef DeLuna het volgende:
Ik droomde een keer dat ik zwanger was maar dat er helemaal geen mannen in de droom voorkwamen. Ik ben er ook nooit achtergekomen of het nou een jongen of een meisje was.
Slowchatten via de notes van Paulquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan doe ik wel alle positieve notes, jij alles negatieve
Waarom onthouden jullie je dromen?quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:31 schreef DeLuna het volgende:
Ik droomde een keer dat ik zwanger was maar dat er helemaal geen mannen in de droom voorkwamen. Ik ben er ook nooit achtergekomen of het nou een jongen of een meisje was.
Nou jij wil toch ook niet dat ik langer ziek ben?quote:
Heb ik ook last van. En zelfs als ze eng zijn onthoud ik ze nietquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom onthouden jullie je dromen?Ik onthoud mijn dromen nooit, tenzij ze echt heel eng worden of uitkomen.
jamaar dan kan Ez me geen positieve notes gevenquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan doe ik wel alle positieve notes, jij alles negatieve
Gelukkig. En alsof ze jou erbij willen hebbenquote:
Okequote:[..]
Kom
Joah!quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:32 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Slowchatten via de notes van Paul
Dan mag hij jou wel positieve notes gevenquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
jamaar dan kan Ez me geen positieve notes gevenOver hoe heet ik ben
[..]
Gelukkig. En alsof ze jou erbij willen hebben
[..]
Oke
Oh, en ik heb een x een hele rare onthouden.quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:33 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Heb ik ook last van. En zelfs als ze eng zijn onthoud ik ze niet
quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan mag hij jou wel positieve notes geven![]()
Vertel!quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oh, en ik heb een x een hele rare onthouden.
Ik wist nog meer van die droom maar dit is het enige wat ik nog weetquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom onthouden jullie je dromen?Ik onthoud mijn dromen nooit, tenzij ze echt heel eng worden of uitkomen.
Volgens mij heb je je notes nog niet bekeken he?quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij krijgt immer positieve van mijquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Tuurlijk. Wie wil mij niet?quote:[..]
Gelukkig. En alsof ze jou erbij willen hebben
* Ezechielk rent naar de badkamerquote:[..]
Oke
Gelijk een banaanvraag doen?quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Joah!of via die van SWJ, gewoon om hem te plagen
![]()
Doe eens met ons delene?quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oh, en ik heb een x een hele rare onthouden.
Nee, doe de inhoud eens PM'en?quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij heb je je notes nog niet bekeken he?
Ik heb 'n poosje m'n dromen opgeschreven, dat is erg grappig achterafquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik wist nog meer van die droom maar dit is het enige wat ik nog weet
Ik denk het welquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Hihihi, een banaanvraag voor SWJ?quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jij krijgt immer positieve van mij
[..]
Tuurlijk. Wie wil mij niet?
[..]
* Ezechielk rent naar de badkamer
[..]
Gelijk een banaanvraag doen?
[..]
Doe eens met ons delene?
ja maar het gaat over lui die jullie niet kennenquote:
Tof!quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ja maar het gaat over lui die jullie niet kennen![]()
maar goed3 lui die ik ken, Kevin (wat toevallig een vriend van pingwing is
), Randy (Kevins stiefbroer) en Fubz (eigenaar van blackbunny.nl/vriend van m;n broer) waren in sneek en toen gingen we naar het Bolwerk, maar toen werden we eruit geschopt omdat Fubz te oud was, dus toen gingen we door de stad rondhuppelen en toen waren we bij het Schaapmarktsplein (Ik weet het gewoon nog precies
) en toen ging Kevin me opeens zoenen en toen werden Randy en Fubz boos en gingen ze samen Kevin vermoorden. Dat is alles wat ik nog weet.
Maar het rare is, op het moment dat ik dat droomde, probeerden Randy en Fubz me allebei het bed in te lullen, terwijl het met Kevin gewoon puur platonisch was.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ja maar het gaat over lui die jullie niet kennen![]()
maar goed3 lui die ik ken, Kevin (wat toevallig een vriend van pingwing is
), Randy (Kevins stiefbroer) en Fubz (eigenaar van blackbunny.nl/vriend van m;n broer) waren in sneek en toen gingen we naar het Bolwerk, maar toen werden we eruit geschopt omdat Fubz te oud was, dus toen gingen we door de stad rondhuppelen en toen waren we bij het Schaapmarktsplein (Ik weet het gewoon nog precies
) en toen ging Kevin me opeens zoenen en toen werden Randy en Fubz boos en gingen ze samen Kevin vermoorden. Dat is alles wat ik nog weet.
Maar het rare is, op het moment dat ik dat droomde, probeerden Randy en Fubz me allebei het bed in te lullen, terwijl het met Kevin gewoon puur platonisch was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Meer dan de helft is positief, ik weet het.quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:38 schreef ToT het volgende:
[..]
En dan wil ik je niet meer en dan ga je me vet af lopen bitchen in m;n notes.quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jij krijgt immer positieve van mij
de fokcrew, je baggert teveel.quote:[..]
Tuurlijk. Wie wil mij niet?
* DevilsWhore rent er achteraanquote:[..]
* Ezechielk rent naar de badkamer
Al gedaanquote:[..]
Doe eens met ons delene?
Dat snapte ikquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat was @ DevilsWhore, en nee: ik PM geen notes!Steun Danny, loos Ted!
IRL bevriend zijn met mods ftwquote:
Dat zou wel een stunt zijnquote:[..]
Hihihi, een banaanvraag voor SWJ?Doe er dan eentje voor remlof, dat ie zichzelf een permban geeft
![]()
Ja nogal.quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tof!Bizar hoe dat dan kan gaan in je hoofd he?
Hij vertelt me alleen z;n eigen notes, hij doet niet aan lekken enzo.quote:
Ja dat kan maar dan krijgen we een homootjequote:Op woensdag 27 januari 2010 10:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Oke
[..]
Zal het komen doordat ze zwanger is?
Of een ezechielk, die heeft ook wat metrozequote:Op woensdag 27 januari 2010 10:47 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja dat kan maar dan krijgen we een homootje
quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:42 schreef DeLuna het volgende:
Ik ga naar school, de trein in de fik zetten zodat Trev nog meer vertraging heeft.
Alsof ik nog niet genoeg hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee dat vind ik niet leukquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:33 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nou jij wil toch ook niet dat ik langer ziek ben?
Nou daar ben ik lekker mee danquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Of een ezechielk, die heeft ook wat metroze
Niets mis mee toch?quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:47 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja dat kan maar dan krijgen we een homootje
Straks krijg je nog een Guidoquote:
Zo ben ik niet. Wat denk je van mequote:Op woensdag 27 januari 2010 10:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En dan wil ik je niet meer en dan ga je me vet af lopen bitchen in m;n notes.
Heul nietquote:[..]
de fokcrew, je baggert teveel.
Ik las hetquote:[..]
Al gedaan
Ah, bummerquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hij vertelt me alleen z;n eigen notes, hij doet niet aan lekken enzo.
Nietquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Of een ezechielk, die heeft ook wat metroze
Wat is er mis met mijquote:
Noem je mij nou een guido?quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Straks krijg je nog een Guido
Dat je verbitterd bent.quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zo ben ik niet. Wat denk je van me
Heul wel.quote:[..]
Heul niet
Braafquote:[..]
Ik las het
Nou jaquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niets mis mee toch?Liever een vrolijke homo dan een verzuurde hetero
quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Straks krijg je nog een Guido
Is toch zo? En bovendien, jij bent volgens mij het type pappie wat hoe dan ook van z'n kindje houdtquote:
Niks hoorquote:
En bedanktquote:
Omdat ik 2 roze kledingstukken heb?quote:[..]
Heul wel.
Ja maar hij moet dan wel een beetje de streken van zijn vader hebbenquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is toch zo? En bovendien, jij bent volgens mij het type pappie wat hoe dan ook van z'n kindje houdt![]()
Nou dan. Het mag best een kleine Ez worden.quote:
Hahahaha, jajaquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:55 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja maar hij moet dan wel een beetje de streken van zijn vader hebben
Maar ik weet de rest wel hoorquote:
Jawel. Met je roze overhemd. En trui. En boxer.quote:[..]
Niet
Zou jij jezelf als kind willen hebben?quote:[..]
Wat is er mis met mij![]()
Nope. Dat is zo ongeveer het enige wat erger is dan jou als kind hebben.quote:[..]
Noem je mij nou een guido?![]()
Zou volgens mij alleen wel raar zijn als hun baby hoogblond is... Ik heb z'n vermoeden dat de ouders namelijk niet blond zijnquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nou dan. Het mag best een kleine Ez worden.
Daarom dus niet alleen gelukkig voor mijquote:
Oke, nu nog niet. Dan wel.quote:
Niet de boxer vergeten he.quote:[..]
Omdat ik 2 roze kledingstukken heb?
Ik krijg al een kleine Ez.quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Een hoogblonde baby gaat het niet wordenquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mijn vrouw wel hoor. Een echte ook nogquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zou volgens mij alleen wel raar zijn als hun baby hoogblond is... Ik heb z'n vermoeden dat de ouders namelijk niet blond zijn
Ik wil mijn notes ook weten, maar is me het geld niet waardquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maar ik weet de rest wel hoorAlleen niet van Alex.
En meer ook niet.quote:[..]
Jawel. Met je roze overhemd. En trui. En boxer.
Ja hoorquote:[..]
Zou jij jezelf als kind willen hebben?
Zo'n teringkind was ik ook weer nietquote:[..]
Nope. Dat is zo ongeveer het enige wat erger is dan jou als kind hebben.
Waterstofperoxidequote:Op woensdag 27 januari 2010 10:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zou volgens mij alleen wel raar zijn als hun baby hoogblond is... Ik heb z'n vermoeden dat de ouders namelijk niet blond zijn
Jajajaquote:
Dat is geen kledingstuk, dat is ondergoed. En dat ziet in principe bijna niemand.quote:[..]
Niet de boxer vergeten he.
Oh jaquote:[..]
Ik krijg al een kleine Ez.
Ga je nu mee roken, popje?
Neequote:Op woensdag 27 januari 2010 10:56 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Daarom dus niet alleen gelukkig voor mij
Een kleine Ez, maar dan met bruin/zwart haar?quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:59 schreef ajf het volgende:
[..]
Een hoogblonde baby gaat het niet worden
Beetjequote:
Als het een kleine Ez wordt, heeft mijn vrouw wat uit te leggenquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:02 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Een kleine Ez, maar dan met bruin/zwart haar?
Kut voor jequote:Op woensdag 27 januari 2010 11:01 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik wil mijn notes ook weten, maar is me het geld niet waard
Dat is al genoeg.quote:[..]
En meer ook niet.
Ik niet anders.quote:[..]
Ja hoor
Waarom geloof ik dat niet?quote:[..]
Zo'n teringkind was ik ook weer niet
Ik moet gelijk aan dat mokkel van vrijdag denkenquote:[..]
Waterstofperoxide![]()
Echt waarquote:[..]
Jajaja
Zelfs erwin heeft het gezien, toen je uit je broek scheurdequote:[..]
Dat is geen kledingstuk, dat is ondergoed. En dat ziet in principe bijna niemand.
Maar ikehb ;t idee dat die niet blond zal zijn.quote:[..]
Oh ja
Goed plan
Succes lieverdquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ben even anderhalf uur weg, tot later lieverds!
Armequote:
Het gaat op zich wel hoorquote:
Dat moet je ook zeker doen, schat. Geen inspanningen voor jouquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:09 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Het gaat op zich wel hoorDoe lekker rustig aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |