Fixedquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:02 schreef Pingwingei het volgende:
hihi deze nog ff in de op lieve maan
[ afbeelding ]
Dan weltrusten![]()
quote:
Hoe leeft het daar?quote:
quote:
hier ook aardigquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:10 schreef ChiefBigFoot het volgende:
[..]
Wel aardig! En daar? Heb je inmiddels nog meer kwalen?
[..]
Mooi he?![]()
[ afbeelding ]
Nu ja zeg!quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:10 schreef JanPiraat het volgende:
Ik wou dat ik je eigeel was pinguin
Dat is meer ChiefBigMoustache he?quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:10 schreef ChiefBigFoot het volgende:
[..]
Wel aardig! En daar? Heb je inmiddels nog meer kwalen?
[..]
Mooi he?![]()
[ afbeelding ]
Voel je het alleen, of zie je het ook van de buitenkant?quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:12 schreef Pingwingei het volgende:
ik heb snotdomme de hele dag al last van dat mijn neusvleugel aan >>>> die kant loopt te trekken, zoeen spiertje ofzoNet of ik een konijn wil nadoen ofzo
Is verrekte irritant
En nu ga ik heel even snel voer maken
quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is meer ChiefBigMoustache he?
Konijnenvoer?quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:12 schreef Pingwingei het volgende:
ik heb snotdomme de hele dag al last van dat mijn neusvleugel aan >>>> die kant loopt te trekken, zoeen spiertje ofzoNet of ik een konijn wil nadoen ofzo
Is verrekte irritant
En nu ga ik heel even snel voer maken
Iets te groot (opvallend) denk ikquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:17 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Is die zijkant irritant?
ik voel het alleen en soms trek ik van irritatie gewoon een keer echt die kant omhoog als een konijnquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Voel je het alleen, of zie je het ook van de buitenkant?
Weer broodjes ham en kaas en daarna een blikje knakworst?
iets "doorzichtiger" maken, dus meer richting de witte kantquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:17 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Is die zijkant irritant?
maak die film !! het wordt eens tijd voor een nederlandse tarantinoquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:17 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Is die zijkant irritant?
Het tijdschrift is al af.quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:20 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
maak die film !! het wordt eens tijd voor een nederlandse tarantino
Hihi. Net Thijs als je zegt: wat doet een konijntje?quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:19 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
ik voel het alleen en soms trek ik van irritatie gewoon een keer echt die kant omhoog als een konijn2 broodjes en 2 blikjes
wat hij zegtquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:20 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
iets "doorzichtiger" maken, dus meer richting de witte kant
kudoooootje kudoooootjequote:Op woensdag 27 januari 2010 00:22 schreef justmattie het volgende:
Ik zie de OP nu pas
Kudo's voor de maker![]()
u is in my hedz, steelin mi eyedeesquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:20 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
iets "doorzichtiger" maken, dus meer richting de witte kant
helemaal goed, is dat een standard afbeelding want het schalen is een beetje misluktquote:
Ik weet niet of ze dat als compliment opvat, dat laatstequote:Op woensdag 27 januari 2010 00:25 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
helemaal goed, is dat een standard afbeelding want het schalen is een beetje misluktmaargoed, als ik een geiddeld tijdschrift bekijk steekt dat vaak nog veul slechter in elkaar dan wanneer een kind van 3 het zou doen
Dit is alleen het proces verslag maar. Dus het hoeft niet te precies.quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:25 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
helemaal goed, is dat een standard afbeelding want het schalen is een beetje misluktmaargoed, als ik een geiddeld tijdschrift bekijk steekt dat vaak nog veul slechter in elkaar dan wanneer een kind van 3 het zou doen
ik altijd met mijn opmerkingenquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:26 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze dat als compliment opvat, dat laatste
Denk het niet.
ooooooooooooooooooooooh okquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit is alleen het proces verslag maar. Dus het hoeft niet te precies.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |