Oeh, gezelligquote:
Niet echt. Het schijnt te heersen.quote:
Ja buikgriepjequote:
Oh, sorry. Ga 'm ff leeggooienquote:Op woensdag 27 januari 2010 09:48 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja daar hou ik vanMaar je inbox is vol schat
Het is maar kort gelukkigquote:
Wees blij dat het maar kort duurt. Mits noro in ieder geval, dat is kort en hevigquote:
Beterschapquote:
Jep, 3 dagen maxquote:
Doe datquote:Op woensdag 27 januari 2010 09:56 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Oh, sorry. Ga 'm ff leeggooien
Dankjequote:Op woensdag 27 januari 2010 09:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wees blij dat het maar kort duurt. Mits noro in ieder geval, dat is kort en hevigZwaar besmettelijk, dat wel.
[..]
Beterschap
Je kan weer hoorquote:
Ja vertel mij wat. Incubatietijd van 1 dag.quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wees blij dat het maar kort duurt. Mits noro in ieder geval, dat is kort en hevigZwaar besmettelijk, dat wel.
[..]
Beterschap
Hee Zwollequote:Op woensdag 27 januari 2010 10:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoi lieverds!
Ik heb echt heul eng gedroomd en nu laat het me maar niet losHoe is het hier verder?
Das niet fijn Marijkequote:Op woensdag 27 januari 2010 10:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoi lieverds!
Ik heb echt heul eng gedroomd en nu laat het me maar niet losHoe is het hier verder?
Kaasbroodjesquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:04 schreef Panda72 het volgende:
Goh ik heb mijn collega's nog nooit zo snel bij ons de kamer binnen zien rennen nadat mijn collega een mail het pand in had gestuurd: kaasbroodjes bij Simone en *****(haar naam) op de kamer.
Die teleurgestelde gezichten van mijn collega's toen zij zei. Ja maar ik heb toch niet gezegd dat jullie ook kregen.
Maar het duurt ook maar kortquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:02 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja vertel mij wat. Incubatietijd van 1 dag.
Max 2 dagenquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:02 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja vertel mij wat. Incubatietijd van 1 dag.
* Ezechielk knuffelt Marijke.quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoi lieverds!
Ja hequote:
72 uur.quote:
Rotjeknorquote:
Eze lief, dankjequote:Op woensdag 27 januari 2010 10:08 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Max 2 dagen
[..]
* Ezechielk knuffelt Marijke.
Ja maar je mag pas weer naar school als je een paar dagen geen symptomen meer hebt.quote:
Whut, dat is wel een heel aparte droomquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Rotjeknor
Ik was bij de politie oid, en toen waren er allemaal louche figuren die bommen en granaten gooiden... Ik woonde op een woonboot die steeds losraakte van de wal en daar kwam dan steeds een hele knappe jongen die in een kroeg werkte. Later bleek dat hij bij die groep foute mannen zat...
En ik zat in een hele grote dubbeldekker ambulance en toen werden we ontvoerd, maar je mocht wel zelf kiezen of je mee gingMoesten we al rijdend eten en drinken kopen voor onderweg, en toen was de ambulance ineens zo klein dat ik em kon tegenhouden
Eenmaal ergens aangekomen werden we in een trappenhuis opgesloten, en de mensen die al wel buiten waren werden weer bekogeld met bommen. Toen grepen ze met touwen een vrouw en een kind bij de nek met een galg idee... En toen ging gelukkig mijn wekker
Kortom, ik weet niet waar ik mee bezig was onbewust, maar ik vond het niet leuk
Verkouden, maar goedquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Eze lief, dankje
Hoe is het bij jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |