Zoiets jaquote:
Ik ben dan ook een heel braaf meisjequote:Op woensdag 27 januari 2010 10:22 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je houd je aan mijn post
Ik ga mijzelf opgeven als nieuwe ONZ mod.
Ja voor jou gelukkig welquote:
Oh, okee, waar zit je nu dan?quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat was vorig jaar hè
Ik zit niet meer in het ziekenhuis
Voor jou toch ook?quote:
Dat is wel erg bizarquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Rotjeknor
Ik was bij de politie oid, en toen waren er allemaal louche figuren die bommen en granaten gooiden... Ik woonde op een woonboot die steeds losraakte van de wal en daar kwam dan steeds een hele knappe jongen die in een kroeg werkte. Later bleek dat hij bij die groep foute mannen zat...
En ik zat in een hele grote dubbeldekker ambulance en toen werden we ontvoerd, maar je mocht wel zelf kiezen of je mee gingMoesten we al rijdend eten en drinken kopen voor onderweg, en toen was de ambulance ineens zo klein dat ik em kon tegenhouden
Eenmaal ergens aangekomen werden we in een trappenhuis opgesloten, en de mensen die al wel buiten waren werden weer bekogeld met bommen. Toen grepen ze met touwen een vrouw en een kind bij de nek met een galg idee... En toen ging gelukkig mijn wekker
Kortom, ik weet niet waar ik mee bezig was onbewust, maar ik vond het niet leuk
Want?quote:
Ja.quote:
Okequote:[..]
Beide
Zal het komen doordat ze zwanger is?quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:26 schreef ajf het volgende:
[..]
Dat is wel erg bizarMijn vrouw droomt telkens dat het hele huis roze is; van binnen en van buiten
Een webhostingbedrijf in Haarlemquote:
Dan doe ik wel alle positieve notes, jij alles negatievequote:
Gebeurt niet hoorquote:
Komquote:[..]
Oke
Hahaha, ook leukquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:26 schreef ajf het volgende:
[..]
Dat is wel erg bizarMijn vrouw droomt telkens dat het hele huis roze is; van binnen en van buiten
Ik heb een keer gedroomd dat ik aan het bevallen was, toen ik wakker werd had ik gewoon buikkrampenquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:31 schreef DeLuna het volgende:
Ik droomde een keer dat ik zwanger was maar dat er helemaal geen mannen in de droom voorkwamen. Ik ben er ook nooit achtergekomen of het nou een jongen of een meisje was.
Slowchatten via de notes van Paulquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan doe ik wel alle positieve notes, jij alles negatieve
Waarom onthouden jullie je dromen?quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:31 schreef DeLuna het volgende:
Ik droomde een keer dat ik zwanger was maar dat er helemaal geen mannen in de droom voorkwamen. Ik ben er ook nooit achtergekomen of het nou een jongen of een meisje was.
Nou jij wil toch ook niet dat ik langer ziek ben?quote:
Heb ik ook last van. En zelfs als ze eng zijn onthoud ik ze nietquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom onthouden jullie je dromen?Ik onthoud mijn dromen nooit, tenzij ze echt heel eng worden of uitkomen.
jamaar dan kan Ez me geen positieve notes gevenquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan doe ik wel alle positieve notes, jij alles negatieve
Gelukkig. En alsof ze jou erbij willen hebbenquote:
Okequote:[..]
Kom
Joah!quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:32 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Slowchatten via de notes van Paul
Dan mag hij jou wel positieve notes gevenquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
jamaar dan kan Ez me geen positieve notes gevenOver hoe heet ik ben
[..]
Gelukkig. En alsof ze jou erbij willen hebben
[..]
Oke
Oh, en ik heb een x een hele rare onthouden.quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:33 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Heb ik ook last van. En zelfs als ze eng zijn onthoud ik ze niet
quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan mag hij jou wel positieve notes geven![]()
Vertel!quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oh, en ik heb een x een hele rare onthouden.
Ik wist nog meer van die droom maar dit is het enige wat ik nog weetquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom onthouden jullie je dromen?Ik onthoud mijn dromen nooit, tenzij ze echt heel eng worden of uitkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |