Volgens mij heb je je notes nog niet bekeken he?quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
jamaar dan kan Ez me geen positieve notes gevenOver hoe heet ik ben
Jij krijgt immer positieve van mijquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
jamaar dan kan Ez me geen positieve notes gevenOver hoe heet ik ben
Tuurlijk. Wie wil mij niet?quote:[..]
Gelukkig. En alsof ze jou erbij willen hebben
* Ezechielk rent naar de badkamerquote:[..]
Oke
Gelijk een banaanvraag doen?quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Joah!of via die van SWJ, gewoon om hem te plagen
![]()
Doe eens met ons delene?quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oh, en ik heb een x een hele rare onthouden.
Nee, doe de inhoud eens PM'en?quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij heb je je notes nog niet bekeken he?
Ik heb 'n poosje m'n dromen opgeschreven, dat is erg grappig achterafquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik wist nog meer van die droom maar dit is het enige wat ik nog weet
Ik denk het welquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Hihihi, een banaanvraag voor SWJ?quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jij krijgt immer positieve van mij
[..]
Tuurlijk. Wie wil mij niet?
[..]
* Ezechielk rent naar de badkamer
[..]
Gelijk een banaanvraag doen?
[..]
Doe eens met ons delene?
ja maar het gaat over lui die jullie niet kennenquote:
Tof!quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ja maar het gaat over lui die jullie niet kennen![]()
maar goed3 lui die ik ken, Kevin (wat toevallig een vriend van pingwing is
), Randy (Kevins stiefbroer) en Fubz (eigenaar van blackbunny.nl/vriend van m;n broer) waren in sneek en toen gingen we naar het Bolwerk, maar toen werden we eruit geschopt omdat Fubz te oud was, dus toen gingen we door de stad rondhuppelen en toen waren we bij het Schaapmarktsplein (Ik weet het gewoon nog precies
) en toen ging Kevin me opeens zoenen en toen werden Randy en Fubz boos en gingen ze samen Kevin vermoorden. Dat is alles wat ik nog weet.
Maar het rare is, op het moment dat ik dat droomde, probeerden Randy en Fubz me allebei het bed in te lullen, terwijl het met Kevin gewoon puur platonisch was.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ja maar het gaat over lui die jullie niet kennen![]()
maar goed3 lui die ik ken, Kevin (wat toevallig een vriend van pingwing is
), Randy (Kevins stiefbroer) en Fubz (eigenaar van blackbunny.nl/vriend van m;n broer) waren in sneek en toen gingen we naar het Bolwerk, maar toen werden we eruit geschopt omdat Fubz te oud was, dus toen gingen we door de stad rondhuppelen en toen waren we bij het Schaapmarktsplein (Ik weet het gewoon nog precies
) en toen ging Kevin me opeens zoenen en toen werden Randy en Fubz boos en gingen ze samen Kevin vermoorden. Dat is alles wat ik nog weet.
Maar het rare is, op het moment dat ik dat droomde, probeerden Randy en Fubz me allebei het bed in te lullen, terwijl het met Kevin gewoon puur platonisch was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Meer dan de helft is positief, ik weet het.quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:38 schreef ToT het volgende:
[..]
En dan wil ik je niet meer en dan ga je me vet af lopen bitchen in m;n notes.quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jij krijgt immer positieve van mij
de fokcrew, je baggert teveel.quote:[..]
Tuurlijk. Wie wil mij niet?
* DevilsWhore rent er achteraanquote:[..]
* Ezechielk rent naar de badkamer
Al gedaanquote:[..]
Doe eens met ons delene?
Dat snapte ikquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat was @ DevilsWhore, en nee: ik PM geen notes!Steun Danny, loos Ted!
IRL bevriend zijn met mods ftwquote:
Dat zou wel een stunt zijnquote:[..]
Hihihi, een banaanvraag voor SWJ?Doe er dan eentje voor remlof, dat ie zichzelf een permban geeft
![]()
Ja nogal.quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tof!Bizar hoe dat dan kan gaan in je hoofd he?
Hij vertelt me alleen z;n eigen notes, hij doet niet aan lekken enzo.quote:
Ja dat kan maar dan krijgen we een homootjequote:Op woensdag 27 januari 2010 10:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Oke
[..]
Zal het komen doordat ze zwanger is?
Of een ezechielk, die heeft ook wat metrozequote:Op woensdag 27 januari 2010 10:47 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja dat kan maar dan krijgen we een homootje
quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:42 schreef DeLuna het volgende:
Ik ga naar school, de trein in de fik zetten zodat Trev nog meer vertraging heeft.
Alsof ik nog niet genoeg hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee dat vind ik niet leukquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:33 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nou jij wil toch ook niet dat ik langer ziek ben?
Nou daar ben ik lekker mee danquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Of een ezechielk, die heeft ook wat metroze
Niets mis mee toch?quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:47 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja dat kan maar dan krijgen we een homootje
Straks krijg je nog een Guidoquote:
Zo ben ik niet. Wat denk je van mequote:Op woensdag 27 januari 2010 10:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En dan wil ik je niet meer en dan ga je me vet af lopen bitchen in m;n notes.
Heul nietquote:[..]
de fokcrew, je baggert teveel.
Ik las hetquote:[..]
Al gedaan
Ah, bummerquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hij vertelt me alleen z;n eigen notes, hij doet niet aan lekken enzo.
Nietquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Of een ezechielk, die heeft ook wat metroze
Wat is er mis met mijquote:
Noem je mij nou een guido?quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Straks krijg je nog een Guido
Dat je verbitterd bent.quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zo ben ik niet. Wat denk je van me
Heul wel.quote:[..]
Heul niet
Braafquote:[..]
Ik las het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |