Moreel failliet.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:26 schreef rowinesli het volgende:
defensie zal nooit failliet gaan natuurlijk.
je gelooft in sprookjes?quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:26 schreef rowinesli het volgende:
defensie zal nooit failliet gaan natuurlijk. Maar het is wel zo dat er minder mensen aangenomen worden. Als je opleiding V&V hebt afgerond heb je garantie op een baan bij defensie. Spijkerbroeken (Mensen zonder deze opleiding) hebben een grote kansen niet aangenomen te worden door de financiele crisis. Maar dat wil niet zeggen dat je er helemaal niet meer in kan komen.
Ja want V&V kids zijn geen burgers................................quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:26 schreef rowinesli het volgende:
defensie zal nooit failliet gaan natuurlijk. Maar het is wel zo dat er minder mensen aangenomen worden. Als je opleiding V&V hebt afgerond heb je garantie op een baan bij defensie. Spijkerbroeken (Mensen zonder deze opleiding) hebben een grote kansen niet aangenomen te worden door de financiele crisis. Maar dat wil niet zeggen dat je er helemaal niet meer in kan komen.
Dan moet die Sergeant-Majoor eens geen dingen vertellen die hij niet waar kan maken. Heb je eigenlijk voor dat V&V gebeuren een keuring? En welke FIT eis moet je doen?quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:45 schreef rowinesli het volgende:
@Clan
lees even goed voordat je reageert. Ik heb het daar duidelijk over de intake op het ROC.
@Bouke-p
Nee dat doe ik niet, Dat is wat me vertelt is op school door de Sergeant majoor
Wat een aanfluiting, dat hele traject.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:34 schreef Rave_NL het volgende:
Ik heb verhalen gehoort van lui met ziektes bij V&V waar je bij defensie niet eens binnenkomt, dus dat zal wel niet.
Wat dan precies Rave?quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:34 schreef Rave_NL het volgende:
Ik heb verhalen gehoort van lui met ziektes bij V&V waar je bij defensie niet eens binnenkomt, dus dat zal wel niet.
Dus geen keuring en je moet "sportief" aangelegd zijn, jezus wat een aanfluiting!quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:34 schreef Rave_NL het volgende:
Je hebt gewoon een keuring na de V&V opleiding hoor.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 04:10 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Dus geen keuring en je moet "sportief" aangelegd zijn, jezus wat een aanfluiting!
en dan nog die jochies allemaal een baan belovenGoed bezig!
Ik hoop echt dat er hoog in de lijn iemand wakker word en dit hele achterlijke plan de deur uittrapt en weer de normale amo in gaat voeren.
Maar ik geloof iig niet in sprookjes dus zullen we de komende jaren wel met dat V&V gebeuren opgescheept zitten....
uhm zoek je zelf de lijst met aandoeningen waaropje afgekeurd kan worden op of zal ik het voor je doen?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:14 schreef dogtagz het volgende:
Ooh zo ja, dat klopt ja
Maar als je geen reet uitvoert tijdens die opleiding kom je niet door de keuring aan het eind van deze opleiding, waar je jezelf dus echt niet mee helpt, waardoor je niet kan solliciteren.
Nee maar het scheelt wel, ja toch?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:17 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
uhm zoek je zelf de lijst met aandoeningen waaropje afgekeurd kan worden op of zal ik het voor je doen?
Goede conditie betekend echt niet dat je goedgekeurd word
Nja, gaat meer om verborgen aandoeningen waar ze wel naar kijken tijdens de echte keuring, heb vorige zomer mensen op de meeste gekke dingen afgekeurd zien worden, dacht dat het cijfer 1 op de 8 was dat daadwerkelijk goedgekeurd word van alle sollicitanten.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:14 schreef dogtagz het volgende:
Ooh zo ja, dat klopt ja
Maar als je geen reet uitvoert tijdens die opleiding kom je niet door de keuring aan het eind van deze opleiding, waar je jezelf dus echt niet mee helpt, waardoor je niet kan solliciteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |