Mneu ik voelde me niet aangevallen, maar die ene opmerking die er boven stond moest ik er even onderuit halen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:03 schreef dogtagz het volgende:
Mag ik vragen waarom je meteen doet alsof je aangevallen bent? Dat was niet mijn doel in ieder geval
Ik weet niet precies hoe zwaar het is, maar met een instelling van ''ik ga t niet eens proberen want het is te zwaar'' lukt t al helemaal niet.
Ik heb met een aantal korporaals gesproken van het Korps Mariniers, die BBE en SF opgeleid zijn(is tegenwoordig samen gevoegd). En die zeiden je moet gewoon je best doen, en altijd blijven doorgaan. Die vertelden dat 't echt zwaar is, en dat ze ook momenten hadden van: ''waar ben ik in godsnaam mee begonnen.'' Maar ze maakte t af en ze waren er echt blij mee dat ze t afgemaakt hadden!
Ik weet niet waarom je me meteen aanvalt en ''de grond in trapt'', maar volgens mij is dit gewoon een normale discussie.
Als ik die leidinggevende eigenschappen niet heb, ga ik door als manschap, of ik daar geschikt voor ben en het haal is een ander verhaal, maar ik ga zeker mijn best doen(wanneer dringt jou dat door dat ik echt super graag bij defensie wil werken?) Klaar uit. Maar dan zou ik deze opleiding niet door komen, aangezien ze ons hier dus ook testen enzovoorts.
Mag ik vragen waar jij denkt dat ik tegen aan ga lopen dan? En wat is er mis mee om een doel voor ogen te hebben? Dat ik weet wat ik wil en dat ik er 120% voor ga en niet ga opgeven!
Er was waarschijnlijk iemand binnen defensie die dit een topidee danwel afstudeerprojectje vond en het doorgedrukt heeft. Daarna stelde waarschijnlijk niemand meer vragen en 'just rolled with it'quote:Op maandag 31 januari 2011 20:50 schreef Clan het volgende:
Ik heb eens op deze opleiding gezocht, maar ik begrijp er weinig van, wat is precies de meerwaarde tegenover AMO/KMS?
Waarschijnlijk hebben andere ministeries ook geld in dit project gestoken. Dus is het goedkoper voor Defensie = uitvoeren.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:52 schreef hcwp het volgende:
[..]
Er was waarschijnlijk iemand binnen defensie die dit een topidee danwel afstudeerprojectje vond en het doorgedrukt heeft. Daarna stelde waarschijnlijk niemand meer vragen en 'just rolled with it'
Schietopleiding zal er wel niet inzitten.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:52 schreef hcwp het volgende:
[..]
Er was waarschijnlijk iemand binnen defensie die dit een topidee danwel afstudeerprojectje vond en het doorgedrukt heeft. Daarna stelde waarschijnlijk niemand meer vragen en 'just rolled with it'
Die zit er wel in, dat heeft die jongen in dat andere topic gepost. Met o.a. ook in de simulator.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:01 schreef Clan het volgende:
[..]
Schietopleiding zal er wel niet inzitten.
Tegenwoordig leren rekruten inderdaad de basis in de simulator.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:04 schreef Maitje het volgende:
[..]
Die zit er wel in, dat heeft die jongen in dat andere topic gepost. Met o.a. ook in de simulator.
Ik heb al die lappen tekst tot me genomen en ik ben het eens met AchJa, ga maar eens op een kamer liggen met iemand die de hele nacht scheten laat, of stinkvoeten heeft, dat houd je nog geen twee dagen volquote:Op maandag 31 januari 2011 21:04 schreef Maitje het volgende:
[..]
Die zit er wel in, dat heeft die jongen in dat andere topic gepost. Met o.a. ook in de simulator.
Manschappen geen MBO diploma te hebben. Of zijn niet alle V&V varianten op MBO niveau?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:38 schreef Ricksnor het volgende:
Dit zal dan inderdaad alleen gelden voor onderofficieren en manschappen. (Denk ik.)
Ik zie het niet gebeuren, anders is Defensie moreel failliet..quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:02 schreef Magneet het volgende:
dus als je op je 23ste toch nog de dienst in wil zou je dan nog eerst v&v moeten doen
Als ik jou was zou ik mijn euro hier niet op inzetten...quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:26 schreef rowinesli het volgende:
defensie zal nooit failliet gaan natuurlijk. Maar het is wel zo dat er minder mensen aangenomen worden. Als je opleiding V&V hebt afgerond heb je garantie op een baan bij defensie. Spijkerbroeken (Mensen zonder deze opleiding) hebben een grote kansen niet aangenomen te worden door de financiele crisis. Maar dat wil niet zeggen dat je er helemaal niet meer in kan komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |