En lekker daar reageren ook hequote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:34 schreef Morretje het volgende:
[..]
![]()
Kiekt u maar!
Het grote buikentopic deel 59
Morquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:34 schreef Morretje het volgende:
[..]
![]()
Kiekt u maar!
Ooh wat een sjiek buikje heb jij!!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:34 schreef Morretje het volgende:
[..]
![]()
Kiekt u maar!
Ik heb het met Cat gedaanquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Als je wat te melden heb, meld dat dan. In plaats van al die smilies.
quote:
ik ben wel benieuwd, als ze over de financien heen komen kan er zeker wel iets ontzettend moois utkomenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Er moet in ieder geval veel geïnvesteerd worden. Saab draait verlies en het modellengamma moet vernieuwd worden (duur!!!)
ik hoop niet dat het de ondergang van Spyker gaat worden.
Hij past al in die van Frits, hij heb kleren zat die vetzakquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:35 schreef Maes het volgende:
[..]
Och hij heeft het koud en wil ook een jasje
Heb ik gedaanquote:
* begon te lachenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:35 schreef Maes het volgende:
[..]
Och hij heeft het koud en wil ook een jasje
Sow, die groeit hard!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:34 schreef Morretje het volgende:
[..]
![]()
Kiekt u maar!
Uhuh.quote:
Dat vond ik nou ook, helemaal geen Mediterrane zo blauw, zo blauwquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:38 schreef Greys het volgende:
Cat, nee hoor, door de helft!
Maes, lekker! Ik had alleen het water nog wat blauwer verwacht, maar hij rook lekker
Morrieknor, wat ben je toch een lekker wijf!
Als ja.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ben wel benieuwd, als ze over de financien heen komen kan er zeker wel iets ontzettend moois utkomen
Je had m moeten zien, dan had je ook gelachen.quote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:39 schreef DeZwabber het volgende:
"poepie-snorrie"
tis dat hij geen idee heeft wat hij zegt, maar tis af en toe net Qwea
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:39 schreef DeZwabber het volgende:
"poepie-snorrie"
tis dat hij geen idee heeft wat hij zegt, maar tis af en toe net Qwea
Het is ook zeer onpraktisch om het op de kast te doen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:39 schreef JJH het volgende:
[..]
![]()
Zo makkelijk krijg je mij niet op de kast.
beebiequote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:34 schreef Morretje het volgende:
[..]
![]()
Kiekt u maar!
Behalve als het een klein kastje is.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het is ook zeer onpraktisch om het op de kast te doen.
Weet jij veel, een dressoirkast en zo batsen best lekker weg hoor, en keukenkastjesquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het is ook zeer onpraktisch om het op de kast te doen.
Maar dan moet je die tv er weer afvegen, zo zund van het geld.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Weet jij veel, een dressoirkast en zo batsen best lekker weg hoor, en keukenkastjes
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je had m moeten zien, dan had je ook gelachen.
Koekwaus vond het ook leuk zelf hoor, want als meneer iets niet leuk vindt dan zet hij een keel op, en nu was ie vrolijk aan het hupsen, in zn bodywarmertent
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:42 schreef oh-oh het volgende:
Weet jij veel, een dressoirkast en zo batsen best lekker weg hoor, en keukenkastjes
Ik heb toch best een grote kast nodig.quote:
behoorlijk wat lef jaquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Als ja.
We zullen het zien. Victor Muller heeft in ieder geval wel lef.
Ik zweer je dat ik dacht dat dit een foto was van je nieuwe snowbootsquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:44 schreef Ml-etje het volgende:
[ afbeelding ]
Vond deze wel leuk voor het Hopje hier, mee dan mag ik die capuchon er wel af slopen want ze slaat op hol anders.
Graag, want ik zit al úren te wachtenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:45 schreef Greys het volgende:
Elies, ik kan dat wicht niet vinden van Millionaire Matchmaker![]()
Dus even wat andere lekkere wijvenmooie dames bedenken!
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zweer je dat ik dacht dat dit een foto was van je nieuwe snowboots
je kan je voet erin proppen, maar wel oppassen voor de tandjesquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zweer je dat ik dacht dat dit een foto was van je nieuwe snowboots
Ik heb ook eierenquote:
Die moet ik hebben voor Bob, die gaat morgen naar de trimster en het is koudquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vond deze wel leuk voor het Hopje hier, mee dan mag ik die capuchon er wel af slopen want ze slaat op hol anders.
Hihi bestelsequote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:47 schreef Maes het volgende:
[..]
Die moet ik hebben voor Bob, die gaat morgen naar de trimster en het is koud
tuul'k!!quote:
Droagen!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je kan je voet erin proppen, maar wel oppassen voor de tandjes
hoooooooo es even, heeft hij nou kleine zakken op zijn rug, of zijn het hengsels?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jamaar Cat mag geen onwaarheden vertellen.quote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:47 schreef oh-oh het volgende:
Over hondenkleren gesproken.
Ik zit dus wel echt met een probleem straks he.
Kan ik een hele nieuwe garderobe aan gaan schaffen omdat dan alles in drievoud moet zeker![]()
Nu heeft ie gelukkig af en toe wel een matching iets om aan te trekken van Frits
Morgen even nieuwe halen dan. Bij de super, uhuhquote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jamaar Cat mag geen onwaarheden vertellen.
Beetje zeggen dat het op een kast niet fijn gaat![]()
Ik heb het es gedaan met mn kop in een locker in de kantine op mn werk en dat was echt helemaal te gek![]()
Of bij de kipquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Morgen even nieuwe halen dan. Bij de super, uhuh
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:47 schreef Bamba het volgende:
Morretje, wat heb je al een mooie buikEn die gaat nog veeeeel meeeer groeien
![]()
*Printscreen*quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb het es gedaan met mn kop in een locker in de kantine op mn werk en dat was echt helemaal te gek![]()
Handy hoor voor als ze weer eens de verkeerde kant oplooptquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hoooooooo es even, heeft hij nou kleine zakken op zijn rug, of zijn het hengsels?![]()
in het geval van zakken, wat heb je eraan, in het geval van hengsels, wtf, moet je daar de bagage mee vastsjorren ofzo
edit: oh, ehh, rug![]()
Een van mn collega´s noemt m zo.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:48 schreef Morretje het volgende:
[..]
tuul'k!!![]()
![]()
En je verhaal over je koekwaus!!Ik wil wel een dagje oppassen
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
*Printscreen*
email to: tips@rtlboulevard.nl
Subject: Die ene advocaat hé
Het is pas 21:51 uur!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
OMGquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
*Printscreen*
Helleuquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:48 schreef oh-oh het volgende:
Dat komt wel, het kan nu idd erg hard gaanquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:50 schreef Morretje het volgende:
[..]
Het gaat zo hard ineens. Ik moet er eerlijk gezegd wel aan wennen hoor. Klinkt stom misschien, maar in m'n hoofd klopt het plaatsje nog niet.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:50 schreef JJH het volgende:
Als je teveel zwartwitjes eet word je misselijk.
Tis er een uit Groningen. Dat is daar heul normaalquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:50 schreef Ml-etje het volgende:
Zeg Elies die babe van jou houdt haar diertjes wel op n ieniemini weitje hoor![]()
Dat was bij Virgin , daar deed iedereen het echt met iedereenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
*Printscreen*
Zal ik je maar effe niks geven dan?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:50 schreef Bamba het volgende:
Ik moet nog zo'n 60 cadeau's accepteren bij FV en bemesten en weet ik het...Ik raak niet meer bij![]()
Dan stuur ik het naar de Reclame Code Commissie.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat was bij Virgin , daar deed iedereen het echt met iedereen![]()
Wij hebben niet eens een kantine en lockers joh.
Wil je iets met ons delen Elies?quote:
Oh Gawd snappet.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tis er een uit Groningen. Dat is daar heul normaal
Ja echt, dat bedrijf kan geen voutere naam hebbenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan stuur ik het naar de Reclame Code Commissie.
Een bedrijf Virgin noemen en dan dit
[obvious]quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan stuur ik het naar de Reclame Code Commissie.
Een bedrijf Virgin noemen en dan dit
* Nogmaals de foto's van DTH gaat bekijken om een kamerolifantje te spotten.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:51 schreef Bamba het volgende:
[..]
Dat komt wel, het kan nu idd erg hard gaan. Ik was de hele zwangerschap een kamerolifantje (quote van vriendlief
)...En nu nog steeds trouwens
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:54 schreef JJH het volgende:
[..]
[obvious]
Zij was heul geen Virgin meer dan!
[/obvious]
The pressurequote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:53 schreef Ml-etje het volgende:
Bambaa zaai eens! Dan kan ik bemesten!
Ga je niet vinden.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
* Nogmaals de foto's van DTH gaat bekijken om een kamerolifantje te spotten.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tis er een uit Groningen. Dat is daar heul normaal
Neu, ik kijk wel link uitquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:53 schreef Cat22 het volgende:
Wil je iets met ons delen Elies?![]()
Mag hoor, je kunt hier alles kwijt.
Stuur maar langs.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]
En in de gezellige versie dan?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:55 schreef Loveless85 het volgende:
Ik voel me vies.
Ik dacht dat oh-oh nog maagd was
Owjaquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]
En in de gezellige versie dan?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
* Digibril afzet. Okquote:
Op mijn leeftijd ???????quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:55 schreef Loveless85 het volgende:
Ik voel me vies.
Ik dacht dat oh-oh nog maagd was
Ik ben bezig maar ik kom er maar niet doorheen. De site boycot me.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:47 schreef Ml-etje het volgende:
ZEG WIL BOER BAUKJE MIJN VRIENDSCHAPSVERZOEK EENS ACCEPTEREN![]()
*Boer Koekoek meldtquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:50 schreef Ml-etje het volgende:
Zeg Elies die babe van jou houdt haar diertjes wel op n ieniemini weitje hoor![]()
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Op mijn leeftijd ???????
Damn, dat zou wat zijn
Nu klink je net alsof je 57 bent.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Op mijn leeftijd ???????
Damn, dat zou wat zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |