Weet jij veel, een dressoirkast en zo batsen best lekker weg hoor, en keukenkastjesquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het is ook zeer onpraktisch om het op de kast te doen.
Maar dan moet je die tv er weer afvegen, zo zund van het geld.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Weet jij veel, een dressoirkast en zo batsen best lekker weg hoor, en keukenkastjes
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je had m moeten zien, dan had je ook gelachen.
Koekwaus vond het ook leuk zelf hoor, want als meneer iets niet leuk vindt dan zet hij een keel op, en nu was ie vrolijk aan het hupsen, in zn bodywarmertent
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:42 schreef oh-oh het volgende:
Weet jij veel, een dressoirkast en zo batsen best lekker weg hoor, en keukenkastjes
Ik heb toch best een grote kast nodig.quote:
behoorlijk wat lef jaquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Als ja.
We zullen het zien. Victor Muller heeft in ieder geval wel lef.
Ik zweer je dat ik dacht dat dit een foto was van je nieuwe snowbootsquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:44 schreef Ml-etje het volgende:
[ afbeelding ]
Vond deze wel leuk voor het Hopje hier, mee dan mag ik die capuchon er wel af slopen want ze slaat op hol anders.
Graag, want ik zit al úren te wachtenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:45 schreef Greys het volgende:
Elies, ik kan dat wicht niet vinden van Millionaire Matchmaker![]()
Dus even wat andere lekkere wijvenmooie dames bedenken!
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zweer je dat ik dacht dat dit een foto was van je nieuwe snowboots
je kan je voet erin proppen, maar wel oppassen voor de tandjesquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zweer je dat ik dacht dat dit een foto was van je nieuwe snowboots
Ik heb ook eierenquote:
Die moet ik hebben voor Bob, die gaat morgen naar de trimster en het is koudquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vond deze wel leuk voor het Hopje hier, mee dan mag ik die capuchon er wel af slopen want ze slaat op hol anders.
Hihi bestelsequote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:47 schreef Maes het volgende:
[..]
Die moet ik hebben voor Bob, die gaat morgen naar de trimster en het is koud
tuul'k!!quote:
Droagen!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je kan je voet erin proppen, maar wel oppassen voor de tandjes
hoooooooo es even, heeft hij nou kleine zakken op zijn rug, of zijn het hengsels?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jamaar Cat mag geen onwaarheden vertellen.quote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:47 schreef oh-oh het volgende:
Over hondenkleren gesproken.
Ik zit dus wel echt met een probleem straks he.
Kan ik een hele nieuwe garderobe aan gaan schaffen omdat dan alles in drievoud moet zeker![]()
Nu heeft ie gelukkig af en toe wel een matching iets om aan te trekken van Frits
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |