Morgen even nieuwe halen dan. Bij de super, uhuhquote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jamaar Cat mag geen onwaarheden vertellen.
Beetje zeggen dat het op een kast niet fijn gaat![]()
Ik heb het es gedaan met mn kop in een locker in de kantine op mn werk en dat was echt helemaal te gek![]()
Of bij de kipquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Morgen even nieuwe halen dan. Bij de super, uhuh
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:47 schreef Bamba het volgende:
Morretje, wat heb je al een mooie buikEn die gaat nog veeeeel meeeer groeien
![]()
*Printscreen*quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb het es gedaan met mn kop in een locker in de kantine op mn werk en dat was echt helemaal te gek![]()
Handy hoor voor als ze weer eens de verkeerde kant oplooptquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hoooooooo es even, heeft hij nou kleine zakken op zijn rug, of zijn het hengsels?![]()
in het geval van zakken, wat heb je eraan, in het geval van hengsels, wtf, moet je daar de bagage mee vastsjorren ofzo
edit: oh, ehh, rug![]()
Een van mn collega´s noemt m zo.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:48 schreef Morretje het volgende:
[..]
tuul'k!!![]()
![]()
En je verhaal over je koekwaus!!Ik wil wel een dagje oppassen
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
*Printscreen*
email to: tips@rtlboulevard.nl
Subject: Die ene advocaat hé
Het is pas 21:51 uur!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
OMGquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
*Printscreen*
Helleuquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:48 schreef oh-oh het volgende:
Dat komt wel, het kan nu idd erg hard gaanquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:50 schreef Morretje het volgende:
[..]
Het gaat zo hard ineens. Ik moet er eerlijk gezegd wel aan wennen hoor. Klinkt stom misschien, maar in m'n hoofd klopt het plaatsje nog niet.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:50 schreef JJH het volgende:
Als je teveel zwartwitjes eet word je misselijk.
Tis er een uit Groningen. Dat is daar heul normaalquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:50 schreef Ml-etje het volgende:
Zeg Elies die babe van jou houdt haar diertjes wel op n ieniemini weitje hoor![]()
Dat was bij Virgin , daar deed iedereen het echt met iedereenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
*Printscreen*
Zal ik je maar effe niks geven dan?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:50 schreef Bamba het volgende:
Ik moet nog zo'n 60 cadeau's accepteren bij FV en bemesten en weet ik het...Ik raak niet meer bij![]()
Dan stuur ik het naar de Reclame Code Commissie.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat was bij Virgin , daar deed iedereen het echt met iedereen![]()
Wij hebben niet eens een kantine en lockers joh.
Wil je iets met ons delen Elies?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |