Zou goed uitkomen aangezien ik deze week aan school zou moeten besteden.quote:
http://www.deskepsis.nl/w(...)ers_middelvinger.gif Synoniemen.netquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:26 schreef swarmahoer het volgende:
ik hoop dat je snel weer een ban hebt
crewbash, 2 wekenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
http://www.deskepsis.nl/w(...)ers_middelvinger.gif
triest he, zelfs breuls en danny erbij betrekkenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die screenshot, jezus wat doe je de FA's aan!
Die email adressen zijn gewoon van FOK, iedereen weet die. Die van remlof heb ik wel gemarkeert, dus wat zeur jequote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:28 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
triest he, zelfs breuls en danny erbij betrekken
dat screenshotje is ronduit triestquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:28 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
triest he, zelfs breuls en danny erbij betrekken
Valt wel mee eigenlijk, ik ga douche.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:30 schreef Otis2.0 het volgende:
Nou, TS. Je hebt het maar mooi voor elkaar. Hulde! Je leven is weer een stukje leuker geworden!
Serieus?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die email adressen zijn gewoon van FOK, iedereen weet die. Die van remlof heb ik wel gemarkeert, dus wat zeur je![]()
Boehoe een middelvinger zeg.
Foto heb ik eruit gehaald.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:31 schreef Adolecens het volgende:
't Is dat ik hier geen modje ben, maar ik had de OP vast vergrendeld
Die foto van hemzelf?quote:
Ik weet niets beter, het spijt me.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:32 schreef yvonne het volgende:
Dit is het?
Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap
Het is weer volle maan bijna 'nuff said
Ja ook. Heb ook de screen die hij hier poste, want ik wist wel dat die snel zou worden weggehaald.quote:
Aawh ik heb de screen gemistquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:34 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja ook. Heb ook de screen die hij hier poste, want ik wist wel dat die snel zou worden weggehaald.
Heb ze even allemaal in mijn adresboek gezet mocht ik ooit een unban aan willen vragen.quote:
Ik doe aan ruil.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:34 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Aawh ik heb de screen gemist
De foto heb ik ook nog
Wel om de zoveel uur een paar mails doen, anders werkt het niet. Soms heb ik het gevoel dat sommige mails daar nooit aankomen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heb ze even allemaal in mijn adresboek gezet mocht ik ooit een unban aan willen vragen.
Stalkerquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wel om de zoveel uur een paar mails doen, anders werkt het niet. Soms heb ik het gevoel dat sommige mails daar nooit aankomen.
Valt wel mee hoor, tis niet dat ze de politie gebeld hebben.quote:
enquote:Als je vķķr eind januari (zeg 24 januari) nog een keer mailt, kloont of op welke andere wijze dan ook zeurt kom je nooit meer terug.
Er is inmiddels meer dan genoeg tijd gestoken in deze mailwisseling met jou.
Danny
quote:We hadden je account 2 maanden geleden al moeten shredderen.
Nog meer?quote:
hij heeft nog geluk dat jullie zoveel geduld hebbenquote:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
Serious gast, gooi je computer uit het raam en zoek hulp!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Maar vind jij me nu lief of niet?
Nog een?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:41 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
[..]
Nieuw topic:
Yvonne, waarom wordt je zo gehaat?
Leugensquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:21 schreef phpmystyle het volgende:
Klacht: Remlof die mij band en later mij smeekt om terug te komen.
kun je beter via Yvonne dr foon doen... werkt snellerquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heb ze even allemaal in mijn adresboek gezet mocht ik ooit een unban aan willen vragen.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:48 schreef stevenmac26 het volgende:
Nigga shit, hier moet ik gepost hebben
foto van php per pm opvraagbaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:50 schreef 9611Niels het volgende:
[..]Ja die in de spiegelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
nou ik zie jou er wel voor aan om te gaan smeken...quote:
Wel een kek vest.quote:
het vest wel.... alleen de rest... IEUW!quote:
Ben ik de enige die die pic niet kent?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:48 schreef stevenmac26 het volgende:
Nigga shit, hier moet ik gepost hebben
foto van php per pm opvraagbaar
Je heb zo een pmquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ben ik de enige die die pic niet kent?
ja denk het wel.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je mist echt watquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
wil je haar ook al een trauma bezorgen?quote:
Wil je PM?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neequote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat doe ik nietquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
wil je haar ook al een trauma bezorgen?
tuurlijk je heb pmquote:
pic pleasequote:
u heeft pmquote:
En dan? Omdat hij faalde met die topics van Xbox games weggeven? Dat is toch niks vergeleken bij die ene van de landmachtquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:59 schreef 9611Niels het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat zelfs Lonker je uitlacht php!!!!![]()
![]()
Lonker faalde niet alleen in dat Xbox-topic.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En dan? Omdat hij faalde met die topics van Xbox games weggeven? Dat is toch niks vergeleken bij die ene van de landmacht
Emimich is nog een player vergeleken met deze niet lelijke jongen volgens zijn eigen foboquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:01 schreef 9611Niels het volgende:
Overigens had ik wel een grotere mongool verwacht dan dit hoor, minstens een Emimichje
Zwaar leven heb je he knul, en allemaal aan jezelf te dankenquote:
Show mequote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:02 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Lonker faalde niet alleen in dat Xbox-topic.
Eey held, waar is jou foto dan? Nog nooit gezien eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Emimich is nog een player vergeleken met deze niet lelijke jongen volgens zijn eigen fobo
ff de op quotenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:21 schreef phpmystyle het volgende:
[ afbeelding ]
Geachte lezer,
Het doet mij een onuitsprekelijk genoegen om U vandaag te informeren over het reilen en zeilen binnen de FOK! crew. Deze reportage kan schokkende stukken bevatten over een aantal notoire crewleden, dus voor de genen die niets gewend zijn is het {X} rechtsboven. Bovenal, veel leesgenot!
7 December 2009 {plaats=KLB-SC)
Het was de hele dag rumoerig en sommige users vonden het nodig om nogal grievende opmerkingen jegens elkaar te maken. Dit veroorzaakte een uiterst grimmige sfeer wat voor sommige users klaarblijkelijk niet meer te appreciëren was. Daar uitvloeiend kwam het uit tot een schermutseling. Zoals bij elkaar gevecht hoort er dan een schuldige aangewezen te worden. Vooral bij dit soort ruggengraatloze mensen zoals de FOK! crew hier vindt het dan nodig om dan de zwakste te pakken. Helaas was ik dat. Dit maakt alles maakt het tot een BLADY SHAME! Gevolgen: Phpmystyle wordt door Biogarde knock out geslagen voor zo’n ander halve maand. Het is toch godgeklaagd!
Een lange mail conversatie tussen mij en FOK! volgde. Niet leek te helpen, ware het niet dat ik nog een mail had van onze Yvonne met daarin haar MOB. Dus laat ik het is proberen dacht ik. Ik belde op en kwam ‘’ongeveer’’ tot dit gesprek.
Y: Yvonne...
P: Hallo met Ruben.. beter bekend onder de naam Peehapeemaistail. Kent u die user?
Y Ja, maar wat is daarmee dan?
P Die is door REMLOF gebanned om ‘’onterechte’’ redenen.
Y Hahahahahaha, vind je dat?
PJa maar..
Y Sssst, zeg maar niks.
P Wat zeg je????? Wat hoor ik allemaal toch.
Een lang en intiem gesprek volgde…. Helaas mag ik van Yvonne de rest van het gesprek niet publicitair maken.
Toen kwam onze Dhr Remlof in het spel. Na enkele honderden verzoeken van hun kant richting mij ben ik uiteindelijk toch gezwicht. (foto kan blijkbaar niet) De FOK!crew is tot de conclusie gekomen dat er geen FOK! is zonder phpmystyle!
En dat, is het goede van dit verhaal.
Klacht: Yvonne die mij aan de telefoon niet serieus nam.
Klacht: Remlof die mij band en later mij smeekt om terug te komen.
Met Vriendelijke Groet,
Ruben phpmystyle de vries.
[ afbeelding ]
Die heb ik gepost maar adelante haalde die wegquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Eey held, waar is jou foto dan? Nog nooit gezien eerlijk gezegd.
Grote jongen.
Hier faalt hij.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Show meLinks van de topics, zoektermen oid?
Vooruit, nog een voorbeeld:quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja zeg hej, ik bedoel maar, hij faalt toch niet overal
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:04 schreef Danny het volgende:
Lonker mag permanent wegblijven
Zet je'm d'r alsnog neer, of je pm'm, is allemaal geen enkel probleem.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die heb ik gepost maar adelante haalde die weg
ja is goed hoorquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zet je'm d'r alsnog neer, of je pm'm, is allemaal geen enkel probleem.
Die foto van me of wat?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:11 schreef yvonne het volgende:
Oh Gawd, nu vind ik het weer sneu
Zeg knaap, heb jij wel ouders ofzo?
wauw!quote:
nu moet ik elke keer lachen als ik je zie postenquote:
mooiboy of nietquote:
Is dat een man of een vrouw?quote:
Jokkebrokquote:
Ik ben een eckte mooiboyquote:
Ik ben 100% man/vrouwquote:
nou ik snap nu in elk geval wel waarom je dat zwemtrauma hebtquote:
Ja, gewoon, allesquote:
Geestelijk gehandicapt zei ik tochquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou ik snap nu in elk geval wel waarom je dat zwemtrauma hebt
Ik betwijfel het, waarom heb jij niet de balle om je echte gezicht hier neer te zetten?quote:
nou eerder waarom je bij die enge zwemleraar in den bosch terecht kwam...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Geestelijk gehandicapt zei ik toch
wat??quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik betwijfel het, waarom heb jij niet de balle om je echte gezicht hier neer te zetten?
waar is die nu danquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:16 schreef bokkepoot het volgende:
Die foto van PHP was echt mad sexy![]()
Stoere haartjes enzo
Jawel, dat ik met dit account stop.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, gewoon, alles
Heb je eik wel enig idee wat je over jezelf afroept?
Binnen 5 minuten heeft iedereen door dat jij het bentquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jawel, dat ik met dit account stop.
Ik ben vastgelopen in het mulle zand.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jawel, dat ik met dit account stop.
Ik ben vastgelopen in het mulle zand.
Valt wel mee.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
jouw droevigheid straalt door elke kloon id aan hoor
30 seconden!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Binnen 5 minuten heeft iedereen door dat jij het bent
Nee hoor, we zijn nog niet bij de 300 php bash postsquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Valt wel mee.
Btw topic mag dicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |