Valt wel mee eigenlijk, ik ga douche.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:30 schreef Otis2.0 het volgende:
Nou, TS. Je hebt het maar mooi voor elkaar. Hulde! Je leven is weer een stukje leuker geworden!
Serieus?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die email adressen zijn gewoon van FOK, iedereen weet die. Die van remlof heb ik wel gemarkeert, dus wat zeur je![]()
Boehoe een middelvinger zeg.
Foto heb ik eruit gehaald.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:31 schreef Adolecens het volgende:
't Is dat ik hier geen modje ben, maar ik had de OP vast vergrendeld
Die foto van hemzelf?quote:
Ik weet niets beter, het spijt me.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:32 schreef yvonne het volgende:
Dit is het?
Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap
Het is weer volle maan bijna 'nuff said
Ja ook. Heb ook de screen die hij hier poste, want ik wist wel dat die snel zou worden weggehaald.quote:
Aawh ik heb de screen gemistquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:34 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja ook. Heb ook de screen die hij hier poste, want ik wist wel dat die snel zou worden weggehaald.
Heb ze even allemaal in mijn adresboek gezet mocht ik ooit een unban aan willen vragen.quote:
Ik doe aan ruil.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:34 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Aawh ik heb de screen gemist
De foto heb ik ook nog
Wel om de zoveel uur een paar mails doen, anders werkt het niet. Soms heb ik het gevoel dat sommige mails daar nooit aankomen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heb ze even allemaal in mijn adresboek gezet mocht ik ooit een unban aan willen vragen.
Stalkerquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wel om de zoveel uur een paar mails doen, anders werkt het niet. Soms heb ik het gevoel dat sommige mails daar nooit aankomen.
Valt wel mee hoor, tis niet dat ze de politie gebeld hebben.quote:
enquote:Als je vóór eind januari (zeg 24 januari) nog een keer mailt, kloont of op welke andere wijze dan ook zeurt kom je nooit meer terug.
Er is inmiddels meer dan genoeg tijd gestoken in deze mailwisseling met jou.
Danny
quote:We hadden je account 2 maanden geleden al moeten shredderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |