Meneer Aart en Andries Knevel, ja roep maar watquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:33 schreef Jian het volgende:
Sly is morgen bij SV heeft een afspraak met 2 mensen van "televisie" ? aldaar en is dus waarschijnlijk ook nog wel te zien op de stream, voor de liefhebber
Have fun met de filmquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:33 schreef Copycat het volgende:
Heb ik toch mooi nog even het podium kunnen ontwaren.
Fijne avond.
Hij gaat naar de regie-cursus?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:33 schreef Jian het volgende:
Sly is morgen bij SV heeft een afspraak met 2 mensen van "televisie" ? aldaar en is dus waarschijnlijk ook nog wel te zien op de stream, voor de liefhebber
Jij ook Ccquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:33 schreef Copycat het volgende:
Fijne avond.
Wie zei dat , Johan?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:33 schreef Jian het volgende:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:33 schreef Copycat het volgende:
Fijne avond.
Mooi open ook, hè?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:33 schreef Copycat het volgende:
quote:Fijne avond.
Dan voelen de artiesten zich thuis.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mooi open ook, hè?
[ afbeelding ]
[..]
Yep !quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:37 schreef tuinfluiter het volgende:Fijne avond .
Jian dit hoor je in de nowlive radiouitzending?
Dan is-ie welkom want volgens mij is die kankerkachel bij Vlemmix weer stuk. Ze zitten weer aardig te blauwbekken daar.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dan voelen de artiesten zich thuis.
Overdag is Kareltje palletsorteerder bij de plaatselijke afvalverwerkingscentrale maar in den avond ontpopt hij zich tot een ware palletpodium artiest.
The voice of Eindhoven gaathet naar eigen zeggen helemaal maken.
Kapot? waarschijnlijk de thermostaat ontkoppelt.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan is-ie welkom want volgens mij is die kankerkachel bij Vlemmix weer stuk. Ze zitten weer aardig te blauwbekken daar.
O plus leuk of veertien punt gif leuk?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:30 schreef liesje1979 het volgende:
Weer terug van de winkel en wil nog even kwijt dat ik vond dat Alsido het leuk deed.
Leuk, voor de vrouwelijke artiest, als je net hoge hakjes hebt gekocht voor een denderend open podium optredenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mooi open ook, hè?
[ afbeelding ]
[..]
Het is de hele week al bekend. Hij zou er een 'gesprek van niveau' gaan voeren en niet bij Jaap op de bank gaan zitten. Dit was allemaal in het Jaap zoekt Fokker topic te lezen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:41 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Johan had het er vanmiddag al over.
Als ze het allebei zeggen dan zal het kloppenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:41 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Johan had het er vanmiddag al over.
Joh !quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is de hele week al bekend. Hij zou er een 'gesprek van niveau' gaan voeren en niet bij Jaap op de bank gaan zitten. Dit was allemaal in het Jaap zoekt Fokker topic te lezen.
Maar waarom zou iemand de thermostaat ontkoppelen?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:41 schreef Dementor het volgende:
[..]
Kapot? waarschijnlijk de thermostaat ontkoppelt.![]()
En dan straks gaan klagen dat de verf van de muren komt.
Johan had het er vanmiddag dat rond 14:00 uur Sly een afspraak heeft bij SVquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:44 schreef Jian het volgende:
Als ze het allebei zeggen dan zal het kloppen
Bezuinigen op de kosten. Kost een paar centen om dat gebouw warm te houden.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar waarom zou iemand de thermostaat ontkoppelen?
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar waarom zou iemand de thermostaat ontkoppelen?
Maak jij eens een lijstje, mij schiet als nieuwste alleen personeel@studiovlemmix.tv nog te binnenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Inmiddels weet niemand meer naar welk adres je je mailtjes moet sturen
Het zouden ook inderdaad televisiemensen zijn, ik had indruk van commerciële TV !?, dus ik kan me voorstellen dat Johan dat belangrijk vindt !quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:46 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Johan had het er vanmiddag dat rond 14:00 uur Sly een afspraak heeft bij SV
voor een bespreking met 2 mensen die veel zeggenschap hadden bij DGK.
Eigenlijk moet Johan naar het media park, maar zegt af, deze afspraak met Sly gaat voor.
Het schijnt dat er iets veranderd is waar Hansie niet van op de hoogte was en dat mailtjes op de meest genoemde en voor de handliggende adressen niet afgeleverd kunnen wordenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Maak jij eens een lijstje, mij schiet als nieuwste alleen personeel@studiovlemmix.tv nog te binnen
Dat zou verklaren waarom Hansie en beequeen vandaag ook niet met elkaar konden communiceren, ze moesten het via mij op de chat pm doen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het schijnt dat er iets veranderd is waar Hansie niet van op de hoogte was en dat mailtjes op de meest genoemde en voor de handliggende adressen niet afgeleverd kunnen worden
Peter N staat nu in een koude feesttent in Steenwijk de rekeningen te verdienen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:52 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wie de zorgverzekeringen van de vrijwilligers betaald.
Dat doen ze waarschijnlijk vrijwillig zélfquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:52 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wie de zorgverzekeringen van de vrijwilligers betaald.
Op de kermis?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Peter N staat nu in een koude feesttent in Steenwijk de rekeningen te verdienen.
Ik heb geprobeerd om op de radio te komen, maar het lukt dus niet. Ik heb nu ook al een ban voor de radio.quote:
Aardig van 'm, tochquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:25 schreef Chanel5 het volgende:
Ach toen hij las dat Jian meeluisterde heeft hij hem de groeten gedaan, heeft een paar keer lopen zeuren dat Jaap hem niet belt..
Laten we die trend niet proberen over te nemen in de COS.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:28 schreef Jian het volgende:
De chat gaat momenteel over van alles en nog wat, behalve over Vlemmix geloof ik
Was daar sprake van dan ?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Laten we die trend niet proberen over te nemen in de COS.
Neuh, maar de kans is groot dat er dus weinig spannends te zien is op de streamquote:
Okee, je doet dus gewoon aan preventie, kan nooit kwaad Pietjequote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Neuh, maar de kans is groot dat er dus weinig spannends te zien is op de stream.
Oké, ontopic dan maar weer: er gebeurt niets in SV.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Laten we die trend niet proberen over te nemen in de COS.
Maar wat is het, dat is de grote vraag. Beetje gammel voor een podium, maar wat dan.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:38 schreef Chanel5 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Waar we toch maar ff assisteren
Ik weet het echt niet, dat podium zit al in de Bunker beneden, nieuwe deuren voor zijn magazijn?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar wat is het, dat is de grote vraag. Beetje gammel voor een podium, maar wat dan.
Haha, wie weet.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:43 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet, dat podium zit al in de Bunker beneden, nieuwe deuren voor zijn magazijn?
Heb het maar weer uitgedaan, wat een armoe.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:48 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik zit nu te luisteren via proxy, dat lukt wel
Het is juist het knullige dat het zo hilarisch maakt. Precies zoals Cc het altijd zo mooi zegt: surrealisme ten top.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb het maar weer uitgedaan, wat een armoe.
En het lijkt me juist zo leuk als het wél wat zou worden![]()
Nu betrap ik me erop dat ik niet eens zin heb om te kijken.
Jammer.
Ja, maar nu is het saai, en er is niets surrealistisch aan. Misschien morgenavond met de show van Jaap.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het is juist het knullige dat het zo hilarisch maakt. Precies zoals Cc het altijd zo mooi zegt: surrealisme ten top.
Met een hoop interessante gasten, zoals Opera-Pietje, Dikkie Dik, Wannabee Michael Jackson en Dominee Takkenbos.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, maar nu is het saai, en er is niets surrealistisch aan. Misschien morgenavond met de show van Jaap.
Morgen maar weer kijken dan.
Gelukkig heeft het programma een charmante en gevatte hostquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Met een hoop interessante gasten, zoals Opera-Pietje, Dikkie Dik, Wannabee Michael Jackson en Dominee Takkenbos.
Was het alvast maar morgenavond.
Oh PB dit meen je niet, hoppa en gaan met die banaan, hoppa naar die toko en zorg voor spraakmakende stream, Bloed aan de muur en Herrie in de tentquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:47 schreef Pearlbitch het volgende:
Binnenkort gaan er drie Nowlivers optreden in SV als Mega Mindy: Miranda (die mij nog een keer tegen wil komen of ik irl ook zo'n 'grote bek heb', Connie (DuhCon) en Nancy (Ma Baker).
Over twee weken op het open podium
Dominee Takkenbos? Van welke richting is die?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Met een hoop interessante gasten, zoals Opera-Pietje, Dikkie Dik, Wannabee Michael Jackson en Dominee Takkenbos.
Jammer dat Andre afgezegt heeft, had me er nu zo op verheugdquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dominee Takkenbos? Van welke richting is die?
En André Pronk heeft afgezegd? Praise the Lord
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:35 schreef Disana het volgende:
Bezig met het timmeren van een podium?
[ afbeelding ]
Ken wel een Dominee Gremdaad, maar die bedoel je waarschijnlijk niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja jaquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Jammer dat Andre afgezegt heeft, had me er nu zo op verheugd
vooral vanwegenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja ja
Vanwege ditzeker he, en vanwege dat
![]()
![]()
kijk dan goedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |