Okee, je doet dus gewoon aan preventie, kan nooit kwaad Pietjequote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Neuh, maar de kans is groot dat er dus weinig spannends te zien is op de stream.
Oké, ontopic dan maar weer: er gebeurt niets in SV.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Laten we die trend niet proberen over te nemen in de COS.
Maar wat is het, dat is de grote vraag. Beetje gammel voor een podium, maar wat dan.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:38 schreef Chanel5 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Waar we toch maar ff assisteren
Ik weet het echt niet, dat podium zit al in de Bunker beneden, nieuwe deuren voor zijn magazijn?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar wat is het, dat is de grote vraag. Beetje gammel voor een podium, maar wat dan.
Haha, wie weet.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:43 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet, dat podium zit al in de Bunker beneden, nieuwe deuren voor zijn magazijn?
Heb het maar weer uitgedaan, wat een armoe.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:48 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik zit nu te luisteren via proxy, dat lukt wel
Het is juist het knullige dat het zo hilarisch maakt. Precies zoals Cc het altijd zo mooi zegt: surrealisme ten top.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb het maar weer uitgedaan, wat een armoe.
En het lijkt me juist zo leuk als het wél wat zou worden![]()
Nu betrap ik me erop dat ik niet eens zin heb om te kijken.
Jammer.
Ja, maar nu is het saai, en er is niets surrealistisch aan. Misschien morgenavond met de show van Jaap.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het is juist het knullige dat het zo hilarisch maakt. Precies zoals Cc het altijd zo mooi zegt: surrealisme ten top.
Met een hoop interessante gasten, zoals Opera-Pietje, Dikkie Dik, Wannabee Michael Jackson en Dominee Takkenbos.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, maar nu is het saai, en er is niets surrealistisch aan. Misschien morgenavond met de show van Jaap.
Morgen maar weer kijken dan.
Gelukkig heeft het programma een charmante en gevatte hostquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Met een hoop interessante gasten, zoals Opera-Pietje, Dikkie Dik, Wannabee Michael Jackson en Dominee Takkenbos.
Was het alvast maar morgenavond.
Oh PB dit meen je niet, hoppa en gaan met die banaan, hoppa naar die toko en zorg voor spraakmakende stream, Bloed aan de muur en Herrie in de tentquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:47 schreef Pearlbitch het volgende:
Binnenkort gaan er drie Nowlivers optreden in SV als Mega Mindy: Miranda (die mij nog een keer tegen wil komen of ik irl ook zo'n 'grote bek heb', Connie (DuhCon) en Nancy (Ma Baker).
Over twee weken op het open podium
Dominee Takkenbos? Van welke richting is die?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Met een hoop interessante gasten, zoals Opera-Pietje, Dikkie Dik, Wannabee Michael Jackson en Dominee Takkenbos.
Jammer dat Andre afgezegt heeft, had me er nu zo op verheugdquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dominee Takkenbos? Van welke richting is die?
En André Pronk heeft afgezegd? Praise the Lord
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:35 schreef Disana het volgende:
Bezig met het timmeren van een podium?
[ afbeelding ]
Ken wel een Dominee Gremdaad, maar die bedoel je waarschijnlijk niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja jaquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Jammer dat Andre afgezegt heeft, had me er nu zo op verheugd
vooral vanwegenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja ja
Vanwege ditzeker he, en vanwege dat
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |