Jij ook Ccquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:33 schreef Copycat het volgende:
Heb ik toch mooi nog even het podium kunnen ontwaren.
Fijne avond.
Wie zei dat , Johan?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:33 schreef Jian het volgende:
Sly is morgen bij SV heeft een afspraak met 2 mensen van "televisie" ? aldaar en is dus waarschijnlijk ook nog wel te zien op de stream, voor de liefhebber
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:33 schreef Copycat het volgende:
Fijne avond.
Mooi open ook, hè?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:33 schreef Copycat het volgende:
quote:Fijne avond.
Dan voelen de artiesten zich thuis.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mooi open ook, hè?
[ afbeelding ]
[..]
Yep !quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:37 schreef tuinfluiter het volgende:Fijne avond .
Jian dit hoor je in de nowlive radiouitzending?
Dan is-ie welkom want volgens mij is die kankerkachel bij Vlemmix weer stuk. Ze zitten weer aardig te blauwbekken daar.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dan voelen de artiesten zich thuis.
Overdag is Kareltje palletsorteerder bij de plaatselijke afvalverwerkingscentrale maar in den avond ontpopt hij zich tot een ware palletpodium artiest.
The voice of Eindhoven gaathet naar eigen zeggen helemaal maken.
Kapot? waarschijnlijk de thermostaat ontkoppelt.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan is-ie welkom want volgens mij is die kankerkachel bij Vlemmix weer stuk. Ze zitten weer aardig te blauwbekken daar.
O plus leuk of veertien punt gif leuk?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:30 schreef liesje1979 het volgende:
Weer terug van de winkel en wil nog even kwijt dat ik vond dat Alsido het leuk deed.
Leuk, voor de vrouwelijke artiest, als je net hoge hakjes hebt gekocht voor een denderend open podium optredenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mooi open ook, hè?
[ afbeelding ]
[..]
Het is de hele week al bekend. Hij zou er een 'gesprek van niveau' gaan voeren en niet bij Jaap op de bank gaan zitten. Dit was allemaal in het Jaap zoekt Fokker topic te lezen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:41 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Johan had het er vanmiddag al over.
Als ze het allebei zeggen dan zal het kloppenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:41 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Johan had het er vanmiddag al over.
Joh !quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is de hele week al bekend. Hij zou er een 'gesprek van niveau' gaan voeren en niet bij Jaap op de bank gaan zitten. Dit was allemaal in het Jaap zoekt Fokker topic te lezen.
Maar waarom zou iemand de thermostaat ontkoppelen?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:41 schreef Dementor het volgende:
[..]
Kapot? waarschijnlijk de thermostaat ontkoppelt.![]()
En dan straks gaan klagen dat de verf van de muren komt.
Johan had het er vanmiddag dat rond 14:00 uur Sly een afspraak heeft bij SVquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:44 schreef Jian het volgende:
Als ze het allebei zeggen dan zal het kloppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |