Ja klopt, maar aan de vlaggen op de Wereld Vrede Dag wil Johan niets aan verdienen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:14 schreef Toverheks het volgende:
Ja maar wat ik nu niet even snap, toen Harry in bed lag werd er ook steeds over die vlaggen gevraagd op de chat, er waren al mensen die hem hadden besteld, je kon ook pakket bestellen riep Harry, c.d. poster en vlag samen voor een 10tje.
Oke, mooi van Johan mooie gedachte ook niks aan verdienen maar wel ter beschikking stellen, petje af voor Johan.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:18 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ja klopt, maar aan de vlaggen op de Wereld Vrede Dag wil Johan niets aan verdienen.
Ja, reuze!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Alsido en Liesbeth zijn nog steeds bezig de e-mail-adressen in kaart te brengen. Het gaat steeds beter, Liesbeth snapt er naar eigen zeggen nu helemaal niets meer van. Volgens Alsido is het handig om alle mailtjes, naar welk adres ze ook verstuurd zijn, in één map binnen te krijgen en ze daarna aan degene voor wie ze bedoeld zijn toe te wijzen. Handig!
Waar is het oude vertrouwde adresboekje gebleven? Bij mij worden ze daar in IE gewoon in gegooid, kwestie van die optie aanvinken. Ik hoorde eerder vandaag dat Alsido ze allemaal in een Excel bestand verzamelt, dat snapte ik ook al niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Alsido en Liesbeth zijn nog steeds bezig de e-mail-adressen in kaart te brengen. Het gaat steeds beter, Liesbeth snapt er naar eigen zeggen nu helemaal niets meer van. Volgens Alsido is het handig om alle mailtjes, naar welk adres ze ook verstuurd zijn, in één map binnen te krijgen en ze daarna aan degene voor wie ze bedoeld zijn toe te wijzen. Handig!
Vond ik ook Liesjequote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:30 schreef liesje1979 het volgende:
Weer terug van de winkel en wil nog even kwijt dat ik vond dat Alsido het leuk deed.
Meneer Aart en Andries Knevel, ja roep maar watquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:33 schreef Jian het volgende:
Sly is morgen bij SV heeft een afspraak met 2 mensen van "televisie" ? aldaar en is dus waarschijnlijk ook nog wel te zien op de stream, voor de liefhebber
Have fun met de filmquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:33 schreef Copycat het volgende:
Heb ik toch mooi nog even het podium kunnen ontwaren.
Fijne avond.
Hij gaat naar de regie-cursus?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:33 schreef Jian het volgende:
Sly is morgen bij SV heeft een afspraak met 2 mensen van "televisie" ? aldaar en is dus waarschijnlijk ook nog wel te zien op de stream, voor de liefhebber
Jij ook Ccquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:33 schreef Copycat het volgende:
Fijne avond.
Wie zei dat , Johan?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:33 schreef Jian het volgende:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:33 schreef Copycat het volgende:
Fijne avond.
Mooi open ook, hè?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:33 schreef Copycat het volgende:
quote:Fijne avond.
Dan voelen de artiesten zich thuis.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mooi open ook, hè?
[ afbeelding ]
[..]
Yep !quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:37 schreef tuinfluiter het volgende:Fijne avond .
Jian dit hoor je in de nowlive radiouitzending?
Dan is-ie welkom want volgens mij is die kankerkachel bij Vlemmix weer stuk. Ze zitten weer aardig te blauwbekken daar.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dan voelen de artiesten zich thuis.
Overdag is Kareltje palletsorteerder bij de plaatselijke afvalverwerkingscentrale maar in den avond ontpopt hij zich tot een ware palletpodium artiest.
The voice of Eindhoven gaathet naar eigen zeggen helemaal maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |