Idd. Begin hem nu al wel irritant te vindenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:02 schreef Professional het volgende:
Hmm kunnen beter Hannah erin laten en Shaw dumpen, voegt niet echt wat toe
Ik vind het wel tof dat ie Chuck pusht om gewoon een spion te worden in plaats van een watje met een intersect.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:20 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Idd. Begin hem nu al wel irritant te vinden.
Met z'n irritante Superman-hoofdquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:20 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Idd. Begin hem nu al wel irritant te vinden.
Oh, hij blijkt ook daadwerkelijk Superman gespeeld te hebben. Daar kom ik nu pas achterquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:05 schreef pberends het volgende:
[..]
Met z'n irritante Superman-hoofd![]()
. Shaw is inderdaad een gayfag.
Verder een aardige aflevering. Morgan en Ellie.
Volgens wikipedia.quote:It was announced on May 17, 2009 that Chuck had been renewed for a 13 episode third season, with NBC reserving the option of nine more episodes. Production for the third season began on August 6, 2009. On October 28, 2009, NBC added 6 more episodes to the third season which brings the season total to 19.
The Wire zou ik dan doenquote:Op maandag 15 februari 2010 22:04 schreef n0ir het volgende:
kut olympische spelen
Moet ik weer een oude maar toch goede serie vinden om te kijken.
Misschien maar 's The Wire en The Shield proberen.
Je zou ook eens een weekje wat anders kunnen gaan doen dan een serie kijken? OS volgen, carnaval vieren of een weekje wat anders leuks doen?quote:Op maandag 15 februari 2010 22:04 schreef n0ir het volgende:
kut olympische spelen
Niet zo gek doenquote:Op maandag 15 februari 2010 22:05 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Je zou ook eens een weekje wat anders kunnen gaan doen dan een serie kijken? OS volgen, carnaval vieren of een weekje wat anders leuks doen?
The Wire.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:04 schreef n0ir het volgende:
kut olympische spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |