AMEN.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:13 schreef Symer het volgende:
Wat mij betreft gaat Chuck verder met Hannah en zetten de schrijvers eindelijk eens een punt achter dat gedoe met Sarah.
Al die moeilijke blikken steeds van Sarah heb ik wel een keer gezien nu.
Serieus? Gemist, helaas... Domo arigato, mr. Roboto!quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:19 schreef Houniet het volgende:
Iemand bij Lester thuis nog die Jeffster foto gezien?
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:19 schreef Tazmaniac het volgende:
* Tazmaniac nomineert Missy Peregrym voor de volgende vrouwelijke Ring spy
[ afbeelding ]
Nog iemand leuke ideeen.. moeten wel niet al te bekende actrices zijn natuurlijk
quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:13 schreef Symer het volgende:
Wat mij betreft gaat Chuck verder met Hannah en zetten de schrijvers eindelijk eens een punt achter dat gedoe met Sarah.
Al die moeilijke blikken steeds van Sarah heb ik wel een keer gezien nu.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:49 schreef flyguy het volgende:
Hij was weer leuk, maar ik wordt dat gezeur tussen chuck en sarah wel een beetje zat.
Elke aflevering lijken ze aan het begin bij elkaar te komen, maar dan komt de case of the week en naar aflopen ontkennen ze het allebei en is er weer zo'n pijnlijk momentje. En de week er op gebeurt het zelfde.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:20 schreef InTrePidIvity het volgende:
Leuke aflevering weer
Sarah vind ik er ook steeds minder lief uitzien eigenlijk, die hazentanden gaan me steeds meer irriteren. Ik zou haar daarom ook uit m'n bed schoppen, kom op zeg.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:20 schreef InTrePidIvity het volgende:
Leuke aflevering weer
Sarah vind ik er ook steeds minder lief uitzien eigenlijk, die hazentanden gaan me steeds meer irriteren. Ik zou haar daarom ook uit m'n bed schoppen, kom op zeg.
En haar daddy blijkt nog Nederlands te zijn ook.quote:
Ik hoop in ieder geval dat Hannah ook echt iemand is die hij gewoon tegen kwam en niet ook weer stiekem een spion blijkt te zijn. Zou wel eens leuk zijn als Chuck ook eens wat normale mensen ontmoetquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:13 schreef Symer het volgende:
Toen ze elkaar ontmoetten had ik ook al dat gevoel van "ze zal wel weer een spion zijn". Hopelijk gaat Chuck idd gewoon voor Hannah en zoekt Sara het maar uit verder.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:20 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik hoop in ieder geval dat Hannah ook echt iemand is die hij gewoon tegen kwam en niet ook weer stiekem een spion blijkt te zijn. Zou wel eens leuk zijn als Chuck ook eens wat normale mensen ontmoet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |