En als je er nou vanuit gaat dat het niet fake is, hoe kun je dit dan verklaren?quote:
Ze is statisch geladen en het zand is magnetisch (ijzerpoeder o.i.d.)quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:05 schreef Cristal het volgende:
[..]
En als je er nou vanuit gaat dat het niet fake is, hoe kun je dit dan verklaren?
Niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:05 schreef Cristal het volgende:
[..]
En als je er nou vanuit gaat dat het niet fake is, hoe kun je dit dan verklaren?
niet, want uri geller, dus fake.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:05 schreef Cristal het volgende:
[..]
het is zeker niet fake, maar je hoeft er niet paranormaal voor te zijn.quote:
Ik zei; als er er ''niet'' vanuit gaan dat het fake is.quote:
Precies, dat dus. Net als dat zwevende rotsblok van Wim Schippers, maar dan in het klein.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:07 schreef cerror het volgende:
[..]
Ze is statisch geladen en het zand is magnetisch (ijzerpoeder o.i.d.)
Je kan er niet "niet "vanuit gaan dat het fake is. De act mag dan wel echt zijn, maar er is niks paranormaals aan, het is een truc, het is hans klok + hans kazan.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:09 schreef Cristal het volgende:
[..]
Ik zei; als er er ''niet'' vanuit gaan dat het fake is.
Ramana van 2 jaar geleden kon zelf zweven. Hier een verklaring voor?
Als jullie er allemaal zo zeker van zijn dat het ''statisch'' etc. is waarom verschijnen er dan geen filmpjes op het internet met het bewijs daarvan.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:10 schreef error_404 het volgende:
[..]
Precies, dat dus. Net als dat zwevende rotsblok van Wim Schippers, maar dan in het klein.
Mijn broer heeft een tijdje bij Unilever gewerkt en daar meegewerkt aan een transportband voor ijsjes; uit het oogpunt van hygyene zweven de ijsjes ipv dat ze liggen. Zelfde principe ook weer.
dus?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:14 schreef Magistic het volgende:
Mensen die hierin geloven, geloven zeker ook in God?
Point proven, je bent tamelijk snel beïnvloedbaar. En alles wat je niet kan verklaren schrijf je toe aan een 'hogere macht' in plaats van dat je de werkelijke oorzaak probeert te achterhalen.quote:
Ga naar de bibliotheek en leen er eens een boek over natuurkunde.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:14 schreef Cristal het volgende:
[..]
Als jullie er allemaal zo zeker van zijn dat het ''statisch'' etc. is waarom verschijnen er dan geen filmpjes op het internet met het bewijs daarvan.
Ik denk eerder van nietquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:14 schreef Magistic het volgende:
Mensen die hierin geloven, geloven zeker ook in God?
Ik probeer de werkelijke oorzaak te achterhalenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:22 schreef Magistic het volgende:
[..]
Point proven, je bent tamelijk snel beïnvloedbaar. En alles wat je niet kan verklaren schrijf je toe aan een 'hogere macht' in plaats van dat je de werkelijke oorzaak probeert te achterhalen.
Meerdere mensen hebben je vraag al beantwoord, maar je blijft komen met "en als dat het nou niet is?" en "als je er nu niet vanuit gaat dat het fake is". Dus lijkt het erop dat je wilt dat iemand komt en zegt dat het daadwerkelijk magie is.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:44 schreef Cristal het volgende:
[..]
Ik probeer de werkelijke oorzaak te achterhalen
Eigenlijk wel jaaquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:54 schreef Magistic het volgende:
[..]
Meerdere mensen hebben je vraag al beantwoord, maar je blijft komen met "en als dat het nou niet is?" en "als je er nu niet vanuit gaat dat het fake is". Dus lijkt het erop dat je wilt dat iemand komt en zegt dat het daadwerkelijk magie is.
Nee, want als psychokinese bestond was het allang wetenschappelijk aangetoond.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:19 schreef Cristal het volgende:
[..]
Eigenlijk wel jaaHeb nog even gegooglt, en het kan ook een vorm van Kinesse zijn.
Door over pendels te beginnen ben je direct je hele geloofwaardigheid verloren. Een pendel kan je met de kleinste beweging de meest mooie figuurtjes laten maken. Dit komt doordat de gemiddelde mens niet in staat is zijn hand volledig stil te houden. Laat een chirurg eens een pendel beethouden, en je zult zien dat die volledig stil hangt. Hetzelfde bij mij zus, die heeft ook chirurgische precisie in haar handen en kan een pendel minutenlang beethouden zonder hem te laten bewegen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:44 schreef Spellmeista het volgende:
Zo heb je ook de beroemde pendels.
ALL PWND!
Alles is in beweging..be real man! Denk na voordat je wat zegt!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:00 schreef Magistic het volgende:
[..]
Door over pendels te beginnen ben je direct je hele geloofwaardigheid verloren. Een pendel kan je met de kleinste beweging de meest mooie figuurtjes laten maken. Dit komt doordat de gemiddelde mens niet in staat is zijn hand volledig stil te houden. Laat een chirurg eens een pendel beethouden, en je zult zien dat die volledig stil hangt. Hetzelfde bij mij zus, die heeft ook chirurgische precisie in haar handen en kan een pendel minutenlang beethouden zonder hem te laten bewegen.
Zeg dan hoe het werkt drol.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:04 schreef Zeroku het volgende:
Het is gewoon fake.
Denk je dat alles op youtube echt is ofzo?quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:10 schreef Cristal het volgende:
Niet alleen Yelle geeft een voorbeeld van Telekinese ook andere mensen op youtube beschrikken over deze gave. Als je gewoon op youtube: Telekinesis intypt krijg je ook resultaten.
PM die link eens.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:29 schreef Michielos het volgende:
tis een bekende goocheltruc. PM even en dan geef ik wel een link ervoor. Je moet bij deze acts overigens niet naar Jelle kijken maar naar de vader (ook oud goochelaar).
Ikzelf heb de trick vaak mogen opvoeren evenals vele andere PK effecten gedurende mijn goochelcarriere.
Maar goed, sommige mensen trappen overal in
ps. Andere effecten zoals met de fles zijn ook algemeen bekende principes (die de VADER uitvoert).
Kun je die link niet gewoon in dit topic zetten? Ik denk dat er wel meer mensen in geinteresseerd zijn en als het gewoon op internet staat is het ook niet zo geheim toch?quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:29 schreef Michielos het volgende:
PM even en dan geef ik wel een link ervoor.
Nee, zeg ik dat dan. Maar als jij alles zoveel beter weet verklaar dit dan eens:quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:16 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Denk je dat alles op youtube echt is ofzo?
psi wheel. warmte van je handquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:28 schreef Cristal het volgende:
[..]
Nee, zeg ik dat dan. Maar als jij alles zoveel beter weet verklaar dit dan eens:
Heb ik natuurlijk al gedaan, alleen zonder resultaat.quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:32 schreef Michielos het volgende:
[..]
psi wheel. warmte van je hand
als je niks van natuurkunde afweet, zeg je natuurlijk dat het PK is. Probeer het zelf uit zou ik zeggen
let ook op temp. kamer. hier is het bv. kouder en werkt het perfect. heb een sateprikkertje in een gum gezet, en notitieblaadje gevouwen. Soms hoef je zelfs je handen er niet bij te houden.quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:33 schreef Cristal het volgende:
[..]
Heb ik natuurlijk al gedaan, alleen zonder resultaat.Ik heb je een PM gestuurd.. als het goed is moet je m binnen hebben.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:10 schreef error_404 het volgende:
uit het oogpunt van hygyene zweven de ijsjes ipv dat ze liggen
Nee hoor, da's helemaal niet toevallig. Dat heeft gewoon allemaal met elkaar te makenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:44 schreef Spellmeista het volgende:
Het is misschien toevallig voor sommige van jullie, maar ik luister nu naar Mr. Sandman..bring us our dream
Vooral dat woord 'wetenschappelijk' ertussenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:44 schreef Spellmeista het volgende:
Wederom bewezen dat de er "wetenschappelijk" wel degelijk mee wordt gewerkt.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:35 schreef JohnLocke het volgende:
Ah fijn, de schizo heeft het topic ook gevonden.
Nee joh, hoe kom je daar nou bijquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:29 schreef Michielos het volgende:
Maar goed, sommige mensen trappen overal in
Ik ook en ik kijk vanavond laat of morgenquote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:35 schreef Michielos het volgende:
T werkt ook als ik aan tieten denk enz.Dus het werkt ook als ik aan meiden denk
Mooi zo.. nu de rest van TRU nogquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:56 schreef Cristal het volgende:
Ik ben helemaal overtuigd van Michielos zijn verklaring.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |