Ja Bart, wat is daar eigenlijk mee gebeurd?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:03 schreef Houniet het volgende:
Wat is er eigenlijk met die Yesse gebeurd?
2quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:08 schreef Piles het volgende:
Nu moet ik eigenlijk reageren met "Wat een kut-TT" zeker?
http://forum.fok.nl/user/profile/yessequote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:03 schreef Houniet het volgende:
Wat is er eigenlijk met die Yesse gebeurd?
quote:laatste bezoek: 2 uur, 15 minuten geleden.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:04 schreef jna het volgende:
[..]
Ja Bart, wat is daar eigenlijk mee gebeurd?
Well?quote:
ze wil ons niet meerquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:12 schreef Piles het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/profile/yesse
[..]
Die leeft nog gewoon hoorquote:
Volgens mij ging jij er wel eens mee om namelijkquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Die leeft nog gewoon hoorIk word gelijk van een moord verdacht
Nee duh, zij heeft wel een levenquote:
Volgens mij zit jij stiekem af en toe op haar account zodat ze niet wordt gemistquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Die leeft nog gewoon hoorIk word gelijk van een moord verdacht
Nou, wat wil je wetenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:16 schreef Houniet het volgende:
[..]
Volgens mij ging jij er wel eens mee om namelijk.
En dan denk je dat ik zo weinig posts zou doen, in die specifieke topics?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:16 schreef jna het volgende:
[..]
Volgens mij zit jij stiekem af en toe op haar account zodat ze niet wordt gemist
Nevermind.quote:
Leugens! Ze komt nog gewoon op fok!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee duh, zij heeft wel een leven
quote:
Je leeft je inquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En dan denk je dat ik zo weinig posts zou doen, in die specifieke topics?
Ja, maar niet alleen op Fok!quote:
Whehequote:
ja ze hangen prima, maar binnenkort de nieuwe naam natuurlijkquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:21 schreef jna het volgende:
[..]
Hoe is het met de stickers? Hangen ze een beetje?
Nieuwe naam? ik heb wat gemist?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:21 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja ze hangen prima, maar binnenkort de nieuwe naam natuurlijk
quote:
Het was meer een verkapte tvp maar toch bedanktquote:
Jij wilde ook gewoon in de TT zekerquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:27 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Het was meer een verkapte tvp maar toch bedankt
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon, zomaar.Jawel, je keek.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:23 schreef jna het volgende:
Je moet er wat voor over hebben. Denk je dat Paula, Milou en Dzjenn niks hier voor hebben moeten doen?
Jaquote:
Goed dat je het zegtquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:39 schreef jna het volgende:
[..]
Ja. Maar goed. Ik krijg dadelijk wel extra veel liefde van Paula, Milou en Dzjenn natuurlijk
Nou, vooruit, dan gun ik het je welquote:
Je maakt wat mee.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 08:56 schreef The_Dean het volgende:
Zo, sinds lange tijd eens met de bus geweest. Moest zelfs overstappen
Heb op dinsdag enkel school, vandaag zouden er herkansingen zijn en die had ik niet. Lees: vrij.quote:
Das beterquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:56 schreef Dzjenn. het volgende:
Heb op dinsdag enkel school, vandaag zouden er herkansingen zijn en die had ik niet. Lees: vrij.
Okdoei.quote:
quote:
Nothin'quote:
Moet ik eerst ff kokenquote:
Ik mag dit weekend ook weerquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:41 schreef PieterBas het volgende:
hmm, binnenkort maar weer eens koken
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:43 schreef PieterBas het volgende:
Heb een kookboek gekeken, dus pak altijd zo maar een pagina...
wil je net zien.. zijn het altijd de toetjes
Lui?quote:
Lui en gierig dan.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Lui?Als ik lui was ging ik wat bestellen
Nou, dan is je honger ook niet zo grootquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Lui?Als ik lui was ging ik wat bestellen
quote:
Oh ga toch fietsenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:52 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nou, dan is je honger ook niet zo groot
Heb ik toch al in huis kudtquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Doe het zelfKun je gelijk eten halen
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:02 schreef Milou__ het volgende:
Doetinchem was vandaag het koudste plekje van Nederland
Ach, ga koken mensquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heb ik toch al in huis kudtMilou weet hoe het zit.
Ja, ik weet alles!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heb ik toch al in huis kudtMilou weet hoe het zit.
Ja ik wist het pas die ochtend. Tuurlijk gewonnen, 2-1quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:04 schreef DjRex89 het volgende:
Miloeee! Ik las op haifs dat je in Nistelrode moest voetballen? Toch wel gewonnen hoop ik? Had het eerder gezegd, dan was ik je wel ff aan komen moedigen
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:06 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja ik wist het pas die ochtend. Tuurlijk gewonnen, 2-1Mensen zijn haters daar. Ik had gescoord, staat er Milous in het verslag van die pannekoeken.
C/n + V/wquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Hoe bereken je de integrale kostprijs?![]()
![]()
quote:
quote:Blijkbaar waren de Nistelrodese dames nog aan het feesten, want Miloes werd vrij gelaten. Zij kon nog geen minuut later weer de oude verhoudingen herstellen.
Ahquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:09 schreef Milou__ het volgende:
[..]
![]()
Formules weet ik wel. Alleen ik herken de getallen niet uit de som
Hoe verzinnen ze hetquote:
quote:
Ze staat voor me te dampenquote:
We kunnen je voortaan wel zo noemen als je dat graag wilt hoorquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:13 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik heet heul geen miloes.
Bedankt voor het weglaten van mijn achternaam![]()
quote:
Waarom dacht ik altijd dat jij een vriendin had?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:28 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
We kunnen je voortaan wel zo noemen als je dat graag wilt hoor![]()
Graag gedaan![]()
Proest.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Waarom dacht ik altijd dat jij een vriendin had?
Geen idee, rare gedachten heb jijquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
quote:
Nouquote:
Ook niet gehad laatste, zeg, half jaar?quote:
Ik heb hem ook gevonden!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:31 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Kan alsnog die achternaam wel tevoorschijn toveren hoor![]()
Grapje
Toen ik hier voor het eerst kwam wel ja.. Naja toen was het eigenlijk al over volgens mij.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ook niet gehad laatste, zeg, half jaar?
Ah, dan heb ik dat blijkbaar onthoudenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:32 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Toen ik hier voor het eerst kwam wel ja.. Naja toen was het eigenlijk al over volgens mij.
Wel fijn dat je het zelf doorhebtquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou
Ik dacht ook altijd dat jna in Amsterdam woondeEr zit echt iets mis in m'n hoofd
Goed geheugen heb je danquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ah, dan heb ik dat blijkbaar onthouden
Van mij weet je wel alles hequote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou
Ik dacht ook altijd dat jna in Amsterdam woondeEr zit echt iets mis in m'n hoofd
Ik?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:34 schreef Bravebart het volgende:
Holy shit gast, je hebt nog in PUB deel 1385 gepostDat was ongeveer mijn begintijd
Oldbie
Biena!quote:
Raar volk hierquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik had het ook gegokt als iemand me het gevraagd had hoor![]()
Geen idee waarom trouwens
Leuk je gekend te hebben...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:35 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Hmm. Dit gaat te fur.
Internet kilt me.
Het kan net zo goed Zeeuws zijnquote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:35 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Hmm. Dit gaat te fur.
Internet kilt me.
Wie hoe wat waar?quote:
Misschien omdat k voor Ajax ben en in Amsterdam stage heb gelopen. Hoewel die stage pas was na mn eerste stage waarbij ik hier kwam postenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:36 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Wie hoe wat waar?
Kan me vaag herinneren dat ik daar ooit eens heb gepost maar meer ook nie
quote:Op donderdag 23 november 2006 20:43 schreef DjRex89 het volgende:
/half nieuw op forum
Dus goedeavond iedereen
De zoekmachine is brak?quote:Er werd niks gevonden (je zocht op "DjRex89")
Jouw adres staat ook op internet.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Het kan net zo goed Zeeuws zijn
[..]
Ik ben blij dat SIDN eindelijk de adressen van domeineigenaren heeft weggehaald, is mijn adres tenminste ook weg
Zei!quote:
Newbiequote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:38 schreef Milou__ het volgende:
Jouw adres staat ook op internet.
Ik ga zoeken of ik hem nog kan vinden
Mmh, ik denk dat het door Ajax kwamquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:37 schreef jna het volgende:
[..]
Misschien omdat k voor Ajax ben en in Amsterdam stage heb gelopen. Hoewel die stage pas was na mn eerste stage waarbij ik hier kwam posten
Gevonden.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:38 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Jouw adres staat ook op internet.
Ik ga zoeken of ik hem nog kan vinden
quote:
Logisch jaquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mmh, ik denk dat het door Ajax kwamEn omdat je een neger bent, dus in de Bijlmer woont.
Ik heb je post gepost kutquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:39 schreef DjRex89 het volgende:
Maar bart, linkje? Kan het niet meer vinden hoor..
Hij quote het netquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:39 schreef DjRex89 het volgende:
Maar bart, linkje? Kan het niet meer vinden hoor..
Oja, welquote:
Zal wel net op de vorige pagina staan danquote:
Dan vraag ik me toch af waar je 'm zo snel vandaan haaltquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:41 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Antwoord op wat er eerst stond.
Nee
Ik had hem binnen 0.017 seconde!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan vraag ik me toch af waar je 'm zo snel vandaan haalt
Maar post dat maar niet hier
Doe ik ook niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan vraag ik me toch af waar je 'm zo snel vandaan haalt
Maar post dat maar niet hier
Zn huis ís de campingquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:43 schreef jna het volgende:
Je hebt toch een camping aan je huis vastzitten Piles?
Gevondenquote:
Dat is familie.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:29 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze het vandaag over jou in het nieuws haddenMaar het ging over de boktor ipv de luctor
Ja ik stuurde hem door he.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik had hem binnen 0.017 seconde!
Sssstquote:
Wij hebben heul geen dierenpensionquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:43 schreef Milou__ het volgende:
Doe ik ook niet.
Ik wek geen slapende honden.
SNAPJEHEM?
Ik noem het liever m'n landgoedquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:43 schreef jna het volgende:
Je hebt toch een camping aan je huis vastzitten Piles?
quote:
Als je gestalkt wordt, ik ben het niet. Heb het adres ook naar BB gestuurd. Dus hij is het!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Wij hebben heul geen dierenpension
Maar ok, iedereen kan mn adres vinden![]()
* duikt onder bed
Ik heb liever dat jij stalkt eigenlijkquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:45 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Als je gestalkt wordt, ik ben het niet. Heb het adres ook naar BB gestuurd. Dus hij is het!
Huh, daar woon je toch al?quote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb liever dat jij stalkt eigenlijk
[..]
Huh, daar woon je toch al?![]()
En als je camping leeg wordt gejat zijn het geen negers!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:45 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Als je gestalkt wordt, ik ben het niet. Heb het adres ook naar BB gestuurd. Dus hij is het!
BB is veel liever hoor.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb liever dat jij stalkt eigenlijk
Zit die gast er nog steeds?quote:
QFTquote:
Whehe. En de gitaarneger en blokfluitallochtoon?quote:
Nee, dan zijn het struikroversquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:46 schreef jna het volgende:
[..]
En als je camping leeg wordt gejat zijn het geen negers!
Hahahahahaquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:49 schreef Milou__ het volgende:
Ook groetjes aan die 2 anita's van de sigaretten/snoep/fruit shop op de hoek net voor de bussen.
Niet gezien.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Whehe. En de gitaarneger en blokfluitallochtoon?
Ja, het was vlees noch visquote:
WTF?quote:
Ja, ik snap dr geen kont vanquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:51 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Heu, die praten nog wel lekker oldskool utrechts.
Ik zat toen nog met mn hoofd in de wolkenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
WTF?Hoe kan je die over het hoofd zien?
Aahwquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:53 schreef jna het volgende:
[..]
Ik zat toen nog met mn hoofd in de wolken
Nope, als een vis in het waterquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:54 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Voel je je nu als een vis op het droge?
sorry dat ik moest lachen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dit liedje is op zich best wel van toepassing op mij. Kan helaas niet echt een betere versie vinden op youtube.
Jij bent ook zoooooo hard hèquote:
Waar heb ik dat nou weer aan verdiendquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Een goudvis ja, met een geheugen van 5 seconden
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Waar heb ik dat nou weer aan verdiend
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:29 schreef Bravebart het volgende:
Was dat niet duidelijkquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:31 schreef Bravebart het volgende:
Waarom sorry?quote:
Ik heb gewoon juist een enorm goed geheugenquote:
Ja.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom sorry?
Omdat ik faal in een betere versie van dat liedje vinden?
Het is nu wel erg jaquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:02 schreef DjRex89 het volgende:
![]()
Teruglezen loont, wat een slappe klets weer
Sc op hoog niveau, rakker.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:02 schreef DjRex89 het volgende:
![]()
Teruglezen loont, wat een slappe klets weer
Nee gek, ik excelleer niet in liedjes vinden.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
Kan jij er wel één vinden?
Ja, nu voel ik me domquote:
Dat ze er snel mee ophouden dan!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Het is nu wel erg ja![]()
Straks ga ik het nog leuk vinden hier
Nee, alleen in posts van jaren terug vinden, in 1 van de grootste SC's van FOK!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee gek, ik excelleer niet in liedjes vinden.
quote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee gek, ik excelleer niet in liedjes vinden.
Dat dus.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, alleen in posts van jaren terug vinden, in 1 van de grootste SC's van FOK!
Ga naar zn posthistory (7 pagina's, eitje) en dan naar pagina 7 of 6, dan ben je er alquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, alleen in posts van jaren terug vinden, in 1 van de grootste SC's van FOK!
Ohhh, zijn het er maar zo weinigquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ga naar zn posthistory (7 pagina's, eitje) en dan naar pagina 7 of 6, dan ben je er al
Wat moet je in mijn posthistory, stalkert!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ga naar zn posthistory (7 pagina's, eitje) en dan naar pagina 7 of 6, dan ben je er al
Ja gek. Beter dan 114.quote:
Navigatie op fok heet BartBartquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Omdat je me bekend voor kwam gastquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:09 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Wat moet je in mijn posthistory, stalkert!![]()
![]()
Hopelijk is die beter dan zn broerquote:
Dus ik heb in 2006 al indruk op je gemaaktquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Omdat je me bekend voor kwam gast
HIER BLOEIT IETS OP!!!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:10 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dus ik heb in 2006 al indruk op je gemaakt![]()
Dit klinkt wel heel.. mannekijker.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:10 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat dacht jijquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Whehe
Ach, dan weet je tenminste zeker dat niemand je history gaat nalezen
En dan doe je het nog fout ookquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:11 schreef Piles het volgende:
[..]
HIER BLOEIT IETS OP!!!
Kan ik dat ook eens roepen
Je hebt een HJ UI gast, ik ken mn kwaliteitquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:10 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik concludeer alleen..quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:11 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dit klinkt wel heel.. mannekijker.
Die had ik toen nog nietquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je hebt een HJ UI gast, ik ken mn kwaliteit
Nee, ik weet wel beter eigenlijkquote:
Ik zei ook hebtquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:12 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Die had ik toen nog nietDus dat smoesje gaat niet op
Mmh, daar doe ik niet aan.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, ik weet wel beter eigenlijk![]()
Die search van The_Terminator is ook heel handig, kun je zoeken naar geopende topics![]()
Dus toen dacht je "Hmm, die moet ik eerder gezien hebben"quote:
Ik dagelijks, van iedereen die hier postquote:
Ja.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:16 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dus toen dacht je "Hmm, die moet ik eerder gezien hebben"
.. de puzzelstukjes vallen in elkaar.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik dagelijks, van iedereen die hier post
Heb thuis ook al een heel archief van iedereenKut, ik zei archief
Ok, dan begrijpen we elkaarquote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Precies.quote:
Wat is dit slecht zegquote:
Ik snap er nu alweer niks vanquote:
Je hebt daar de ruimte voor.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat dus.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Schrijf zulke dialogen even op, die passen perfect in de soap
Morgen is de ontknoping, nu eerst de reclamequote:
Kennen we je dan?? Ik kan me vaag ene Miloes herinneren, die had dezelfde avaquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:21 schreef Milou__ het volgende:
Posten jullie maar rustig verder jongens. Stoor je niet aan mij.
Doei rakker.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:22 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Kennen we je dan?? Ik kan me vaag ene Miloes herinneren, die had dezelfde ava
quote:
En misschien ben jij wel het laatste stukjequote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:17 schreef Milou__ het volgende:
[..]
.. de puzzelstukjes vallen in elkaar.
Viswijfquote:
Ik was je voor.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Daar had ik nog niet eens aan gedacht
[..]![]()
Was gezellig dusquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:27 schreef AMDB het volgende:
Goedenavond![]()
Gister einde van stage gevierd met klasgenoten, ik ben net pas hersteld
Heb ik voor je!quote:
Sorryquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:32 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nee, dit is niet de opmerking die ik denk hoe je hem maakt he.. Neeeheee
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:32 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nee, dit is niet de opmerking die ik denk hoe je hem maakt he.. Neeeheee
Volgende topic alleen voor jou doen?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:33 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja snel. TR. haal dzjenn en paula eruit.!
Dzjennnn heeft hier gepost hoorquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:33 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja snel. TR. haal dzjenn en paula eruit.!
JOHOO!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |