Ja Bart, wat is daar eigenlijk mee gebeurd?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:03 schreef Houniet het volgende:
Wat is er eigenlijk met die Yesse gebeurd?
2quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:08 schreef Piles het volgende:
Nu moet ik eigenlijk reageren met "Wat een kut-TT" zeker?
http://forum.fok.nl/user/profile/yessequote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:03 schreef Houniet het volgende:
Wat is er eigenlijk met die Yesse gebeurd?
quote:laatste bezoek: 2 uur, 15 minuten geleden.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:04 schreef jna het volgende:
[..]
Ja Bart, wat is daar eigenlijk mee gebeurd?
Well?quote:
ze wil ons niet meerquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:12 schreef Piles het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/profile/yesse
[..]
Die leeft nog gewoon hoorquote:
Volgens mij ging jij er wel eens mee om namelijkquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Die leeft nog gewoon hoorIk word gelijk van een moord verdacht
Nee duh, zij heeft wel een levenquote:
Volgens mij zit jij stiekem af en toe op haar account zodat ze niet wordt gemistquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Die leeft nog gewoon hoorIk word gelijk van een moord verdacht
Nou, wat wil je wetenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:16 schreef Houniet het volgende:
[..]
Volgens mij ging jij er wel eens mee om namelijk.
En dan denk je dat ik zo weinig posts zou doen, in die specifieke topics?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:16 schreef jna het volgende:
[..]
Volgens mij zit jij stiekem af en toe op haar account zodat ze niet wordt gemist
Nevermind.quote:
Leugens! Ze komt nog gewoon op fok!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee duh, zij heeft wel een leven
quote:
Je leeft je inquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En dan denk je dat ik zo weinig posts zou doen, in die specifieke topics?
Ja, maar niet alleen op Fok!quote:
Whehequote:
ja ze hangen prima, maar binnenkort de nieuwe naam natuurlijkquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:21 schreef jna het volgende:
[..]
Hoe is het met de stickers? Hangen ze een beetje?
Nieuwe naam? ik heb wat gemist?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:21 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja ze hangen prima, maar binnenkort de nieuwe naam natuurlijk
quote:
Het was meer een verkapte tvp maar toch bedanktquote:
Jij wilde ook gewoon in de TT zekerquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:27 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Het was meer een verkapte tvp maar toch bedankt
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon, zomaar.Jawel, je keek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |