quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Als je je best een beetje doet ben je binnen een week Jaaps beste enigste vriend.
quote:
Die is op de eventueelstapel voor volgende week beland.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:52 schreef Gert het volgende:
Waarom mag Bommie nou eigenlijk niet komen?
Ja, druk bezigquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dan moet iemand het even aanpassen, ik wachte op Channel maar die was ff elders
Dat is er al een hele tijdquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:57 schreef pullup het volgende:
Er is een echt update topic. Ik dacht dat Disana een grapje maakte eerder op de dag
Nee, dat begreep ik nu hahha en ik maar wachte en wachte.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:29 schreef Maanvis het volgende:
Tip voor volgende topiquetitel : "Het zooitje wordt langzaam een teringbende!!!!"
Ik zal er in ieder geval op letten als er wel wat te melden valtquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is er al een hele tijdBij DGK werkte dat heel goed, vooral voor de mensen die overdag moeten werken. Hier valt er alleen nog maar weinig te updaten.
Zelfs Maanvis post er vanuit zijn werk.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:59 schreef pullup het volgende:
Ik zal er in ieder geval op letten als er wel wat te melden valt
Ah, de 4,5 uur waren al helemaal volgepland.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Die is op de eventueelstapel voor volgende week beland.
Mooi, daar is het voor bedoeldquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zal er in ieder geval op letten als er wel wat te melden valt
Ja, maar het topic is niet voor reacties bedoeld.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:01 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Zelfs Maanvis post er vanuit zijn werk.
[SV Updates #1] Vlemmix op de rails.
Per gast 45 minuten voor meer diepgang te kweken.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:03 schreef Gert het volgende:
Ah, de 4,5 uur waren al helemaal volgepland.
Bommie lult drie kwartier in vijf minuten.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:04 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Per gast 45 minuten voor meer diepgang te kweken.
quote:
Maar...maar... wellicht is dan alles soepeltjes geregeldquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Heb het onder de 1e post van mij gezet Tuinfluiter, want zelf kan ik het niet meer veranderen dus de volgende topic de tekst van Maanvis graag.
je mag er wel een TVP plaatsen maar die wordt verdwijderd.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar het topic is niet voor reacties bedoeld.
Jouw verbetering mag ook wel weg, want oude koek en niet zo belangrijkquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
je mag er wel een TVP plaatsen maar die wordt verdwijderd.
Ja dat zag ik , er zijn er al 8 verwijderd en een verkapte tvp .quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:11 schreef Maanvis het volgende:
je mag er wel een TVP plaatsen maar die wordt verdwijderd.
het is wel belangrijk voor mijquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Jouw verbetering mag ook wel weg, want oude koek en niet zo belangrijk
Ja maar wat mij betreft hoort het niet in dat topic want het niemand weet nog waar het over gaat en het is gewoon geen update van de stream.quote:
Ik weet zelf waar het over gaat, het hoort gewoon in dat topique, en ik zie geen reden om het allemaal in een PM te doen, dat doe ik wel als iets echt privé moet zijn.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar wat mij betreft hoort het niet in dat topic want het niemand weet nog waar het over gaat en het is gewoon geen update van de stream.
Je had me ook kunnen pm'men, dan had ik het misschien nog kunnen verbeteren. Ik vind het een beetje makkelijk om verbeteringen en commentaren ook in updates te gaan zetten waar mensen toch moeite voor doen.
Ik heb geprobeerd mijn update te verbeteren maar het bericht was al te oud.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik weet zelf waar het over gaat, het hoort gewoon in dat topique, en ik zie geen reden om het allemaal in een PM te doen, dat doe ik wel als iets echt privé moet zijn.
Sorry, ik had de intentie van het topique idd niet door, aangezien er van anderen ook updates staan die niets met SV te maken hebben (politieke partij zooi en optredens van vlem in regionale omroepen etc)quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:23 schreef Gert het volgende:
Pfff zeurpieten.
Dit is eigenlijk FB, maar goed: het bericht van maanvis heeft niets te maken met een update en is bovendien iets van dagen terug wat voor geen enkele volger van het topic van belang is. Ik flikker het wel weg.
Wat is het toch een luie gast hè. Waar kun je tegenwoordig nou niet iets over vinden via Google; en bovendien zou hij zijn gasten ook gewoon eens kunnen bellen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Inmiddels vraagt Jaap ook aan de chatters wat zij aan iemand met autisme zouden vragen. Zelf iets bedenken is teveel gevraagd, kennelijk.
Dat valt bij Jaap onder de categorie kapotproduceren. Dat is dan weer Jaapiaans voor: daar heb ik geen zin in, dat kost me teveel tijd, tijd waarin ik zeker 3 broodjes shoarma had kunnen eten.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat is het toch een luie gast hè. Waar kun je tegenwoordig nou niet iets over vinden via Google; en bovendien zou hij zijn gasten ook gewoon eens kunnen bellen.
Wat is het toch ook een sukkel.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Inmiddels vraagt Jaap ook aan de chatters wat zij aan iemand met autisme zouden vragen. Zelf iets bedenken is teveel gevraagd, kennelijk.
Hahahaha.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat valt bij Jaap onder de categorie kapotproduceren. Dat is dan weer Jaapiaans voor: daar heb ik geen zin in, dat kost me teveel tijd, tijd waarin ik zeker 3 broodjes shoarma had kunnen eten.
Dank U (of Dans Cul, als je dat echt liever hebt)quote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:40 schreef Scrutinizer het volgende:
En ondertussen vragen de chatters zich af wie Kees_Knalpiemel is. Dat zou ik nu ook wel eens willen weten, er zijn nu zelfs mensen die denken dat ik het ben
Wat is het toch ook een weldoener!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens moderator Hansie biedt Jaap ons zo de kans hem te helpen z'n programma te verbeteren.
Nee, hij blijft herhalen dat hij zeker weet dat hij het kan. Het is me een raadsel waarop hij dat baseert.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:43 schreef Gert het volgende:
Zou hij doorhebben dat het echt niet kán, zoals hij tot nu toe zijn twee "show" deed? Nee hè?
Ik geloof niet dat dit voortkomt uit 'niet zelf hoeven nadenken', hij lijkt me prima in staat zelf vragen te bedenken, en deze manier is alleen maar omslachtiger.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:43 schreef Gert het volgende:
Als het nou deel uitmaakte van een goede voorbereiding, zou ik het niet eens zo'n slecht plan vinden om aan chatters te vragen wat zouden willen weten. Maar wel als "onderdeel van". Niet om even makkelijk aan een paar vragen te komen zonder zelf na te hoeven denken, en hup, volgende item.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:46 schreef Disana het volgende:
En het holmaatje van Jaap heeft zich in de discussie gemengd en daagt de chatters uit morgen te bellen om te zien wie er dan nog 'zo'n grote bek heeft'.
Nope.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:43 schreef Gert het volgende:
Zou hij doorhebben dat het echt niet kán, zoals hij tot nu toe zijn twee "show" deed? Nee hè?
quote:Connecting ...
You are banned [studiovlemmix2]
Cora kwam in DGK op mij over als iemand die verlatingsangst heeft. Zij zou eigenlijk Jaap de wacht aan moeten zeggen vwb zijn overgewicht maar ik denk niet dat ze dat aandurft.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:46 schreef Maanvis het volgende:
Jaap heeft geen enkel respect, voor wie dan ook. Misschien voor zijn moeder en voor Cora, maar de rest van de mensen in het leven, diens gevoelens maken hem niets uit.
De resolute manier waarop ze reageerde op het haar-incident vorige week doet mij anders vermoeden. Volgens mij heeft ze wel overwicht op Jaap.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Cora kwam in DGK op mij over als iemand die verlatingsangst heeft. Zij zou eigenlijk Jaap de wacht aan moeten zeggen vwb zijn overgewicht maar ik denk niet dat ze dat aandurft.
Wil ook lachenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:46 schreef Disana het volgende:
En het holmaatje van Jaap heeft zich in de discussie gemengd en daagt de chatters
uit morgen te bellen om te zien wie er dan nog 'zo'n grote bek heeft'.
Dan moet ze een feeder zijn. Je kan toch niet accepteren dat je vriend zich doodeet?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
De resolute manier waarop ze reageerde op het haar-incident vorige week doet mij anders vermoeden. Volgens mij heeft ze wel overwicht op Jaap.
Wat Cora betreft valt Jaap helemaal niet af.. -> Ik denk dat ze op zijn centen uit is.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Cora kwam in DGK op mij over als iemand die verlatingsangst heeft. Zij zou eigenlijk Jaap de wacht aan moeten zeggen vwb zijn overgewicht maar ik denk niet dat ze dat aandurft.
Niet dat ik me bewust was. Kan me niet voorstellen dat hij überhaupt zo'n vreemd beelde van realiteit zou hebben. Ik denk dan ook dat het van LekkerSimpelPietje komt.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Jij mag ook helemaal niets daar. hè? Heb jij Hansie ooit een blauwtje laten lopen bij TBO?
Dat snap ik.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Jaap is iig heel blij dat je geband bent.
Wie dacht je? LS is ingelogd onder zijn modnaam en als LekkerSimpel, en nu net maant hij iedereen aan weer normaal te doen terwijl Cc volgens mij is gekickt.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:52 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Wil ook lachen,
wie is het holmaatje van Jaap?
LekkerSimpelPietjeRob.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:52 schreef tuinfluiter het volgende:
Wil ook lachen,
wie is het holmaatje van Jaap?
Misschien dat ze hem probeert te overreden, maar dat het tot nu toe nog niet gelukt is?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan moet ze een feeder zijn. Je kan toch niet accepteren dat je vriend zich doodeet?
Haha, ik denk dat het in eerste instantie Jaap was die achter de centen van Cora aanzat. De ouders van Cora zijn niet bepaald onbemiddeld.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wat Cora betreft valt Jaap helemaal niet af.. -> Ik denk dat ze op zijn centen uit is.
Time is running out.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:55 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Misschien dat ze hem probeert te overreden, maar dat het tot nu toe nog niet gelukt is?
Door deze "talkshow" hoopt ie zich weer beter te gaan voelen. Dat is m.i. niet de beste weg die Jaap had kunnen kiezen. Hij heeft nu tijdelijk weer een excuus om niet aan z'n problemen te werken.quote:Het is denk ik ook een proces voor Jaap, en ik geloof persoonlijk niet dat zijn eetstoornis hem niet interesseert. Soms duurt het een tijdje voor je definitief een knoop kan doorhakken (net als bij alcohol of drugsverslaving). Zeker als er een ingrijpende operatie voor nodig is.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:57 schreef Disana het volgende:
Ik heb Jaap privé aangeraden met P_6K over de autistische gast te praten, maar Jaap heeft er geen trek in dat in het openbaar te doen, hij vindt dat mensen negatief zijn.
Zieken in de zin van 'het niet met hem eens zijn' en dan wel zelf uitlokken met mensen uitmaken voor internethelden als ze niet genegen zijn woensdag als Tabula Rasa invulling te fungeren.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:58 schreef Disana het volgende:
Mod Hans is er niet eens, die staat genoteerd als AFK (away from keyboard). En PietjeSV maant iedereen normaal te doen want mensen 'lopen al uren te zieken'.
Maar ook dat is dan toch ontwijken, wat bij de stoornis hoort.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Door deze "talkshow" hoopt ie zich weer beter te gaan voelen. Dat is m.i. niet de beste weg die Jaap had kunnen kiezen. Hij heeft nu tijdelijk weer een excuus om niet aan z'n problemen te werken.
Nee, schreef net dat er harde muziek is. Verder zitten Alsido en Liesbeth daar in het donker te werken.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:02 schreef tuinfluiter het volgende:
Is er verder nog wat op de streams te zien?
Door Jaap of LekkerSimpelPietje?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Chatter Kaya heeft ook een autistische zoon maar wordt op de chat ook van afzeiken beticht. Jaap is goed bezig!
Ik zei alleen dat ik vermaeckt wilde worden, niet wens te participeren.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:04 schreef Chanel5 het volgende:
Ik kan ook niet ff weglopen en je hebt het voorelkaar
Was dat alles?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zei alleen dat ik vermaeckt wilde worden, niet wens te participeren.
Maar dat is niet gezellig.
Ik reageerde op LekkerSimpelPietje die iedereen lafaards noemde omdat ze/we morgen niet gaan bellen.quote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Inmiddels vraagt Jaap ook aan de chatters wat zij aan iemand met autisme zouden vragen.
Zelf iets bedenken is teveel gevraagd, kennelijk.
Dat heb ik nog gezien en toen een ban dus. Ach je weet uit welke hoek het komt, tis alleen niet conform de regels van de chat, moet hij toch eens gaan lezen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik reageerde op LekkerSimpelPietje die iedereen lafaards noemde omdat ze/we morgen niet gaan bellen.
Disana hij schreef obessiefquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:09 schreef Disana het volgende:
Nu krijgt Jaap eindelijk ook een waarschuwing van zijn vriendje: niet provoceren. Jaap schreef dat het bijzonder is 'hoe obsessief mensen met hem zijn'.
Te vroeg gejuicht: de muziek staat weer aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |