quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Als je je best een beetje doet ben je binnen een week Jaaps beste enigste vriend.
quote:
Die is op de eventueelstapel voor volgende week beland.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:52 schreef Gert het volgende:
Waarom mag Bommie nou eigenlijk niet komen?
Ja, druk bezigquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dan moet iemand het even aanpassen, ik wachte op Channel maar die was ff elders
Dat is er al een hele tijdquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:57 schreef pullup het volgende:
Er is een echt update topic. Ik dacht dat Disana een grapje maakte eerder op de dag
Nee, dat begreep ik nu hahha en ik maar wachte en wachte.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:29 schreef Maanvis het volgende:
Tip voor volgende topiquetitel : "Het zooitje wordt langzaam een teringbende!!!!"
Ik zal er in ieder geval op letten als er wel wat te melden valtquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is er al een hele tijdBij DGK werkte dat heel goed, vooral voor de mensen die overdag moeten werken. Hier valt er alleen nog maar weinig te updaten.
Zelfs Maanvis post er vanuit zijn werk.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:59 schreef pullup het volgende:
Ik zal er in ieder geval op letten als er wel wat te melden valt
Ah, de 4,5 uur waren al helemaal volgepland.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Die is op de eventueelstapel voor volgende week beland.
Mooi, daar is het voor bedoeldquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zal er in ieder geval op letten als er wel wat te melden valt
Ja, maar het topic is niet voor reacties bedoeld.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:01 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Zelfs Maanvis post er vanuit zijn werk.
[SV Updates #1] Vlemmix op de rails.
Per gast 45 minuten voor meer diepgang te kweken.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:03 schreef Gert het volgende:
Ah, de 4,5 uur waren al helemaal volgepland.
Bommie lult drie kwartier in vijf minuten.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:04 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Per gast 45 minuten voor meer diepgang te kweken.
quote:
Maar...maar... wellicht is dan alles soepeltjes geregeldquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Heb het onder de 1e post van mij gezet Tuinfluiter, want zelf kan ik het niet meer veranderen dus de volgende topic de tekst van Maanvis graag.
je mag er wel een TVP plaatsen maar die wordt verdwijderd.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar het topic is niet voor reacties bedoeld.
Jouw verbetering mag ook wel weg, want oude koek en niet zo belangrijkquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
je mag er wel een TVP plaatsen maar die wordt verdwijderd.
Ja dat zag ik , er zijn er al 8 verwijderd en een verkapte tvp .quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:11 schreef Maanvis het volgende:
je mag er wel een TVP plaatsen maar die wordt verdwijderd.
het is wel belangrijk voor mijquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Jouw verbetering mag ook wel weg, want oude koek en niet zo belangrijk
Ja maar wat mij betreft hoort het niet in dat topic want het niemand weet nog waar het over gaat en het is gewoon geen update van de stream.quote:
Ik weet zelf waar het over gaat, het hoort gewoon in dat topique, en ik zie geen reden om het allemaal in een PM te doen, dat doe ik wel als iets echt privé moet zijn.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar wat mij betreft hoort het niet in dat topic want het niemand weet nog waar het over gaat en het is gewoon geen update van de stream.
Je had me ook kunnen pm'men, dan had ik het misschien nog kunnen verbeteren. Ik vind het een beetje makkelijk om verbeteringen en commentaren ook in updates te gaan zetten waar mensen toch moeite voor doen.
Ik heb geprobeerd mijn update te verbeteren maar het bericht was al te oud.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik weet zelf waar het over gaat, het hoort gewoon in dat topique, en ik zie geen reden om het allemaal in een PM te doen, dat doe ik wel als iets echt privé moet zijn.
Sorry, ik had de intentie van het topique idd niet door, aangezien er van anderen ook updates staan die niets met SV te maken hebben (politieke partij zooi en optredens van vlem in regionale omroepen etc)quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:23 schreef Gert het volgende:
Pfff zeurpieten.
Dit is eigenlijk FB, maar goed: het bericht van maanvis heeft niets te maken met een update en is bovendien iets van dagen terug wat voor geen enkele volger van het topic van belang is. Ik flikker het wel weg.
Wat is het toch een luie gast hè. Waar kun je tegenwoordig nou niet iets over vinden via Google; en bovendien zou hij zijn gasten ook gewoon eens kunnen bellen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Inmiddels vraagt Jaap ook aan de chatters wat zij aan iemand met autisme zouden vragen. Zelf iets bedenken is teveel gevraagd, kennelijk.
Dat valt bij Jaap onder de categorie kapotproduceren. Dat is dan weer Jaapiaans voor: daar heb ik geen zin in, dat kost me teveel tijd, tijd waarin ik zeker 3 broodjes shoarma had kunnen eten.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat is het toch een luie gast hè. Waar kun je tegenwoordig nou niet iets over vinden via Google; en bovendien zou hij zijn gasten ook gewoon eens kunnen bellen.
Wat is het toch ook een sukkel.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Inmiddels vraagt Jaap ook aan de chatters wat zij aan iemand met autisme zouden vragen. Zelf iets bedenken is teveel gevraagd, kennelijk.
Hahahaha.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat valt bij Jaap onder de categorie kapotproduceren. Dat is dan weer Jaapiaans voor: daar heb ik geen zin in, dat kost me teveel tijd, tijd waarin ik zeker 3 broodjes shoarma had kunnen eten.
Dank U (of Dans Cul, als je dat echt liever hebt)quote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:40 schreef Scrutinizer het volgende:
En ondertussen vragen de chatters zich af wie Kees_Knalpiemel is. Dat zou ik nu ook wel eens willen weten, er zijn nu zelfs mensen die denken dat ik het ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |