LekkerSimpelPietjeRob.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:52 schreef tuinfluiter het volgende:
Wil ook lachen,
wie is het holmaatje van Jaap?
Misschien dat ze hem probeert te overreden, maar dat het tot nu toe nog niet gelukt is?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan moet ze een feeder zijn. Je kan toch niet accepteren dat je vriend zich doodeet?
Haha, ik denk dat het in eerste instantie Jaap was die achter de centen van Cora aanzat. De ouders van Cora zijn niet bepaald onbemiddeld.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wat Cora betreft valt Jaap helemaal niet af.. -> Ik denk dat ze op zijn centen uit is.
Time is running out.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:55 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Misschien dat ze hem probeert te overreden, maar dat het tot nu toe nog niet gelukt is?
Door deze "talkshow" hoopt ie zich weer beter te gaan voelen. Dat is m.i. niet de beste weg die Jaap had kunnen kiezen. Hij heeft nu tijdelijk weer een excuus om niet aan z'n problemen te werken.quote:Het is denk ik ook een proces voor Jaap, en ik geloof persoonlijk niet dat zijn eetstoornis hem niet interesseert. Soms duurt het een tijdje voor je definitief een knoop kan doorhakken (net als bij alcohol of drugsverslaving). Zeker als er een ingrijpende operatie voor nodig is.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:57 schreef Disana het volgende:
Ik heb Jaap privé aangeraden met P_6K over de autistische gast te praten, maar Jaap heeft er geen trek in dat in het openbaar te doen, hij vindt dat mensen negatief zijn.
Zieken in de zin van 'het niet met hem eens zijn' en dan wel zelf uitlokken met mensen uitmaken voor internethelden als ze niet genegen zijn woensdag als Tabula Rasa invulling te fungeren.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:58 schreef Disana het volgende:
Mod Hans is er niet eens, die staat genoteerd als AFK (away from keyboard). En PietjeSV maant iedereen normaal te doen want mensen 'lopen al uren te zieken'.
Maar ook dat is dan toch ontwijken, wat bij de stoornis hoort.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Door deze "talkshow" hoopt ie zich weer beter te gaan voelen. Dat is m.i. niet de beste weg die Jaap had kunnen kiezen. Hij heeft nu tijdelijk weer een excuus om niet aan z'n problemen te werken.
Nee, schreef net dat er harde muziek is. Verder zitten Alsido en Liesbeth daar in het donker te werken.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:02 schreef tuinfluiter het volgende:
Is er verder nog wat op de streams te zien?
Door Jaap of LekkerSimpelPietje?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Chatter Kaya heeft ook een autistische zoon maar wordt op de chat ook van afzeiken beticht. Jaap is goed bezig!
Ik zei alleen dat ik vermaeckt wilde worden, niet wens te participeren.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:04 schreef Chanel5 het volgende:
Ik kan ook niet ff weglopen en je hebt het voorelkaar
Was dat alles?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zei alleen dat ik vermaeckt wilde worden, niet wens te participeren.
Maar dat is niet gezellig.
Ik reageerde op LekkerSimpelPietje die iedereen lafaards noemde omdat ze/we morgen niet gaan bellen.quote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Inmiddels vraagt Jaap ook aan de chatters wat zij aan iemand met autisme zouden vragen.
Zelf iets bedenken is teveel gevraagd, kennelijk.
Dat heb ik nog gezien en toen een ban dus. Ach je weet uit welke hoek het komt, tis alleen niet conform de regels van de chat, moet hij toch eens gaan lezen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik reageerde op LekkerSimpelPietje die iedereen lafaards noemde omdat ze/we morgen niet gaan bellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |