Ik heb nog nooit D66 gestemd en stem daar ook komende keer niet op. De relevantie ontgaat me ook.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:02 schreef damian5700 het volgende:
Niet iedereen loopt mee in de fanfare D'66. Dit lijkt me evident. En het is ook aanmatigend te veronderstellen dat je de wijsheid in pacht hebt als je samen met Alexander wegzwijmelt.
Tja, maar Wilders wil volgens jou de rug recht houden, dat zeg je ook zelf al in een eerdere discussie::quote:Het voorstel van de kopvoddentax is niet ingediend en daarnaast stelde Karen Geurtsen, de mol van HP/De tijd, dat Wilders deze belasting ook te ver vond gaan.
Kortom: de kopvoddentax is door Wilders als plan ingediend en hij is daarop nooit teruggekomen. De stelling van Geurtsen dat hij dat intern zou hebben gedaan, die ontkent hij.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:17 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Je begrijpt me verkeerd.
Ik heb het over de rug recht houden ten aanzien van het indienen van het voorstel tijdens de Algemene Beschouwingen. Tijdens de interruptie van Pechtold zei Wilders expliciet dat de kopvoddentax een 'zeer serieus en zeer doordacht' voorstel is.
En wij hebben zojuist geconcludeerd dat, in tegenstelling tot jouw lezing, dat Wilders ontkent dat zijn voorstel te ver ging, het bericht enkel blijk geeft dat Wilders ontkent dat hij intern de ontboezeming heeft gedaan, zoals dit via via gesuggereerd is en in de media is verschenen.
Maar die uitspraken kunnen misschien beter (zoals hierboven) uitgelegd worden als populistische retoriek. Wat misschien niet de beste manier is (hoewel het hem wel zetels oplevert), maar het is ook geen discriminatie/racisme zoals hier vaak beweerd wordt.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:14 schreef Pool het volgende:
Dus blijft zijn kopvoddentax staan. Net als zijn 'tientallen miljoenen'.
Ik heb nog nooit PVV gestemd, dus de relevantie ontgaat me.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:14 schreef Pool het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit D66 gestemd en stem daar ook komende keer niet op. De relevantie ontgaat me ook.
Als je zijn reactie beschouwt, wel degelijk.quote:Tja, maar Wilders wil volgens jou de rug recht houden, dat zeg je ook zelf al in een eerdere discussie::
Dus nogmaals: het voorstel is niet ingediend.quote:Dus nogmaals: Wilders heeft zijn plan nooit teruggetrokken.
Ik heb al aangegeven dat ik dit anders zie.quote:Dus blijft zijn kopvoddentax staan. Net als zijn 'tientallen miljoenen'.
Nee.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:11 schreef denarcissen het volgende:
Allemaal leuk en aardig, maar vandaag is de Anti-Wilders Carnavalskraker "Prins Geert" gelanceerd door "De Narcissen". Kijk en luister op http://www.legaldownload.net/De-Narcissen en geniet!
quote:Op maandag 25 januari 2010 21:55 schreef Sphere het volgende:
Wanneer is het vervolg van de rechtzaak?
Waar is jouw googletalent/ wikipediatalent?quote:
Zijn er nog linkse WOII vergelijkingmakers in the house?quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:05 schreef Karamsar het volgende:
Zijn er nog nieuw rechts radicalisten in the house?
WOII? In dit topic vergelijken we de boel met Noord-Korea toch?quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:08 schreef poon het volgende:
[..]
Zijn er nog linkse WOII vergelijkingmakers in the house?
http://www.elsevier.nl/we(...)adicaal.htm?rss=truequote:Op donderdag 28 januari 2010 14:08 schreef poon het volgende:
[..]
Zijn er nog linkse WOII vergelijkingmakers in the house?
quote:Wilders mag 'Fitna' in Britse Hogerhuis tonen
Geert Wilders heeft een uitnodiging gekregen om op 5 maart in het Britse Hogerhuis alsnog zijn anti-Koranfilm 'Fitna' te vertonen. De uitnodiging komt van de Britse leden van het Hogerhuis lord Pearson en barones Cox, aldus de Nederlandse politicus. Behalve het vertonen van de film zou er voor de PVV-voorman gelegenheid zijn om een toespraak te houden en vragen van andere leden van het Hogerhuis te beantwoorden.
"Bedreiging voor veiligheid"
Begin vorig jaar werd Wilders nog aan de Britse grens tegengehouden omdat hij wegens zijn ideeën over moslims en de islam een bedreiging zou vormen voor de publieke veiligheid. Wilders had toen al 'Fitna' willen laten zien. De film is toen wel door een aantal geïnteresseerden bekeken, maar Wilders was daar niet bij.
De PVV-leider kreeg na een gerechtelijke uitspraak in oktober alsnog toegang. Hij sprak toen al met Pearson om te kijken hoe hij persoonlijk 'Fitna' alsnog in het Hogerhuis zou kunnen laten zien. (belga/svm)
Klinkt een beetje alsof een moderator Wilders uit het nieuws wil houden...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:39 schreef paintmeester het volgende:
Ook het topic over de kilometerheffing is gesloten.
Dat heeft toch niets met de rechtszaak te maken!
Niet alleen dat: "geen islamieten meer Nederland in, veel moslims Nederland uit (...) Niet meer moskeeën erbij en niet meer islamitische scholen erbij."quote:Op maandag 25 januari 2010 22:22 schreef Pool het volgende:
[..]
Nee, alleen maar iets tegen de tientallen miljoenen die van hem Europa moeten verlaten.
Maar goed, fijn dat die draaikont daarvan is teruggekomen!
Dit is het centrale Wilderstopic, zoals de TT al een beetje weggeeft. Dit is niet alleen het centrale topic over de rechtszaak tegen Wilders. Rechtszaak staat er in omdat dat bij het aanmaken van dit topic een hot item was.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:37 schreef RemcoDelft het volgende:
Mwanatabu, kan je me vertellen waarom Het is crisis, PVV wil OZB met helft omlaag wordt gesloten met de opmerking dat die discussie in het rechtzaak-topic gevoerd moet worden?
Dat heeft er toch niets mee te maken?!
Meningen van diverse politici betreffende kilometerheffing mag in het kilometerheffingtopic. Als iemand een topic opent met wat de SP van de kilometerheffing vind, wordt ie net zo goed gesloten.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:03 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Klinkt een beetje alsof een moderator Wilders uit het nieuws wil houden...
Geloofsbeleidenis doe je lekker thuis, maar niet publiekelijk (zeker niet in het klaslokaal en begin niet over christelijke scholen want daar gaat het nu niet over). En het is niet zo dat hij vindt dat alle bestaande moskeeën gesloten moeten worden. Verder wil hij criminele moslims het land uit.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:18 schreef Monidique het volgende:
[..]
Niet alleen dat: "geen islamieten meer Nederland in, veel moslims Nederland uit (...) Niet meer moskeeën erbij en niet meer islamitische scholen erbij."
Als je denkt dat Geert Wilders niets tegen moslims heeft, dan ben haast misdadig naïef.
Tegelijkertijd heeft hij het over tientallen miljoenen moslims, wat neerkomt op zo'n beetje het totaal aantal moslims in Europa. Hij vult daarnaast het begrip "crimineel" in naar zijn eigen mening, als je over bepaalde zaken nadenkt, kwalificeer je al volgens hem. De maatregelen die Wilders voorstelt (beperking grondrechten, invoeren hoofddoekbelasting), treffen ook alleen maar moslims. Het is lachwekkend om te stellen dat Wilders niets tegen moslims heeft.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:19 schreef poon het volgende:
[..]
Geloofsbeleidenis doe je lekker thuis, maar niet publiekelijk (zeker niet in het klaslokaal en begin niet over christelijke scholen want daar gaat het nu niet over). En het is niet zo dat hij vindt dat alle bestaande moskeeën gesloten moeten worden. Verder wil hij criminele moslims het land uit.
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:17 schreef Sidekick het volgende:
Een toegenomen segregatie in Nederland is juist de oorzaak van de huidige problemen.
quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:19 schreef la-nina het volgende:
[..]
Ja, eensch!
Iedereen op zn eigen helft en schelden maar, goed systeem man!![]()
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:20 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat een op niets gebaseerde uitspraak.
quote:
Als het gaat over het criminele van die moslims, wat doet het er dan nog toe dat ze moslim zijn?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:19 schreef poon het volgende:
[..]
Geloofsbeleidenis doe je lekker thuis, maar niet publiekelijk (zeker niet in het klaslokaal en begin niet over christelijke scholen want daar gaat het nu niet over). En het is niet zo dat hij vindt dat alle bestaande moskeeën gesloten moeten worden. Verder wil hij criminele moslims het land uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |