quote:Op maandag 25 januari 2010 21:38 schreef supkaa het volgende:
Tvp in afwachting van de volgende ronde!
quote:Op maandag 25 januari 2010 21:38 schreef supkaa het volgende:
Tvp in afwachting van de volgende ronde!
quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:01 schreef ScottTracy het volgende:
Muscle Museum 32 - Butterflies & Hurricanes 28
Stockholm Syndrome 31 - Map of the Problematique 29
Wat dacht je van een van de mooiste intro's ooit? En de rest is ook heerlijk.quote:Op zondag 31 januari 2010 11:20 schreef YeahYeahYeah het volgende:
[Ik weet dat over smaak niet te twisten valt, maar wat vindt iedereen toch zo geweldig aan Hysteria?
De prelude moet je er wel voor draaien, idd. En die solo halverwegequote:Op zondag 31 januari 2010 12:18 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Wat dacht je van een van de mooiste intro's ooit? En de rest is ook heerlijk.
Je hebt al gestemd. En waarom maar 1 duel, ken je alleen die nummers?quote:Op zondag 31 januari 2010 15:03 schreef naatje_1 het volgende:
Citizen Erased - Bliss
sowieso de bass in hysteria is briljantquote:Op zondag 31 januari 2010 12:44 schreef Thijz het volgende:
[..]
De prelude moet je er wel voor draaien, idd. En die solo halverwege![]()
Hysteria is instrumentaal sowieso heersend.quote:Op zondag 31 januari 2010 16:12 schreef kweek89 het volgende:
[..]
sowieso de bass in hysteria is briljant
ja, de rest die ik ken komt van het nieuwe albumquote:Op zondag 31 januari 2010 15:05 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Je hebt al gestemd. En waarom maar 1 duel, ken je alleen die nummers?
Nee, iedereen mag 30 keer stemmen en als je nog vaker wilt dan moet je eerst een kloon aanmaken.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja, de rest die ik ken komt van het nieuwe album![]()
Maar mag je maar 1 keer stemmen
Inderdaadquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:09 schreef doubleyouteaare het volgende:
New Born - Citizen Erased
Hysteria - Plug In Baby
Er is geen één beste nummer over wat mij betreft...
Doe gewoon hetzelfde als ik doequote:Op woensdag 3 februari 2010 22:35 schreef Duizendpootje het volgende:
pfff hier moet ik echt nog even hard over nadenken..
en ik mis Muscle Museum nu al
Ja, ik bedoel opnieuw stemmen in de nieuwe rondequote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:03 schreef Eix het volgende:
[..]
Nee, iedereen mag 30 keer stemmen en als je nog vaker wilt dan moet je eerst een kloon aanmaken.![]()
Natuurlijk mag je maar één keer stemmen per persoon, anders won per definitie Citizen Erased het toernooi omdat ik elke keer één keer meer stemde dan de ander. zo.Bij een nieuwe ronde kun je natuurlijk wel weer mee stemmen (één keer)
24 uur heb jequote:Op donderdag 4 februari 2010 10:05 schreef Mexicaantje. het volgende:Bovenste kom ik later op terug, ik edit wel dan (of kan dat niet)?
Dus omdat je mijn grote broer bent moet ik maar hetzelfde stemmen als jij..?quote:Op donderdag 4 februari 2010 08:12 schreef caspervc het volgende:
[..]
Doe gewoon hetzelfde als ik doe
Ja kan, ik hou er nu ook rekening mee. Maar ik heb liever een nieuwe post dan een edit, omdat ik in een ijverige bui weleens alles snel kan verwerken en daardoor een edit kan missenquote:Op donderdag 4 februari 2010 10:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
Bovenste kom ik later op terug, ik edit wel dan (of kan dat niet)?
Inderdaad, ik snap niet hoe die heeft kunnen sneuvelen!quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:27 schreef 85 het volgende:
[Butterflies and Hurricanes - Butterflies and Hurricanes
So true.quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:27 schreef 85 het volgende:
Butterflies and Hurricanes - Butterflies and Hurricanes
Post ik die dinges wel opnieuw.quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:01 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ja kan, ik hou er nu ook rekening mee. Maar ik heb liever een nieuwe post dan een edit, omdat ik in een ijverige bui weleens alles snel kan verwerken en daardoor een edit kan missen
Dat is natuurlijk de enige terechte winnaarquote:
Dat dus.quote:
Even verbeterd.quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
Beter wint Plug In Baby. Hysteria
quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
Beter wint Plug In Baby New Born.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Road to the final
Eerste ronde
Poule 3
Hysteria 47
Space Dementia 38
Uno 23
Exogenesis: Symphony Part II (Cross Pollination) 22
Can't Take My Eyes Off You 12
Soldier's Poem 4
Shine 4
Man of Mystery 2
Tweede ronde: Assassin 6 - Hysteria 45
Derde ronde: Hysteria 43 - Space Dementia 17
Kwartfinale: Hysteria 32 - Knights of Cydonia 25
Halve finale: Hysteria 37 - Plug In Baby 23![]()
CITIZEN ERASED (Origin of Symmetry)
![]()
191 stemmen tot nu toeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Road to the final
Eerste ronde
Poule 6
Citizen Erased 50
Unnatural Selection 35
The Small Print 31
Filip 15
Falling Down 9
Nature_1 5
The Gallery 5
Do We Need This 2
Tweede ronde: Apocalypse Please 11 - Citizen Erased 40
Derde ronde: Citizen Erased 39 - Time Is Running Out 21
Kwartfinale: Citizen Erased 31 - Bliss 28
Halve finale: New Born 30 - Citizen Erased 31
De finale werkt exact hetzelfde als de voorgaande rondes. Voor de laatste keer mag je kiezen door het nummer van jouw keuze bold te maken of juist de andere weg te halen. Denk er rustig over na, luister de nummers nog eens of bekijk de youtubejes hierboven, en maak dan een keuze.
En dan nu: het duel!
Hysteria - Citizen Erased
Stemmen kan tot volgende week woensdag 17 februari 16:00.
Succes!!
Don't cry because it's over. Smile because it happened.
Liefde is een bitch plus een macht der gewoonte
quote:
Nou, ik ga dat niet organiseren in elk gevalquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:02 schreef Agiath het volgende:
Jammer dat ik dit topic niet eerder had gezien..
Hierna een radiohead tournament?
quote:Op maandag 18 januari 2010 22:52 schreef Sautor het volgende:
[..]
Finale wordt Citizen Erased - Hysteria
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Road to the victory
Eerste ronde
Poule 6
Citizen Erased 50
Unnatural Selection 35
The Small Print 31
Filip 15
Falling Down 9
Nature_1 5
The Gallery 5
Do We Need This 2
Tweede ronde: Apocalypse Please 11 - Citizen Erased 40
Derde ronde: Citizen Erased 39 - Time Is Running Out 21
Kwartfinale: Citizen Erased 31 - Bliss 28
Halve finale: New Born 30 - Citizen Erased 31
Finale: Hysteria 22 - Citizen Erased 29Don't cry because it's over. Smile because it happened.
Liefde is een bitch plus een macht der gewoonte
Thanks!quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:28 schreef GotC het volgende:
[ afbeelding ]
Voor ScottTracy, voor alle moeite! Super gedaan
Stiekem vind ik Brandon Flowers 100x wilder dan die 2 mannen samen!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:53 schreef Felixa het volgende:
Matt en Dom nummer 1 en 2 op de Hottest Male List van NME.
(Felixa vindt Chris de leukste)
http://www.nme.com/rate/hottestmale2010/8
Met of zonder snor?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:18 schreef Duizendpootje het volgende:
[..]
Stiekem vind ik Brandon Flowers 100x wilder dan die 2 mannen samen!
Hoe bedoel je dat? Hadden we moeten wachten tot Resistance op single uitkwam?quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:44 schreef naatje_1 het volgende:
Jammer trouwens dat er niet even mee is gewacht, want Resistance is echt een heel top nummer in vergelijking met Uprising (kijkt naar de album tops)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |