ja, de rest die ik ken komt van het nieuwe albumquote:Op zondag 31 januari 2010 15:05 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Je hebt al gestemd. En waarom maar 1 duel, ken je alleen die nummers?
Nee, iedereen mag 30 keer stemmen en als je nog vaker wilt dan moet je eerst een kloon aanmaken.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja, de rest die ik ken komt van het nieuwe album![]()
Maar mag je maar 1 keer stemmen
Inderdaadquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:09 schreef doubleyouteaare het volgende:
New Born - Citizen Erased
Hysteria - Plug In Baby
Er is geen één beste nummer over wat mij betreft...
Doe gewoon hetzelfde als ik doequote:Op woensdag 3 februari 2010 22:35 schreef Duizendpootje het volgende:
pfff hier moet ik echt nog even hard over nadenken..
en ik mis Muscle Museum nu al
Ja, ik bedoel opnieuw stemmen in de nieuwe rondequote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:03 schreef Eix het volgende:
[..]
Nee, iedereen mag 30 keer stemmen en als je nog vaker wilt dan moet je eerst een kloon aanmaken.![]()
Natuurlijk mag je maar één keer stemmen per persoon, anders won per definitie Citizen Erased het toernooi omdat ik elke keer één keer meer stemde dan de ander. zo.Bij een nieuwe ronde kun je natuurlijk wel weer mee stemmen (één keer)
24 uur heb jequote:Op donderdag 4 februari 2010 10:05 schreef Mexicaantje. het volgende:Bovenste kom ik later op terug, ik edit wel dan (of kan dat niet)?
Dus omdat je mijn grote broer bent moet ik maar hetzelfde stemmen als jij..?quote:Op donderdag 4 februari 2010 08:12 schreef caspervc het volgende:
[..]
Doe gewoon hetzelfde als ik doe
Ja kan, ik hou er nu ook rekening mee. Maar ik heb liever een nieuwe post dan een edit, omdat ik in een ijverige bui weleens alles snel kan verwerken en daardoor een edit kan missenquote:Op donderdag 4 februari 2010 10:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
Bovenste kom ik later op terug, ik edit wel dan (of kan dat niet)?
Inderdaad, ik snap niet hoe die heeft kunnen sneuvelen!quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:27 schreef 85 het volgende:
[Butterflies and Hurricanes - Butterflies and Hurricanes
So true.quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:27 schreef 85 het volgende:
Butterflies and Hurricanes - Butterflies and Hurricanes
Post ik die dinges wel opnieuw.quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:01 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ja kan, ik hou er nu ook rekening mee. Maar ik heb liever een nieuwe post dan een edit, omdat ik in een ijverige bui weleens alles snel kan verwerken en daardoor een edit kan missen
Dat is natuurlijk de enige terechte winnaarquote:
Dat dus.quote:
Even verbeterd.quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
Beter wint Plug In Baby. Hysteria
quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
Beter wint Plug In Baby New Born.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |