Muse is echt een verschrikkelijke band he?quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:11 schreef Shedfire het volgende:
Edit: Negeer dit
Dat was wmb echt de makkelijkste keuze van deze rondequote:Op zondag 17 januari 2010 12:38 schreef Assassin92 het volgende:
Volgens mij helpt het ook, om even gewoon 10 minuutjes naar 2 nummers te luisteren die tegen over elkaar staan, als je er niet uit komt. Zo deed ik het iig bij Plug In Baby en Resistance
quote:Op maandag 18 januari 2010 10:20 schreef Noortje. het volgende:
Ik heb dat nieuwe album nog niet eens geluisterd.
quote:
resistance boven plug in baby verkiezenquote:Op maandag 18 januari 2010 10:13 schreef Assassin92 het volgende:
Nee, gewoon extreem slecht in de goede nummers kiezenMaar wel toevallig ja
New Born en Uprising neem ik aan?quote:Op maandag 18 januari 2010 15:33 schreef Bol_Wan het volgende:
Endlessly - New Born/b]
Space Dementia - [b]Uprising
yup, veranderd, sorry daarvoorquote:Op maandag 18 januari 2010 15:49 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
New Born en Uprising neem ik aan?
Finale wordt Citizen Erased - Hysteriaquote:Op maandag 18 januari 2010 22:45 schreef YeahYeahYeah het volgende:
[..]
Hopen op een finale Plug in Baby - Knights of Cydonia![]()
Alleen dan kan ik nooit kiezen
Ja OF Citizen Erased - Plugin Baby..quote:Op maandag 18 januari 2010 22:52 schreef Sautor het volgende:
[..]
Finale wordt Citizen Erased - Hysteria
Denk ik
Had je in de eerste ronde maar moeten stemmenquote:
Space Dementia begint (vind ik) niet fantastisch, en Uprising is in het geheel goedquote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:56 schreef Stephanti het volgende:
Waarom kiezen jullie allemaal voor Uprising i.p.v. Space Dementia
Het begin van Space Dementiaquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:33 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Space Dementia begint (vind ik) niet fantastisch, en Uprising is in het geheel goed
Nog altijd kippenvel als ik de versie op PP 2004 hoor. Die eerste slag na het intro is zo ontzettend gaaf !quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:38 schreef doubleyouteaare het volgende:
[..]
Het begin van Space Dementia![]()
![]()
Nu ik dat hoor snap ik niet waarom ik Uprising heb gekozen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:42 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Nog altijd kippenvel als ik de versie op PP 2004 hoor. Die eerste slag na het intro is zo ontzettend gaaf !
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:46 schreef Desunoto het volgende:
Space Dementia >>>>>>>>>>>>>> Uprising inderdaad.
want? muse is net zo goed Space Dementia als Uprising hoor.. vind Uprising IETS beter, maakt me toch niet ineens geen musefan meerquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:14 schreef keijz het volgende:
Mensen die Uprising ipv Space Dementia kiezen snappen Muse niet echt geloof ik
live indrukwekkend idd..quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:52 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nu ik dat hoor snap ik niet waarom ik Uprising heb gekozen.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:36 schreef PimD het volgende:
Is dat nou Take A Bow wat ik hoor in die intro van Space Dementia?
Uprising was live in Ahoy ook zeer indrukwekkend vond ik hoor. Vanaf dat moment vond ik dat nummer dan ook écht tofquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:22 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
live indrukwekkend idd..
toch vind ik het op de cd minder indruk maken, zal wel aan mij liggen dan
Stel je voor dat ze die in het Goffertpark toch zouden spelenquote:
Met die outro erbijquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:03 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Stel je voor dat ze die in het Goffertpark toch zouden spelen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |