Oh dat lust ik allemaal niet hoor.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:09 schreef Saffier het volgende:
Bananenflappen, appelflappen, ananasflappen allemaal![]()
![]()
al dan niet met een beetje
chocosaus/kaneel/ijs/slagroom
![]()
Honger heeft....
Dat zoek ik gewoon op.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:19 schreef debuurvrouw het volgende:
En fijn van je nieuwe baan Yppy. En puinruimen lijkt er wel bij te horen. fijn dat je reistijd zoveel korter is?
Oh ja, dat lijkt me echt ja! En kou daar kan je je op kleden. File daarentegen...quote:Op maandag 25 januari 2010 20:22 schreef YPPY het volgende:
[..]
Dat zoek ik gewoon op.Maar erg leuke collega's. Het was koud op de fiets, maar de tijdwinst is nu al heerlijk
in welke richting zoek je werk?quote:Op maandag 25 januari 2010 20:22 schreef Vicky het volgende:
F5-en in een gesloten topic is nie slim..
Fijn dat je baan bevalt Yps!!
Ik mag donderdag naar de reintegratiebijeenkomst van het UWV/CWI.
Deelname aan deze bijeenkomst en het maken van een keuze is niet vrijblijvend.
waarom kan ik nou gewoon niet zelf een baan vinden
Of althans, waarom word ik nergens uitgenodigd voor een gesprek![]()
iets administratiefs voor 24 uur.quote:
Wat anderen ook al zeggen, als je zelf geen honden hebt dan ruik je ze gewoon, of ze nou schoon zijn of niet. Ik vind het ook stinken trouwens, maar ik heb dan ook bijzonder weinig met dieren.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan houden ze die dieren niet echt schoon, want dat herken ik van onze honden thuis helemaal niet
overigens ben ik met je eens dat dat stinkt, en kwijl en haar kunnen ze in mijn ogen ook gewoon opruimen
doet me denken aan mijn actie van van de zomerquote:Op maandag 25 januari 2010 20:23 schreef pessie het volgende:
Ik vind de hond van mn ouders leuk. En dat is dan ook meteen de enige hond die ik leuk vind, mits ik natuurlijk een overall aan heb, anders vind ik geen hond leuk. Hij is ongeveer 75 cm hoog en 65 kilo, geweldig beest. Echt een buitenhond, ben sinds hij geen pup meer is nergens een drol van hem tegen gekomen! En, hij mag niet in huis. Tenzij het buiten echt koud is dan mag hij in de bijkeuken. Dus ook geen stank.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik sinds de sneeuw wegdooit veel meer last heb van hondenpoep. Alsof baasjes door de kou de troep niet meer willen opruimen of verder lopen zodat anderen er geen last van hebben. Ik erger me echt kapot aan poep op de stoep. Het punt is wel dat ik in DE ouderenwijk van Groningen woon waar veel oudere mensen een mormel hebben, kennelijk vinden die oude mensen zichzelf te goed om even de troep van het mormel op te ruimen (wegens gebrek aan honduitstraling noem ik zo'n beestje mormel).
Hé een medestanderquote:Op maandag 25 januari 2010 20:24 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Wat anderen ook al zeggen, als je zelf geen honden hebt dan ruik je ze gewoon, of ze nou schoon zijn of niet. Ik vind het ook stinken trouwens, maar ik heb dan ook bijzonder weinig met dieren.
Ik ga met alle liefde straks eens per week of 2 keer per week naar de kinderboerderij met Amélie, maar daar houdt het wat mij betreft mee op, ik wil geen dieren in huis.
Jammer dat mijn muts kwijt is, morgen ga ik mijn sjaal maar om mijn ogen binden denk ik.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh ja, dat lijkt me echt ja! En kou daar kan je je op kleden. File daarentegen...
Ach nou ja, fijn toch, beetje puinruimen op z'n tijd.
quote:Op maandag 25 januari 2010 20:24 schreef huuphuup het volgende:
Yps wat fijn van je baan!!
en omdat jij die fotoreportages plaatste kan ik nu al een hele tijd niet wachten tot Amélie oud genoeg is om mee te helpen met koekjes bakken enzo
Dat lijkt me ook zo leuk straks, naar de kinderboerderijquote:Op maandag 25 januari 2010 20:24 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Wat anderen ook al zeggen, als je zelf geen honden hebt dan ruik je ze gewoon, of ze nou schoon zijn of niet. Ik vind het ook stinken trouwens, maar ik heb dan ook bijzonder weinig met dieren.
Ik ga met alle liefde straks eens per week of 2 keer per week naar de kinderboerderij met Amélie, maar daar houdt het wat mij betreft mee op, ik wil geen dieren in huis.
Yps wat fijn van je baan!!
en omdat jij die fotoreportages plaatste kan ik nu al een hele tijd niet wachten tot Amélie oud genoeg is om mee te helpen met koekjes bakken enzo
Het is net of ik er al maanden werk, volgens mij waren ze verbaasd dat ik op dag 1 zoveel 'praatjes en meningen' had.quote:
Als ze zich aan de regels houden, is er niks aan de hand.quote:
Ik ben allergisch voor katten, maar heb antistoffen ofzo opgebouwd tegen mn eigen katten, daar heb ik dus ook geen last meer van. heel af en toe heb ik een dagje verkouden tussendoor.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:36 schreef huuphuup het volgende:
Haha Easy![]()
wij hadden vroeger geen huisdieren en van mij hoeft het ook niet. Nou ben ik zelf wel allergisch voor alles met vacht (die haren brr) dus dat maakt de keus ook wel iets makkelijker, maar als ik niet allergisch was geweest had ik er hetzelfde over gedacht.
Yppy haha ja ik kan echt niet wachten, zodra ze idd een beetje door heeft hoe en wat mag ze ook helpen
en mja, misschien moet ik ook even wachten tot ze zelf rechtop kan zitten... ook wel handig
Als ze eenmaal wat meer mag eten, kun je al wat deeg in d'r handjes geven, dat voelen en knijpen is ook al leuk!quote:Op maandag 25 januari 2010 20:36 schreef huuphuup het volgende:
Yppy haha ja ik kan echt niet wachten, zodra ze idd een beetje door heeft hoe en wat mag ze ook helpen
en mja, misschien moet ik ook even wachten tot ze zelf rechtop kan zitten... ook wel handig
Nou ja, mijn collega's en familie en vriendinnen snappen het ook niet meer. Ik ging dus werken op locatie A, dichtbij. Toen ging dat niet door. Toen ging ik werken op locatie B, verder weg, maar ik was niet zeker of dat zou blijven. Na mijn proeftijd op locatie B was ik dus helemaal blij dat ik daar kon blijven en ik had al wat eigen taken enz. Toen werd ik gebeld, of ik niet toch naar locatie A wilde komen, want daar was toch geld. En daar ben ik vandaag dus weer begonnen. Bizar he? Past op zich wel bij mijn arbeidsverleden.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:38 schreef trui het volgende:
YPPY, dat klinkt heel goed!maarre... ik heb helemaal gemist dat je toch dichterbij huis bent gaan werken? ik dacht dat je juist op die andere plek door je proeftijd was?
oh haha nouja ik weet het niet of je dat als hondenbezitter ook ruikt, ik reageerde eigk meer op Yns die zei dat de honden dan niet schoon moesten zijn geweest.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:40 schreef moussy het volgende:
Oh en wat ik ook echt goor vindt, mensen met een kattenbak in de keuken! Als mens schijt je toch ook niet in de wasbak
Trouwens Huup, wij hebben dan een hond, maar die lucht die er uit de vacht komt kan ik ook niet altijd waarderen hoordus het is niet zo dat als je een hond hebt dat je het dan ook niet (meer) ruikt.
wow, te gek!quote:Op maandag 25 januari 2010 20:42 schreef YPPY het volgende:
[..]
Nou ja, mijn collega's en familie en vriendinnen snappen het ook niet meer. Ik ging dus werken op locatie A, dichtbij. Toen ging dat niet door. Toen ging ik werken op locatie B, verder weg, maar ik was niet zeker of dat zou blijven. Na mijn proeftijd op locatie B was ik dus helemaal blij dat ik daar kon blijven en ik had al wat eigen taken enz. Toen werd ik gebeld, of ik niet toch naar locatie A wilde komen, want daar was toch geld. En daar ben ik vandaag dus weer begonnen. Bizar he? Past op zich wel bij mijn arbeidsverleden.![]()
ziet er leuk uit, alleen dat trekvlot, die dingen vind ik zo eng. in Mondoverde is een kind daar onder gekomenquote:Op maandag 25 januari 2010 20:43 schreef trui het volgende:
bij onze kinderboerderij zit een prachtige speeltuin tegenwoordig.wel een waar ik ze nog goed in de gaten moet houden zolang ze hun zwemdiploma nog niet hebben, en sommige van de klimrekken vind ik ook nog wat gevaarlijk, maar 't is er wel beter uit te houden dan in de kinderboerderij zelf, waar je zowat wordt opgevreten door opdringerige geiten.
oh en je ziet op die foto's nog niet de helft, 't is er echt zo mooi en wijds opgezet.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:48 schreef Ynske het volgende:
ziet er leuk uit, alleen dat trekvlot, die dingen vind ik zo eng. in Mondoverde is een kind daar onder gekomen
Ik lees net op de site van Telegraaf dat morgen een gevoelstemperatuur is van -17quote:Op maandag 25 januari 2010 20:32 schreef YPPY het volgende:
[..]
Jammer dat mijn muts kwijt is, morgen ga ik mijn sjaal maar om mijn ogen binden denk ik.Puinruimen is ook niet erg, ik kan het doen zoals ik dat wel en over een paar weken heb ik overzicht. Kan nu mooi mijn plannen inbrengen.
[..]
.
't gaat wel hoor. beetje moehoe. altijd een lange werkdag op maandag, en toen stapte ik ook nog eens perongeluk in een verkeerde trein op m'n overstapstationnetje, waardoor ik weer een stuk terug richting R'dam reed.quote:
wij hebben een superdeluxe kattenbak...Hoeven we zeg maar nix meer aan te doen. Hij wast zichzelf enzo... En het mooiste, onze katten vinden t ook niet erg m te gebruiken haha.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:50 schreef YPPY het volgende:
Onze kattenbak staat op zolder en we hebben superdeluxe kattenkorrels, zodat je maar zelden iets ruikt.
ja, en ze gaat de volgende dag ook voorlezen in Cato's klas.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:55 schreef Saffier het volgende:
Balen van je overstap zeg en wat lief van oma dat ze naar Cato komt kijken
geweldig zo'n omaquote:Op maandag 25 januari 2010 20:56 schreef trui het volgende:
[..]
ja, en ze gaat de volgende dag ook voorlezen in Cato's klas.'t is een echte superoma hoor!
en hoe gaat 't met jou vandaag?
oei sonnetje, duur geintje!maar 't werkt dus wel goed!
Mijn sjaal die ik ooit geprobeerd heb, is niet eens half af, help! Dat is koud! Ms toch maar met de auto, staat voor de deur, dat wel. Ieks, klinkt wel erg koud.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik lees net op de site van Telegraaf dat morgen een gevoelstemperatuur is van -17nou zijn ze daar niet in hun eerste overdrijving gestikt, maar toch, al is het de helft.
Gauw!! Brei een muts..!!!!
Volhouden he, je kunt het! Nu overleven, daarna komt de rest wel weer.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:02 schreef Saffier het volgende:
Overdag ging het vandaag (relatief) goed na wat hulp en vanavond is het knudde.
Morgen weer een dag.
Over een maand of 7-8?quote:Op maandag 25 januari 2010 21:17 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Zou ik ooit nog ongesteld worden, denken jullie?
Je mag de mijne hebben, het heeft hier toch geen functie meer.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:17 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Zou ik ooit nog ongesteld worden, denken jullie?
Maar dan blijft het probleem dat ik geen muts kan breien voor morgenochtend.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:20 schreef E.T. het volgende:
Die -17 is alleen in het noordoosten en op het koudste moment van de nacht..
Bangmakerij weer..
Al geloof ik wel dat het morgen koud zal zijn
heeft J. niet ergens een mooie liggen? Dan leen je die toch ffquote:Op maandag 25 januari 2010 21:21 schreef YPPY het volgende:
[..]
Maar dan blijft het probleem dat ik geen muts kan breien voor morgenochtend.
Vraag maar aan Rocka hoe goed ik kan haken, die heeft een kunstwerkje van me gekregen.quote:
Ik zou er iig niet gerust mee zijnquote:Op maandag 25 januari 2010 21:28 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Nee, ik heb niks.En al bijna een jaar niet meer ongesteld. En daarvoor ook niet, maar toen slikte ik e pil en slikte die bijna altijd door (geen stopweken bedoel ik, doorslikken deed ik ook.
). In elk geval echt al 2 jaar geleden dat ik ongesteld was, denk ik.
Ik vraag me af of het kwaad kan? Of dat het misschien duidt op iets dat wel kwaad kan? Puur en alleen 'niet vruchtbaar zijn' maakt me niet uit namelijk.
knifty knitterenquote:Op maandag 25 januari 2010 21:36 schreef snoopy het volgende:
misschien kan je een muts punniken YPPY
Punniken kan ik wel! Meters lange slangen zelfs.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:36 schreef snoopy het volgende:
misschien kan je een muts punniken YPPY
Kan ook door jojoën van het gewicht.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:39 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Nee, mijn gewicht kan het niet zijn, dat is helemaal nooit ondergewicht geweest de afgelopen jaren.
Nee ik heb daarstraks een poging gedaan om een foto te maken maar een gedeelte van de woonkamer is te donker voor een foto en toen hij in het lichte gedeelte kwam en ik mn telefoon pakte voor een foto vluchtte hij wegquote:Op maandag 25 januari 2010 23:17 schreef k_i_m het volgende:
Whehehe, er zit zeker geen foto in he?.
Ik heb vanmiddag maar weer een haakboekje gekocht. Ben benieuwd of ik nu verder kom dan een stokje
.
Blijven oefenenquote:Op maandag 25 januari 2010 23:17 schreef k_i_m het volgende:
Whehehe, er zit zeker geen foto in he?.
Ik heb vanmiddag maar weer een haakboekje gekocht. Ben benieuwd of ik nu verder kom dan een stokje
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |