abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77263622
Weer de laatste.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 25 januari 2010 @ 20:18:12 #2
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_77263642
Fijn dat t bevalt Yps
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  maandag 25 januari 2010 @ 20:18:51 #3
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_77263684
quote:
Op maandag 25 januari 2010 20:09 schreef Saffier het volgende:
Bananenflappen, appelflappen, ananasflappen allemaal al dan niet met een beetje chocosaus/kaneel/ijs/slagroom

Honger heeft....
Oh dat lust ik allemaal niet hoor.

hou eens op
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_77263691
Natte honden stinken dus en het is stom als ze bij je op de stoep/voor de deur de boel vervuilen.

Hier in de buurt veilig honden, maar wel heel veel poezenpoep in de tuin, gatverdamme.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_77263697
Nog 15 minuten dan kan ik lekker naar bed!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 25 januari 2010 @ 20:19:26 #6
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_77263728
En fijn van je nieuwe baan Yppy. En puinruimen lijkt er wel bij te horen. fijn dat je reistijd zoveel korter is?
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  maandag 25 januari 2010 @ 20:20:19 #7
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77263787
Fijn dat je nieuwe baan bevalt yppy!
  maandag 25 januari 2010 @ 20:21:42 #8
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_77263872
Jeej voor YPPY's nieuwe baan

De bananenflappen zijn gelukt. Dubbel jeej
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_77263924
quote:
Op maandag 25 januari 2010 20:19 schreef debuurvrouw het volgende:
En fijn van je nieuwe baan Yppy. En puinruimen lijkt er wel bij te horen. fijn dat je reistijd zoveel korter is?
Dat zoek ik gewoon op. Maar erg leuke collega's. Het was koud op de fiets, maar de tijdwinst is nu al heerlijk
*OUD heilige*
pi_77263932
F5-en in een gesloten topic is nie slim..

Fijn dat je baan bevalt Yps!!
Ik mag donderdag naar de reintegratiebijeenkomst van het UWV/CWI.
Deelname aan deze bijeenkomst en het maken van een keuze is niet vrijblijvend.

waarom kan ik nou gewoon niet zelf een baan vinden
Of althans, waarom word ik nergens uitgenodigd voor een gesprek
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 25 januari 2010 @ 20:23:20 #11
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_77263987
Ik vind de hond van mn ouders leuk. En dat is dan ook meteen de enige hond die ik leuk vind, mits ik natuurlijk een overall aan heb, anders vind ik geen hond leuk. Hij is ongeveer 75 cm hoog en 65 kilo, geweldig beest. Echt een buitenhond, ben sinds hij geen pup meer is nergens een drol van hem tegen gekomen! En, hij mag niet in huis. Tenzij het buiten echt koud is dan mag hij in de bijkeuken. Dus ook geen stank.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik sinds de sneeuw wegdooit veel meer last heb van hondenpoep. Alsof baasjes door de kou de troep niet meer willen opruimen of verder lopen zodat anderen er geen last van hebben. Ik erger me echt kapot aan poep op de stoep. Het punt is wel dat ik in DE ouderenwijk van Groningen woon waar veel oudere mensen een mormel hebben, kennelijk vinden die oude mensen zichzelf te goed om even de troep van het mormel op te ruimen (wegens gebrek aan honduitstraling noem ik zo'n beestje mormel).
  maandag 25 januari 2010 @ 20:23:27 #12
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_77263992
quote:
Op maandag 25 januari 2010 20:22 schreef YPPY het volgende:

[..]

Dat zoek ik gewoon op. Maar erg leuke collega's. Het was koud op de fiets, maar de tijdwinst is nu al heerlijk
Oh ja, dat lijkt me echt ja! En kou daar kan je je op kleden. File daarentegen...
Ach nou ja, fijn toch, beetje puinruimen op z'n tijd.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 25 januari 2010 @ 20:23:31 #13
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_77264000
quote:
Op maandag 25 januari 2010 20:22 schreef Vicky het volgende:
F5-en in een gesloten topic is nie slim..

Fijn dat je baan bevalt Yps!!
Ik mag donderdag naar de reintegratiebijeenkomst van het UWV/CWI.
Deelname aan deze bijeenkomst en het maken van een keuze is niet vrijblijvend.

waarom kan ik nou gewoon niet zelf een baan vinden
Of althans, waarom word ik nergens uitgenodigd voor een gesprek
in welke richting zoek je werk?
Today is life -

Dale Carnegie
pi_77264042
quote:
Op maandag 25 januari 2010 20:23 schreef Ynske het volgende:

[..]

in welke richting zoek je werk?
iets administratiefs voor 24 uur.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 25 januari 2010 @ 20:24:25 #15
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_77264056
Het lijkt mij ook heerlijk, een baan op fietsafstand. Heel af en toe mag ik 's morgens eerst in Enschede aan het werk, scheelt zoveel tijd. Fijn Yppy, dat het goed ging vandaag!!!
Make love, not war ☮
pi_77264086
quote:
Op maandag 25 januari 2010 20:02 schreef Ynske het volgende:

[..]

dan houden ze die dieren niet echt schoon, want dat herken ik van onze honden thuis helemaal niet
overigens ben ik met je eens dat dat stinkt, en kwijl en haar kunnen ze in mijn ogen ook gewoon opruimen
Wat anderen ook al zeggen, als je zelf geen honden hebt dan ruik je ze gewoon, of ze nou schoon zijn of niet. Ik vind het ook stinken trouwens, maar ik heb dan ook bijzonder weinig met dieren.
Ik ga met alle liefde straks eens per week of 2 keer per week naar de kinderboerderij met Amélie, maar daar houdt het wat mij betreft mee op, ik wil geen dieren in huis.

Yps wat fijn van je baan!!
en omdat jij die fotoreportages plaatste kan ik nu al een hele tijd niet wachten tot Amélie oud genoeg is om mee te helpen met koekjes bakken enzo
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 25 januari 2010 @ 20:26:47 #17
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_77264213
quote:
Op maandag 25 januari 2010 20:23 schreef pessie het volgende:
Ik vind de hond van mn ouders leuk. En dat is dan ook meteen de enige hond die ik leuk vind, mits ik natuurlijk een overall aan heb, anders vind ik geen hond leuk. Hij is ongeveer 75 cm hoog en 65 kilo, geweldig beest. Echt een buitenhond, ben sinds hij geen pup meer is nergens een drol van hem tegen gekomen! En, hij mag niet in huis. Tenzij het buiten echt koud is dan mag hij in de bijkeuken. Dus ook geen stank.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik sinds de sneeuw wegdooit veel meer last heb van hondenpoep. Alsof baasjes door de kou de troep niet meer willen opruimen of verder lopen zodat anderen er geen last van hebben. Ik erger me echt kapot aan poep op de stoep. Het punt is wel dat ik in DE ouderenwijk van Groningen woon waar veel oudere mensen een mormel hebben, kennelijk vinden die oude mensen zichzelf te goed om even de troep van het mormel op te ruimen (wegens gebrek aan honduitstraling noem ik zo'n beestje mormel).
doet me denken aan mijn actie van van de zomer
hier is een parkje tegenover worden echt veel honden uitgelaten. k heb geen balkon oid dus wij zaten met regelmaat daar in t park. gewoon van de zon genieten, bbqen etc. maar ook iedere keer die stront
op een gegeven moment contact opgenomen met de politie of die daar wat aan konden doen. want aan t begin van t parkje staat het bordje

week of twee later spreek ik met een van de oudjes uit t bejaardencentrum hier schuin tegenover... had ze 3 keer een boete gehad van 90 euro voor t uitlaten van dr hond. heb maar niet gezegd dat ik voor die extra controles gevraagd heb
Today is life -

Dale Carnegie
pi_77264338
Brave burger
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 25 januari 2010 @ 20:30:39 #19
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_77264472
Vanavond hebben we eten van Burger King gehaald, kom ik thuis zit er een aantal dingen niet in, had ik twisterfriet medium ipv large. Ik heb even gebeld... mogen we de volgende keer alledrie een menu uitzoeken en hoeven we niet te betalen. Vond ik wel service. Al was ik eerst wel een beetje pissig....
Make love, not war ☮
pi_77264521
quote:
Op maandag 25 januari 2010 20:24 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Wat anderen ook al zeggen, als je zelf geen honden hebt dan ruik je ze gewoon, of ze nou schoon zijn of niet. Ik vind het ook stinken trouwens, maar ik heb dan ook bijzonder weinig met dieren.
Ik ga met alle liefde straks eens per week of 2 keer per week naar de kinderboerderij met Amélie, maar daar houdt het wat mij betreft mee op, ik wil geen dieren in huis.
Hé een medestander Ik heb ook niets met dieren.Vroegah thuis hadden we van alles: katten, duiven, konijnen, kippen .. het heeft me nooit kunnen boeien.
De kinderboerderij heb ik redelijk kunnen mijden, wat dat betreft was het mooi meegenomen dat zijn oppassen daar vlakbij woonden dus hij kwam er 2x per week.

En op honden heb ik het niet. Sven ook niet overigens, al heeft hij verzonnen dat hij allergisch is. Afgelopen zomer dook hij steeds weg als er mensen met honden langskwamen (achter onze tuin loopt een pad met groenstrook, dat vinden de mensen in de wijk achter ons een goede uitlaatplaats jammer genoeg) en als de mensen dan vroegen aan hem of hij bang was antwoordde hij: "ik ben niet bang, ik ben allergisch"
Ik had geen idee dat hij dat woord kende toen
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_77264588
quote:
Op maandag 25 januari 2010 20:23 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Oh ja, dat lijkt me echt ja! En kou daar kan je je op kleden. File daarentegen...
Ach nou ja, fijn toch, beetje puinruimen op z'n tijd.
Jammer dat mijn muts kwijt is, morgen ga ik mijn sjaal maar om mijn ogen binden denk ik. Puinruimen is ook niet erg, ik kan het doen zoals ik dat wel en over een paar weken heb ik overzicht. Kan nu mooi mijn plannen inbrengen.
quote:

en omdat jij die fotoreportages plaatste kan ik nu al een hele tijd niet wachten tot Amélie oud genoeg is om mee te helpen met koekjes bakken enzo
Het is zo leuk om ze te laten helpen. Ook als ze maar weinig kunnen. Anna gooit al heel lang aardappels in de pan en gesneden groente. Je bent veel langer bezig, maar het is meteen iets leuks samen. Iets dan je volgens mij bij blijft, ook nog als je ouder bent.

Zo jammer dat je geen werk kunt vinden Vicky. Toen ik iets zoch (officieel dan, was zwanger en werkte parttime) mocht ik niet naar een cursus oid, want ze vonden dat ik het zelf maar moest doen om iets anders te vinden. Weer het andere uiterste.
*OUD heilige*
pi_77264595
quote:
Op maandag 25 januari 2010 20:28 schreef Ticootje het volgende:
Brave burger
moeten ze die schijt maar opruimen
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_77264698
quote:

[..]

Dat lijkt me ook zo leuk straks, naar de kinderboerderij
(moet ik eerst even uitzoeken waar dr hier 1 in de buurt zit hehe).
Ik heb alleen 2 katten, honden heb ik een hekel aan (en daarom heb ik soms medelijden met de hond van mijn zus en laat ik dr zoals vandaag uit. Uit mezelf, een half uur in de kou lopen, als ik ergens een hekel aan heb....Nja aan honden dus als kind al trouwens)
pi_77264731
quote:
Op maandag 25 januari 2010 20:32 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Fijn, YPPY!
Het is net of ik er al maanden werk, volgens mij waren ze verbaasd dat ik op dag 1 zoveel 'praatjes en meningen' had. Dat is echt niks voor mij, zo snel, maar het voelde gewoon zo bekend.
*OUD heilige*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')