abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77263622
Weer de laatste.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 25 januari 2010 @ 20:18:12 #2
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_77263642
Fijn dat t bevalt Yps
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  maandag 25 januari 2010 @ 20:18:51 #3
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_77263684
quote:
Op maandag 25 januari 2010 20:09 schreef Saffier het volgende:
Bananenflappen, appelflappen, ananasflappen allemaal al dan niet met een beetje chocosaus/kaneel/ijs/slagroom

Honger heeft....
Oh dat lust ik allemaal niet hoor.

hou eens op
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_77263691
Natte honden stinken dus en het is stom als ze bij je op de stoep/voor de deur de boel vervuilen.

Hier in de buurt veilig honden, maar wel heel veel poezenpoep in de tuin, gatverdamme.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_77263697
Nog 15 minuten dan kan ik lekker naar bed!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 25 januari 2010 @ 20:19:26 #6
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_77263728
En fijn van je nieuwe baan Yppy. En puinruimen lijkt er wel bij te horen. fijn dat je reistijd zoveel korter is?
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  maandag 25 januari 2010 @ 20:20:19 #7
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77263787
Fijn dat je nieuwe baan bevalt yppy!
  maandag 25 januari 2010 @ 20:21:42 #8
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_77263872
Jeej voor YPPY's nieuwe baan

De bananenflappen zijn gelukt. Dubbel jeej
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_77263924
quote:
Op maandag 25 januari 2010 20:19 schreef debuurvrouw het volgende:
En fijn van je nieuwe baan Yppy. En puinruimen lijkt er wel bij te horen. fijn dat je reistijd zoveel korter is?
Dat zoek ik gewoon op. Maar erg leuke collega's. Het was koud op de fiets, maar de tijdwinst is nu al heerlijk
*OUD heilige*
pi_77263932
F5-en in een gesloten topic is nie slim..

Fijn dat je baan bevalt Yps!!
Ik mag donderdag naar de reintegratiebijeenkomst van het UWV/CWI.
Deelname aan deze bijeenkomst en het maken van een keuze is niet vrijblijvend.

waarom kan ik nou gewoon niet zelf een baan vinden
Of althans, waarom word ik nergens uitgenodigd voor een gesprek
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 25 januari 2010 @ 20:23:20 #11
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_77263987
Ik vind de hond van mn ouders leuk. En dat is dan ook meteen de enige hond die ik leuk vind, mits ik natuurlijk een overall aan heb, anders vind ik geen hond leuk. Hij is ongeveer 75 cm hoog en 65 kilo, geweldig beest. Echt een buitenhond, ben sinds hij geen pup meer is nergens een drol van hem tegen gekomen! En, hij mag niet in huis. Tenzij het buiten echt koud is dan mag hij in de bijkeuken. Dus ook geen stank.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik sinds de sneeuw wegdooit veel meer last heb van hondenpoep. Alsof baasjes door de kou de troep niet meer willen opruimen of verder lopen zodat anderen er geen last van hebben. Ik erger me echt kapot aan poep op de stoep. Het punt is wel dat ik in DE ouderenwijk van Groningen woon waar veel oudere mensen een mormel hebben, kennelijk vinden die oude mensen zichzelf te goed om even de troep van het mormel op te ruimen (wegens gebrek aan honduitstraling noem ik zo'n beestje mormel).
  maandag 25 januari 2010 @ 20:23:27 #12
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_77263992
quote:
Op maandag 25 januari 2010 20:22 schreef YPPY het volgende:

[..]

Dat zoek ik gewoon op. Maar erg leuke collega's. Het was koud op de fiets, maar de tijdwinst is nu al heerlijk
Oh ja, dat lijkt me echt ja! En kou daar kan je je op kleden. File daarentegen...
Ach nou ja, fijn toch, beetje puinruimen op z'n tijd.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 25 januari 2010 @ 20:23:31 #13
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_77264000
quote:
Op maandag 25 januari 2010 20:22 schreef Vicky het volgende:
F5-en in een gesloten topic is nie slim..

Fijn dat je baan bevalt Yps!!
Ik mag donderdag naar de reintegratiebijeenkomst van het UWV/CWI.
Deelname aan deze bijeenkomst en het maken van een keuze is niet vrijblijvend.

waarom kan ik nou gewoon niet zelf een baan vinden
Of althans, waarom word ik nergens uitgenodigd voor een gesprek
in welke richting zoek je werk?
Today is life -

Dale Carnegie
pi_77264042
quote:
Op maandag 25 januari 2010 20:23 schreef Ynske het volgende:

[..]

in welke richting zoek je werk?
iets administratiefs voor 24 uur.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 25 januari 2010 @ 20:24:25 #15
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_77264056
Het lijkt mij ook heerlijk, een baan op fietsafstand. Heel af en toe mag ik 's morgens eerst in Enschede aan het werk, scheelt zoveel tijd. Fijn Yppy, dat het goed ging vandaag!!!
Make love, not war ☮
pi_77264086
quote:
Op maandag 25 januari 2010 20:02 schreef Ynske het volgende:

[..]

dan houden ze die dieren niet echt schoon, want dat herken ik van onze honden thuis helemaal niet
overigens ben ik met je eens dat dat stinkt, en kwijl en haar kunnen ze in mijn ogen ook gewoon opruimen
Wat anderen ook al zeggen, als je zelf geen honden hebt dan ruik je ze gewoon, of ze nou schoon zijn of niet. Ik vind het ook stinken trouwens, maar ik heb dan ook bijzonder weinig met dieren.
Ik ga met alle liefde straks eens per week of 2 keer per week naar de kinderboerderij met Amélie, maar daar houdt het wat mij betreft mee op, ik wil geen dieren in huis.

Yps wat fijn van je baan!!
en omdat jij die fotoreportages plaatste kan ik nu al een hele tijd niet wachten tot Amélie oud genoeg is om mee te helpen met koekjes bakken enzo
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 25 januari 2010 @ 20:26:47 #17
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_77264213
quote:
Op maandag 25 januari 2010 20:23 schreef pessie het volgende:
Ik vind de hond van mn ouders leuk. En dat is dan ook meteen de enige hond die ik leuk vind, mits ik natuurlijk een overall aan heb, anders vind ik geen hond leuk. Hij is ongeveer 75 cm hoog en 65 kilo, geweldig beest. Echt een buitenhond, ben sinds hij geen pup meer is nergens een drol van hem tegen gekomen! En, hij mag niet in huis. Tenzij het buiten echt koud is dan mag hij in de bijkeuken. Dus ook geen stank.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik sinds de sneeuw wegdooit veel meer last heb van hondenpoep. Alsof baasjes door de kou de troep niet meer willen opruimen of verder lopen zodat anderen er geen last van hebben. Ik erger me echt kapot aan poep op de stoep. Het punt is wel dat ik in DE ouderenwijk van Groningen woon waar veel oudere mensen een mormel hebben, kennelijk vinden die oude mensen zichzelf te goed om even de troep van het mormel op te ruimen (wegens gebrek aan honduitstraling noem ik zo'n beestje mormel).
doet me denken aan mijn actie van van de zomer
hier is een parkje tegenover worden echt veel honden uitgelaten. k heb geen balkon oid dus wij zaten met regelmaat daar in t park. gewoon van de zon genieten, bbqen etc. maar ook iedere keer die stront
op een gegeven moment contact opgenomen met de politie of die daar wat aan konden doen. want aan t begin van t parkje staat het bordje

week of twee later spreek ik met een van de oudjes uit t bejaardencentrum hier schuin tegenover... had ze 3 keer een boete gehad van 90 euro voor t uitlaten van dr hond. heb maar niet gezegd dat ik voor die extra controles gevraagd heb
Today is life -

Dale Carnegie
pi_77264338
Brave burger
  maandag 25 januari 2010 @ 20:30:39 #19
114177 Diaan73
pi_77264472
Vanavond hebben we eten van Burger King gehaald, kom ik thuis zit er een aantal dingen niet in, had ik twisterfriet medium ipv large. Ik heb even gebeld... mogen we de volgende keer alledrie een menu uitzoeken en hoeven we niet te betalen. Vond ik wel service. Al was ik eerst wel een beetje pissig....
Make love, not war ☮
pi_77264521
quote:
Op maandag 25 januari 2010 20:24 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Wat anderen ook al zeggen, als je zelf geen honden hebt dan ruik je ze gewoon, of ze nou schoon zijn of niet. Ik vind het ook stinken trouwens, maar ik heb dan ook bijzonder weinig met dieren.
Ik ga met alle liefde straks eens per week of 2 keer per week naar de kinderboerderij met Amélie, maar daar houdt het wat mij betreft mee op, ik wil geen dieren in huis.
Hé een medestander Ik heb ook niets met dieren.Vroegah thuis hadden we van alles: katten, duiven, konijnen, kippen .. het heeft me nooit kunnen boeien.
De kinderboerderij heb ik redelijk kunnen mijden, wat dat betreft was het mooi meegenomen dat zijn oppassen daar vlakbij woonden dus hij kwam er 2x per week.

En op honden heb ik het niet. Sven ook niet overigens, al heeft hij verzonnen dat hij allergisch is. Afgelopen zomer dook hij steeds weg als er mensen met honden langskwamen (achter onze tuin loopt een pad met groenstrook, dat vinden de mensen in de wijk achter ons een goede uitlaatplaats jammer genoeg) en als de mensen dan vroegen aan hem of hij bang was antwoordde hij: "ik ben niet bang, ik ben allergisch"
Ik had geen idee dat hij dat woord kende toen
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_77264588
quote:
Op maandag 25 januari 2010 20:23 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Oh ja, dat lijkt me echt ja! En kou daar kan je je op kleden. File daarentegen...
Ach nou ja, fijn toch, beetje puinruimen op z'n tijd.
Jammer dat mijn muts kwijt is, morgen ga ik mijn sjaal maar om mijn ogen binden denk ik. Puinruimen is ook niet erg, ik kan het doen zoals ik dat wel en over een paar weken heb ik overzicht. Kan nu mooi mijn plannen inbrengen.
quote:

en omdat jij die fotoreportages plaatste kan ik nu al een hele tijd niet wachten tot Amélie oud genoeg is om mee te helpen met koekjes bakken enzo
Het is zo leuk om ze te laten helpen. Ook als ze maar weinig kunnen. Anna gooit al heel lang aardappels in de pan en gesneden groente. Je bent veel langer bezig, maar het is meteen iets leuks samen. Iets dan je volgens mij bij blijft, ook nog als je ouder bent.

Zo jammer dat je geen werk kunt vinden Vicky. Toen ik iets zoch (officieel dan, was zwanger en werkte parttime) mocht ik niet naar een cursus oid, want ze vonden dat ik het zelf maar moest doen om iets anders te vinden. Weer het andere uiterste.
*OUD heilige*
pi_77264595
quote:
Op maandag 25 januari 2010 20:28 schreef Ticootje het volgende:
Brave burger
moeten ze die schijt maar opruimen
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_77264698
quote:

[..]

Dat lijkt me ook zo leuk straks, naar de kinderboerderij
(moet ik eerst even uitzoeken waar dr hier 1 in de buurt zit hehe).
Ik heb alleen 2 katten, honden heb ik een hekel aan (en daarom heb ik soms medelijden met de hond van mijn zus en laat ik dr zoals vandaag uit. Uit mezelf, een half uur in de kou lopen, als ik ergens een hekel aan heb....Nja aan honden dus als kind al trouwens)
pi_77264731
quote:
Op maandag 25 januari 2010 20:32 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Fijn, YPPY!
Het is net of ik er al maanden werk, volgens mij waren ze verbaasd dat ik op dag 1 zoveel 'praatjes en meningen' had. Dat is echt niks voor mij, zo snel, maar het voelde gewoon zo bekend.
*OUD heilige*
pi_77264761
quote:
Op maandag 25 januari 2010 20:28 schreef Ticootje het volgende:
Brave burger
Als ze zich aan de regels houden, is er niks aan de hand.
*OUD heilige*
pi_77264834
Haha Easy
wij hadden vroeger geen huisdieren en van mij hoeft het ook niet. Nou ben ik zelf wel allergisch voor alles met vacht (die haren brr) dus dat maakt de keus ook wel iets makkelijker, maar als ik niet allergisch was geweest had ik er hetzelfde over gedacht.

Yppy haha ja ik kan echt niet wachten, zodra ze idd een beetje door heeft hoe en wat mag ze ook helpen
en mja, misschien moet ik ook even wachten tot ze zelf rechtop kan zitten... ook wel handig
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 25 januari 2010 @ 20:37:38 #28
114177 Diaan73
pi_77264925
quote:
Op maandag 25 januari 2010 20:36 schreef huuphuup het volgende:
Haha Easy
wij hadden vroeger geen huisdieren en van mij hoeft het ook niet. Nou ben ik zelf wel allergisch voor alles met vacht (die haren brr) dus dat maakt de keus ook wel iets makkelijker, maar als ik niet allergisch was geweest had ik er hetzelfde over gedacht.

Yppy haha ja ik kan echt niet wachten, zodra ze idd een beetje door heeft hoe en wat mag ze ook helpen
en mja, misschien moet ik ook even wachten tot ze zelf rechtop kan zitten... ook wel handig
Ik ben allergisch voor katten, maar heb antistoffen ofzo opgebouwd tegen mn eigen katten, daar heb ik dus ook geen last meer van. heel af en toe heb ik een dagje verkouden tussendoor.
Make love, not war ☮
  maandag 25 januari 2010 @ 20:38:03 #29
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_77264951
YPPY, dat klinkt heel goed! maarre... ik heb helemaal gemist dat je toch dichterbij huis bent gaan werken? ik dacht dat je juist op die andere plek door je proeftijd was?
in de haak.
  maandag 25 januari 2010 @ 20:38:29 #30
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_77264981
slim van sven, zo'n functionele allergie!
in de haak.
  maandag 25 januari 2010 @ 20:38:42 #31
3142 m@x
pi_77264993
Ik vind de kinderboerderij maar saai Zes kippen, 2 valse pauwen, 10 cavia's een enorm varken en een stel stinkende koeien, schapen en geiten. Het enige wat Kai echt interessant vindt zijn de cavia's maar zo eentje hebben we er thuis ook. We gaan dus ook niet zo vaak naar de kinderboerderij
pi_77265065
yppy, fijn dat het zo ok voelt
  † In Memoriam † maandag 25 januari 2010 @ 20:40:03 #33
7074 moussy
kuttekop
pi_77265068
Oh en wat ik ook echt goor vindt, mensen met een kattenbak in de keuken! Als mens schijt je toch ook niet in de wasbak

Trouwens Huup, wij hebben dan een hond, maar die lucht die er uit de vacht komt kan ik ook niet altijd waarderen hoor dus het is niet zo dat als je een hond hebt dat je het dan ook niet (meer) ruikt.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_77265106
quote:
Op maandag 25 januari 2010 20:36 schreef huuphuup het volgende:

Als ze eenmaal wat meer mag eten, kun je al wat deeg in d'r handjes geven, dat voelen en knijpen is ook al leuk!
*OUD heilige*
  maandag 25 januari 2010 @ 20:40:49 #35
3142 m@x
pi_77265123
Oh wow, bij ANTM zijn ze in de nachtclub in LA waar ik jaaaaaaaaren terug ook ben geweest. Zo gaaf. Een soort klein kasteeltje vol met goocheltrucs en magische dingen.
pi_77265221
quote:
Op maandag 25 januari 2010 20:38 schreef trui het volgende:
YPPY, dat klinkt heel goed! maarre... ik heb helemaal gemist dat je toch dichterbij huis bent gaan werken? ik dacht dat je juist op die andere plek door je proeftijd was?
Nou ja, mijn collega's en familie en vriendinnen snappen het ook niet meer. Ik ging dus werken op locatie A, dichtbij. Toen ging dat niet door. Toen ging ik werken op locatie B, verder weg, maar ik was niet zeker of dat zou blijven. Na mijn proeftijd op locatie B was ik dus helemaal blij dat ik daar kon blijven en ik had al wat eigen taken enz. Toen werd ik gebeld, of ik niet toch naar locatie A wilde komen, want daar was toch geld. En daar ben ik vandaag dus weer begonnen. Bizar he? Past op zich wel bij mijn arbeidsverleden.
*OUD heilige*
  maandag 25 januari 2010 @ 20:43:34 #37
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_77265287
bij onze kinderboerderij zit een prachtige speeltuin tegenwoordig. wel een waar ik ze nog goed in de gaten moet houden zolang ze hun zwemdiploma nog niet hebben, en sommige van de klimrekken vind ik ook nog wat gevaarlijk, maar 't is er wel beter uit te houden dan in de kinderboerderij zelf, waar je zowat wordt opgevreten door opdringerige geiten.
in de haak.
pi_77265313
quote:
Op maandag 25 januari 2010 20:40 schreef moussy het volgende:
Oh en wat ik ook echt goor vindt, mensen met een kattenbak in de keuken! Als mens schijt je toch ook niet in de wasbak

Trouwens Huup, wij hebben dan een hond, maar die lucht die er uit de vacht komt kan ik ook niet altijd waarderen hoor dus het is niet zo dat als je een hond hebt dat je het dan ook niet (meer) ruikt.
oh haha nouja ik weet het niet of je dat als hondenbezitter ook ruikt, ik reageerde eigk meer op Yns die zei dat de honden dan niet schoon moesten zijn geweest.

En kinderboerderij tsja, ik heb er zelf ook weinig mee (Nee goh ) maar mocht mijn kind onverhoopt ineens wel een enorme dierenliefhebber zijn dan wil ik er best langs. Vindt ze er geen klap aan net als ik dan gaan we wel naar de speeltuin

Yp ik kijk er nu al naar uit

Oh en over allergisch, mn neefje zei altijd dat ie ergens agrarisch voor was
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 25 januari 2010 @ 20:44:21 #39
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_77265334
quote:
Op maandag 25 januari 2010 20:42 schreef YPPY het volgende:

[..]

Nou ja, mijn collega's en familie en vriendinnen snappen het ook niet meer. Ik ging dus werken op locatie A, dichtbij. Toen ging dat niet door. Toen ging ik werken op locatie B, verder weg, maar ik was niet zeker of dat zou blijven. Na mijn proeftijd op locatie B was ik dus helemaal blij dat ik daar kon blijven en ik had al wat eigen taken enz. Toen werd ik gebeld, of ik niet toch naar locatie A wilde komen, want daar was toch geld. En daar ben ik vandaag dus weer begonnen. Bizar he? Past op zich wel bij mijn arbeidsverleden.
wow, te gek! echt hartstikke fijn voor je! en zeer welverdiend hoor!
in de haak.
  † In Memoriam † maandag 25 januari 2010 @ 20:44:43 #40
7074 moussy
kuttekop
pi_77265362
Ik heb vorige week een sollicitatie gedaan voor een functie bij parnassia, past wel bij me dacht ik zo
  maandag 25 januari 2010 @ 20:45:53 #41
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_77265436
ah, daar heb ik ook ooit gewerkt. en nu begeleid ik er stagiaires.
in de haak.
  maandag 25 januari 2010 @ 20:45:57 #42
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_77265440
Onze buren hebben een kattenbak op balkon staan ..
Dat wil je van de zomer ook niet ruiken
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  maandag 25 januari 2010 @ 20:46:15 #43
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_77265464
HippiedepYppy, ik ben blij voor je!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 25 januari 2010 @ 20:48:03 #44
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_77265570
quote:
Op maandag 25 januari 2010 20:43 schreef trui het volgende:
bij onze kinderboerderij zit een prachtige speeltuin tegenwoordig. wel een waar ik ze nog goed in de gaten moet houden zolang ze hun zwemdiploma nog niet hebben, en sommige van de klimrekken vind ik ook nog wat gevaarlijk, maar 't is er wel beter uit te houden dan in de kinderboerderij zelf, waar je zowat wordt opgevreten door opdringerige geiten.
ziet er leuk uit, alleen dat trekvlot, die dingen vind ik zo eng. in Mondoverde is een kind daar onder gekomen
Today is life -

Dale Carnegie
  maandag 25 januari 2010 @ 20:49:57 #45
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_77265673
ieks. hier vond ik 't al eng dat Willem z'n vinger tussen touw en katrol kreeg van dat ding. en er zijn er wel 3 ofzo.
in de haak.
  maandag 25 januari 2010 @ 20:49:58 #46
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_77265675
Buurvrouw ik had post vandaag en bedankt voor je lieve kaartje erbij

Inet valt steeds weg hier dat maakt het reageren zo moeilijk

BE je tutorial heb ik af, nu op eigen houtje verder

Trui hoe is het?
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_77265680
Onze kattenbak staat op zolder en we hebben superdeluxe kattenkorrels, zodat je maar zelden iets ruikt.
*OUD heilige*
  maandag 25 januari 2010 @ 20:50:23 #48
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_77265697
quote:
Op maandag 25 januari 2010 20:48 schreef Ynske het volgende:

ziet er leuk uit, alleen dat trekvlot, die dingen vind ik zo eng. in Mondoverde is een kind daar onder gekomen
oh en je ziet op die foto's nog niet de helft, 't is er echt zo mooi en wijds opgezet.
in de haak.
  maandag 25 januari 2010 @ 20:51:58 #49
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_77265799
quote:
Op maandag 25 januari 2010 20:32 schreef YPPY het volgende:

[..]

Jammer dat mijn muts kwijt is, morgen ga ik mijn sjaal maar om mijn ogen binden denk ik. Puinruimen is ook niet erg, ik kan het doen zoals ik dat wel en over een paar weken heb ik overzicht. Kan nu mooi mijn plannen inbrengen.
[..]

.
Ik lees net op de site van Telegraaf dat morgen een gevoelstemperatuur is van -17 nou zijn ze daar niet in hun eerste overdrijving gestikt, maar toch, al is het de helft.

Gauw!! Brei een muts..!!!!
  maandag 25 januari 2010 @ 20:53:29 #50
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_77265878
quote:
Op maandag 25 januari 2010 20:49 schreef Saffier het volgende:
Trui hoe is het?
't gaat wel hoor. beetje moehoe. altijd een lange werkdag op maandag, en toen stapte ik ook nog eens perongeluk in een verkeerde trein op m'n overstapstationnetje, waardoor ik weer een stuk terug richting R'dam reed. ik was weliswaar niet de enige, er stond gewoon verkeerde info op 't bord bij dat perron, maar ja. kostte me wel weer een half uur.

Cato is nog wel een ietsiepietsie ziek maar we gaan morgen even bekijken of ze toch mee kan doen met de showtime op school. ze heeft er zo hard voor geoefend... en Oma komt er speciaal voor naar hier.
in de haak.
pi_77265966
quote:
Op maandag 25 januari 2010 20:50 schreef YPPY het volgende:
Onze kattenbak staat op zolder en we hebben superdeluxe kattenkorrels, zodat je maar zelden iets ruikt.
wij hebben een superdeluxe kattenbak...Hoeven we zeg maar nix meer aan te doen. Hij wast zichzelf enzo... En het mooiste, onze katten vinden t ook niet erg m te gebruiken haha.
  maandag 25 januari 2010 @ 20:55:44 #52
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_77266008
Balen van je overstap zeg en wat lief van oma dat ze naar Cato komt kijken
Ylana
  maandag 25 januari 2010 @ 20:55:46 #53
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_77266013
een zichzelfreinigende kattenbak? hoe werkt dat dan?
in de haak.
pi_77266073
uhmzz google maar s op catgenie (ja tis echt heel erg haha, vond ik ook, maar mijn vriend wilde m graag haha, helemaal met mijn zwangerschap nu. En nu vind ik t ook wel fijn haha. Je ruikt gewoon echt nix meer)
  maandag 25 januari 2010 @ 20:56:47 #55
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_77266079
quote:
Op maandag 25 januari 2010 20:55 schreef Saffier het volgende:
Balen van je overstap zeg en wat lief van oma dat ze naar Cato komt kijken
ja, en ze gaat de volgende dag ook voorlezen in Cato's klas. 't is een echte superoma hoor!

en hoe gaat 't met jou vandaag?

oei sonnetje, duur geintje! maar 't werkt dus wel goed!
in de haak.
  maandag 25 januari 2010 @ 21:01:37 #56
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_77266317
Fijn Saffier! hopelijk krijg je wat inspiratie
En graag gedaan.
  maandag 25 januari 2010 @ 21:02:29 #57
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_77266369
Overdag ging het vandaag (relatief) goed na wat hulp en vanavond is het knudde.
Morgen weer een dag.
Ylana
pi_77266425
quote:
Op maandag 25 januari 2010 20:56 schreef trui het volgende:

[..]

ja, en ze gaat de volgende dag ook voorlezen in Cato's klas. 't is een echte superoma hoor!

en hoe gaat 't met jou vandaag?

oei sonnetje, duur geintje! maar 't werkt dus wel goed!
geweldig zo'n oma

En is idd wel een duur grapje... Mja na 2 jaar overnadenken ongeveer kon het wel een keer
En t werkt gewoon echt, dat vond ik nog het meest verbazingwekkende
  maandag 25 januari 2010 @ 21:05:31 #59
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_77266523
saffierke...
in de haak.
  maandag 25 januari 2010 @ 21:07:42 #60
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_77266636
komt goed
Ylana
pi_77266828
quote:
Op maandag 25 januari 2010 20:51 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Ik lees net op de site van Telegraaf dat morgen een gevoelstemperatuur is van -17 nou zijn ze daar niet in hun eerste overdrijving gestikt, maar toch, al is het de helft.

Gauw!! Brei een muts..!!!!
Mijn sjaal die ik ooit geprobeerd heb, is niet eens half af, help! Dat is koud! Ms toch maar met de auto, staat voor de deur, dat wel. Ieks, klinkt wel erg koud.
*OUD heilige*
pi_77266913
quote:
Op maandag 25 januari 2010 21:02 schreef Saffier het volgende:
Overdag ging het vandaag (relatief) goed na wat hulp en vanavond is het knudde.
Morgen weer een dag.
Volhouden he, je kunt het! Nu overleven, daarna komt de rest wel weer.
*OUD heilige*
  maandag 25 januari 2010 @ 21:15:14 #63
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_77267024
Daarom, morgen weer een dag, vandaag is bijna klaar. En ik heb afleiding hier en via PM

en -17 ik overweeg de auto ipv de benenwagen voor morgen naar school
Ylana
pi_77267101
Och Saffier, ik heb met je te doen. Kop op, lieve dame!
pi_77267123
Zou ik ooit nog ongesteld worden, denken jullie?
  † In Memoriam † maandag 25 januari 2010 @ 21:18:51 #66
7074 moussy
kuttekop
pi_77267243
quote:
Op maandag 25 januari 2010 21:17 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Over een maand of 7-8?
  maandag 25 januari 2010 @ 21:20:00 #67
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_77267310
Die -17 is alleen in het noordoosten en op het koudste moment van de nacht..

Bangmakerij weer..

Al geloof ik wel dat het morgen koud zal zijn
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_77267347
quote:
Op maandag 25 januari 2010 21:18 schreef moussy het volgende:

[..]

Over een maand of 7-8?
U bedoelt?
Niks van dat al, hoor!
pi_77267379
quote:
Op maandag 25 januari 2010 21:17 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Je mag de mijne hebben, het heeft hier toch geen functie meer.

Vreemd wel als het zo lang weg blijft, je hebt de meest logische optie vast uitgesloten.
*OUD heilige*
pi_77267424
quote:
Op maandag 25 januari 2010 21:20 schreef E.T. het volgende:
Die -17 is alleen in het noordoosten en op het koudste moment van de nacht..

Bangmakerij weer..

Al geloof ik wel dat het morgen koud zal zijn
Maar dan blijft het probleem dat ik geen muts kan breien voor morgenochtend.
*OUD heilige*
  maandag 25 januari 2010 @ 21:23:56 #71
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_77267521
Probeer het met haken
Ylana
  maandag 25 januari 2010 @ 21:24:56 #72
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_77267573
Heb je een spiraaltje MvD? Dacht het niet he? Dan is het wel vreemd ja.
Ylana
  maandag 25 januari 2010 @ 21:28:47 #73
3011 E.T.
pi_77267784
quote:
Op maandag 25 januari 2010 21:21 schreef YPPY het volgende:

[..]

Maar dan blijft het probleem dat ik geen muts kan breien voor morgenochtend.
heeft J. niet ergens een mooie liggen? Dan leen je die toch ff
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_77267787
Nee, ik heb niks. En al bijna een jaar niet meer ongesteld. En daarvoor ook niet, maar toen slikte ik e pil en slikte die bijna altijd door (geen stopweken bedoel ik, doorslikken deed ik ook. ). In elk geval echt al 2 jaar geleden dat ik ongesteld was, denk ik.

Ik vraag me af of het kwaad kan? Of dat het misschien duidt op iets dat wel kwaad kan? Puur en alleen 'niet vruchtbaar zijn' maakt me niet uit namelijk.
  maandag 25 januari 2010 @ 21:31:42 #75
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_77267934
volgens mij hoeft het niet erg te zijn, MvD. maar ik kan me wel voorstellen dat 't je toch niet helemaal lekker zit. kan 't ook met je gewicht te maken hebben? bij een te laag gewicht stopt menstruatie vaak ook een tijdje he. maar ik weet niet of dat voor jou geldt.
in de haak.
  maandag 25 januari 2010 @ 21:31:51 #76
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_77267943
Ik zou er zelf een belletje naar de huisarts aan wagen. Zou er goed nerveus van worden omdat ik dan elk moment ongesteld verwacht te worden.
Ylana
pi_77267950
quote:
Op maandag 25 januari 2010 21:23 schreef Saffier het volgende:
Probeer het met haken
Vraag maar aan Rocka hoe goed ik kan haken, die heeft een kunstwerkje van me gekregen. Anna heeft het talent van mij.
*OUD heilige*
  † In Memoriam † maandag 25 januari 2010 @ 21:32:08 #78
7074 moussy
kuttekop
pi_77267957
quote:
Op maandag 25 januari 2010 21:28 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Nee, ik heb niks. En al bijna een jaar niet meer ongesteld. En daarvoor ook niet, maar toen slikte ik e pil en slikte die bijna altijd door (geen stopweken bedoel ik, doorslikken deed ik ook. ). In elk geval echt al 2 jaar geleden dat ik ongesteld was, denk ik.

Ik vraag me af of het kwaad kan? Of dat het misschien duidt op iets dat wel kwaad kan? Puur en alleen 'niet vruchtbaar zijn' maakt me niet uit namelijk.
Ik zou er iig niet gerust mee zijn

Omdat je altijd in strijd ligt met je gewicht, heb je geen ondergewicht, want dat zou een reden kunnen zijn.
pi_77268029
Als het al zo lang duurt, zou ik ms even langs de huisarts gaan MvD, al is het maar om gerustgesteld te worden. Je hebt toch niet voortdurend een laag gewicht gehad?
*OUD heilige*
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 25 januari 2010 @ 21:35:53 #80
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_77268147
-17? Ik hou mijn gospelgewaad wel aan morgen dan

Ik heb ook niks met honden. Ben allergisch voor ze, maar ook voor katten (we hebben er 3 ). En andere dieren, alles in de allergietest kwam op Maar ja, ik wilde mijn katten niet weg doen.

Twee van onze katten komen nooit buiten, nummer 3 wel maar ze gaan allemaal braaf op de bak.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_77268173
misschien kan je een muts punniken YPPY
  † In Memoriam † maandag 25 januari 2010 @ 21:36:45 #82
7074 moussy
kuttekop
pi_77268194
quote:
Op maandag 25 januari 2010 21:36 schreef snoopy het volgende:
knifty knitteren
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 25 januari 2010 @ 21:37:43 #83
13151 crew  Rewimo
pi_77268244
MvD, ik zou even naar de huisarts gaan. Er kunnen zoveel oorzaken voor zijn. Hij kan je vast geruststellen.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_77268340
Nee, mijn gewicht kan het niet zijn, dat is helemaal nooit ondergewicht geweest de afgelopen jaren.
pi_77268524
quote:
Op maandag 25 januari 2010 21:36 schreef snoopy het volgende:
Punniken kan ik wel! Meters lange slangen zelfs. Maar vanavond niet meer, ga naar bed, was een drukke dag en morgen ook weer.

Tot morgen of tot ooit!
*OUD heilige*
  maandag 25 januari 2010 @ 21:44:16 #86
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_77268581
Ik krijg misschien nieuwe picto's! Met staandaard wijzer:

Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
pi_77268704
quote:
Op maandag 25 januari 2010 21:44 schreef Oxymoron het volgende:
Ik krijg misschien nieuwe picto's!
waarom krijg je die?
  maandag 25 januari 2010 @ 21:48:26 #88
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_77268822
Omdat die ik nu, heb, van Pictomaat, te weinig en onvolledig zijn, en ik ben er een paar kwijtgeraakt.
Om een nieuw set te maken, is duurder dan een andere soort, die van Graviant past ook, bij Geef me de 5.
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
  maandag 25 januari 2010 @ 21:51:19 #89
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_77268965
quote:
Op maandag 25 januari 2010 21:39 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Nee, mijn gewicht kan het niet zijn, dat is helemaal nooit ondergewicht geweest de afgelopen jaren.
Kan ook door jojoën van het gewicht.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 25 januari 2010 @ 21:51:58 #90
13151 crew  Rewimo
pi_77269005
Klinkt goed Oxy, als ze beter zijn dan wat je nu hebt
pi_77269224
Hmmm, rottdog, wellicht dan.
Dankjulliewel, ga maar eens naar de ha, denk ik.
pi_77269328
Welterusten allen
pi_77269377
Truste! Ik ga ook inderdaad.
  maandag 25 januari 2010 @ 21:58:32 #94
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_77269407
slaaplekker!
in de haak.
  maandag 25 januari 2010 @ 22:08:28 #95
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_77269964
Slaap lekker
Ylana
pi_77272394
Goede avond, ik zit hier op de bank naast Jomanda en mij uitlachen hè om het TV fleece deken. Ben ik een avond weg zit meneer ermee op de bank.

Ik moet voor de cursus een kleuterverhaal schrijven over het krijgen van een broertje of zusje
ti amo più di ieri ma meno di domani
  maandag 25 januari 2010 @ 23:17:41 #97
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_77273521
Whehehe, er zit zeker geen foto in he? .

Ik heb vanmiddag maar weer een haakboekje gekocht . Ben benieuwd of ik nu verder kom dan een stokje .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_77273604
quote:
Op maandag 25 januari 2010 23:17 schreef k_i_m het volgende:

Ik heb vanmiddag maar weer een haakboekje gekocht . Ben benieuwd of ik nu verder kom dan een stokje .
Nee ik heb daarstraks een poging gedaan om een foto te maken maar een gedeelte van de woonkamer is te donker voor een foto en toen hij in het lichte gedeelte kwam en ik mn telefoon pakte voor een foto vluchtte hij weg

hebben jullie deze al gezien?

pi_77273636
quote:

Blijven oefenen

waarom snurken mannen??
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 25 januari 2010 @ 23:29:30 #100
14746 k_i_m
pi_77274078
Man, hou op . Ik ben vergeten oordopjes te kopen .
In my life
Why do I smile
  dinsdag 26 januari 2010 @ 00:11:38 #101
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_77275764
quote:

zOMG Ik voel een band tussen ons
Ik ben vanmiddag ook weer begonnen
I`m not weird. I`m limited edition.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 00:23:56 #102
14746 k_i_m
pi_77276157
.

In my life
Why do I smile
  dinsdag 26 januari 2010 @ 00:24:54 #103
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_77276172
tussen...niet om
  dinsdag 26 januari 2010 @ 00:27:36 #104
14746 k_i_m
pi_77276250
Shit, ik heb geen fotosjop meer .
In my life
Why do I smile
  dinsdag 26 januari 2010 @ 00:27:51 #105
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_77276256
  dinsdag 26 januari 2010 @ 00:34:12 #106
14746 k_i_m
pi_77276469
Trouwens, ik moet slapen . Want morgen gaat de wekker weer om 7 uur .
In my life
Why do I smile
  dinsdag 26 januari 2010 @ 00:36:16 #107
14746 k_i_m
pi_77276549
Mijn kind slaapt trouwens ook net pas een uur .
In my life
Why do I smile
  dinsdag 26 januari 2010 @ 00:38:05 #108
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_77276605
Ik moet ook slapen. En mijn kind slaapt nog niet.
Ik voel een conflict opkomen
  dinsdag 26 januari 2010 @ 00:44:10 #109
14746 k_i_m
pi_77276775
Wil jouw Beppie ook niet meer slapen tussen de middag, om vervolgens vlak voor het eten in elkaar te storten en dan de rest van de avond door te knallen op een half uur slaap? .
In my life
Why do I smile
  dinsdag 26 januari 2010 @ 00:46:28 #110
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_77276837
Nee goddank niet!
Ze heeft vanmiddag een stukje Sjakie en de Chocoladefabriek meegepikt en vond dat doodeng! En nu is ze bang
  dinsdag 26 januari 2010 @ 00:47:09 #111
14746 k_i_m
pi_77276860
Aaaaah .
In my life
Why do I smile
  dinsdag 26 januari 2010 @ 00:50:00 #112
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_77276919
Ze is ook bang van de teletubbies momenteel En nachtmerries, veel! Zal wel weer overgaan voor ze een jongetje is
  dinsdag 26 januari 2010 @ 00:58:28 #113
14746 k_i_m
pi_77277115
Joh? Hoe weet je dan dat ze een nachtmerrie heeft?
In my life
Why do I smile
  dinsdag 26 januari 2010 @ 01:02:42 #114
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_77277211
Nou ja, als ze in bed ligt te slapen en dan "nee, nee neeee" begint te gillen..en vervolgens overstuur wakker wordt...ga ik er van uit dat dat een nachtmerrie is.
Vaak is ze erg aan het woelen `s nachts en worden we wakker omdat ze haar hoofd weer heeft gestoten tegen het hoofdeind of de spijlen en ze praat behoorlijk in haar slaap
  dinsdag 26 januari 2010 @ 01:07:18 #115
14746 k_i_m
pi_77277321
Klinkt heftig! Ik ga out nu, over 6 uur gaat mijn wekker .
In my life
Why do I smile
  dinsdag 26 januari 2010 @ 01:09:17 #116
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_77277364
ik ga ook succes morgenochtend
pi_77279165
Mogguh. Mijn wallen zijn weer een stukje uitgebreid. Ik heb nu wallen op mijn wallen

ik geloof dat Tess van het weekend gaat logeren. Mijn moeder kan best wel een nachtje zonder slaap
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_77279265
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 06:52 schreef Vicky het volgende:
Ik heb nu wallen op mijn wallen
Kun je mooi van twee walletjes eten!
Sterkte, klinkt pittig zo!
pi_77279360
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 07:19 schreef MevrouwVanDalen het volgende:

[..]

Kun je mooi van twee walletjes eten!
Sterkte, klinkt pittig zo!
Prettig is anders..

1 gebroken nacht is nog wel te doen, 2 gaat ook nog wel maar bij 3 wordt het pittig. We zitten nu op 7 geloof ik.
Kan me voorstellen hoe het voor bijv. Cattie is!

maaruuh het is weer koud buiten!
De gevoelstemperatuur http://bit.ly/8pnnRY kan soms rond de -15 en -20 zijn. Temperatuurkaart: http://bit.ly/6lPBub Verder zonnig.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 26 januari 2010 @ 07:38:59 #120
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_77279362
Lieve dames,

Mijn dochter is weer thuis. Ze brak in tranen uit maar het was vooral fijn en leuk. En ik heb het mezelf makkelijk gemaakt en veel back up de komende tijd en de weekenden zien we wel. Ze is in 10 dagen zeker 30 cm gegroeid en las het nieuwe boekje dat ik voor d'r had gehaald bij de bieb zelf voor en is gewoon lief en blij met d'r nieuwe bed. En ontzettend dapper!

pi_77279381
Wat fijn LB!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_77279485
Geniet lekker van dr !

Kan iemand die diepvriezer buiten even omhoog zetten ? T is zo wel heul erg
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
  † In Memoriam † dinsdag 26 januari 2010 @ 08:14:11 #123
37843 lady-wrb
kortaf
pi_77279812
brrrr, ik woon op fietsafstand van mijn werk maar ik ben toch maar mooi met de auto gegaan, mij te koud.

En een geweldige nacht dit keer eens niet wakker door het kind maar door de man die verkouden is

Wat een vrolijk behang heeft Jolie
  dinsdag 26 januari 2010 @ 08:53:44 #125
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_77279991
-6.8 in onze achtertuin volgens de klimaatcomputer Kenonne wat is het koud!
pi_77280020
oh LB wat fijn ik heb aan jullie gedacht gister en ik ben heel blij voor je dat het meeviel. Komt goed, heus!

Ik moet werken vandaag en ik heb ab-so-luut geen zin. Wel zin om te werken maar geen zin om erheen te gaan gnorf... kouhouhoud!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 26 januari 2010 @ 08:58:40 #127
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_77280049
LB fijn dat ze thuis is en dat het meeviel!
pi_77280105
Ik moet gewoon nodig een lekker warm zonnetje.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 09:02:38 #129
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_77280116
Luchtbel, fijn te lezen dat het fijn was. Goed dat je backup hebt!

Het is ZO KOUD. Buh.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 09:03:12 #130
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_77280126
Ik dacht ook nog aan je LB, fijn en Jolie ziet er stralend uit, wat een schattig kind heb je toch. Geniet lekker van elkaar.

Ik wil zomer! Slippertjes, flodderjurkjes en haar dat normaal doet .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_77280202
quote:
Op maandag 25 januari 2010 20:50 schreef YPPY het volgende:
Oe, welke korrels hebben jullie? Bij ons staat de bak ook boven maar in die bewuste kamer ruik ik de bak wel. Jak.
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
  dinsdag 26 januari 2010 @ 09:12:34 #132
3142 m@x
pi_77280294
Ik vond het wel meevallen met de kou eigenlijk
  dinsdag 26 januari 2010 @ 09:12:35 #133
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_77280295
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 09:03 schreef Vivi het volgende:

Ik wil zomer! Slippertjes, flodderjurkjes en haar dat normaal doet .
Dat het hartstikke licht is al wanneer je opstaat.
En zonder al die jassen, wanten en snowboots hups op de fiets springt.

En een barbeque met wijn.

NU GRAAG.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 09:13:33 #134
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_77280307
A, nog meer mensen met coupe electrique.

Wat fijn LB,dat het meeviel. En wat een heerlijk kind is het.

Het is echt echt écht heel koud. Inademen door je neus, en het dan aan elkaar vriest of blijft plakken iig.
Ik heb echt even aan je gedacht hoor Yppy En anders maar rookworst kopen.

Vanavond open dag van een potentiele middelbare school voor mijn oudste. omgwtfbbq daar was ik zelf nog, gister ofzo. Toch?
pi_77280341
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 09:12 schreef m@x het volgende:
Ik vond het wel meevallen met de kou eigenlijk
Zit er temperatuursverschil in die 900 meter??
Mijn handen en benen zijn bevroren. Mijn kind liep te huilen omdat ze het zo koud had.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 26 januari 2010 @ 09:15:44 #136
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_77280349
Al mijn krullen zijn spontaan weer verdwenen met dit weer Boehoe
  dinsdag 26 januari 2010 @ 09:16:17 #137
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_77280358
Ohh Buuf wij moeten er straks ook aan geloven met oudste! Ben ik zelf helemaal nog niet aan toe hoor
pi_77280376
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 09:08 schreef Ahava het volgende:

[..]

Oe, welke korrels hebben jullie? Bij ons staat de bak ook boven maar in die bewuste kamer ruik ik de bak wel. Jak.
Witte korrels in een roze zak met een witte poes erop.

Het is koud op de fiets! Brrr, morgen maar een maillot of panty zoeken om aan te doen, nu aan het werk.
*OUD heilige*
  dinsdag 26 januari 2010 @ 09:18:17 #139
3142 m@x
pi_77280398
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 09:15 schreef Vicky het volgende:

[..]

Zit er temperatuursverschil in die 900 meter??
Mijn handen en benen zijn bevroren. Mijn kind liep te huilen omdat ze het zo koud had.
Waarschijnlijk Of jullie zijn gewoon allemaal koukleumen.... Van het station naar mijn werk is het ongeveer een kwartier lopen en dat vond ik ook prima te doen.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 09:18:32 #140
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_77280403
Alleen in een maillot of panty naar je werk lijkt me anders ook wel koud hoor Yppy
  dinsdag 26 januari 2010 @ 09:19:19 #141
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_77280422
Volgende week Cito, en dan na de grote vakantie gaat ie al. M'n krummel. En we moeten allemaal grotejongensdingen kopen ineens. Om hem nou op z'n batmanfiets naar de bushalte te sturen.
Wanneer ben jij is je oudste zover?
pi_77280432
Ik heb een maillot aan met een rokje, vreemde keus
  dinsdag 26 januari 2010 @ 09:20:30 #143
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_77280447
LB

-9 hier
Ylana
  dinsdag 26 januari 2010 @ 09:21:14 #144
3142 m@x
pi_77280458
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 09:19 schreef Estrys het volgende:
Ik heb een maillot aan met een rokje, vreemde keus
Ik ook. Niks vreemds aan
  dinsdag 26 januari 2010 @ 09:21:30 #145
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_77280465
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 09:19 schreef debuurvrouw het volgende:
Volgende week Cito, en dan na de grote vakantie gaat ie al. M'n krummel. En we moeten allemaal grotejongensdingen kopen ineens. Om hem nou op z'n batmanfiets naar de bushalte te sturen.
Wanneer ben jij is je oudste zover?
Hij zit nu in groep 6 *gloep* maar sommige scholen hebben hier serieus een wachtlijst
Als we hem daar zouden willen moeten we hem uiterlijk volgend jaar inschrijven
pi_77280488
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 09:20 schreef Saffier het volgende:
LB

-9 hier
brrrr
-8 toen ik naar school liep.

Ik kon gisteravond niet in slaap komen van de kou. Heb een vest en skisokken aangedaan.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 26 januari 2010 @ 09:23:00 #147
3011 E.T.
pi_77280496
Hier ook twee huilende kinderen van de kou

Ik vond de wind ook wel heel erg koud in m'n gezicht, heb het deze winter nog niet zo koud meegemaakt..
pi_77280523
Cil stond vanmorgen in een tshirtje. Schat het is -7 buiten. Oh *vestje pakt.
pi_77280528
Die wind maakte het idd ijzigkoud. Ik heb al tegn M gezegd dat ie Amber maar met de auto op moet halen.

vandaag als her goed is de nieuwe ketel
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 26 januari 2010 @ 09:24:55 #150
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_77280534
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 09:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

Hij zit nu in groep 6 *gloep* maar sommige scholen hebben hier serieus een wachtlijst
Als we hem daar zouden willen moeten we hem uiterlijk volgend jaar inschrijven
Oh ja, da's ellendig ja. Hier moet voor één school geloot worden. En da's natuurlijk precies de school die wij eigenlijk willen. Daarom vanavond een blik bij een goede eventuele vervanger.

Het is echt -9 nog, nu. Terwijl het vannacht maar -10.4 is geweest. Dat schiet niet erg op. Maar we kunnen wel over de vaart naar de ijsbaan schaatsen nu
  dinsdag 26 januari 2010 @ 09:25:37 #151
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_77280544
Wáchttijd voor de middelbáre? Alsof je dan het eerste jaar op een andere school gaat doen en als je dan gewend bent toch maar overstapt naar de 2e? Als je het niet naar je zin hebt snap ik dat wel overigens....

Toen mijn broertje naar de middelbare ging had er 1 school een leerlingenstop wegens te veel aanmeldingen. Tótdat ze hoorden dat hij VWO/gymnasium-advies had, toen was hij wel welkom Hij ging naar een andere middelbare dus.
Ylana
  dinsdag 26 januari 2010 @ 09:27:14 #152
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_77280585
Oh en Vicky mijn bed is altijd lekker warm, waterbedje
Ylana
  dinsdag 26 januari 2010 @ 09:28:26 #153
56471 pinquit
oh my lama!
pi_77280614
hai
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_77280619
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 09:27 schreef Saffier het volgende:
Oh en Vicky mijn bed is altijd lekker warm, waterbedje
maak me maar jaloers!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_77280620
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 09:21 schreef m@x het volgende:

[..]

Ik ook. Niks vreemds aan
Nou ja koude keus dan
  dinsdag 26 januari 2010 @ 09:29:22 #156
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_77280628
Ik ben benieuwd of ik vandaag ook schaatsers langs zie komen.
Onze straat ligt op en "eilandje", en als het gevroren heeft is dat zo gezellig. Allemaal buren die voorbij schaatsen en natuurlijk koffie in de tuin.

Ik ga zo de strijd aan met mn huis. de trapkast en de schuur opruimen. Ik haat het maar als het klaar is is dat zo fijn. En daarna moet eigenlijk de zolder. Ik moet al bijna huilen als ik daaraan denk.

Die grote zonen! Raar lijkt me dat, je kind naar de middelbare school. Inderdaad omdat het nog maar zo kort geleden lijkt dat je daar zelf zat. Succes, moeders...
  † In Memoriam † dinsdag 26 januari 2010 @ 09:29:47 #157
7074 moussy
kuttekop
pi_77280638
Hier ook een waterbed met een extra dekbed er op, ik had het écht koud vannacht.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 09:30:50 #158
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77280665
quote:
Op maandag 25 januari 2010 20:56 schreef Sonnetje85 het volgende:
uhmzz google maar s op catgenie (ja tis echt heel erg haha, vond ik ook, maar mijn vriend wilde m graag haha, helemaal met mijn zwangerschap nu. En nu vind ik t ook wel fijn haha. Je ruikt gewoon echt nix meer)
Dat ziet er wel heel gaaf en schoon uit! Is zelfs een idee voor mensen met kleine hondjes...
pi_77280685
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 09:17 schreef YPPY het volgende:

[..]

Witte korrels in een roze zak met een witte poes erop.

Het is koud op de fiets! Brrr, morgen maar een maillot of panty zoeken om aan te doen, nu aan het werk.

Oke, dank, ik stuur mijn vriend met die beschrijving gewoon alle supermarkten langs!
  † In Memoriam † dinsdag 26 januari 2010 @ 09:33:00 #160
7074 moussy
kuttekop
pi_77280725
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 09:31 schreef Ahava het volgende:

[..]

Oke, dank, ik stuur mijn vriend met die beschrijving gewoon alle supermarkten langs!

Die waarschijnlijk
pi_77280796
Mijn bedje is ook lekker warm, voorverwarm-kind.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 09:49:01 #162
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_77281070
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 09:29 schreef Lishe het volgende:
Ik ben benieuwd of ik vandaag ook schaatsers langs zie komen.
Onze straat ligt op en "eilandje", en als het gevroren heeft is dat zo gezellig. Allemaal buren die voorbij schaatsen en natuurlijk koffie in de tuin.

Oh, wat klinkt dat leuk Lishe . Ik wilde net al zeggen; ik zal die winter wel accepteren maar dan wil ik wel dit huis erbij

.

* Rent naar postkantoor om wat staatsloten te scoren
pi_77281268
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 09:49 schreef Vivi het volgende:
* Rent naar postkantoor om wat staatsloten te scoren
Ik ken dus iemand die daarvan echt ***rijk*** (maal veel) is geworden.
pi_77281309
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 09:57 schreef MevrouwVanDalen het volgende:

[..]

het grootste bedrag dat ik heb gewonnen was 125 euro
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 26 januari 2010 @ 09:58:56 #165
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_77281317
Rijk van het naar het postkantoor rennen voor staatsloten?
  dinsdag 26 januari 2010 @ 09:59:05 #166
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_77281320
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 09:57 schreef MevrouwVanDalen het volgende:

[..]

De directeur van de Staatsloterij?
  dinsdag 26 januari 2010 @ 09:59:34 #167
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_77281333
En heb jij niks gekregen ?
pi_77281346
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 09:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Rijk van het naar het postkantoor rennen voor staatsloten?
Van één staatslot. Tamelijk winnend, zeg maar.
pi_77281357
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 09:59 schreef Vivi het volgende:
En heb jij niks gekregen ?
Jawel, hoor!
  dinsdag 26 januari 2010 @ 10:01:45 #170
56471 pinquit
oh my lama!
pi_77281381
ik wil ook rijk worden van een staatslot!
  dinsdag 26 januari 2010 @ 10:01:58 #171
56471 pinquit
oh my lama!
pi_77281386
of zonder staatslot, ook goed
  dinsdag 26 januari 2010 @ 10:02:24 #172
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_77281398
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 10:00 schreef MevrouwVanDalen het volgende:

[..]

Van één staatslot. Tamelijk winnend, zeg maar.
Echt? De jackpot ?

Al won ik maar een miezerige 10.000.. dan was ik uit de zorgen .
pi_77281402
Mijn lief werd gister gebeld door de postcodeloterij, dat hij helaas niet mee mocht doen met miljoenenjacht op tv (hadden we ons daarvoor opgegeven dan heuh??) maar dat hij misschien wel een kansje maakte weer als hij een abonnement met meer loten zou afnemen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_77281446
Kans van 1 op 3,4 miljoen. En aangezien ik jullie allemaal ken, lijkt me de kans statistisch erg klein dat jullie ooit nog zo'n megaprijs winnen, ik héb al een
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
winnaar in mijn kringetje. Sorry.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 10:05:02 #175
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_77281470
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 10:02 schreef Vivi het volgende:
Al won ik maar een miezerige 10.000.. dan was ik uit de zorgen .
daar zou men mij ook al heel blij mee maken!
wij kopen regelmatig zo'n staatslot maar winnen echt nooit wat. (hoopt op wet van fok! )
in de haak.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 10:05:48 #176
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_77281489
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 10:04 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Kans van 1 op 3,4 miljoen. En aangezien ik jullie allemaal ken, lijkt me de kans statistisch erg klein dat jullie ooit nog zo'n megaprijs winnen, ik héb al een
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha ken jij maar 3,4 miljoen mensen dan?
gelukkig is 't "met teruglegging", dus de kans blijft even groot, joechei!
in de haak.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 10:05:49 #177
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_77281490
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 10:04 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
SPOILER
Wie ben jij?
  dinsdag 26 januari 2010 @ 10:06:32 #178
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_77281512
maar wat geweldig voor die ene persoon in jouw kringetje. wel heel jammer dat ik 't niet ben, maar allez.
is dat kort geleden?
in de haak.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 10:06:45 #179
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_77281518
Een oud-collega van me heeft ooit, lang geleden 100.000 gulden gewonnen in de staatsloterij

Wie geeft mij een schop? Ik moet echt aan de slag hier, vanavond krijg ik visite en vanmiddag weer naar het zh, ik moet écht wat doen dus...
Ylana
  dinsdag 26 januari 2010 @ 10:07:11 #180
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_77281531
Volgens Hyves zijn we allemaal een kringetje dus ik distantieer me van je theorie.
pi_77281559
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 10:06 schreef trui het volgende:
maar wat geweldig voor die ene persoon in jouw kringetje. wel heel jammer dat ik 't niet ben, maar allez.
is dat kort geleden?
Voorjaar 2009! Ik was ook in shock toen ik het hoorde, hoor!

Saffier, dat is ook flink!
  dinsdag 26 januari 2010 @ 10:08:54 #182
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_77281584
saffier, ga es aan de slag! opruimen moet, opruimen doet goed!
en ik geef even 't goede voorbeeld : ik heb al een was gedraaid en opgehangen, boodschappen gedaan. nu even koffiepauze en dan stofzuigen. ik heb wel een goede stok achter de deur; m'n schoonmoeder komt zo.
in de haak.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 10:08:57 #183
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_77281586
Ik ken iemand die heeft drie!! keer een groot geldbedrag gewonnen in de Staatsloterij. Drie keer 10.000 geloof ik. Maar dat weet ik niet zeker. Heeft er een meubelzaak mee opgezet. klein begonnen en nu al 5 panden.
Zat in de bijstand.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 26 januari 2010 @ 10:09:03 #184
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_77281589
t zonnetje dat naar binnen schijnt is wel lekker
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 26 januari 2010 @ 10:10:14 #185
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_77281620
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 10:08 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ken iemand die heeft drie!! keer een groot geldbedrag gewonnen in de Staatsloterij. Drie keer 10.000 geloof ik.
tsk!
maar hij heeft 't dus wel goed weten te benutten zeg!
in de haak.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 10:10:23 #186
56471 pinquit
oh my lama!
pi_77281625
ik lig nog in bed
  dinsdag 26 januari 2010 @ 10:10:24 #187
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_77281626
quote:
Ik ken iemand die heeft drie!! keer een groot geldbedrag gewonnen in de Staatsloterij. Drie keer 10.000 geloof ik. Maar dat weet ik niet zeker. Heeft er een meubelzaak mee opgezet. klein begonnen en nu al 5 panden.
Zat in de bijstand.
Wow! Te gek, zo iemand gun je het dan ook echt .
  dinsdag 26 januari 2010 @ 10:10:46 #188
56471 pinquit
oh my lama!
pi_77281634
ohja en wij winnen standaard 5,- ofzo
  dinsdag 26 januari 2010 @ 10:12:25 #189
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_77281673
Zo was er eens een reportage over een of ander boertje dat miljoenen had gewonnen in de Staatsloterij, en het enige wat hij ermee had gedaan was dat hij een nieuwe fiets had gekocht. Hij kwam ook nogal euh...dommig over verder...dat vind ik dan ergens heel oneerlijk. Omdat er dus mensen zijn die snakken naar een kans en er echt iets constructiefs mee zouden doen, maar gewoon botte pech hebben.
pi_77281685
Mijn oma had een lot waar 100.000 gulden op viel, had ze een 1/5 lot .

Nou ja was toch 20.000 gulden. En toen ze mn vader belde was het eerste wat mn vader zei dat ze teveel gedronken had en gewoon lekker moest gaan slapen.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 10:13:10 #191
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_77281697
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 10:10 schreef Vivi het volgende:

[..]

Wow! Te gek, zo iemand gun je het dan ook echt .
Op zich gun ik het iedereen maar dit is wel heel tof ja. Maar wel altijd scheve ogen hè. Want hij bouwt nu al járen zelf zijn zaak op. En dat had ook gewoon verkeerd kunnen uitpakken natuurlijk.

Ik bedenk me dat ik die 15 euro van de oudejaars nog moet innen Wat zal ik daar een allemaal van kopen.
pi_77281719
ik ben mijn ketelhok aan het leegruimen
daar komt mijn ketel aan
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 26 januari 2010 @ 10:14:17 #193
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_77281730
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 10:13 schreef debuurvrouw het volgende:
Op zich gun ik het iedereen maar dit is wel heel tof ja. Maar wel altijd scheve ogen hè. Want hij bouwt nu al járen zelf zijn zaak op. En dat had ook gewoon verkeerd kunnen uitpakken natuurlijk.
vanwaar dan die scheve ogen? ik snap 'm niet zo geloof ik.
in de haak.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 10:14:54 #194
56471 pinquit
oh my lama!
pi_77281744
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 10:13 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Ik bedenk me dat ik die 15 euro van de oudejaars nog moet innen Wat zal ik daar een allemaal van kopen.
je zou er natuurlijk je eigen bedrijf van kunnen gaan opzetten.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 10:15:02 #195
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_77281747
fijn vicky, groetjes aan je ketelbinkie. en ik hoop dat je nieuwe ketel heeel lang meegaat.
in de haak.
pi_77281750
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 09:33 schreef moussy het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Die waarschijnlijk
Dank je, dat geeft net wat meer kans dat hij ook iets kan vinden.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 26 januari 2010 @ 10:16:06 #197
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_77281766
quote:
Zat in de bijstand.
das heel fijn voor die persoon. ook tof dat ie er een zaak mee heeft kunnen opzetten.

niet dat ik t iemand niet gun, maar denk wel eens dat ze betere meer mensen met 5.000/10.000 euro blij kunnen maken dan 1 iemand met veul maar
Today is life -

Dale Carnegie
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 26 januari 2010 @ 10:16:23 #198
13151 crew  Rewimo
pi_77281770
Een collega van mij heeft ook ooit 100.000 gulden gewonnen in de Staatsloterij. Ze wilde meteen haar baan opzeggen

Ze werkt hier nog steeds

O en middelbare school? De mijne is 9 en gaat volgend schooljaar dus ook al Dan is ie nog steeds 9 en daarmee schat ik wel een van de jongsten op school. De meesten zijn 10 of 11 hier als ze naar de middelbare school gaan (na groep 6 zeg maar - ze hanteren hier nog het systeem dat je naar school gaat in het schooljaar dat begint nadat je 6 bent geworden - maar Christan had in NL natuurlijk al 3 jaar school gehad).

Deze week krijgen we het definitieve advies en volgende maand gaan we hem inschrijven. Gelukkig geen loting hier, ze moeten gewoon alle kinderen aannemen en op grond daarvan het aantal klassen vaststellen.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 10:16:49 #199
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_77281788
Ik zou een huis kopen, een huis in Spanje, en een leuk winkeltje beginnen denk ik, gewoon, voor de lol om wat omhanden te hebben . En dan natuurlijk steeds naar Barcelona en Milaan etc. om nieuwe collecties in te kopen .
pi_77281812
Ik wil ook wel graag een heel groot bedrag winnen. Dan koop ik een huis zoals TF. Met een tuintje waar ik geitjes in kan zetten

Een boerderijtje, met kippen En een grote schommel in de tuin voor Jen
  dinsdag 26 januari 2010 @ 10:17:57 #201
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_77281816
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 10:14 schreef trui het volgende:

[..]

vanwaar dan die scheve ogen? ik snap 'm niet zo geloof ik.
Dat hij dat bedrijf heeft door de Staatsloterij. Dat hij daar niet zelf hard voor werkt, en zijn geld in de waagschaal heeft gelegd.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 10:19:22 #202
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_77281854
Iemand wil mij op Hyves toevoegen vanwege mijn mooie ogen? WTF
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 26 januari 2010 @ 10:19:56 #203
13151 crew  Rewimo
pi_77281869
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 10:17 schreef debuurvrouw het volgende:
Dat hij dat bedrijf heeft door de Staatsloterij. Dat hij daar niet zelf hard voor werkt, en zijn geld in de waagschaal heeft gelegd.
Domme mensen dan, met die scheve ogen. Die zaak is er toch niet vanzelf gekomen. Daar heeft ie echt wel wat voor moeten doen

Hoeveel mensen zouden het niet "gewoon" opmaken en dan weer met lege handen staan?
pi_77281913
Ik denk dat ik een prijsje van 10 of 20 duizend ook gewoon zou opmaken. Gewoon een wereldreisje ofzoiets.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 10:22:45 #205
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_77281945
oh, ik zou daar wel iets van opzetten denk ik. Geld geld laten maken.

Maar nu dan naar de sportschool. Want ik mag dan wel mooie ogen hebben blijkbaar, mijn fairly sized ass compenseert dat weer volledig.
pi_77281980
De winnaar die ik ken heeft helemaal niet echt gekke dingen gedaan en gaat dat ook niet doen. Beleggen, huis en auto gekocht, één dag minder werken. Dat is het.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 26 januari 2010 @ 10:25:56 #207
13151 crew  Rewimo
pi_77282044
Ik zou de hypotheek aflossen, de rest op de bank zetten en dan voorzichtig gaan bedenken wat ik ermee zou doen. Ander huis hoef ik niet, de auto's doen het nog. Leuke vakantie doen, dat wel
  dinsdag 26 januari 2010 @ 10:38:41 #208
56471 pinquit
oh my lama!
pi_77282330
oeeeh ik zou een huis kopen, een auto. en alle boeken van mn verlanglijstje zodat ik een boekenmuur heb en vast nog wel meer dingen jaa die lego-ring
pi_77282444
oehh als ik toch eens veel geld zou winnen dan zou ik iig een ander huis kopen, een auto erbij, een huishoudster in dienst nemen en een week lang in het Disneyhotel verblijven
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_77282467
Vet uit mn kont laten zuigen en een buikwand correctie, dan hoef ik niet meer te sporten.
pi_77282492
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 10:45 schreef Ticootje het volgende:
Vet uit mn kont laten zuigen en een buikwand correctie, dan hoef ik niet meer te sporten.
oh ja en dat ook
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  † In Memoriam † dinsdag 26 januari 2010 @ 10:49:06 #212
7074 moussy
kuttekop
pi_77282536
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 10:44 schreef Vicky het volgende:
oehh als ik toch eens veel geld zou winnen dan zou ik iig een ander huis kopen, een auto erbij, een huishoudster in dienst nemen en een week lang in het Disneyhotel verblijven
en een week naar de efteling en van het flubbervel van mn buik een hoekbank laten maken
  dinsdag 26 januari 2010 @ 10:49:34 #213
56471 pinquit
oh my lama!
pi_77282552
omg een hoekbank van je eigen leer
  dinsdag 26 januari 2010 @ 10:50:01 #214
56471 pinquit
oh my lama!
pi_77282564
omg een Huidskleur Lederen Hoekbank

pi_77282601
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 10:49 schreef moussy het volgende:

[..]

en een week naar de efteling en van het flubbervel van mn buik een hoekbank laten maken
whahaha

oh ik vergeet de booblift en mijn bovenbenen...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_77282617

Vivi, hoe is het met je solli's? Of niet over beginnen?
  † In Memoriam † dinsdag 26 januari 2010 @ 11:03:04 #217
7074 moussy
kuttekop
pi_77282979
MvD wanneer waren jullie ook al weer verhuist?

Van mn tietenvel bijpassende lampenkapjes natuurlijk
pi_77283003
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 11:03 schreef moussy het volgende:
MvD wanneer waren jullie ook al weer verhuist?
2007!
  † In Memoriam † dinsdag 26 januari 2010 @ 11:04:23 #219
7074 moussy
kuttekop
pi_77283021
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 11:03 schreef MevrouwVanDalen het volgende:

[..]

2007!
hm.. dus je was het niet zelf
pi_77283074
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 10:50 schreef pinquit het volgende:
omg een Huidskleur Lederen Hoekbank

[ afbeelding ]
heeeej staan de foto's van ons huis al online??

Als wij zouden winnen dan zou toch echt dat huis naast George Clooney er komen aan het Comomeer en vlieg ik jullie allemaal in met kids voor een OUD Meet van 3 dagen
pi_77283132
3 maar??
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_77283175
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 11:08 schreef Vicky het volgende:
3 maar??
Ja want anders wordt George gek, al die gillende vrouwen
pi_77283184
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 11:09 schreef Estrys het volgende:

[..]

Ja want anders wordt George gek, al die gillende vrouwen
hmmpp oh ja das waar..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 26 januari 2010 @ 11:13:48 #224
56471 pinquit
oh my lama!
pi_77283299
*hoopt dat estrys de jackpot wint*
  dinsdag 26 januari 2010 @ 11:15:44 #225
35189 Troel
scherp en bot
pi_77283354
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 11:13 schreef pinquit het volgende:
*hoopt dat estrys de jackpot wint*
Dat dus
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 26 januari 2010 @ 11:16:38 #226
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_77283385
estrys, ik hou je eraan!
in de haak.
pi_77283582
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 11:06 schreef Estrys het volgende:

[..]

Als wij zouden winnen dan zou toch echt dat huis naast George Clooney er komen aan het Comomeer en vlieg ik jullie allemaal in met kids voor een OUD Meet van 3 dagen
Estrys is de naam he?

Ik ken jou nog niet zo goed, daar moet maar even verandering in komen.

Hai, ik ben easy-going
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_77283608
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 11:22 schreef easy-going het volgende:

[..]

Estrys is de naam he?

Ik ken jou nog niet zo goed, daar moet maar even verandering in komen.

Hai, ik ben easy-going
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_77283642

Daar rechts zie je nog net een stukje van ons huis, dat witte
pi_77283663
Nice! Maare, ik mis een helicopterplatform... Of moeten we net als het klootjesvolk met de auto ofzo?
pi_77283722
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 11:25 schreef Ticootje het volgende:
Nice! Maare, ik mis een helicopterplatform... Of moeten we net als het klootjesvolk met de auto ofzo?
met het jachtschip!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_77283725
We drinken nog weleens een Nespressootje daar bij Sjors op het terras, gezellig hoor. What else?
pi_77283838
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 11:27 schreef Estrys het volgende:
We drinken nog weleens een Nespressootje daar bij Sjors op het terras, gezellig hoor. What else?
Als er maar geen piano's naar beneden donderen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 26 januari 2010 @ 11:31:26 #234
13151 crew  Rewimo
pi_77283850
Nespresso heb ik al, nu George nog
pi_77283988

hap
pi_77284089
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 11:25 schreef Ticootje het volgende:
Zeg mevrouw Ticootje

Punt 1 zie je op die foto maar het topje van de spreekwoordelijke ijsberg
punt 2 verplaatsen wij ons in principe altijd met deze:

helikopters zijn zooooo 2009

en voor het vervoer over land, bijvoorbeeld als we een pizzaatje gaan eten geven wij toch de voorkeur aan de Lambo

Maar je mag ook gewoon thuis blijven hoor
  dinsdag 26 januari 2010 @ 11:38:40 #237
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_77284101
Opgeschoten met het huishouden, nog niet helemaal klaar maar wel een eind, nu een lief boefje van school halen en het is nog steeds kouddddddd buitennnnnnn
Ylana
pi_77284180
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 11:35 schreef Ticootje het volgende:
[ afbeelding ]

hap
nomnomnom

als ik de jackpot win betaal ik mn studieschuld af.
Daarna is t geld op

nou vooruit een groot droomhuis koop ik ook. Groot ja, want als ik dan toch die jackpot heb dan houdt niets me tegen om mn droomgezin te stichten. Ook groot ja
En nouja ik zou heel graag ook wel weer naar China gaan. En vooruit doe Japan en Korea dan ook maar als ik daar dan toch ben.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_77284210
Ow ja en voor het geval jullie gaan zeuren over het kind dat niet in de auto past. DUH, die blijft thuis bij de nanny of iemand anders van het personeel.

Voor een familie uitje hebben we :
pi_77284230
Wat een pauperbak Daar wil je toch nog niet dood in gevonden worden.

Ga jij maar in dat slakkeding rijden plak je er wel een 45km plaatje op?
pi_77284262
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 11:42 schreef Ticootje het volgende:
Wat een pauperbak Daar wil je toch nog niet dood in gevonden worden.

[ afbeelding ]

Ga jij maar in dat slakkeding rijden plak je er wel een 45km plaatje op?
wat ben je toch een lekker wief
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_77284294
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 11:43 schreef Vicky het volgende:

[..]

wat ben je toch een lekker wief
I know
pi_77284514
Wil je in de smaak vallen bij George zal je toch met wat anders moeten komen..zoiets bijvoorbeeld.

† In Memoriam † dinsdag 26 januari 2010 @ 11:53:16 #244
7074 moussy
kuttekop
pi_77284617
Houden jullie die auto's met draaikolk ik de tank maar, ik kom met deze..

pi_77284656
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 11:53 schreef moussy het volgende:
Houden jullie die auto's met draaikolk ik de tank maar, ik kom met deze..

[ afbeelding ]
Wel de abarth versie hoop ik he Anders kom je de berg niet op
  † In Memoriam † dinsdag 26 januari 2010 @ 11:56:24 #246
7074 moussy
kuttekop
pi_77284724
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 11:54 schreef Estrys het volgende:

[..]

Wel de abarth versie hoop ik he Anders kom je de berg niet op
de barbie versie, met bling bling
pi_77285080
Eerlijk he, George is wel een beetje oud voor mij..

Doe mij maar Orlando ofzo. Yum!
pi_77285143
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 12:05 schreef Ticootje het volgende:
Eerlijk he, George is wel een beetje oud voor mij..

Doe mij maar Orlando ofzo. Yum!
Te oud? Was Ben jij niet getrouwd met de ex van je ex schoonmoeder?
pi_77285216
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 12:07 schreef Estrys het volgende:

[..]

Maar die is nog lang geen 50 Sjors wel volgend jaar.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 26 januari 2010 @ 12:11:12 #250
13151 crew  Rewimo
pi_77285276
50? Past mooi bij mij dan
pi_77285302
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 12:11 schreef Rewimo het volgende:
50? Past mooi bij mij dan
Ik denk ook wel dat ie in mij past hoor.
pi_77285468
Ik ben niet op zoek Ik ben tevreden met mijn arme sloeber enne gemeenschap van goederen dus dat lot zal ik wel moeten delen.
Maar het oog wil ook wat natuurlijk en Sjors krijgt vaak mensen over de vloer. Brad, Leonardo.
pi_77285502
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 12:17 schreef Estrys het volgende:
Ik ben niet op zoek Ik ben tevreden met mijn arme sloeber enne gemeenschap van goederen dus dat lot zal ik wel moeten delen.
Maar het oog wil ook wat natuurlijk en Sjors krijgt vaak mensen over de vloer. Brad, Leonardo.
Brad is weer beschikbaar..
pi_77285519
Tis net als aan de lijn doen. Je mag wel kijken naar al het lekkers maar niet eten
pi_77285556
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 12:19 schreef Estrys het volgende:
Tis net als aan de lijn doen. Je mag wel kijken naar al het lekkers maar niet eten
En af en toe een beetje sjoemelen door te snoepen?
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 26 januari 2010 @ 12:20:23 #256
13151 crew  Rewimo
pi_77285563
Ik doe niet aan de lijn
  dinsdag 26 januari 2010 @ 12:39:28 #257
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_77286243
quote:
Zat in de bijstand.
Dat wil ik ook!
Ok, ik zou al dolblij zijn met 5000 Euro zodat we een beetje kunnen puinruimen zeg maar, maar met 30-50.000 Euro ben ik echt al gelukkig.
Daarom vind ik ook eig. dat ze die helehelehele grote prijs op moeten delen in kleine hapjes van 10 of 50 duizendeuro ofzo en veel meer mensen moeten laten winnen, maar dat doen ze dan weer niet...
  dinsdag 26 januari 2010 @ 12:40:51 #258
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_77286312
*verder leest....

Ik werd vanmorgen om 06.15 in een dusdanige zombie staat wakker dat ik mijn werk gemaild heb met een verhaaltje over vreselijke hoofdpijn en dat ik eerst nog wat ging slapen en dan wel zou bellen. Toen de jongens om 7 uur naar de creche en daarna geslapen tot 11 uur. En toen was ik weer helemaal fris en fruitig en om 12 uur was ik op mijn werk.
* Brighteyes moet eens een keer gewoon om 10 uur naar d'r bed gaan ipv nog even een trut-haakwerkje af willen maken enzo...
pi_77286384
BE, ik vind ook dat ze die grote prijzen in stukjes moeten happen hoor!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 26 januari 2010 @ 12:43:07 #260
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_77286413
Truthaakwerkjes zijn

En wat een luxe eigenlijk dat dat 'kan' op je werk, dat is bij mij echt onmogelijk. Zó laat open zó laat sluiten en klaar
Ylana
  dinsdag 26 januari 2010 @ 12:44:35 #261
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_77286481
Oja en inderdaad, die idioot grote prijzen mogen ze van mij afschaffen, 27 miljoen WTF??? Doe dan met uitzondering eenmaal per jaar een heel of half miljoen en de rest van het jaar tot 50.000 ofzoiets...
Ylana
  dinsdag 26 januari 2010 @ 12:44:49 #262
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_77286488
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 12:07 schreef Estrys het volgende:

[..]

Whahahaha!
Serieus, ik verslikte me!
Opmerking van de week wmb! Hoewel E.T. ook hogen ogen gooit met dat koutje vatten!
  dinsdag 26 januari 2010 @ 12:45:42 #263
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_77286518
Koutje vatten-opmerking van E.T.? Ik heb 'm gemist geloof ik....
Ylana
  dinsdag 26 januari 2010 @ 12:46:04 #264
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_77286530
*tranen uit ogen veegt...
Sorry Tico! Je weet dat ik je lief vindt he!

Saffier, ja, ik weet dat ik in die zin echt mazzel heb, thuis werken is ook niet een probleem als het eens nodig is bijvoorbeeld. Zo kan je heel flexibel zijn.
Als ik maar zorg dat ik mijn werk af heb.
  † In Memoriam † dinsdag 26 januari 2010 @ 12:46:36 #265
43556 miss_dynastie
pi_77286558
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 12:39 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Dat wil ik ook!
Ok, ik zou al dolblij zijn met 5000 Euro zodat we een beetje kunnen puinruimen zeg maar, maar met 30-50.000 Euro ben ik echt al gelukkig.
Daarom vind ik ook eig. dat ze die helehelehele grote prijs op moeten delen in kleine hapjes van 10 of 50 duizendeuro ofzo en veel meer mensen moeten laten winnen, maar dat doen ze dan weer niet...
Maar zou jij dan nog meedoen? 10000 euro als hoofdprijs, denk niet dat ik dan ooit nog een lot koop. Ik koop vooral zo'n lot omdat ik droom van allerlei dingen die je in het gewone leven niet zo makkelijk kan bereiken. 10000 is daarvoor te weinig, 50000 eigenlijk ook
  dinsdag 26 januari 2010 @ 12:46:54 #266
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_77286573
Deze Saffier:
quote:
Op maandag 25 januari 2010 16:46 schreef E.T. het volgende:

[..]

Waarom zou je niet mogen schaatsen als je zwanger bent? Bang dat de baby kou vat ofzo?

Saffier, Brie is overal goed in!
  dinsdag 26 januari 2010 @ 12:47:12 #267
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_77286584
Echt fijn dat soort mazzel
Ylana
  dinsdag 26 januari 2010 @ 12:47:40 #268
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_77286598
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 12:46 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Maar zou jij dan nog meedoen? 10000 euro als hoofdprijs, denk niet dat ik dan ooit nog een lot koop. Ik koop vooral zo'n lot omdat ik droom van allerlei dingen die je in het gewone leven niet zo makkelijk kan bereiken. 10000 is daarvoor te weinig, 50000 eigenlijk ook
Ja, ik geloof het wel ja.
Kijk, ik zal het niet teruggeven, als ik ug-miljoen win, maar echt ik zou al door het dolle zijn met 1000 euro ofzo.
Maar het liefst idd net genoeg om mijn eigen bedrijf te starten. Ik hoef geen mega-huis of superauto of weetikveel.
Ik wil een startkapitaal hebben zodat ik me in kan kopen in een franchise-formule (als ze me willen hebben. ).
  dinsdag 26 januari 2010 @ 12:47:49 #269
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_77286605
Owww ja die! Hahahahahaa, alleen jammer van de brie
Ylana
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 26 januari 2010 @ 12:49:37 #270
13151 crew  Rewimo
pi_77286670
O ja, zo'n prijs waarvan je nou nèt dat extra ding kan doen dat je nu niet doet omdat het te duur is
pi_77286918
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 12:44 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Whahahaha!
Serieus, ik verslikte me!
Opmerking van de week wmb! Hoewel E.T. ook hogen ogen gooit met dat koutje vatten!
Krijg ik nou een prijs?
  † In Memoriam † dinsdag 26 januari 2010 @ 12:58:06 #272
43556 miss_dynastie
pi_77286991
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 12:47 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ja, ik geloof het wel ja.
Kijk, ik zal het niet teruggeven, als ik ug-miljoen win, maar echt ik zou al door het dolle zijn met 1000 euro ofzo.
Maar het liefst idd net genoeg om mijn eigen bedrijf te starten. Ik hoef geen mega-huis of superauto of weetikveel.
Ik wil een startkapitaal hebben zodat ik me in kan kopen in een franchise-formule (als ze me willen hebben. ).
Ik hoef ook geen megahuis. Maar ik woon in een bouwval die wel e.e.a. aan centjes kan gebruiken. Idee voor een bedrijf erbij heb ik ook, maar daar heb ik ook wel meer voor nodig. Een miljoen zou voor mij een droombedrag zijn, daarmee kan ik alles doen wat ik zou willen en ook nog minstens de helft op de bank zetten zodat ik het ook in stand kan houden. 50000 zou ik op de bank zetten denk ik, anders is het zo weggevloeid aan dingetjes hier en daar, ben ik bang. Maar uiteraard spring ik ook een gat in de lucht bij 1000 of 10000 euro, het is gewoon heel leuk om iets te winnen. Maar lifechanging, nou nee . En daar droom ik stiekem wel van als ik zo'n lot koop .
pi_77287003
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 12:56 schreef Estrys het volgende:

[..]

Krijg ik nou een prijs?
nee
  dinsdag 26 januari 2010 @ 13:01:05 #274
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_77287112
Een kusje ook goed?

Over dat huis van Sjors... wij hadden afgelopen zomer ons congres in Italie en een van de recepties werd gehouden aan het Lake Como. In een prachtig oud huis, wat zelfs nog gebruikt is in een van de Ocean's films.
Met dus, aan de overkant van het meer, uitzicht op het huis van Sjors. Mijn collega's hebben de hele avond lopen loeren.
Ik was er niet, maar ben jaren geleden al eens in die villa geweest.

"Weer twee jaar later bleef George Clooney dicht bij huis toen voor een belangrijke scene uit Ocean's Twelve (2004) opnieuw gekozen werd voor Villa Erba. Op het terras vindt de ontmoeting plaats tussen Danny Ocean en 'The Nightfox' (Vincent Cassell)."

pi_77287179
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 13:01 schreef Brighteyes het volgende:
Een kusje ook goed?

Over dat huis van Sjors... wij hadden afgelopen zomer ons congres in Italie en een van de recepties werd gehouden aan het Lake Como. In een prachtig oud huis, wat zelfs nog gebruikt is in een van de Ocean's films.
Met dus, aan de overkant van het meer, uitzicht op het huis van Sjors. Mijn collega's hebben de hele avond lopen loeren.
Ik was er niet, maar ben jaren geleden al eens in die villa geweest.

[ afbeelding ]
wow wat mooi!!

ik krijg wat van de UWV/CWI. Gister ben ik 2x! gebeld dat ik donderdag bij de reintegratiebijeenkomst moet zijn. Kijk ik vandaag in mijn agenda van het CWI, staat er een uitnodiging voor 11 maart.
Ik heb mijn werkcoach (die ik nog nooit gezien heb!!) maar weer een bericht gestuurd.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 26 januari 2010 @ 13:03:50 #276
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_77287220
Ik snap het miss_D, maar alleen al hier stoppen en dat bedrijf beginnen zou voor mij al life changing zijn.
Het idee achter dat franchise gebeuren is ook nog eens dat ik dan vast aantal potentiele klanten ( stom in deze context) zou hebben omdat het om een bedrijf zou zijn gekoppeld aan een verzekeraar. Dus dan heb je een soort van een 'gegarandeerd inkomen' zeg maar.
Dus dan zijn enorme bedragen voor appeltjes voor de dorst en in barre tijden enzo niet per se nodig.
Ik zou iig de gok wel durven wagen zeg maar.
Hell, ik zou er zelfs geld voor lenen, maar nu met de kinderen is dat niet handig.
Als er iets meer geld zou zijn dan zou F. wat minder kunnen werken en dat deel over kunnen nemen...

Nou ja goed, vrijwel elke avond in bed dagdroom ik hier even over, het plan is in mijn hoofd wel aardig compleet.
pi_77287337
Villa Erba! ooooooh als ik mijn bruiloft nog eens over zou doen
pi_77287511
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 13:06 schreef Estrys het volgende:
Villa Erba! ooooooh als ik mijn bruiloft nog eens over zou doen
Moet je eerst ff scheiden. En als je dan toch al zo ver bent, kun je beter meteen voor Sjors gaan.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 13:12:05 #279
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_77287551
Ik heb er even over nagedacht, maar als ik veel geld zou winnen zou ik weer naar school gaan.
En hoewel een groot huis enzo heel prachtig is, zou ik wel zoveel geld willen houden dat ik het ook kan láten onderhouden.
pi_77287560
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 13:11 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Moet je eerst ff scheiden. En als je dan toch al zo ver bent, kun je beter meteen voor Sjors gaan.
Ik hou niet van antiek
  † In Memoriam † dinsdag 26 januari 2010 @ 13:12:44 #281
7074 moussy
kuttekop
pi_77287577
Al dat geld.. en dromen.. en ondertussen ben ik een kut camping aan het zoeken voor een zomervakantie.. Ik zei tegen al dat het maar friesland moest gaan worden, das ook buitenland
  dinsdag 26 januari 2010 @ 13:13:15 #282
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_77287597
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 13:11 schreef Ticootje het volgende:

[..]

maar je kan je vows toch renewen?
dat gerecycle de hele tijd
pi_77287627
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 13:12 schreef Estrys het volgende:

[..]

Ik hou niet van antiek
Oude schoenen lopen ook het lekkerste.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 13:13:57 #284
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_77287629
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 13:12 schreef moussy het volgende:
Al dat geld.. en dromen.. en ondertussen ben ik een kut camping aan het zoeken voor een zomervakantie.. Ik zei tegen al dat het maar friesland moest gaan worden, das ook buitenland
Oh, hier in het durp is een hele leuke, met ballenbak en speeltuin en kinderboerderij en alles.
  † In Memoriam † dinsdag 26 januari 2010 @ 13:14:43 #285
7074 moussy
kuttekop
pi_77287670
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 13:13 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Oh, hier in het durp is een hele leuke, met ballenbak en speeltuin en kinderboerderij en alles.
linkje? Ik heb de folder aangevraagd

[ Bericht 19% gewijzigd door moussy op 26-01-2010 13:25:04 ]
  dinsdag 26 januari 2010 @ 13:15:21 #286
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_77287694
Op een oude fiets moet je het leren!
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 13:12 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik heb er even over nagedacht, maar als ik veel geld zou winnen zou ik weer naar school gaan.
En hoewel een groot huis enzo heel prachtig is, zou ik wel zoveel geld willen houden dat ik het ook kan láten onderhouden.
Nou ja, dat is het ook nog he, je moet al die zooi schoonhouden enzo.

Zo... nu maar even doen waar ik hiervoor gekomen ben.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 13:16:50 #287
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_77287750
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 13:15 schreef Brighteyes het volgende:
Op een oude fiets moet je het leren!
[..]

Nou ja, dat is het ook nog he, je moet al die zooi schoonhouden enzo.

Zo... nu maar even doen waar ik hiervoor gekomen ben.
Of buitenom schilderen
pi_77287786
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 13:13 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Oude schoenen lopen ook het lekkerste.
Zo deze kop ik maar even niet in
  † In Memoriam † dinsdag 26 januari 2010 @ 13:31:43 #289
43556 miss_dynastie
pi_77288375
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 13:12 schreef moussy het volgende:
Jaaaa, da's zo leuk En er dan om tien over twaalf op de tiende achterkomen dat je helemaal vergeten bent een lot te kopen
pi_77288523
Ik ben gister toch nog vergeten om mn administratie te doen. Sjitzooi, nu kan ik er natuurlijk gif op innemen dat er deze week weer een aanmaning van eneco ligt, die ze al sturen als ik 1 dag te laat ben.
  † In Memoriam † dinsdag 26 januari 2010 @ 13:36:19 #291
43556 miss_dynastie
pi_77288550
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 13:35 schreef Ticootje het volgende:
Ik ben gister toch nog vergeten om mn administratie te doen. Sjitzooi, nu kan ik er natuurlijk gif op innemen dat er deze week weer een aanmaning van eneco ligt, die ze al sturen als ik 1 dag te laat ben.
De eerste van het kalenderjaar is gratis, dat scheelt
pi_77288623
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 13:36 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

De eerste van het kalenderjaar is gratis, dat scheelt
Ik betaal die boete nooit, stelletje hufters.
Ik ben verder ook geen klant van ze, alleen transportkosten betaal ik. Dus de boete is dan net zo hoog als mn termijnbedrag.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 13:44:32 #293
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_77288858
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 13:38 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik betaal die boete nooit, stelletje hufters.
Ik ben verder ook geen klant van ze, alleen transportkosten betaal ik. Dus de boete is dan net zo hoog als mn termijnbedrag.
Automatische incasso?
pi_77288939
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 13:44 schreef pessie het volgende:

[..]

Automatische incasso?
Ja die hadden ze, tot ze er een zooitje van maakte en opeens rare bedragen gingen afschrijven. Nuon heeft inderdaad wel een AC.
pi_77289220
weet je wat demotiverend werkt?

15 sollicitaties in 13 weken doen en voor geen een uitgenodigd worden voor een gesprek.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_77289411
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 13:44 schreef pessie het volgende:

[..]

Automatische incasso?
hehe ja dat heb ik hier ook gedaan. Mijn lief zou alle rekeningen wel doen enzo. Prima dacht ik. Tot de ene na de andere aanmaning op de deurmat viel.
Ohjaaaa! Vergeten! sorrysorrysorry!
mja gnorf

toen hebben we maar samen een rekening geopend en zijn er een paar uur voor gaan zitten maar nu is alles geregeld, alle vaste lasten worden automatisch afgeschreven en wordt ook automatisch een vast bedrag van onze eigen rekening geschreven naar die rekening om de lasten te betalen.
Ideaal want we doen elke maand 50 euro "teveel" overschrijven en inmiddels staat er al een aardig gespaard bedrag op ook fijn voor de gemeentebelastingen straks
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_77289621
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 13:58 schreef huuphuup het volgende:

[..]

hehe ja dat heb ik hier ook gedaan. Mijn lief zou alle rekeningen wel doen enzo. Prima dacht ik. Tot de ene na de andere aanmaning op de deurmat viel.
Ohjaaaa! Vergeten! sorrysorrysorry!
mja gnorf

toen hebben we maar samen een rekening geopend en zijn er een paar uur voor gaan zitten maar nu is alles geregeld, alle vaste lasten worden automatisch afgeschreven en wordt ook automatisch een vast bedrag van onze eigen rekening geschreven naar die rekening om de lasten te betalen.
Ideaal want we doen elke maand 50 euro "teveel" overschrijven en inmiddels staat er al een aardig gespaard bedrag op ook fijn voor de gemeentebelastingen straks
Het grootste deel gaat automatisch hier. Maar bij bedrijven die er een zooi van maken trek ik de machtiging in.

Meestal kom ik uit op een rekeing of 4/5 per maand die ik met het handje doe.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 26 januari 2010 @ 14:04:06 #298
13151 crew  Rewimo
pi_77289646
Doen wij ook zo, huup, dat werkt wel relaxt. Alleen moeten we ook zorgen voor voldoende saldo op de Duitse rekening en dat loopt weleens mis Bij de NL rekeningen gaat het goed
pi_77289739
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 14:03 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Het grootste deel gaat automatisch hier. Maar bij bedrijven die er een zooi van maken trek ik de machtiging in.

Meestal kom ik uit op een rekeing of 4/5 per maand die ik met het handje doe.
begrijpelijk hoor als ze er een zooitje van maken

mijn lief doet zn rekeningen nog met giro-enveloppen dan doe ik het liever zelf digitaal eens per maand ofzo, vind ik overzichtelijker om een of andere reden.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_77289883
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 14:06 schreef huuphuup het volgende:

[..]

begrijpelijk hoor als ze er een zooitje van maken

mijn lief doet zn rekeningen nog met giro-enveloppen dan doe ik het liever zelf digitaal eens per maand ofzo, vind ik overzichtelijker om een of andere reden.
Oh wauw, dat is ouderwets.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')