quote:Op maandag 25 januari 2010 19:53 schreef Braamyo het volgende:
Dusss ik duik het zwembad in en wens jullie allemaal veel filosofies geblaat toe
tot over een uurtje of wat
Stiekem ben ik gewoon een schatje, maar niet iedereen heeft dat doorquote:Op maandag 25 januari 2010 19:53 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
Jij bent zoveel heiliger dan ik. Ik studeer af bij een grote, boze multi national terwijl jij je best doet om mensen uit de put te helpen. Plus, jouw avatar is schattig![]()
ik heb geen lezer nu bij me, maar wat showt jouw avatar?quote:
Van Hitler, Stalin en Mao was die laatste het minst stout, maar ja...quote:Op maandag 25 januari 2010 19:49 schreef mtijnnnn het volgende:
[..]
maar dat zou betekenen dat de minst stoute mensen weer lief zijn
nee.. niet diequote:Op maandag 25 januari 2010 19:55 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
wat was er eerder...de kip of het......... ach laat ook maar
Precies.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Toch dat zuidelijke & Social Work gedeelte hè
Kilometerheffingquote:
De stout discussie hadden we al afgeslotenquote:Op maandag 25 januari 2010 19:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Van Hitler, Stalin en Mao was die laatste het minst stout, maar ja...
Geen dankquote:Op maandag 25 januari 2010 19:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Stiekem ben ik gewoon een schatje, maar niet iedereen heeft dat door
Maar! Eigenlijk ben ik dan wel blij met jou! Doordat jij bij een grote, boze multi national werkt & mensen de put in "duwt", kan ik ze er uit halen en heb ik ook werk
blijft voorlopig nog een mysterie danquote:Op maandag 25 januari 2010 19:55 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
ik heb geen lezer nu bij me, maar wat showt jouw avatar?
Mysterious mysteries, coming to your neighbourhood!
Werk je wel in mijn buurt of niet?quote:
Ik ben oud, dus traag?quote:Op maandag 25 januari 2010 19:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
De stout discussie hadden we al afgesloten
Was ik even vergetenquote:
Niet zo heel gek ver weg nee, in een stad waar nog licht brand. En in het weekend in de Veluwe waar de 'dodenlijn' loopt. Ik heb dus een rijke geschiedenis van mensen in de put duwenquote:Op maandag 25 januari 2010 19:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Werk je wel in mijn buurt of niet?
omdat druiven verschrompelen...eigenlijk net als oude mensen.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:58 schreef mtijnnnn het volgende:
[..]
waarom worden oude mensen eigenlijk traag?
Ik ben zo moeilijk nietquote:
Eindhoven?quote:Op maandag 25 januari 2010 19:58 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
Niet zo heel gek ver weg nee, in een stad waar nog licht brand. En in het weekend in de Veluwe waar de 'dodenlijn' loopt. Ik heb dus een rijke geschiedenis van mensen in de put duwen
Geen idee, ik ben niet echt traag, zit met twee mensen te pm-en, met twee te msn-en, ik heb nieuwe muziek gedownload die even ingeladen moest worden en heb 3 pokertafels openstaanquote:Op maandag 25 januari 2010 19:58 schreef mtijnnnn het volgende:
[..]
waarom worden oude mensen eigenlijk traag?
Jij bent nog jong?quote:Op maandag 25 januari 2010 19:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben niet echt traag, zit met twee mensen te pm-en, met twee te msn-en, ik heb nieuwe muziek gedownload die even ingeladen moest worden en heb 3 pokertafels openstaan
Ga jij lekker even vliegtuigen tellen ofzoquote:
Je wordt gedwongen door een stout bedrijf?quote:Op maandag 25 januari 2010 19:59 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
![]()
Maar ik woon er niet vrijwillig hoor
quote:Op maandag 25 januari 2010 19:59 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
omdat druiven verschrompelen...eigenlijk net als oude mensen.
quote:Op maandag 25 januari 2010 19:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben niet echt traag, zit met twee mensen te pm-en, met twee te msn-en, ik heb nieuwe muziek gedownload die even ingeladen moest worden en heb 3 pokertafels openstaan
Hihiquote:Op maandag 25 januari 2010 20:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind van wel ja. Maar schijnt relatief te zijn
Ik waardeer het feit dat je een poging hebt gedaanquote:Op maandag 25 januari 2010 20:00 schreef mtijnnnn het volgende:
doe ik zo mn best om weer een mysterie aan te dragen...
quote:Op maandag 25 januari 2010 20:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je wordt gedwongen door een stout bedrijf?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe eens lief!
hartelijk dankquote:Op maandag 25 januari 2010 20:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik waardeer het feit dat je een poging hebt gedaan
quote:Op maandag 25 januari 2010 20:01 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
Hmhm, en ze dwingen me om nu nog steeds op kantoor te zittenAch, arme kind!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Btw; gebruik jij deze nickname op meerdere plaatsen?"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
I know!!quote:Op maandag 25 januari 2010 20:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ach, arme kind!
Btw; gebruik jij deze nickname op meerdere plaatsen?
Ik ben niet bang van Ang3lquote:Op maandag 25 januari 2010 20:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En zeg nou zelf, ZO oud is 31 nou toch ook weer niet. (pas op wat je zegt, Ang3l is ook 31)
das geen mysterie.. das een vraagquote:Op maandag 25 januari 2010 20:03 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb een mysterie!
Zou het verstandig zijn om Blistex op een verbrande onderlip die van je mond te smeren?
quote:Op maandag 25 januari 2010 20:04 schreef mtijnnnn het volgende:
[..]
das geen mysterie.. das een vraag
Ohquote:Op maandag 25 januari 2010 20:03 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
I know!!
Nee, dit is eigenlijk het enige forum wat ik bezoek, op een gitaarforum na waar ik een andere naam gebruik.
Ohquote:Op maandag 25 januari 2010 20:04 schreef mtijnnnn het volgende:
[..]
das geen mysterie.. das een vraag
maar ik denk wel dat het verstandig is ja, gewoon proberenquote:Op maandag 25 januari 2010 20:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oh
Zei ik mysterie? Dat moest vraag zijn
Totdat ik zelf vind dat ik genoeg heb gedaanquote:Op maandag 25 januari 2010 20:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
OhDan maken mijn hersenen een foute verbinding
Tot hoelaat moet je nog blijven? En wat voor afstudeerverslag schrijf je?
omdat het vrouwelijk is...quote:Op maandag 25 januari 2010 20:05 schreef stbabylon het volgende:
Mysterie: waarom zijn (niet homo) mannen aangetrokken tot tieten?
Doortypen danquote:Op maandag 25 januari 2010 20:05 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
Totdat ik zelf vind dat ik genoeg heb gedaan
Ik heb educatief speelgoed ontworpen voor kinderen. Het is heel goed gevallen maar nu moet dat verdomde verslag er nog komen en ik krijg geen uitstelling
Oke...quote:
Spannend! Nou, succes in ieder geval!quote:Op maandag 25 januari 2010 20:07 schreef Prenzlauer het volgende:
volgende week, dus ik ga nu weer bezig zijn
Een combi van beiden denk ikquote:Op maandag 25 januari 2010 20:04 schreef stbabylon het volgende:
Ben ik nou zo goed, of is punk nou zo simpel... nummers die ik nog nooit heb gehoord kan ik meefluiten....
Dat is vaag om problemen heen draaien ook, en daar worden mannen niet door aangetrokken.quote:
Omdat de natuur dat zo gewild heeft.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:05 schreef stbabylon het volgende:
touchequote:Op maandag 25 januari 2010 20:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is vaag om problemen heen draaien ook, en daar worden mannen niet door aangetrokken.
Oplossing verworpen!
Het scheelt dat het schema altijd hetzelfde is, dus meefluiten kan altijd, zolang je maar rekening houdt met de maat/het schemaquote:
Kattekopjequote:Op maandag 25 januari 2010 20:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ga jij lekker even vliegtuigen tellen ofzo
zou dat het dan zijn?quote:Op maandag 25 januari 2010 20:09 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Omdat de natuur dat zo gewild heeft.
Wellicht zijn ze vroeger bij het aan de borst drinken gevallen ofzo.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:05 schreef stbabylon het volgende:
Truequote:Op maandag 25 januari 2010 20:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het scheelt dat het schema altijd hetzelfde is, dus meefluiten kan altijd, zolang je maar rekening houdt met de maat/het schema
quote:Op maandag 25 januari 2010 20:11 schreef automatic_ het volgende:
Sting? Van mij mag je ook hier gaan tellen.
Dan ga je er ééntje etenquote:Op maandag 25 januari 2010 20:12 schreef krengetje het volgende:
heb echt gigantisch veel zin in een saucijzenbroodje...
Weet je hoe vet dat isquote:Op maandag 25 januari 2010 20:12 schreef krengetje het volgende:
quote:Op maandag 25 januari 2010 20:12 schreef krengetje het volgende:
heb echt gigantisch veel zin in een saucijzenbroodje... Sex
saucijzenbroodjes zijn baas!quote:Op maandag 25 januari 2010 20:12 schreef krengetje het volgende:
goed plan!quote:Op maandag 25 januari 2010 20:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
eerst saucijzenbroodje, DAN seks
Nog beterquote:Op maandag 25 januari 2010 20:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
eerst saucijzenbroodje, DAN seks
Laat dat meisje tochquote:
Ik ben niet zo'n fan van saucijzenbroodjes eigenlijk..quote:
Broodje delen?quote:
Alleen het saucijzenbroodje?quote:Op maandag 25 januari 2010 20:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waar woon je, en hebben ze daar een station? Dan breng ik je even een saucijzenbroodje
dan houden we het wel bij 2quote:Op maandag 25 januari 2010 20:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n fan van saucijzenbroodjes eigenlijk..
quote:Op maandag 25 januari 2010 20:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waar woon je, en hebben ze daar een station? Dan breng ik je even een saucijzenbroodje
En trouwens, er zit heel veel verschil in saucijzenbroodjes! Kan jij er wel twee op?quote:
tuulkquote:Op maandag 25 januari 2010 20:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En trouwens, er zit heel veel verschil in saucijzenbroodjes! Kan jij er wel twee op?
Ja, maar dan kan zij zich alvast voorbereidenquote:Op maandag 25 januari 2010 20:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Eerst het saucijzenbroodje zeiden we toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |