Jij bent nog jong?quote:Op maandag 25 januari 2010 19:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben niet echt traag, zit met twee mensen te pm-en, met twee te msn-en, ik heb nieuwe muziek gedownload die even ingeladen moest worden en heb 3 pokertafels openstaan
Ga jij lekker even vliegtuigen tellen ofzoquote:
Je wordt gedwongen door een stout bedrijf?quote:Op maandag 25 januari 2010 19:59 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
![]()
Maar ik woon er niet vrijwillig hoor
quote:Op maandag 25 januari 2010 19:59 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
omdat druiven verschrompelen...eigenlijk net als oude mensen.
quote:Op maandag 25 januari 2010 19:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben niet echt traag, zit met twee mensen te pm-en, met twee te msn-en, ik heb nieuwe muziek gedownload die even ingeladen moest worden en heb 3 pokertafels openstaan
Hihiquote:Op maandag 25 januari 2010 20:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind van wel ja. Maar schijnt relatief te zijn
Ik waardeer het feit dat je een poging hebt gedaanquote:Op maandag 25 januari 2010 20:00 schreef mtijnnnn het volgende:
doe ik zo mn best om weer een mysterie aan te dragen...
quote:Op maandag 25 januari 2010 20:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je wordt gedwongen door een stout bedrijf?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe eens lief!
hartelijk dankquote:Op maandag 25 januari 2010 20:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik waardeer het feit dat je een poging hebt gedaan
quote:Op maandag 25 januari 2010 20:01 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
Hmhm, en ze dwingen me om nu nog steeds op kantoor te zittenAch, arme kind!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Btw; gebruik jij deze nickname op meerdere plaatsen?"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
I know!!quote:Op maandag 25 januari 2010 20:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ach, arme kind!
Btw; gebruik jij deze nickname op meerdere plaatsen?
Ik ben niet bang van Ang3lquote:Op maandag 25 januari 2010 20:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En zeg nou zelf, ZO oud is 31 nou toch ook weer niet. (pas op wat je zegt, Ang3l is ook 31)
das geen mysterie.. das een vraagquote:Op maandag 25 januari 2010 20:03 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb een mysterie!
Zou het verstandig zijn om Blistex op een verbrande onderlip die van je mond te smeren?
quote:Op maandag 25 januari 2010 20:04 schreef mtijnnnn het volgende:
[..]
das geen mysterie.. das een vraag
Ohquote:Op maandag 25 januari 2010 20:03 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
I know!!
Nee, dit is eigenlijk het enige forum wat ik bezoek, op een gitaarforum na waar ik een andere naam gebruik.
Ohquote:Op maandag 25 januari 2010 20:04 schreef mtijnnnn het volgende:
[..]
das geen mysterie.. das een vraag
maar ik denk wel dat het verstandig is ja, gewoon proberenquote:Op maandag 25 januari 2010 20:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oh
Zei ik mysterie? Dat moest vraag zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |