quote:Op maandag 25 januari 2010 19:53 schreef Braamyo het volgende:
Dusss ik duik het zwembad in en wens jullie allemaal veel filosofies geblaat toe
tot over een uurtje of wat
Stiekem ben ik gewoon een schatje, maar niet iedereen heeft dat doorquote:Op maandag 25 januari 2010 19:53 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
Jij bent zoveel heiliger dan ik. Ik studeer af bij een grote, boze multi national terwijl jij je best doet om mensen uit de put te helpen. Plus, jouw avatar is schattig![]()
ik heb geen lezer nu bij me, maar wat showt jouw avatar?quote:
Van Hitler, Stalin en Mao was die laatste het minst stout, maar ja...quote:Op maandag 25 januari 2010 19:49 schreef mtijnnnn het volgende:
[..]
maar dat zou betekenen dat de minst stoute mensen weer lief zijn
nee.. niet diequote:Op maandag 25 januari 2010 19:55 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
wat was er eerder...de kip of het......... ach laat ook maar
Precies.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Toch dat zuidelijke & Social Work gedeelte hè
Kilometerheffingquote:
De stout discussie hadden we al afgeslotenquote:Op maandag 25 januari 2010 19:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Van Hitler, Stalin en Mao was die laatste het minst stout, maar ja...
Geen dankquote:Op maandag 25 januari 2010 19:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Stiekem ben ik gewoon een schatje, maar niet iedereen heeft dat door
Maar! Eigenlijk ben ik dan wel blij met jou! Doordat jij bij een grote, boze multi national werkt & mensen de put in "duwt", kan ik ze er uit halen en heb ik ook werk
blijft voorlopig nog een mysterie danquote:Op maandag 25 januari 2010 19:55 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
ik heb geen lezer nu bij me, maar wat showt jouw avatar?
Mysterious mysteries, coming to your neighbourhood!
Werk je wel in mijn buurt of niet?quote:
Ik ben oud, dus traag?quote:Op maandag 25 januari 2010 19:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
De stout discussie hadden we al afgesloten
Was ik even vergetenquote:
Niet zo heel gek ver weg nee, in een stad waar nog licht brand. En in het weekend in de Veluwe waar de 'dodenlijn' loopt. Ik heb dus een rijke geschiedenis van mensen in de put duwenquote:Op maandag 25 januari 2010 19:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Werk je wel in mijn buurt of niet?
omdat druiven verschrompelen...eigenlijk net als oude mensen.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:58 schreef mtijnnnn het volgende:
[..]
waarom worden oude mensen eigenlijk traag?
Ik ben zo moeilijk nietquote:
Eindhoven?quote:Op maandag 25 januari 2010 19:58 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
Niet zo heel gek ver weg nee, in een stad waar nog licht brand. En in het weekend in de Veluwe waar de 'dodenlijn' loopt. Ik heb dus een rijke geschiedenis van mensen in de put duwen
Geen idee, ik ben niet echt traag, zit met twee mensen te pm-en, met twee te msn-en, ik heb nieuwe muziek gedownload die even ingeladen moest worden en heb 3 pokertafels openstaanquote:Op maandag 25 januari 2010 19:58 schreef mtijnnnn het volgende:
[..]
waarom worden oude mensen eigenlijk traag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |