Zijn er überhaupt lieve mensen hier?quote:Op maandag 25 januari 2010 19:45 schreef stbabylon het volgende:
Maar goed, krengetje is dus ook stout
dat valt best mee hoorquote:Op maandag 25 januari 2010 19:45 schreef stbabylon het volgende:
Zegt hebben betekend dan weer niet dat je stout bent.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:45 schreef stbabylon het volgende:
Dat doen mannen sowieso welquote:Op maandag 25 januari 2010 19:45 schreef Braamyo het volgende:
mhua spannderer maken dan dat het is kan ook best innoverend zijn op zo'n topic, laat je fantasie de vrije loop
Ghehe, nee zover komt het niet.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee hè?!
Je hebt gekookt voor haar én seks gehad?! Nou, zeg maar dag tegen je vrijheid
Ik!quote:Op maandag 25 januari 2010 19:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zijn er überhaupt lieve mensen hier?
1 of 2 vast wel tochquote:Op maandag 25 januari 2010 19:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Neukertjesquote:Op maandag 25 januari 2010 19:46 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
Ghehe, nee zover komt het niet.
iets met vriendjes en benefits. we voelen elkaar prima aan (pun intended) maar op relatievlak zouden we het geen dag uithouden
present !quote:Op maandag 25 januari 2010 19:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kijk, dan is het goed!quote:
Schijn bedriegt zeggen ze weleens..quote:
Ja ikquote:Op maandag 25 januari 2010 19:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
zonder die lieve mensen zouden er ook geen stoute mensen zijn hequote:
Haha en dat voor een newbie.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:47 schreef krengetje het volgende:
[..]
maar dat weet iedereen toch al.. das een feit..
Is dat zo?quote:Op maandag 25 januari 2010 19:47 schreef mtijnnnn het volgende:
[..]
zonder die lieve mensen zouden er ook geen stoute mensen zijn he
ja dat is zo.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Is dat zo?
wil je daar over gaan discussiëren?
Gradaties in stoutheidquote:Op maandag 25 januari 2010 19:47 schreef mtijnnnn het volgende:
[..]
Ja, want je weet niet wat je hebt todat het er niet meer is..... en je weet dat het waar is dus heeft auto gelijk om nog maar eens ff mijn witte ros van stalling te halenquote:Op maandag 25 januari 2010 19:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Is dat zo?
wil je daar over gaan discussiëren?
maar dat zou betekenen dat de minst stoute mensen weer lief zijnquote:
"zonder die lieve mensen zouden er ook geen stoute mensen zijn he"quote:
Als in zonder licht zou er ook geen duisternis zijn?quote:Op maandag 25 januari 2010 19:47 schreef mtijnnnn het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik van dat vak af wasquote:
Stoute lieve mensen! Beetje stoute mensen in kwaad daglicht stellen!quote:Op maandag 25 januari 2010 19:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
"zonder die lieve mensen zouden er ook geen stoute mensen zijn he"
Dus de lieve mensen zorgen ervoor dat de stoute mensen stout zijn?
too badquote:Op maandag 25 januari 2010 19:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik van dat vak af was
die lieve mensen zorgen er niet voor dat mensen stout zijn, maar zonder lieve mensen zijn er geen stoute mensen want wanneer ben je dan stout?quote:Op maandag 25 januari 2010 19:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik zet die niet in het kwaad daglicht, want ik ben zelf ook niet heilig (althans, de laatste tijd wel) & ik ga toch niet mijzelf in een kwaad daglicht stellenquote:Op maandag 25 januari 2010 19:50 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
Stoute lieve mensen! Beetje stoute mensen in kwaad daglicht stellen!
Maar iedereen vind toch ook andere dingen stout..quote:Op maandag 25 januari 2010 19:51 schreef mtijnnnn het volgende:
[..]
die lieve mensen zorgen er niet voor dat mensen stout zijn, maar zonder lieve mensen zijn er geen stoute mensen want wanneer ben je dan stout?
Inderdaad, maar niet zoals jij het verwoord.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Maar als er alleen maar lieve mensen zijn op de wereld, dan kunnen er ook geen stoute mensen zijn..quote:Op maandag 25 januari 2010 19:51 schreef mtijnnnn het volgende:
[..]
die lieve mensen zorgen er niet voor dat mensen stout zijn, maar zonder lieve mensen zijn er geen stoute mensen want wanneer ben je dan stout?
einde discussiequote:Op maandag 25 januari 2010 19:51 schreef krengetje het volgende:
[..]
Maar iedereen vind toch ook andere dingen stout..
Heel de "discussie" slaat nergens op,quote:Op maandag 25 januari 2010 19:50 schreef vencodark het volgende:
Lief en stout heeft werkelijk niets met elkaar te maken.
exactemundoquote:Op maandag 25 januari 2010 19:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Maar als er alleen maar lieve mensen zijn op de wereld, dan kunnen er ook geen stoute mensen zijn..
Op naar de volgende!quote:
Fijn dat we het eens zijnquote:
Dat zijn we wel vaker met elkaar he.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Heel de "discussie" slaat nergens op,
Dus ik ben het met je eens
Toch dat zuidelijke & Social Work gedeelte hèquote:Op maandag 25 januari 2010 19:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat zijn we wel vaker met elkaar he.
Jij bent zoveel heiliger dan ik. Ik studeer af bij een grote, boze multi national terwijl jij je best doet om mensen uit de put te helpen. Plus, jouw avatar is schattigquote:Op maandag 25 januari 2010 19:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik zet die niet in het kwaad daglicht, want ik ben zelf ook niet heilig (althans, de laatste tijd wel) & ik ga toch niet mijzelf in een kwaad daglicht stellen
tijd voor de volgendequote:Op maandag 25 januari 2010 19:53 schreef krengetje het volgende:
[..]
er worden veel mysteries opgelost vanaaf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |