Totdat ik zelf vind dat ik genoeg heb gedaanquote:Op maandag 25 januari 2010 20:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
OhDan maken mijn hersenen een foute verbinding
Tot hoelaat moet je nog blijven? En wat voor afstudeerverslag schrijf je?
omdat het vrouwelijk is...quote:Op maandag 25 januari 2010 20:05 schreef stbabylon het volgende:
Mysterie: waarom zijn (niet homo) mannen aangetrokken tot tieten?
Doortypen danquote:Op maandag 25 januari 2010 20:05 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
Totdat ik zelf vind dat ik genoeg heb gedaan
Ik heb educatief speelgoed ontworpen voor kinderen. Het is heel goed gevallen maar nu moet dat verdomde verslag er nog komen en ik krijg geen uitstelling
Oke...quote:
Spannend! Nou, succes in ieder geval!quote:Op maandag 25 januari 2010 20:07 schreef Prenzlauer het volgende:
volgende week, dus ik ga nu weer bezig zijn
Een combi van beiden denk ikquote:Op maandag 25 januari 2010 20:04 schreef stbabylon het volgende:
Ben ik nou zo goed, of is punk nou zo simpel... nummers die ik nog nooit heb gehoord kan ik meefluiten....
Dat is vaag om problemen heen draaien ook, en daar worden mannen niet door aangetrokken.quote:
Omdat de natuur dat zo gewild heeft.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:05 schreef stbabylon het volgende:
touchequote:Op maandag 25 januari 2010 20:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is vaag om problemen heen draaien ook, en daar worden mannen niet door aangetrokken.
Oplossing verworpen!
Het scheelt dat het schema altijd hetzelfde is, dus meefluiten kan altijd, zolang je maar rekening houdt met de maat/het schemaquote:
Kattekopjequote:Op maandag 25 januari 2010 20:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ga jij lekker even vliegtuigen tellen ofzo
zou dat het dan zijn?quote:Op maandag 25 januari 2010 20:09 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Omdat de natuur dat zo gewild heeft.
Wellicht zijn ze vroeger bij het aan de borst drinken gevallen ofzo.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:05 schreef stbabylon het volgende:
Truequote:Op maandag 25 januari 2010 20:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het scheelt dat het schema altijd hetzelfde is, dus meefluiten kan altijd, zolang je maar rekening houdt met de maat/het schema
quote:Op maandag 25 januari 2010 20:11 schreef automatic_ het volgende:
Sting? Van mij mag je ook hier gaan tellen.
Dan ga je er ééntje etenquote:Op maandag 25 januari 2010 20:12 schreef krengetje het volgende:
heb echt gigantisch veel zin in een saucijzenbroodje...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |