Dan zou ik maar beginnen met uit te kijken welke straat je ingaat.. met welke bus je neemt... enz.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:00 schreef phpmystyle het volgende:
Nog zo'n ruzie-achtig topic en je raakt slaags met mij.
tis niet zanger rinus , maar een BJJ legende uit mijn omgevingquote:Op maandag 25 januari 2010 16:00 schreef Splutje het volgende:
Wel tof dat je Zanger Rinus in je avonturen betrekt
Mod, doodsbedreiging!quote:Op maandag 25 januari 2010 16:01 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dan zou ik maar beginnen met uit te kijken welke straat je ingaat.. met welke bus je neemt... enz.
Ik ben dodelijk, vriend
quote:Op maandag 25 januari 2010 16:01 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dan zou ik maar beginnen met uit te kijken welke straat je ingaat.. met welke bus je neemt... enz.
Ik ben dodelijk, vriend
nop, ik wens niemand dood , eencelligequote:
FAIL!quote:Op maandag 25 januari 2010 16:03 schreef Michielos het volgende:
[quote]Op maandag 25 januari 2010 16:02 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Mod, doodsbedreiging!
BAN!
[/quote
nop, ik wens niemand dood , eencellige
Ik zit te sidderen achter mijn anonieme computer. Welke straat kan ik je je vinden? En staat je huis toevallig op een paar stenen?quote:Op maandag 25 januari 2010 16:01 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik ben dodelijk, vriend
't is een geniepig mannetje, inderdaadquote:Op maandag 25 januari 2010 16:02 schreef afcajos het volgende:
Hels spannend weer. Ik denk niet dat Ramazan het hier bij laat zitten eerlijk gezegdPas maar op dat hij je niet in je eigen huis pakt. Het lijkt me een lepe kerel, die Ramazan.
Hoe gaat het met Tanker-T, is hij de dans nog ontsprongen toen de politie kwam?
Het is dat ik een laffe internet held ben maar anders had ik je geholpen in de strijd tegen Ramazanquote:Op maandag 25 januari 2010 16:00 schreef Michielos het volgende:
[..]
haha, dan ben je niet de enige stevenmac26!
dat lijkt me een uitstekend idee, fathank. Er staat om eerlijk te zijn niks op de planning de komende tijd.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:09 schreef fathank het volgende:
Welk vechtkamp ga je binnenkort heen..? Ik ga binnenkort namelijk naar het Steven Seagal Expert Training Camp®. Misschien dat ik je daar kan ontmoeten en dat we wat technieken kunnen uitwisselen.
quote:Op maandag 25 januari 2010 16:10 schreef afcajos het volgende:
http://kirsehirli-rambo.hyves.nl/
Ik heb de hyves van Ramazan gevonden
`quote:Op maandag 25 januari 2010 16:14 schreef WieWapWop het volgende:
Iets zegt me dat TS dit verhaal gewoon heeft verzonnen.
Iets zegt me dat jij een infidel bentquote:Op maandag 25 januari 2010 16:14 schreef WieWapWop het volgende:
Iets zegt me dat TS dit verhaal gewoon heeft verzonnen.
quote:Op maandag 25 januari 2010 16:10 schreef Michielos het volgende:
[..]
dat lijkt me een uitstekend idee, fathank. Er staat om eerlijk te zijn niks op de planning de komende tijd.
Ikke nie schnapquote:Op maandag 25 januari 2010 15:53 schreef Michielos het volgende:
(en ik heb die uit vechtkampen waar in gezeten heb, binnenkort weer een)
Whehehehehquote:Op maandag 25 januari 2010 16:10 schreef afcajos het volgende:
aan vechtersbazen heb ik altijd behoefte. Ben je klaar om het tegen tuig op te nemen?quote:Op maandag 25 januari 2010 16:16 schreef IkBenOzan het volgende:
Kan ik me aanmelden voor in je click? Ik ben een ervaren straatvechter met 20 jaar ervaring. Nog nooit een gevecht verloren.
lijkt me echt een diehard, hij fuckt zelfs zijn krabbelsquote:Op maandag 25 januari 2010 16:10 schreef afcajos het volgende:
Dat is hem nietquote:Op maandag 25 januari 2010 16:17 schreef DeBassist het volgende:
[..]
lijkt me echt een diehard, hij fuckt zelfs zijn krabbels
Altijdquote:Op maandag 25 januari 2010 16:16 schreef Michielos het volgende:
[..]
aan vechtersbazen heb ik altijd behoefte. Ben je klaar om het tegen tuig op te nemen?
oke? weet je wel wat dat is?quote:Op maandag 25 januari 2010 16:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Iets zegt me dat jij een infidel bent
Je bent een ongelovige!quote:
bewijs maar dat het niet zo is!quote:Op maandag 25 januari 2010 16:23 schreef WieWapWop het volgende:
[..]
erhhrhrhrhrrr sorry maar je komt niet echt geloofwaardig over...
Op rinus ook overigens.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:32 schreef Chuck_Norris het volgende:
Tanker-TWat een man, op hem kan je bouwen.
neen, ik geloof niet zo in knokploegenquote:Op maandag 25 januari 2010 16:33 schreef the_legend_killer het volgende:
ben je al lid van de fok knokploeg ?
Zulke maten heb je nodig als het er echt op aan komt.quote:
zonder hen zou ik niet kunnen leven, iddquote:Op maandag 25 januari 2010 16:49 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Zulke maten heb je nodig als het er echt op aan komt.
We kunnen je wel gebruikenquote:Op maandag 25 januari 2010 16:42 schreef Michielos het volgende:
[..]
neen, ik geloof niet zo in knokploegen
gast , tisquote:Op maandag 25 januari 2010 16:53 schreef stroopdoosch het volgende:
Michielos: kap eens met die verzonnen topics
Het staat zelfs in de krantquote:Op maandag 25 januari 2010 16:53 schreef stroopdoosch het volgende:
Kap eens met jankenquote:Op maandag 25 januari 2010 16:53 schreef stroopdoosch het volgende:
een van mn ruzies stond wel in de krant paar jaar terug. Had ik een callcenter agent pleuris in geslagen omdat ie me etterde met zijn getelefoneer. nja weet niet zeker of t hem was maar dat stond in de krantquote:Op maandag 25 januari 2010 16:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Het staat zelfs in de krant
Linkje?quote:Op maandag 25 januari 2010 16:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Het staat zelfs in de krant
Gast.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:59 schreef Michielos het volgende:
[..]
een van mn ruzies stond wel in de krant paar jaar terug. Had ik een callcenter agent pleuris in geslagen omdat ie me etterde met zijn getelefoneer. nja weet niet zeker of t hem was maar dat stond in de krant
Stond toen nog bij nieuws en achtergrond !quote:Op maandag 25 januari 2010 16:59 schreef Michielos het volgende:
[..]
een van mn ruzies stond wel in de krant paar jaar terug. Had ik een callcenter agent pleuris in geslagen omdat ie me etterde met zijn getelefoneer. nja weet niet zeker of t hem was maar dat stond in de krant
Hij wist van geen ophouden, man .. wist toevallig waar callcenter shit lag en ben er dus heen gereden. Toen waren ze zo stoer niet meerquote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 17:01 schreef Michielos het volgende:
[..]
Hij wist van geen ophouden, man .. wist toevallig waar callcenter shit lag en ben er dus heen gereden. Toen waren ze zo stoer niet meer
hoe fout kun je ;t hebbenquote:Op maandag 25 januari 2010 17:02 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo stel ik me jou voor.
Gast het lijkt wel op je zusjequote:Op maandag 25 januari 2010 17:02 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo stel ik me jou voor.
Hoax! Ik heb geen zusje.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gast het lijkt wel op je zusje
wat een lelijk kindquote:Op maandag 25 januari 2010 17:02 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo stel ik me jou voor.
Hij heeft hyves?quote:
Zou ik ook zeggen met zo'n mormelquote:
inderdaadquote:Op maandag 25 januari 2010 17:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen met zo'n mormel
Hoe langer ik in je fotoboek rondneus, des te sneuer ik je begin te vinden.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen met zo'n mormel
nja, ik kies niet wat ik meemaak..quote:
Ik snap hetquote:Op maandag 25 januari 2010 17:14 schreef Michielos het volgende:
[..]
nja, ik kies niet wat ik meemaak..
ik zou elke dag een topverhaal kunnen schrijven alleen wil ik jullie feiten presenteren en geen zelfverzonnen shit.
En vooral niet lezen dan hoe ik aan dat vragenlijstje komquote:Op maandag 25 januari 2010 17:13 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Hoe langer ik in je fotoboek rondneus, des te sneuer ik je begin te vinden.
Als ik dat was, dan was ik wel Faalhaas van 2009 geworden.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En vooral niet lezen dan hoe ik aan dat vragenlijstje kom![]()
Gast je blijft een faler, echt
Jaar is net begonnen manquote:Op maandag 25 januari 2010 17:17 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Als ik dat was, dan was ik wel Faalhaas van 2010 geworden.
Nu heb je wel gelijk.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jaar is net begonnen man
Snel een ninja edit doen, zo jammer AP
je faalt inderdaadquote:Op maandag 25 januari 2010 17:17 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Als ik dat was, dan was ik wel Faalhaas van 2010 geworden.
En toch kan ik je wel waarderenquote:Op maandag 25 januari 2010 17:18 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Nu heb je wel gelijk.
Die ninja edit was inderdaad een faal van mijn kant.
Leg eens uit.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En toch kan ik je wel waarderen
Je topics zijn grappig, dus daarom kan ik je wel waarderenquote:
Suggereer je nou dat ik ze verzin?quote:Op maandag 25 januari 2010 17:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je topics zijn grappig, dus daarom kan ik je wel waarderen
Nee ik kan er gewoon om lachen, niet alles wat grappig is is verzonnen tochquote:Op maandag 25 januari 2010 17:25 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Suggereer je nou dat ik ze verzin?
Want dat is echt niet zo.
ik vind je topics ook wel leukquote:Op maandag 25 januari 2010 17:25 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Suggereer je nou dat ik ze verzin?
Want dat is echt niet zo.
Ook wat Monkey Kung Fu dit keerquote:Op maandag 25 januari 2010 17:54 schreef Flashwin het volgende:
ik lees het verhaal nooit, maar zoek altijd naar de vechtsport.
Biu Tze
eens moet t afgelopen zijn met dat heerschapquote:Op maandag 25 januari 2010 18:27 schreef KeizerKuzco het volgende:
Ramazan had je daar goed te pakken. Ik heb het idee dat hij wel wist dat jij eraan kwam.
Hij is je altijd 1 stap voor
Je kunt je gaan afvragen hoe dat kan. Een verrader misschien? Misschien die Tanker-T.....quote:Op maandag 25 januari 2010 18:27 schreef KeizerKuzco het volgende:
Ramazan had je daar goed te pakken. Ik heb het idee dat hij wel wist dat jij eraan kwam.
Hij is je altijd 1 stap voor
Of toch Rinus??quote:Op maandag 25 januari 2010 18:42 schreef hexenwind het volgende:
[..]
Je kunt je gaan afvragen hoe dat kan. Een verrader misschien? Misschien die Tanker-T.....
Dat was omdat hij een grondvechter isquote:Op maandag 25 januari 2010 18:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Of toch Rinus??
Hij ging wel heel makkelijk neer
Ik zou me toch echt gaan afvragen of hij niet voor Ramazan zijn groep werkt, toch gratis bitches enzoquote:Op maandag 25 januari 2010 18:48 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dat was omdat hij een grondvechter isBJJ
quote:Op maandag 25 januari 2010 16:02 schreef Penisbaard het volgende:
Michielostopic; niet gelezen.
nja, t is allemaal echt gebeurd hoorquote:Op maandag 25 januari 2010 18:55 schreef Tafelbier het volgende:
[..]
Wat wil je nou godverdomme?
Ze worden trouwens steeds ongeloofwaardiger.
Nja, ik twijfel nu inderdaad behoorlijk. Misschien moet ik nog meer trainen ofzo..quote:Op maandag 25 januari 2010 19:23 schreef paintmeester het volgende:
Denk je nu echt dat je Ramazan kunt verslaan?
quote:Op maandag 25 januari 2010 19:30 schreef Hetiszover het volgende:
Ik wil wel eens afspreken met TS, eens kijken of het echt zo'n emogay is.
Zo, wanneer kom je eens naar mijn school zodat we wat vervelende nieuwe Nederlanders kunnen neer klappen.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:35 schreef Michielos het volgende:
[..]en dan zelf opeens ook een tough guy zijn
faal
Helemaal niet, ik zeg toch niet dat ik een tough guy ben. Bovendien hoef ik niks te bewijzenquote:Op maandag 25 januari 2010 19:35 schreef Michielos het volgende:
[..]en dan zelf opeens ook een tough guy zijn
faal
thanks mateyquote:Op maandag 25 januari 2010 20:57 schreef Demophon het volgende:
Michielos proficiat, jij kan echt schrijven! Belachelijk, maar daardoor waanzinnig leuk!![]()
nopquote:Op maandag 25 januari 2010 19:33 schreef Garisson72 het volgende:
Ik denk dat NetFlanders een kloon is van Michielos. Die op zijn beurt weer een kloon is van remlof, anders was hij allang weggeweest.
Misschien anticipeert michielos alvast op het feit dat de lezer wil afhaken en zegt hij dus van:quote:
Niet te diep nadenken bij vechtersbazen hequote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:53 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Misschien anticipeert michielos alvast op het feit dat de lezer wil afhaken en zegt hij dus van:
nee stop [verlaat dit topic niet] lees door!
Mijn interpretatie.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:53 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Misschien anticipeert michielos alvast op het feit dat de lezer wil afhaken en zegt hij dus van:
nee stop [verlaat dit topic niet] lees door!
Mijn interpretatie.
enige verschil is dat dit de barre realiteit was....quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:26 schreef Aestivate het volgende:Net het script van een slechte film.
ik gebruik jessame wss als pion...quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:08 schreef paintmeester het volgende:
Wat is je plan om het ramazan betaald te zetten? Hij blijft op deze manier je steeds een stapje voor!
Swarmahoer is Ramazanquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:33 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik gebruik jessame wss als pion...
als schaakstukken beweeg ik deze , meester in tactiek en dan...
checkmate
Hij was er weer bovenop gekomen. Bleek totaal niet diep te zijn en dus kon ie weer grondvechten als vanoudsquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:35 schreef Jahr00n het volgende:
Hoe is het met Rinus trouwens? Nadat hij een mes in z'n rug gekregen heeft lijkt me toch geen prettige ervaring.
Haha beter, die Ramazan bakt er trouwens ook niks van dan als hij al niet iemand van achter neer kan steken.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:37 schreef Michielos het volgende:
[..]
Hij was er weer bovenop gekomen. Bleek totaal niet diep te zijn en dus kon ie weer grondvechten als vanouds
Hij probeerde het een beetje sneaky te doen, denk ik zelf.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:38 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Haha beter, die Ramazan bakt er trouwens ook niks van dan als hij al niet iemand van achter neer kan steken.
Jongen.. Je had al lang kunnen weten dat bazen als Ramazan alle tata's overnemen en dat je geen schijn van kans hebt hem een lesje te leren.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:53 schreef Michielos het volgende:
De meeste fokkers kennen mij als een rustige jongen. Er zijn bepaalde zaken die mij echter gek.. maar dan ook knettergek maken! nee stop.. lees door!
Rinus kwam naar me toe en zei dat Ramazan het loverboy wereldje is binnengedrongen. Hij schijnt nu opeens een compleet eigen seksimperium te hebben met achter de ramen niemand minder dan..... Miss Larice & Jessame..
Jessame... bij wie ik een kind heb![]()
![]()
Dit pikte ik natuurlijk niet en samen met Rinus en Tanker-T hebben we bij elkaar gezeten en bekeken hoe we dit het best kunnen laten stoppen.
Mijn meiske.. mijn alles.. die me verlaten heeft voor Ramazan... Ze zit nu ik weet niet hoeveel mannen te ballen![]()
![]()
.
![]()
Enfin, Tanker-T heeft in het leger gezeten hij zou deze operatie leiden via het dak van school (ramazan woont daar paar straten vanaf). Ik sprak Miss Larice nog en zij wenste me geluk en had de tranen en wanhoop in haar ogen staan. Compleet met sniperrifle en walkie talkie set begon Tanker T zich naar het dak te begeven. Hij sprak ons toe via de walkie talkie:
"Red rover, red rover,... Let Rinus go on over" en hij keek naar links hoe Rinus over de schutting klom en de achtertuin van Ramazan's huis insprinte.
"Red rover, red rover,... Let Michielos go on over" en daar ging ik in true commando fashion over de schutting heen, Miss larice met tranen van geluk achter me latend( ik hoorde zelfs een klein applaus toen ik aan de andere kant van de schutting was).
Het plan was simpel. Ramazan een lesje leren in zijn eigen huis. Wisten wij veel.. Dus we breken de deur open en komen naar binnen en zien... Ramazan in een pak achter een soort klein kantoortje zitten..
Omringd met 5 gorilla's . HIj begon een verhaal te lullen , dat hij dit allang verwacht had en zei.. tot ziens. Hierop gooide hij een soort smokebom waardoor het mistig werd en het gevecht tegen de gorilla's
begon. 2 tegen 5..
De mist clearede een beetje en ik schreeuwde.. Rinus, gaat het? Terwijl ik me omdraaide zag ik hoe Rinus een mount op een gorilla deed en hem zijn enkel brak. Ik grinnikte terwijl hij zei ; "ja hoor, alles flex hier"
Ik stapte in de stoot van een gorilla en deed een monkey kung fu techniek (kraken van de kokosnoot). Voor mensen die dit niet kennen, ik sloeg met 2 handen van beide kanten keihard tegen zijn hoofd(liefst op oren). Dit leidt tot een onmiddelijke bewusteloosheid en de beste man wenste dat ie nooit geboren was. 3 to go, Rinus was inmiddels opgestaan, de andere man lag er voor dood bij.
Gast stormde op me af, ik gaf hem een flying kick (gewoon omdat ik er zin in had) en Biu Tze de gast naar de grond. Hij sloeg, ik blokte, sloeg hem , hij blokte, ik pakte bovenste arm met mijn arm
drukte het als een klem naar beneden terwijl ik tegelijkertijd een geplaatste vuist op zijn adamsappel gaf. Hierna greep ik een schaar die op het bureau lag en gaf hem hier een paar prikken mee.
De beste man schreeuwde het uit. Terwijl Rinus de laatste man doorliet met technieken die hij van mij geleerd had (en ik heb die uit vechtkampen waar in gezeten heb, binnenkort weer een), vluchtte de laatste het kantoor uit.
De politie is inmiddels door Ramazan geinformeerd (waartegen geen bewijs was!!!) en wij werden opgepakt wegens inbraak met geweld. GVD...!!! Ik vraag hier toch niet om?
Ik heb een gevoel dat dit nog wel eens een staartje kan krijgen..
De klacht moge duidelijk zijn. Rest mij jullie niet veel meer dan jullie een spetterend weekend te wensen!!
Klacht: Loverboys
Klacht 2: Ex-en als stoephoer achter de ramen tegenkomen
Klacht 3: Ramazan die de dans ontspringt
Klacht 4: Opgepakt worden![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |