Kap eens met jankenquote:Op maandag 25 januari 2010 16:53 schreef stroopdoosch het volgende:
Michielos: kap eens met die verzonnen topics
een van mn ruzies stond wel in de krant paar jaar terug. Had ik een callcenter agent pleuris in geslagen omdat ie me etterde met zijn getelefoneer. nja weet niet zeker of t hem was maar dat stond in de krantquote:Op maandag 25 januari 2010 16:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Het staat zelfs in de krant
Linkje?quote:Op maandag 25 januari 2010 16:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Het staat zelfs in de krant
Gast.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:59 schreef Michielos het volgende:
[..]
een van mn ruzies stond wel in de krant paar jaar terug. Had ik een callcenter agent pleuris in geslagen omdat ie me etterde met zijn getelefoneer. nja weet niet zeker of t hem was maar dat stond in de krant
Stond toen nog bij nieuws en achtergrond !quote:Op maandag 25 januari 2010 16:59 schreef Michielos het volgende:
[..]
een van mn ruzies stond wel in de krant paar jaar terug. Had ik een callcenter agent pleuris in geslagen omdat ie me etterde met zijn getelefoneer. nja weet niet zeker of t hem was maar dat stond in de krant
Hij wist van geen ophouden, man .. wist toevallig waar callcenter shit lag en ben er dus heen gereden. Toen waren ze zo stoer niet meerquote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 17:01 schreef Michielos het volgende:
[..]
Hij wist van geen ophouden, man .. wist toevallig waar callcenter shit lag en ben er dus heen gereden. Toen waren ze zo stoer niet meer
hoe fout kun je ;t hebbenquote:Op maandag 25 januari 2010 17:02 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo stel ik me jou voor.
Gast het lijkt wel op je zusjequote:Op maandag 25 januari 2010 17:02 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo stel ik me jou voor.
Hoax! Ik heb geen zusje.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gast het lijkt wel op je zusje
wat een lelijk kindquote:Op maandag 25 januari 2010 17:02 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo stel ik me jou voor.
Hij heeft hyves?quote:
Zou ik ook zeggen met zo'n mormelquote:
inderdaadquote:Op maandag 25 januari 2010 17:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen met zo'n mormel
Hoe langer ik in je fotoboek rondneus, des te sneuer ik je begin te vinden.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen met zo'n mormel
nja, ik kies niet wat ik meemaak..quote:
Ik snap hetquote:Op maandag 25 januari 2010 17:14 schreef Michielos het volgende:
[..]
nja, ik kies niet wat ik meemaak..
ik zou elke dag een topverhaal kunnen schrijven alleen wil ik jullie feiten presenteren en geen zelfverzonnen shit.
En vooral niet lezen dan hoe ik aan dat vragenlijstje komquote:Op maandag 25 januari 2010 17:13 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Hoe langer ik in je fotoboek rondneus, des te sneuer ik je begin te vinden.
Als ik dat was, dan was ik wel Faalhaas van 2009 geworden.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En vooral niet lezen dan hoe ik aan dat vragenlijstje kom![]()
Gast je blijft een faler, echt
Jaar is net begonnen manquote:Op maandag 25 januari 2010 17:17 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Als ik dat was, dan was ik wel Faalhaas van 2010 geworden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |