Nja, ik twijfel nu inderdaad behoorlijk. Misschien moet ik nog meer trainen ofzo..quote:Op maandag 25 januari 2010 19:23 schreef paintmeester het volgende:
Denk je nu echt dat je Ramazan kunt verslaan?
quote:Op maandag 25 januari 2010 19:30 schreef Hetiszover het volgende:
Ik wil wel eens afspreken met TS, eens kijken of het echt zo'n emogay is.
Zo, wanneer kom je eens naar mijn school zodat we wat vervelende nieuwe Nederlanders kunnen neer klappen.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:35 schreef Michielos het volgende:
[..]en dan zelf opeens ook een tough guy zijn
faal
Helemaal niet, ik zeg toch niet dat ik een tough guy ben. Bovendien hoef ik niks te bewijzenquote:Op maandag 25 januari 2010 19:35 schreef Michielos het volgende:
[..]en dan zelf opeens ook een tough guy zijn
faal
thanks mateyquote:Op maandag 25 januari 2010 20:57 schreef Demophon het volgende:
Michielos proficiat, jij kan echt schrijven! Belachelijk, maar daardoor waanzinnig leuk!![]()
nopquote:Op maandag 25 januari 2010 19:33 schreef Garisson72 het volgende:
Ik denk dat NetFlanders een kloon is van Michielos. Die op zijn beurt weer een kloon is van remlof, anders was hij allang weggeweest.
Misschien anticipeert michielos alvast op het feit dat de lezer wil afhaken en zegt hij dus van:quote:
Niet te diep nadenken bij vechtersbazen hequote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:53 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Misschien anticipeert michielos alvast op het feit dat de lezer wil afhaken en zegt hij dus van:
nee stop [verlaat dit topic niet] lees door!
Mijn interpretatie.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:53 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Misschien anticipeert michielos alvast op het feit dat de lezer wil afhaken en zegt hij dus van:
nee stop [verlaat dit topic niet] lees door!
Mijn interpretatie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |