Nu heb je wel gelijk.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jaar is net begonnen man
Snel een ninja edit doen, zo jammer AP
je faalt inderdaadquote:Op maandag 25 januari 2010 17:17 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Als ik dat was, dan was ik wel Faalhaas van 2010 geworden.
En toch kan ik je wel waarderenquote:Op maandag 25 januari 2010 17:18 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Nu heb je wel gelijk.
Die ninja edit was inderdaad een faal van mijn kant.
Leg eens uit.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En toch kan ik je wel waarderen
Je topics zijn grappig, dus daarom kan ik je wel waarderenquote:
Suggereer je nou dat ik ze verzin?quote:Op maandag 25 januari 2010 17:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je topics zijn grappig, dus daarom kan ik je wel waarderen
Nee ik kan er gewoon om lachen, niet alles wat grappig is is verzonnen tochquote:Op maandag 25 januari 2010 17:25 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Suggereer je nou dat ik ze verzin?
Want dat is echt niet zo.
ik vind je topics ook wel leukquote:Op maandag 25 januari 2010 17:25 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Suggereer je nou dat ik ze verzin?
Want dat is echt niet zo.
Ook wat Monkey Kung Fu dit keerquote:Op maandag 25 januari 2010 17:54 schreef Flashwin het volgende:
ik lees het verhaal nooit, maar zoek altijd naar de vechtsport.
Biu Tze
eens moet t afgelopen zijn met dat heerschapquote:Op maandag 25 januari 2010 18:27 schreef KeizerKuzco het volgende:
Ramazan had je daar goed te pakken. Ik heb het idee dat hij wel wist dat jij eraan kwam.
Hij is je altijd 1 stap voor
Je kunt je gaan afvragen hoe dat kan. Een verrader misschien? Misschien die Tanker-T.....quote:Op maandag 25 januari 2010 18:27 schreef KeizerKuzco het volgende:
Ramazan had je daar goed te pakken. Ik heb het idee dat hij wel wist dat jij eraan kwam.
Hij is je altijd 1 stap voor
Of toch Rinus??quote:Op maandag 25 januari 2010 18:42 schreef hexenwind het volgende:
[..]
Je kunt je gaan afvragen hoe dat kan. Een verrader misschien? Misschien die Tanker-T.....
Dat was omdat hij een grondvechter isquote:Op maandag 25 januari 2010 18:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Of toch Rinus??
Hij ging wel heel makkelijk neer
Ik zou me toch echt gaan afvragen of hij niet voor Ramazan zijn groep werkt, toch gratis bitches enzoquote:Op maandag 25 januari 2010 18:48 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dat was omdat hij een grondvechter isBJJ
quote:Op maandag 25 januari 2010 16:02 schreef Penisbaard het volgende:
Michielostopic; niet gelezen.
nja, t is allemaal echt gebeurd hoorquote:Op maandag 25 januari 2010 18:55 schreef Tafelbier het volgende:
[..]
Wat wil je nou godverdomme?
Ze worden trouwens steeds ongeloofwaardiger.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |